Moderator: SebaSTI
tomi_kl napisał(a):Zobaczcie sobie w WRC SS nr 6,9 zdjęcie nr 12 . Tam było najwięcej śladów ratowania na asfalcie. Na rajdzie tam bedzie dramat...
Mam nadzieje ze wszyscy sobie to dobrze opisali - Thiry chyba pamieta to miejsce.
tylko ze bartek jedzie nieco starszym egzemplazemAlien napisał(a):Hm. Wydaje mi sie, ze jakos umyka wam fakt (znaczy zjawisko istniejace i obiektywne), ze obydwa peugeoty maxi sa nominalnie zdecydowanie mocniejszymi samochodami od jakiejkolwiek N-ki startujacej w tym rajdzie (nie wspominam o S1600 czy innych kitach i ustrojstwach). Polski jest szybkim rajdem PRZEDE WSZYSTKIM. Pozniej to on wymaga nieco techniki. Wiekszosc tych gosci, to nie (z calym szacunkiem) Tercjak, ktory nie bardzo byl w stanie zapanowac nad tym potworkiem. Jesli nie popada, to na mecie pierwsze znajda sie maxi.
A Subaru podobno bedzie coraz wiecej. Na Kormoranie w takie auto wsiadzie Holowczyc ktory pojedzie w zespole SRTP razem z Kuzim, Beltowskim i Oleksowiczem a na Polskim mamy juz zgloszonego Banie z Lukasowa.
Tomi_OL napisał(a):Wiele zależy od kierowcy, a nie od auta. Subaru czy Lancer są to rajdówki na takim samym poziomie. Mówimy tutaj o N-gr.
Marcin Kaliszka napisał(a):Michał Kościuszko zapoznawał się z trasą Rajdu Polski za pisemną zgodą i wiedzą organizatora rajdu.M.Kościuszko nie będzie mógł zapoznawać trasy w terminie wyznaczonym prezez organizatora(tj.wtorek) gdyż w tym dni zdaje ustny egzamin dojrzałości.
P.S Patrząc na "cięcia"na trasie wydaję się że wielu kierowców również zdaje (nota bene po raz kolejny) mature...
pozdrawiam,
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości