RSMP 2016

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Re: RSMP 2016

Postprzez viper » wtorek, 12 sty 2016, 23:32

SOKÓŁ napisał(a):
viper napisał(a):Nic nie beda poświęcać bedzie tak samo. Testowy tylko poszedł kosztem dłuższych rajdow. W tamtym roku było 135 a dzisiaj 150. Jednym słowem mowiac został poświęcony na ok 20 km oesowych wiecej do opisu, dlatego jest napisane zalecany. Jezeli organizator wyrobi sie w czasie to moze byc testowy, a jezeli nie to nie ma. W przeciwnym wypadku musieli by wydłużyć rajd o kolejny dzien.


Viper zauważyłeś że wydłużenie jest o całe 20 km więc dodadzą po 2 km do 10 ss i po problemie więc co ma być nie wyrobione w czasie?? A start to Mistrzostwo Świata mogli jeszcze metę przesunąć na 11 w niedzielę to ludzie idący do kościoła na bank by przyhamowali i popatrzyli :lol: :lol:

A ty sobie myslisz ze do kazdego oesu dolozyc 2 km to pstryk :lol: . Nie wszedzie i nie zawsze da sie wydłużyć kazdy oes jak to a ono bardzo prosto. Czasami oesy kończą sie kilkaset metrów od głównego skrzyżowania ( to jak chcesz to wydłużyć ). Po za tym czasami prościej jest zrobic dalej w innym rejonie oes niz szarpać sie z gminami ksieżami itd. Ze oes wchodzi w ich gminę. Kolego powodów czasami jest wiele,ale do tego brakuje ci troche praktyki być może, choć coś w rpp chyba liznołeś kiedyś :).
Tak wiec moze dodadza a moze nie dodadza, a jak zrobia dodatkowy oes 10 km jadący w dwoch pętlach zeby było 20 km (te brakujące) + dojazd to co powiesz , a odcinek bedzie w odległości np. 30 km od kolejnego oesu to co powiesz sorry chłopaki róbta co chceta ważne zeby na papierze się zgadzało :lol: . Teraz policz zapoznanie tego oesu 3x z dojazdówki bo na około trzeba ( czasami wiecej a czasami mniej ) bo pod prad nie mozna jezdzic jak bys nie wiedział. To wyjdzie ze masz do zrobienia np. 120 km wiecej co daje 2-3 godz . Sokół z całym szacunkiem do twojej wiedzy ale jestem pewien ze na temat harmonogramu rajdowego i opisu wiem troszkę wiecej niz ty, a to nie matematyka zebys sobie dodawał, bo jako pismak ja wiem ze papier wszystko przyjmie, ale w praktyce pogadaj z dyrektorami rajdów i ci powiedza jak jest. Juz w tamtym roku był problem ze zawodnicy latają bez chwili wytchnienia. Mysle ze ci przedstawiłem wiecej opcji, ktore nie sa takie proste jak te twoje 2 km do kazdego z 10 ss. Owszem czasami sie pewnie i to zrobia ale organizator musi miec " widełki " bo sa rozne tereny zeby zorganizowac rajd.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42


Re: RSMP 2016

Postprzez Tomek K » środa, 13 sty 2016, 00:16

Myślę, że los odcinka testowego jest w zasadzie przesądzony. Jeśli dali organizatorom możliwość z jego zrezygnowania to większość zapewne z niej skorzysta, zamiast bawić się w grubsze zmiany w czasowych ramach rajdu, do których ram zobowiązuje ich PZM

A propos dywagacji o dodaniu km do oesu i kłótni czy to łatwe czy nie. Chciałem zwrócić uwagę na zapis "+- 10%". W tym roku limit był 135km. Z losowo sprawdzonych 4 rajdów żadne nie był "na limicie" nie mówiąc o nadwyżce. 126-128-130km, tak było. Teoretyczne 10% ze 150km to 15km. Czyli dozwolony jest rajd mający teoretycznie tyle samo km oesowych co w tym roku. Tym, które w 2015 poskładały 130km brakuje tylko 5. A tyle w rozłożeniu na X odcinków całego rajdu to już nie jest problem dodać i wcale nie trzeba rozbudowywać mocno trasy. Reasumując uważam, że eliminacja testowego spowoduje duży ubytek w "oglądarce" i jest możliwość, że nie zostanie on zrekompensowany nawet jednym dodatkowym oesem możliwym do obejrzenia przez kibica.

