Rajd Polski 2013

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Re: Rajd Polski 2013

Postprzez żółtodziób » poniedziałek, 16 wrz 2013, 14:22

martin.h napisał(a):Czytam, czytam i nie wierzę :lol:

Apropo warunków to każdy miał takie same, a że były koleiny i było cięzko utrzymać się na drodze no cóż. Przypomnijmy sobie na czym polegają rajdy samochodowe, a później cofnijmy się do lat choćby 80-tych czy 90-tych, przypomnijmy sobie choćby Safari. Osobiście wydaje mi się, że obecni kierowcy, w dużej liczbie wychowani na konsoli stali się troszkę lalusiowaci. Tak to widzę ja.


A wie szanowny kolega co to jest postęp? Za komuny nie było mięsa, benzyny, jeździliśmy trabantami i nikt nie narzekał. Ale czasy się zmieniły, teraz nikt nie chce jeździć nawet Skodą Favorit, która wtedy była szczytem marzeń. Świat poszedł do przodu, pewne rzeczy po prodstu wypadły z obiegu. Tak jak wypadło z obiegu Safari. Rajdy się zmieniły bardzo mocno przez ostatnie 30-40 lat, obecnie naciskjest kładziony na trechnikę jazdy a nie przetrwanie. Poszukiwani są szybcy kierowcy a nie tacy, którzy potrafią gołymi rękami naprawić auto w szczerym polu, same auta też się zmieniły diametralnie. Są wyspecjalizowane do jazdy po określonym rodzaju dróg, jeśli droga nie spełnia określonych standardów to nie jest to sytuacja normalna. 30 lat temu inne były standardy no i tyle. Safari przez długi czas było utrzymywane w kalendarzu ze względu na jakieś sentymenty, ale koniec końców zostało z niego wykopane, bo nikt nie chciał wozić kosztem tysięcy baksów sprzętu wrtego miliony baksów tylko po to,żeby połowę z niego rozwalic w drobny mak.


Co do organizacji, nie było mnie na miejscu, ale ze strefą serwisową się zgodzę. Kwestia bezpieczeństwa i karetek, jeśli nie było sprzętu 4x4 to rzeczywiście przegięli. Niby są helikoptery, ale jeszcze nie widziałem jak helikopter ląduje na zalesionym terenie.


Oni przeginają cały czas odkąd pamiętam...


I na koniec ceny karnetów, sorry, ale jak kogoś nie stać 99 zł za karnet to nie jedzie.


Stać mnie na to, ale zwyczajnie nie zwykłem przepłacać. I nie 99 PLN za karnet tylko 199, bo przecież auto trzeba gdzieś zostawić, a karnet za "stówkę" nie przewidywał takiej możliwości. Nie pojechałem, bo dla mnie taka a nie ina wycena to w zasadzie zniewaga, robienie ze mnie debila. to tak jak bym poszedł do sklepu po Snickersa albo kefirek a tam zawołali 20 PLN - nie kupiłbym, poszedłbym gdzie indziej. Tutaj sprawa jest tym bardziejh chamska, bo nie można iść gdzie indziej, mają monopol i bezwzględnie go wykorzystują. Stąd moje oburzenie. Jak jest za drogo w jakimś sklepie to idę gdzie indziej i nie robię dramatu, ale tutaj panowie postanowili wydrenować nasze kieszenie. Trudno, relacja w Eurosporcie HD nie była zła, a do tego deszcz mi się nie lał na głowę. To oczywiscie nie te wrażenia co na żywo, ale owe wrażenia nie były tyle warte, żeby skłonić mnie do sponsorowania emerytur czy nowych domów coniektórym cwaniakom.

karluum napisał(a):Przypomnę, że kontrakt na obecność Rajdu Polski na Mazurach został podpisany na 16 lat co przyjmując datę początkową jako 2005 roku gwarantuje obecność zawodów do 2021 roku. Mając w perspektywie tak długą obecność i mając wizję w których miejscach mogą się odbywać odcinki specjalne można by spokojnie pokusić się razem z miejscowymi władzami o takie przygotowanie dróg by nie robiły się na nich koleiny głębokości pół samochodu. Czy to takie trudne?


