S1600 - gdzie tkwi problem?

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Postprzez ciapulek » poniedziałek, 12 lut 2007, 15:15

RallyMAN napisał(a):
matt napisał(a):W kierowaniu autem S1600 mam zapewne takie samo doświadczenie, jak i ty.


Uwierz, ze kolega 'LaGadula' Ma o wiele wieksze doswiadczenie rajdowe niz Ty... i naprawde warto sie wczytac w to co on mówi... bo on zna to 'od środka'...


Kolega matt nie podważa całego doświadczenia pilota w RSMP. Napisał bardzo konkretnie, że chodzi mu o doświadczenie w prowadzeniu auta S1600. Nie przypominam sobie, by Jakub na którymkolwiek szczeblu swej kariery prowadził auto S1600.
Avatar użytkownika
ciapulek
N2
 
Posty: 193
Dołączył(a): niedziela, 6 sie 2006, 17:08


Postprzez laGadula » poniedziałek, 12 lut 2007, 15:18

matt napisał(a):ehhh szkoda, że jak sie chce podyskutować na jakiś temat, to przyjdzie ktoś "profesjonalny", narzuci swój własny punkt widzenia i koniec kropka. :/

:roll: a tak pozatym, mam 20 lat, od oglądania wyników "live" wole osobiście zjawić się na rajdzie, lecz nie zawsze pozwalają mi na to studia i inne obowiązki.
W kierowaniu autem S1600 mam zapewne takie samo doświadczenie, jak i ty.

I jeszcze jedno - wchodząc na to forum sądzisz, że będziesz mieć do czynienia tylko z profesjonalistami, którzy mają minimum kilkuletnie doświadczenie w jeżdżeniu, bądź pilotowaniu w RSMP lub MŚ ? Nie lubie bardzo, gdy ktoś sie wywyższa nad innych, a takie wrażenie odczuwam gdy czytam twoje posty. Przykro mi, że tak arogancko podchodzisz do użytkowników tego forum - coś typu - co wy możecie wiedzieć o rajdach... :(


Właśnie dlatego zaczynam żałować ze sie wogóle odezwałem.
Wielu zawodników uważa ze czytanie/pisanie na forum to strata czasu. Ja mam odmienne zdanie - pomaga to w wymianie odświadczeń, pogladów, zdobyciu wiedzy. Grunt to nie brać sobie pewnych rzeczy do siebie.
Moja opinia na temat S1600 w Polsce nie rózni sie od opini kolegów zawodników. To piękne, szybkie samochody ale nie nadają sie na nasze drogi. Jeśli ty masz inną opinie to pewnie dlatego ze masz mniejsze doswiadczenie, wiedzę itp. Ja przedstawiam swój punkt widzenia w odpowiedzi na zadane pytanie.
Co do kierowania czymkolwiek.... niestety nie mozesz wiedzieć jakie ja mam doswiadczenie ani ja nie wiem jakie ty masz, wiec dlaczego z góry zakładasz że ja mam takie jak ty ?
Wciagasz mnie w swoja słowna przepychankę, inputujesz mi ze jestem arogancki i wywyższam sie. Ja przedstawiam suche fakty które i tak są dla was nie czytelne ani nie do przyjecia bo "sprzed monitora" wyglada to inaczej.....
Żałuję ze sie odezwałem, ale miałem wrażenie że chociaż Ci którzy mnie znają zrozumieją sens moich wypowiedzi.

Pzdr

JG
laGadula
N2
 
Posty: 119
Dołączył(a): poniedziałek, 29 lis 2004, 22:02

Postprzez ciapulek » poniedziałek, 12 lut 2007, 16:23

Pan Michał Kościuszko powiedział w czasie jednej z asfaltowych rund RSMP 2006, że samochodem S1600 na mokrej nawierzchni łatwiej o dobry wynik w generalce. Opinie zawodników RSMP na temat S1600 nie są takie same.
Avatar użytkownika
ciapulek
N2
 
Posty: 193
Dołączył(a): niedziela, 6 sie 2006, 17:08

Postprzez Raven » poniedziałek, 12 lut 2007, 19:39

Bedzie krotko:

- w czasach swietnosci s1600 bylo szybsze niz eNka,
- w polsce nie bylo nigdy zawodnika zdolnego okielznac w pelni s1600 (a jak wielu juz wspomnialo, SJJ i Thiry pokazali co mozna zrobic tym wozem, ze o Meek'u nie wspomne, albo o Uccim, ktory wygral pewien oes po kostce i pod gore)
- a s1600 umarlo, bo przestano je rozwijac, glownie dzieki fia, ktora wprowadzila s2000.
- ja bede plakac, tak jak po f2... rowniez dlatego, ze w naszym pieknym kraju, nikt nie umie powozic dobrze 4-lapem.
http://www.rallymadness.prv.pl - i wszystko jasne!
Avatar użytkownika
Raven
A6
 
Posty: 1715
Dołączył(a): niedziela, 4 sie 2002, 21:35

Postprzez matt » poniedziałek, 12 lut 2007, 20:58

Raven napisał(a):Bedzie krotko:

- w czasach swietnosci s1600 bylo szybsze niz eNka,
- w polsce nie bylo nigdy zawodnika zdolnego okielznac w pelni s1600 (a jak wielu juz wspomnialo, SJJ i Thiry pokazali co mozna zrobic tym wozem, ze o Meek'u nie wspomne, albo o Uccim, ktory wygral pewien oes po kostce i pod gore)
- a s1600 umarlo, bo przestano je rozwijac, glownie dzieki fia, ktora wprowadzila s2000.
- ja bede plakac, tak jak po f2... rowniez dlatego, ze w naszym pieknym kraju, nikt nie umie powozic dobrze 4-lapem.


dzięki!
ciesze sie, że ktoś potrafi konkretnie wyrazić swoje zdanie. i dzięki, że daruje sobie poniżanie innych osób, które wyrażają opinię odmienną od jego. dzięki również, że nie uwzględnia wieku jako kryterium, które upoważnia do wygłaszania swojego własnego zdania (mój ojciec ma ponad 50 lat. choć nie odróżnia S1600 od S2000, to chyba wg niektórych był by bardziej wiarygodnym i odpowiedniejszym do tej dyskusji :roll: ).
matt
N2
 
Posty: 110
Dołączył(a): środa, 25 sie 2004, 14:53
Lokalizacja: Świdnica

Postprzez boss » poniedziałek, 12 lut 2007, 22:30

Raven napisał(a):Bedzie krotko:

- w czasach swietnosci s1600 bylo szybsze niz eNka,
- w polsce nie bylo nigdy zawodnika zdolnego okielznac w pelni s1600 (a jak wielu juz wspomnialo, SJJ i Thiry pokazali co mozna zrobic tym wozem, ze o Meek'u nie wspomne, albo o Uccim, ktory wygral pewien oes po kostce i pod gore)
- a s1600 umarlo, bo przestano je rozwijac, glownie dzieki fia, ktora wprowadzila s2000.
- ja bede plakac, tak jak po f2... rowniez dlatego, ze w naszym pieknym kraju, nikt nie umie powozic dobrze 4-lapem.


Jak to 4łąpem nikt się nie umie powozić...? Mam podawać przykłady...? Czy uściślisz swoją wypowiedz...?
Avatar użytkownika
boss
A5
 
Posty: 849
Dołączył(a): piątek, 5 maja 2006, 23:06

Postprzez Raven » poniedziałek, 12 lut 2007, 22:41

Popatrz jak sie jezdzi enka po asfalcie w pewnym kraju w europie (nie bede mowil w jakim, to oczywiste) i porownaj sobie jak to wyglada u nas. Na okraglo i bez jaj. A no i leja nas jak przyjada do polski.
Potem przeanalizuj nasze wystepy za granica (rowniez ms) i juz masz wynik.
http://www.rallymadness.prv.pl - i wszystko jasne!
Avatar użytkownika
Raven
A6
 
Posty: 1715
Dołączył(a): niedziela, 4 sie 2002, 21:35

Postprzez piter306 » poniedziałek, 12 lut 2007, 22:53

U nas jest dość duża liczba "matadorów', ujawniają się w sobotnie noce po przyjęciu odpowiedniej porcji trzasko-błysków. Gdyby ich powsadzać do N4 itp. to kto wie :)
Czas leci a człowiek jakby coraz głupszy.
Avatar użytkownika
piter306
A5
 
Posty: 697
Dołączył(a): czwartek, 13 lis 2003, 20:38
Lokalizacja: Mysłowice

Postprzez boss » poniedziałek, 12 lut 2007, 23:59

Raven napisał(a):Popatrz jak sie jezdzi enka po asfalcie w pewnym kraju w europie (nie bede mowil w jakim, to oczywiste) i porownaj sobie jak to wyglada u nas. Na okraglo i bez jaj. A no i leja nas jak przyjada do polski.
Potem przeanalizuj nasze wystepy za granica (rowniez ms) i juz masz wynik.