A start o 12 to wyjazdowy PKC z serwisu, więc o której by nie był to i tak tłumów raczej nie przyciągnie. Za to ceremonia dzień wcześniej to pewnie głównie dla mieszkańców:)
www.RallyMedia.pl
Avatar użytkownika
Tomek K
A5
 
Posty: 673
Dołączył(a): czwartek, 25 sty 2007, 22:39
Lokalizacja: Warszawa

Re: RSMP 2016

Postprzez Mad Max » środa, 13 sty 2016, 01:45

Tomek K napisał(a):Myślę, że los odcinka testowego jest w zasadzie przesądzony. Jeśli dali organizatorom możliwość z jego zrezygnowania to większość zapewne z niej skorzysta, zamiast bawić się w grubsze zmiany w czasowych ramach rajdu, do których ram zobowiązuje ich PZM
Nawet jak byś chciał to nie ma gdzie czasowo upchnąć tej próby nawet jak by trwała znacznie krócej niż do tej pory.
Tomek K napisał(a):Za to ceremonia dzień wcześniej to pewnie głównie dla mieszkańców:)
Śmiem twierdzić że jak nie zrobią czegoś "obok" to i mieszkańcy na to "coś" nie przyjdą.

Brak testowego gdzie można było obejrzeć bardzo dużą ilość załóg i pooglądać kilka rożnych miejsc to olbrzymi minus, osobiście gdzie na większość rajdów mam jednak spory kawałek do przejechania bardzo mocno będę się zastanawiał czy na rajd jechać, zresztą już kiedyś była o to awantura na forum a ja nie zamierzam się powtarzać - zeszłoroczne harmonogramy moim zdaniem były bardzo optymalnie ułożone żeby każdy był zadowolony, do tego jeśli tak jak policzył Tomek_K będzie tak to wyglądało to za chwilę się okaże że harmonogram będzie rozciągnięty niemiłosiernie - już widzę pierwszą eliminację, przerwa będzie tak długa że będzie można skoczyć na obiadek, prysznic i jeszcze będzie czas żeby z żoną/dziewczyną dobrze poszaleć - kilka lat temu też nie było obowiązku robienia testowego to tylko w Świdnicy go nie zrobili, tym razem jednak ramy czasowe są w jakimś stopniu narzucone więc kiepsko to widzę. Może dla zawodników to dobrze ale kibiców (szczególnie tych zamiejscowych) jednak to nie przyciągnie na odcinki.
I jeszcze słówko to fanów tworzenia tanich pucharów bo trochę mnie śmieszy to co piszecie - tanie puchary są dobrym pomysłem na zwiększenie ilości startujących zawodników, ale nie są czynnikiem dla którego na odcinki będzie przychodzić większa rzesza kibiców, bo to pięknie brzmi że walka itp. itd. ale z czasów jak te puchary były, to prawie nikt tego nie oglądał i nawet jeśli by zrobić tani puchar w którym startowało by 30 zawodników to kolejnych fanów na odcinki to nie przyciągnie. Ja po raz kolejny powtórzę że jeśli chcemy żeby ten sport był bardziej popularny to przebieg rajdu musi być tak zrobiony żeby kibic zobaczył jak najwięcej i niestety kasacja testowego zrobi więcej złego niż dobrego.