Być może i trudne - nie wiem. Faktem jest, że beton partyjny, nawet ten na poziomie samorządowym jest równie niereformowalny jak beton PZM czy AK. Tak się składa, że znam człowieka, który w jednej z gmin decyduje którą drogę odnowić a którą nie - bez żenady mi przyznał,że w pierwszej kolejności wydał decyzję o wyremontowaniu drogi przy której stoi jego dom. Dlatego zrozumialbym gdyby część dróg była w takim stanie, ale inna część OK, przynajmniej byłoby widać, że ktoś usiłował coś zrobić. Ale przecież nikt nawet o tym nie pomyślał.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz


Re: Rajd Polski 2013

Postprzez Krzysiek_WrC » poniedziałek, 16 wrz 2013, 14:25

@karluum, czy ty wiesz o czym piszesz??
Te się wiąże z generalna przebudowa drogi, zacznijmy od tego jak statut maja te drogi, gminny, powiatowy?, pewnie coś z gminnej bo są na luźnej nawierzchni, to wymaga zapewne zgody, Gmina by pewnie zgodę wydala bo była happy że ktoś chce drogę zrobić, to jest raz, dwa 8 lat...dużo, a czy 8 lat temu organizator konkretnie wiedział którędy pójdzie każda edycja Rajdu w konkretnym terminie? Ze dzisiaj np po trasach wiekszosci z MŚ a z a rok całkowicie inaczej?

W taki sposób nawet w cywilizowanym kraju bardziej jak Polska, w UK i podobnych nie robią. Jeśli mówimy naprawie drogi to to miało by sens jak np. w wypadku Rumuni z tego roku, gdzie deszcze zaatakował chyba na miesiąc przed Rajdem, wtedy można zdążyć.

A dwa to drogę specjalnie robić że jeden z zawodników narzeka? Litości
no jeszcze jedna sprawa.....Kubicy już totalnie się nie chciało w niedzielę jechać, wpierw było koło, aż tu nagle pojawiła sie informacja o silniku. Net w necie było foto wyjętego silnika z samochodu że uległ awarii, ładna olewka...
Krzysiek_WrC
A6
 
Posty: 1518
Dołączył(a): czwartek, 22 sty 2004, 22:19
Lokalizacja: Stadniki

Re: Rajd Polski 2013

Postprzez żółtodziób » poniedziałek, 16 wrz 2013, 14:32

Zajcev napisał(a):
żółtodziób napisał(a):@ Zajcev - nie wiem co to za rajd, ale na pewno nie WRC. A że nikt nie narzekał - jak napisałem powyżej - w tym kraju narzekanie na PZM moze się źle skończyć, więc nie dziw, że nie było krytyki.


Hmm nie wiem czy Cię zaskoczę czy nie, rajd nie był w Polsce, co roku lista dość ładnie obsadzona:) Lausitz Rally

Zgadzam się z Tobą (zresztą nie pierwszy raz), po prostu wkleiłem to jako ciekawostkę, że tak na prawdę te warunki na trasie to nie była jakaś apokalipsa, tylko urok rajdów.


No i właśnie Lausitz... to jest rajd który nigdy nie był i nie aspirował do takiej rangi jak Polak. Poza tym tak jak nie jestem fanem Niemców i wszystkiego co niemieckie to nie sposób im odmówić umiejętnosci wyciagania wniosków z błędów organizacyjnych. Nie wiem jak było, ale obstawiam, że taka sytuacja zdarzyła się raz, potem się poprawili. U nas niestety trudno na to liczyć. Była jedna powodź - nic. Druga powódź - też nic. Trzecia powódź - okazało się,ze jeszcze ktoś wydał ludziom pozwolenia na budowę domów na terenach zalewowych. W tym roku minister Bieńkowska stwierdziła, że powodzi na pewno nie będzie, skoro była w zeszły roku, w związku z tym można przesunać na następne lata kluczowe inwestycje. No i o mały figiel by się nie pomyliła - tym razem zalało Czechów, ale przecież równie dobrze mogło zalać i nas. To mnie właśnie wkurza we wszystkich instytucjach naszego kraju, wsszędzie jest to samo. Ze nie dało sie przewidzieć, że zaskoczenia (co roku zima zaskakuje drogowców), a jak już wtopią to nigdy nie ma winnych. Zawsze winne są procedury a nie pozbawieni pomyślunku ludzie. Bardzo dobrze, że Kubica nimi wstrząsnął - to jest jedyna metoda na to, żeby cokolwiek ruszyło.

Krzysiek_WrC napisał(a):@karluum, czy ty wiesz o czym piszesz??
Te się wiąże z generalna przebudowa drogi, zacznijmy od tego jak statut maja te drogi, gminny, powiatowy?, pewnie coś z gminnej bo są na luźnej nawierzchni, to wymaga zapewne zgody, Gmina by pewnie zgodę wydala bo była happy że ktoś chce drogę zrobić, to jest raz, dwa 8 lat...dużo, a czy 8 lat temu organizator konkretnie wiedział którędy pójdzie każda edycja Rajdu w konkretnym terminie? Ze dzisiaj np po trasach wiekszosci z MŚ a z a rok całkowicie inaczej?

W taki sposób nawet w cywilizowanym kraju bardziej jak Polska, w UK i podobnych nie robią. Jeśli mówimy naprawie drogi to to miało by sens jak np. w wypadku Rumuni z tego roku, gdzie deszcze zaatakował chyba na miesiąc przed Rajdem, wtedy można zdążyć.

A dwa to drogę specjalnie robić że jeden z zawodników narzeka? Litości
no jeszcze jedna sprawa.....Kubicy już totalnie się nie chciało w niedzielę jechać, wpierw było koło, aż tu nagle pojawiła sie informacja o silniku. Net w necie było foto wyjętego silnika z samochodu że uległ awarii, ładna olewka...


1. Nikt nie powiedział, że to jest łatwe. To nie jest łatwe, ale jeszcze trudniejsze jest być organizatorem rundy WRC
2. To nie jest kwestia remotnowania dróg konkretnie pod rajd, tylko działania w porozumieniu z właścicielami dróg. Można się dowiedzieć jakie są plany na remonty, w jaki sposób te remonty będą wykonywane, czy po prostu nasypią czegoś i niech sobie leży czy mają zamiar zrobić to lepiej i wpływać na gminy - w razie czego pomóc znaleźć sponsora. Mozna próbować wpłynąć na gminy (to akurat z różnym skutkiem), ale przede wszystkim można mieć obraz które drogi są w jakim stanie. Byłoby to wskazane, jeśli planuje się rajd na 16 lat. Wnosząc po tym co było widać to żadna tego typu współpraca nie ma miejsca.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Rajd Polski 2013

Postprzez d-z rallyfans » poniedziałek, 16 wrz 2013, 15:11

Ludzie kochani, wszyscy chcemy zmian na lepsze ( oprócz PZM ) a jak trafi się jeden gość który powie co jego zdaniem jest to DUPY !!! to wszyscy się obrażają i po nim jadą, Wisławski też powiedział że to był najgorszy Rajd Polski w jakim startował. Bardzo dobrze że Kubica podkreślał to przy każdej możliwej okazji, dzięki temu jest o tym głośno i może coś to da. Niestety jakby siedział cicho to teraz PZM publikowałby informacje prasowe jaki to był perfekcyjny rajd i że wszystko cacy, a prawda jest taka że Wielki Pan Dyrektor Rajdu Tomasz Bartoś od 2009 roku nie potrafi zadbać o normalną strefę serwisową i to jest WSTYD i CHAŃBA Panie Bartoś !!!
Co do dróg to nie chodzi tu o totalną budowe nowych, organizator musi po rajdzie drogi naprawiać, więc tak jak ktoś pisał wcześniej wystarczy dodać jakieś materiały które zwiążą podłoże i je utwardzą, technologia jest obecnie na takim poziomie że nie wierzę że się nie da, da się tylko trzeba wydać parę złoty więcej, ale niestety PZM woli robić dalej prowizorkę z myślą że jakoś to będzie.
Avatar użytkownika
d-z rallyfans
A5
 
Posty: 818
Dołączył(a): środa, 6 sie 2003, 15:49
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka

Re: Rajd Polski 2013

Postprzez karluum » poniedziałek, 16 wrz 2013, 15:14

Krzysiek_WrC napisał(a):@karluum, czy ty wiesz o czym piszesz??
Te się wiąże z generalna przebudowa drogi, zacznijmy od tego jak statut maja te drogi, gminny, powiatowy?, pewnie coś z gminnej bo są na luźnej nawierzchni, to wymaga zapewne zgody, Gmina by pewnie zgodę wydala bo była happy że ktoś chce drogę zrobić, to jest raz, dwa 8 lat...dużo, a czy 8 lat temu organizator konkretnie wiedział którędy pójdzie każda edycja Rajdu w konkretnym terminie? Ze dzisiaj np po trasach wiekszosci z MŚ a z a rok całkowicie inaczej?
W taki sposób nawet w cywilizowanym kraju bardziej jak Polska, w UK i podobnych nie robią. Jeśli mówimy naprawie drogi to to miało by sens jak np. w wypadku Rumuni z tego roku, gdzie deszcze zaatakował chyba na miesiąc przed Rajdem, wtedy można zdążyć.
A dwa to drogę specjalnie robić że jeden z zawodników narzeka? Litości
no jeszcze jedna sprawa.....Kubicy już totalnie się nie chciało w niedzielę jechać, wpierw było koło, aż tu nagle pojawiła sie informacja o silniku. Net w necie było foto wyjętego silnika z samochodu że uległ awarii, ładna olewka...

A wiesz na czym polega długoterminowe planowanie? Właśnie na tym, by mieć jakąś wizję jak rajd będzie wyglądać za 4 - 5 lat, co z nim chcemy zrobić. Tylko trzeba wizji a nie spojrzenia z roku na rok.
Jeżeli Lang jest w stanie wyremontować drogi dla Tour de Pologne to znaczy, że się da.
To nie chodzi o remont drogi z powodu narzekania Kubicy - chodzi o to by drogi w przypadku ulewnego deszczu (o jaki nie trudno w Polsce we wrześniu) nadawały się na rozegranie dwóch pętli zawodów sportowych. W środę nie dało się z nimi nawet zapoznać.
karluum
A5
 
Posty: 646
Dołączył(a): poniedziałek, 11 mar 2013, 11:22

Re: Rajd Polski 2013

Postprzez viper » poniedziałek, 16 wrz 2013, 15:19

Każdy, ktory narzeka na dziury w rajdzie szutrowym to chyba nie wie na czym szutry polegają. Przecież wiadomo ze szutry to wyryp, a jak popada to mega wyryp, a jak pogoda jest jak na polskim tzn. Pada długo przed rajdem to tego nie da sie nazwać, bo bedZie taki gnoj, ze szkoda gadać. Można narzekać na organizatora w wielu kwestiach tzn. Za drogo za dużo tego czy tamtego, ale nikt nie ma prawa narzekać na dziury w rajdach szutrowych , bo to jest tak naturalne jak 2+2=4. Kubicy natomiast wcale sie nie dziwie ze olał 2 dzien jadąc o pietruszke bo to nie ściganie tylko mordowania, a każdy kilometr tym autem to kosmiczne koszta, a Kubica jezdzi dla siebie a nie dla kibiców, wiec przestańcie na niego biadolić, bo jestem pewien zejak by mógł zrezygnować z rajdu to i pierwszego dnia dałby sobie spokój. Krótko mówiąc szutry to szambo i dla wielu zawodników mogły by wogóle nie istnieć i wcale nikt by za nimi nie płakał.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Rajd Polski 2013

Postprzez rallyfun » poniedziałek, 16 wrz 2013, 15:22

Krzysiek_WrC napisał(a):@karluum, czy ty wiesz o czym piszesz??
Te się wiąże z generalna przebudowa drogi, zacznijmy od tego jak statut maja te drogi, gminny, powiatowy?, pewnie coś z gminnej bo są na luźnej nawierzchni, to wymaga zapewne zgody, Gmina by pewnie zgodę wydala bo była happy że ktoś chce drogę zrobić, to jest raz, dwa 8 lat...dużo, a czy 8 lat temu organizator konkretnie wiedział którędy pójdzie każda edycja Rajdu w konkretnym terminie? Ze dzisiaj np po trasach wiekszosci z MŚ a z a rok całkowicie inaczej?

W taki sposób nawet w cywilizowanym kraju bardziej jak Polska, w UK i podobnych nie robią. Jeśli mówimy naprawie drogi to to miało by sens jak np. w wypadku Rumuni z tego roku, gdzie deszcze zaatakował chyba na miesiąc przed Rajdem, wtedy można zdążyć.

