przez MSG Racing » czwartek, 30 paź 2014, 07:43
NIestety sa koszty stale ponizej ktorych nie da sie zejsc. Dlatego najdrozszym rajdem w PL jest Barborka Warszawska. Ale. Skrocenie km OSowych zmniejszy koszt startu a w sumie na caly sezon moze wyjsc ze moznaby tak jeszcze jeden rajd pojechac za taka sama kase co do tej pory.
Jakies koszty stale to cala logistyka, przygotowanie auta. Zmienia sie koszty za pobyty, oplate mechanikow, paliwo, czesci ktore wymiania sie z przebiegiem na rajdzie/petli, paliwa, opon (chyba ze sie za to testuje 10dni).
Chcialem jednak zauwazyc ze wynajmujacych wcale tak duzo u nas nie ma.
A najwieksze roznice poczuja Ci zawodnicy majacy wlasnie swoje auta, swoich mechanikow (branych na rajd), poswiecajacych swoja prace i urlopy. Najwiecej to jest wlasnie takich zawodnikow/kierowcow i to glownie o nich chodzi. Czolowke zawsze bedzie ich generalnie stac. Ale tych za nimi juz niekoniecznie. A im bardziej z tylu tym gorzej. A bez tych tylow niegdlugo nie bedzie czolowki i calej reszty.
Oczywiscie caly czas tez trzeba dzialac z mediami i poprawiac/naprawiac wizerunek rajdow. Choc latwiej jest wykonac to co wyzej bo ma sie juz baze do modyfikacji. A media.... trzeba niemal od zera zaczynac.
"Rally is not a crime" Polska - FB
"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986
http://www.ganczarczykrally.com
Antyradio -"Liczą się nieliczni"