PS.viper daruj już sobie te mądrości i teksty rodem ze rajdu Świdnickiego gdzie się "nie da" i "nie można" najpierw trzeba spróbować :wink: no chyba że uczestniczysz w organizacji wszystkich rajdów w RSMP to wtedy OK, przyjmę twoją mądrość jako prawdę objawioną. :wink:
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 4515
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Re: RSMP 2016

Postprzez viper » środa, 13 sty 2016, 08:20

Ty zaraz mądrości itd. To sa fakty. Doba ma 24 godz i ani minuty dłużej. Wystartuj isprawdz na własnej skórze i pogadamy .
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: RSMP 2016

Postprzez gregortest » środa, 13 sty 2016, 08:42

I jeszcze słówko to fanów tworzenia tanich pucharów bo trochę mnie śmieszy to co piszecie - tanie puchary są dobrym pomysłem na zwiększenie ilości startujących zawodników, ale nie są czynnikiem dla którego na odcinki będzie przychodzić większa rzesza kibiców, bo to pięknie brzmi że walka itp. itd. ale z czasów jak te puchary były, to prawie nikt tego nie oglądał i nawet jeśli by zrobić tani puchar w którym startowało by 30 zawodników to kolejnych fanów na odcinki to nie przyciągnie.

A to ciekawe co piszesz...
Mogę zapytać, skąd takie teorie??
Startowałeś w jakimś pucharze?
Pamiętasz jak było z CC i Lanosem i 106 ,a nawet 206 ?
Właśnie te puchary powodowały większe zaciekawienie, bo tam zawsze się coś działo.
gregortest
A5
 
Posty: 820
Dołączył(a): piątek, 15 cze 2012, 12:10

Re: RSMP 2016

Postprzez Mad Max » środa, 13 sty 2016, 10:46

gregortest napisał(a):
I jeszcze słówko to fanów tworzenia tanich pucharów bo trochę mnie śmieszy to co piszecie - tanie puchary są dobrym pomysłem na zwiększenie ilości startujących zawodników, ale nie są czynnikiem dla którego na odcinki będzie przychodzić większa rzesza kibiców, bo to pięknie brzmi że walka itp. itd. ale z czasów jak te puchary były, to prawie nikt tego nie oglądał i nawet jeśli by zrobić tani puchar w którym startowało by 30 zawodników to kolejnych fanów na odcinki to nie przyciągnie.

A to ciekawe co piszesz...
Mogę zapytać, skąd takie teorie??
Startowałeś w jakimś pucharze?
Pamiętasz jak było z CC i Lanosem i 106 ,a nawet 206 ?
Właśnie te puchary powodowały większe zaciekawienie, bo tam zawsze się coś działo.
Ja nie startowałem, ale startowali moi przyjaciele i znajomi i to w CC i SC więc jeździli na końcu stawki, a my siłą rzeczy jeździliśmy jako kibice i zawsze czekaliśmy do końca na ich przejazdy, więc to co napisałem to nie są wizje narkotyczne - zgodzę się że było ciekawie i ze tam się działo itp. ale na te przejazdy zostawali tylko zapaleni kibice których na odcinkach zostawała garstka. Zresztą nie trzeba sięgać aż w tak odległe czasy, wystarczy się cofnąć kilka lat wstecz i przywołać wspomnienia dotyczące łączonych rund RSMP i RPP - ilu kibiców i oglądaczy zostawało żeby oglądać RPP ??
Żeby nie było to po raz kolejny powtórzę że ja nie jestem przeciw takim klasom i zawsze byłem za tym żeby je organizować bo to zawsze była kuźnia talentów i spore grono dobrych zawodników się z tych klas wywodziło, poprawią one frekwencje wśród zawodników ale kibiców na odcinki one nie ściągną a moim zdaniem to jest z bardzo ważnych czynników który ma wpływ na upadek rajdów w Polsce.
Wiesz co przyciągało ludzi na odcinki ?? to ja Ci odrobinę podpowiem - Rajd Elmot 2000 vs Rajd Świdnicki (dawniej Elmot) 2014 - wynik 22 do 12 - jeśli kiedyś było do oglądania dwa razy więcej odcinków to i chętnie na takie oglądanie się znaleźli
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 4515
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Re: RSMP 2016