No niech przyjedzie jakiś cfaniak i zleje Kuzaja, Bębenka, Sołka... jestem bardzo ciekaw...


Np. Bebenek na ostatniej barumce z 26 miejsca awansował na 6... i to na obcych trasach... eee to pewnie przez pech innych...

next... Tak jak Kuzaj jeździ enka to nikt... i nie potrzebuje żadnego exsperta z europy żeby podziwiać "tapczany"...
Avatar użytkownika
boss
A5
 
Posty: 849
Dołączył(a): piątek, 5 maja 2006, 23:06

Postprzez Gucio » wtorek, 13 lut 2007, 00:03

To jak tacy sa szybcy "nasi" to dlaczego tak sie bali Svedlunda na polskim dwa lata temu? Wiem, że to szuter, ale tak dla porównania podałem.
Farta mieli, że awaria go wyeliminowała!
EOS 7D,400D/50 1.8/17-50 2.8/70-200 F4 L/580EX II :mrgreen:
http://www.image-sport.net moja stronka :)
Leszek!!
Avatar użytkownika
Gucio
S2000
 
Posty: 3508
Dołączył(a): poniedziałek, 2 maja 2005, 23:54
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez mototom » wtorek, 13 lut 2007, 00:50

boss jeśli myślisz, że zawodnicy z tego kraju o którym mówił Raven, przyjechaliby do nas i nie zlali naszej czołówki to jestes w błędzie. Kuzaj owszem, walczyłby z nimi, ale czy na wygranej by się to skończyło? Nie byłbym do końca przekonany. Taki pan Aghini potrafił parę lat wstecz przyjechać do Belgii i ostro pogonic na własnym terenie zawodników typu Loix, Thiry(a ci dwaj byli w tym czasie zdecydowanie w światowej czołówce), że o De Meviusie czy Snijersie nie wspomnę.

Andreucci po latach startów Agrupowymi Escortami, potem autami WRC i S1600, to liga niestety znacznie wyższa niż nasza czołówka. Navarra podobnie.
Avatar użytkownika
mototom
A6
 
Posty: 1996
Dołączył(a): środa, 4 gru 2002, 22:48
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Gucio » wtorek, 13 lut 2007, 00:53

Podobnie jak z ligą piłkarską...Włosi mają bardzo silną ligę rajdową nie ma co dyskutować nawet 8)
EOS 7D,400D/50 1.8/17-50 2.8/70-200 F4 L/580EX II :mrgreen:
http://www.image-sport.net moja stronka :)
Leszek!!
Avatar użytkownika
Gucio
S2000
 
Posty: 3508
Dołączył(a): poniedziałek, 2 maja 2005, 23:54
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Saruto » wtorek, 13 lut 2007, 09:35

My mamy poprostu dobrych rzemieślników w Polsce, którzy ciężką pracą dochodzą do dobrych wyników. Co do S1600 to w tym sezonie wygląda to marnie, może pojawią się z dwa takie auta. Zresztą w MŚ auta klasy S1600 zastąpią R3, w Norwegii zobaczymy jak radzi sobie Clio w tej klasie.
GO!!! Loeb & Latvala GO!!!
GO!!! Sandell & Kościuszko GO!!!
GO!!! Al-Attiyah & Hänninen GO!!!
Obrazek
http://batracer.com/-1FrontPage.htm?Buy/ Zapraszam do gry!
Avatar użytkownika
Saruto
A6
 
Posty: 1677
Dołączył(a): sobota, 21 sty 2006, 20:10
Lokalizacja: Kraków/Swoszowice

Postprzez Gucio » wtorek, 13 lut 2007, 09:46

Rozumiem, że w Polsce tylko Adamus i Poloński będą w s1600 jeździli?
EOS 7D,400D/50 1.8/17-50 2.8/70-200 F4 L/580EX II :mrgreen:
http://www.image-sport.net moja stronka :)
Leszek!!
Avatar użytkownika
Gucio
S2000
 
Posty: 3508
Dołączył(a): poniedziałek, 2 maja 2005, 23:54
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez RajducH » wtorek, 13 lut 2007, 11:00

a co z Mucha? Guzkiem?
Zawsze Jest Nadzieja :D KUZI OGNIA !!!
Avatar użytkownika
RajducH
A6
 
Posty: 1426
Dołączył(a): niedziela, 1 lut 2004, 18:32
Lokalizacja: ... zza siedmiu gór

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

cron