Postprzez viper » środa, 13 sty 2016, 18:17

gregortest napisał(a):
I jeszcze słówko to fanów tworzenia tanich pucharów bo trochę mnie śmieszy to co piszecie - tanie puchary są dobrym pomysłem na zwiększenie ilości startujących zawodników, ale nie są czynnikiem dla którego na odcinki będzie przychodzić większa rzesza kibiców, bo to pięknie brzmi że walka itp. itd. ale z czasów jak te puchary były, to prawie nikt tego nie oglądał i nawet jeśli by zrobić tani puchar w którym startowało by 30 zawodników to kolejnych fanów na odcinki to nie przyciągnie.

A to ciekawe co piszesz...
Mogę zapytać, skąd takie teorie??
Startowałeś w jakimś pucharze?
Pamiętasz jak było z CC i Lanosem i 106 ,a nawet 206 ?
Właśnie te puchary powodowały większe zaciekawienie, bo tam zawsze się coś działo.

prawda jest taka że dzisiejszy tani puchar nie miał by racji bytu. Wiekszosc kibicow nawet do połowy stawki nie dotrwa ewentualnie r2 jeszcze obejrzą. Jakies dacie czy kijanki jechały by na koncu stawki.
Dzisiaj te auta przy zwykłej r2 to osiołki ledwo jadące pod górkę. Pomijam juz marketing producenta ktory nie chciałby zeby jego auta jechały w ogonie. W rajdach skończyła sie era tanich pucharów. Tak sie działo jak 206 wchodziła do 20 gen,ma wiec była wowczas na poziomie dzisiejszych fiest. Dzisiaj 206 była by po za 50 a co dopiero Dacia. Napisałem jakis czas temu ze era samochodow grupy R zabije "tanie ściganie" na amen.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: RSMP 2016

Postprzez okun911 » środa, 13 sty 2016, 18:31

Dwie inne zmiany w regulaminie to:
- 2 przejazdy na zapoznaniu
- klasyfikowanie zawodników z klasy 2WD OPEN w generalce 2WD

viper napisał(a):prawda jest taka że dzisiejszy tani puchar nie miał by racji bytu. Wiekszosc kibicow nawet do połowy stawki nie dotrwa ewentualnie r2 jeszcze obejrzą. Jakies dacie czy kijanki jechały by na koncu stawki.
Dzisiaj te auta przy zwykłej r2 to osiołki ledwo jadące pod górkę. Pomijam juz marketing producenta ktory nie chciałby zeby jego auta jechały w ogonie. W rajdach skończyła sie era tanich pucharów. Tak sie działo jak 206 wchodziła do 20 gen,ma wiec była wowczas na poziomie dzisiejszych fiest. Dzisiaj 206 była by po za 50 a co dopiero Dacia. Napisałem jakis czas temu ze era samochodow grupy R zabije "tanie ściganie" na amen.

W innych krajach tanie puchary jakoś mają rację bytu i chyba producenci się nie wstydzą że ich auta jadą pod koniec stawki, bo gdyby tak było to by nie było tych pucharów, a gdyby jakaś prywatna firma chciała takowy zorganizować jak np. Kobe Motors z Hiszpanii to by im zabroniła.
Avatar użytkownika
okun911
N2
 
Posty: 151
Dołączył(a): wtorek, 13 kwi 2010, 21:56
Lokalizacja: Iława

Re: RSMP 2016

Postprzez Loeb1987 » środa, 13 sty 2016, 18:43

okun911 napisał(a):Dwie inne zmiany w regulaminie to:
- 2 przejazdy na zapoznaniu
- klasyfikowanie zawodników z klasy 2WD OPEN w generalce 2WD

viper napisał(a):prawda jest taka że dzisiejszy tani puchar nie miał by racji bytu. Wiekszosc kibicow nawet do połowy stawki nie dotrwa ewentualnie r2 jeszcze obejrzą. Jakies dacie czy kijanki jechały by na koncu stawki.
Dzisiaj te auta przy zwykłej r2 to osiołki ledwo jadące pod górkę. Pomijam juz marketing producenta ktory nie chciałby zeby jego auta jechały w ogonie. W rajdach skończyła sie era tanich pucharów. Tak sie działo jak 206 wchodziła do 20 gen,ma wiec była wowczas na poziomie dzisiejszych fiest. Dzisiaj 206 była by po za 50 a co dopiero Dacia. Napisałem jakis czas temu ze era samochodow grupy R zabije "tanie ściganie" na amen.

W innych krajach tanie puchary jakoś mają rację bytu i chyba producenci się nie wstydzą że ich auta jadą pod koniec stawki, bo gdyby tak było to by nie było tych pucharów, a gdyby jakaś prywatna firma chciała takowy zorganizować jak np. Kobe Motors z Hiszpanii to by im zabroniła.

W Polsce każdy chce jeździć R5 ;) Zawodnicy nie mają umiejętności, ale ego duże i to jest problem RSMP.
Loeb1987
A6
 
Posty: 1190
Dołączył(a): czwartek, 22 lis 2007, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Re: RSMP 2016

Postprzez viper » środa, 13 sty 2016, 18:59

okun911 napisał(a):Dwie inne zmiany w regulaminie to:
- 2 przejazdy na zapoznaniu
- klasyfikowanie zawodników z klasy 2WD OPEN w generalce 2WD

viper napisał(a):prawda jest taka że dzisiejszy tani puchar nie miał by racji bytu. Wiekszosc kibicow nawet do połowy stawki nie dotrwa ewentualnie r2 jeszcze obejrzą. Jakies dacie czy kijanki jechały by na koncu stawki.
Dzisiaj te auta przy zwykłej r2 to osiołki ledwo jadące pod górkę. Pomijam juz marketing producenta ktory nie chciałby zeby jego auta jechały w ogonie. W rajdach skończyła sie era tanich pucharów. Tak sie działo jak 206 wchodziła do 20 gen,ma wiec była wowczas na poziomie dzisiejszych fiest. Dzisiaj 206 była by po za 50 a co dopiero Dacia. Napisałem jakis czas temu ze era samochodow grupy R zabije "tanie ściganie" na amen.

W innych krajach tanie puchary jakoś mają rację bytu i chyba producenci się nie wstydzą że ich auta jadą pod koniec stawki, bo gdyby tak było to by nie było tych pucharów, a gdyby jakaś prywatna firma chciała takowy zorganizować jak np. Kobe Motors z Hiszpanii to by im zabroniła.

Chyba zle zrozumiałeś z tym zapoznaniem. Moim zdaniem sa 3.
W innych krajach grają w baseball albo w polo, a w Polsce wiekszosc nie zna zasady tych gier a co dopiero w nie grać. Pamitaj ze nie wazne czym jedziesz wazne jaka jest promocja produktu, a w Polsce ona jest zerowa i to dyskwalifikuje zainteresowanie rajdami.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: RSMP 2016

Postprzez Mad Max » środa, 13 sty 2016, 20:13

viper napisał(a):prawda jest taka że dzisiejszy tani puchar nie miał by racji bytu. Wiekszosc kibicow nawet do połowy stawki nie dotrwa ewentualnie r2 jeszcze obejrzą. Jakies dacie czy kijanki jechały by na koncu stawki.
Dzisiaj te auta przy zwykłej r2 to osiołki ledwo jadące pod górkę. Pomijam juz marketing producenta ktory nie chciałby zeby jego auta jechały w ogonie. W rajdach skończyła sie era tanich pucharów. Tak sie działo jak 206 wchodziła do 20 gen,ma wiec była wowczas na poziomie dzisiejszych fiest. Dzisiaj 206 była by po za 50 a co dopiero Dacia. Napisałem jakis czas temu ze era samochodow grupy R zabije "tanie ściganie" na amen.
gregortest mówię to niechętnie ale zgadzam się z viperem, to jest jakby dalsze rozwinięcie mojej wypowiedzi, przecież teraz jeżdżą auta znacznie ciekawsze niż CC SC 206, Lanos itd. a i tak non stop słyszę na tym forum że nie ma czego oglądać, więc o czym my rozmawiamy.

Loeb1987 napisał(a):W Polsce każdy chce jeździć R5 ;) Zawodnicy nie mają umiejętności, ale ego duże i to jest problem RSMP.
Problemem jest to że z każdego zawodnika który chce wsiąść w lepszy sprzęt nie mając umiejętności, kibice (tak się przynajmniej ci osobnicy określają) się śmieją, kiedyś każdy Lancer więcej to była radość, teraz trzeba mieć umiejętności Loeba żeby wedle gawiedzi można było takim autem śmigać, tak w ogóle to cały czas słychać że nie ma fajterów i kazdy się wiezie, może więc w takim razie problem jest w tym czego oczekują oglądacze do tego co jest im w stanie zaoferować rzeczywistość.
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 4515
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Re: RSMP 2016

Postprzez viper » środa, 13 sty 2016, 21:01

Mad Max napisał(a):Problemem jest to że z każdego zawodnika który chce wsiąść w lepszy sprzęt nie mając umiejętności, kibice (tak się przynajmniej ci osobnicy określają) się śmieją, kiedyś każdy Lancer więcej to była radość, teraz trzeba mieć umiejętności Loeba żeby wedle gawiedzi można było takim autem śmigać, tak w ogóle to cały czas słychać że nie ma fajterów i kazdy się wiezie, może więc w takim razie problem jest w tym czego oczekują oglądacze do tego co jest im w stanie zaoferować rzeczywistość.

Bo dzisiaj jezdza biznesmeni a nie rajdowcy. Kiedys jezdzili jedni i drudzy. Zmienił sie sprzet na lepszy ale kierowcy dzieki temu sa gorsi. Fajtery sa tylko siedza w domu bo nie stac ich na przeskok z type r na r2 albo grupę Open N. Kiedys nie było takie roznicy.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: RSMP 2016

Postprzez okun911 » środa, 13 sty 2016, 22:04

viper napisał(a):Chyba zle zrozumiałeś z tym zapoznaniem. Moim zdaniem sa 3.

Widzę że nie czytałeś projektu regulaminu więc prosze oto fragment
11.5. Podczas zapoznania z trasą rajdu dozwolone jest dwukrotne przejechanie
trasy każdego OS z maksymalną prędkością dozwoloną przepisami ruchu
drogowego, z uwzględnieniem proponowanej przez organizatora drogi dojazdowej.
Program zorganizowanego zapoznania z trasą rajdu powinien być ułożony w taki
sposób, aby umożliwić przejazd zapoznawczy OS-u w warunkach zbliżonych do
przejazdu rajdowego (pora dnia) ze szczególnym uwzględnieniem odcinków
przebiegających po zmroku.


link do całości http://www.pzm.pl/pliki/zg/samochody/20 ... rojekt.pdf

viper napisał(a):
Mad Max napisał(a):Problemem jest to że z każdego zawodnika który chce wsiąść w lepszy sprzęt nie mając umiejętności, kibice (tak się przynajmniej ci osobnicy określają) się śmieją, kiedyś każdy Lancer więcej to była radość, teraz trzeba mieć umiejętności Loeba żeby wedle gawiedzi można było takim autem śmigać, tak w ogóle to cały czas słychać że nie ma fajterów i kazdy się wiezie, może więc w takim razie problem jest w tym czego oczekują oglądacze do tego co jest im w stanie zaoferować rzeczywistość.

Bo dzisiaj jezdza biznesmeni a nie rajdowcy. Kiedys jezdzili jedni i drudzy. Zmienił sie sprzet na lepszy ale kierowcy dzieki temu sa gorsi. Fajtery sa tylko siedza w domu bo nie stac ich na przeskok z type r na r2 albo grupę Open N. Kiedys nie było takie roznicy.

Bez przesady, dalej jeżdżą jedni i drudzy. Niektórzy chyba by chcieli zakazać startować biznesmenom. Lepiej że jeżdżą tyle na ile potrafią niż byśmy mieli mieć prawie co rajd jakiś wypadek śmiertelny.
Avatar użytkownika
okun911
N2
 
Posty: 151
Dołączył(a): wtorek, 13 kwi 2010, 21:56
Lokalizacja: Iława

Re: RSMP 2016

Postprzez viper » środa, 13 sty 2016, 22:41

Rzeczywiście okun911 masz racje. Ja widziałem 3 ale to pewnie dlatego ze przez przypadek otworzył mi sie regulamin z 2015 roku.

Nie no ja nie mam nic przeciwko temu ze jezdza zebys mnie nie zrozumiał. Natomiast odsetek szybkich zawodnikow spadł, bo przeskok finansowy jest zbyt duzy. Zobacz kiedys zawodnik szedł po kolei. Seicento peugeot 106, 206. Przez kilka lat. Dzisiaj startuje od razu od r2 po roku max dwoch r5 Pomijam starych kucharow itd. Ale ok.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: RSMP 2016

Postprzez gregortest » czwartek, 14 sty 2016, 09:12

gregortest mówię to niechętnie ale zgadzam się z viperem, to jest jakby dalsze rozwinięcie mojej wypowiedzi, przecież teraz jeżdżą auta znacznie ciekawsze niż CC SC 206, Lanos itd. a i tak non stop słyszę na tym forum że nie ma czego oglądać, więc o czym my rozmawiamy.

To już nie chodzi o to czy się zgadzasz, czy nie.
Ciekawsze ???
No bo jak odpadnie połowa, to co chcesz ogladać?
Rywalizacja....to kwintesencja rajdów, a teraz ...4 x 208 R 7 x R5, 3 miśki,,parę astr.- które finansowo wychodzą nawet drożej niż puchar.
Taki puchar Dacii , albo Aygo - Yarisa - który miał wejść w tym roku w ME - po pierwsze.
Byłby za małe -w porównaniu - pieniądze ,dla początkujących.
Gwarantował by to , że ilość startujących zwiększyła by się o 10 - 14 aut.
Zainteresowanie innych producentów - dla taniego pucharu. Znowu zadziałało by na korzyść rajdów i startujących.
A połaczyć WSMP i RSMP - takim pucharem - ??? Możesz takim autem startować i tu i tu.
Same plusy.
A co to jest 10- 20 Dacii - chętnych było by ponad ilość aut.
A ja jestem zdania, które wielu się nie spodoba.
Chcesz startować w RSMP ?
TYLKO W AUCIE PUCHAROWYM :)
Nie ma innej możliwości ...w innym.
I jedzie 80 - 100 w takich samych sprzętach :lol: :lol:
Oplombować wszystko - seryjne opony 1 producenta. Wszystkie auta takie same. I losowanie komputerów, przed BK.
Jest to kontrowersyjny ale ciekawy pomysł - takie mam zdanie.
Koszty żadne a jak rywalizacja- i nie ma wyścigu zbrojeń. Masz budżet 1 mln to wydajesz na hostessy i materiały reklamowe.
I nagle się okazuje, że zawodnik nr 97 - Kowalski ,co dopiero ma prawko od 2 lat i 20 kjs-ów -wygrywa rajd.
gregortest
A5
 
Posty: 820
Dołączył(a): piątek, 15 cze 2012, 12:10

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

cron