A dwa to drogę specjalnie robić że jeden z zawodników narzeka? Litości
no jeszcze jedna sprawa.....Kubicy już totalnie się nie chciało w niedzielę jechać, wpierw było koło, aż tu nagle pojawiła sie informacja o silniku. Net w necie było foto wyjętego silnika z samochodu że uległ awarii, ładna olewka...

Oczywiscie ty wiesz lepiej od Kubicy i Citroena razem wzietych ale tym razem chcialbym zeby to byla prawda. Takim "znaffcom" jak ty nalezy sie olewka zlaszcza zeby strony kierowcow swiatowego formatu .
rallyfun
N3
 
Posty: 249
Dołączył(a): czwartek, 17 sty 2013, 22:14

Re: Rajd Polski 2013

Postprzez djescape » poniedziałek, 16 wrz 2013, 15:55

Właśnie jestem po oglądnięciu relacji oes records i widzę że w sobotę na prawdę warunki na trasie były koszmarne i gdyby coś się stało... i tutaj drugi temat, gdyż w niektórych miejscach zabezpieczenie leżało... widziałem że wewnętrzna strona zakrętu była daleko otaśmowana a zewnętrzna w ogóle nie była. No pięknie to wygląda, a dodatkowo ludzie stojący metr od drogi jak w latach 70-80. Takie sytuacje pojawiają się w filmach teraz na szkoleniach jak nie powinno wyglądać zabezpieczenie. Mam nadzieję że w innych miejscach wyglądało to lepiej niż w relacji. Dzięki Bogu nic nikomu się nie stało i... tutaj wracam do tematu: karetka czy wóż ratowniczy nie dojechałby by na miejsce. Robert od początku wiedział i nie bał się o tym mówić.

Niedzielne odcinki wyglądały OK i tak samo prezentowały się w Eurosporcie. Chociaż koleiny pozostały na prawdę duże.

Ale rajd minął, opinia poszła w świat kierowców, kibiców i delegatów. Zobaczymy co będzie za rok bo my już nie mamy na to wpływu...

Krzysiek_WrC napisał(a):no jeszcze jedna sprawa.....Kubicy już totalnie się nie chciało w niedzielę jechać, wpierw było koło, aż tu nagle pojawiła sie informacja o silniku. Net w necie było foto wyjętego silnika z samochodu że uległ awarii, ładna olewka...


Uszkodzone zawieszenie mogło przebić się do silnika i go uszkodzić... Najprostsze logiczne wytłumaczenie u wcale nie trzeba dużo kombinować z teoriami spiskowymi, zwłaszcza że Citroen i Kubica to profesjonaliści.
"Straights are for fast cars, corners are for fast drivers..." - C. McRae
Avatar użytkownika
djescape
N3
 
Posty: 299
Dołączył(a): poniedziałek, 18 mar 2013, 18:02
Lokalizacja: Limanowa

Re: Rajd Polski 2013

Postprzez RALLYjupik26 » poniedziałek, 16 wrz 2013, 16:01

http://www.youtube.com/watch?v=iMIH6CzJ ... QMr6Gb6A1w



Akcja z Krowami które wbiegły na oes Mrągowo zaraz po przejeździe Kopeckiego zapraszam do obejrzenia :)
http://www.youtube.com/user/RALLYjupik26?feature=mhee
RALLYjupik26
N3
 
Posty: 378
Dołączył(a): czwartek, 7 lip 2011, 13:51
Lokalizacja: Okolice Żywca

Re: Rajd Polski 2013

Postprzez Pancin » poniedziałek, 16 wrz 2013, 16:07

Czy Wam się naprawdę wydaje, że w takim zespole - w dodatku w barwach głównego sponora rajdu - zawodnik ot tak sobie strzela focha? Nawet jak jest to RK, to samodzielnie takiej decyzji nie podejmie.
Pancin

http://www.scyzzor.com]www.scyzzor.com
http://www.superoes.pl]www.superoes.pl
Avatar użytkownika
Pancin
N3
 
Posty: 227
Dołączył(a): poniedziałek, 9 maja 2005, 01:30
Lokalizacja: Kielce

Re: Rajd Polski 2013

Postprzez jarexcc » poniedziałek, 16 wrz 2013, 16:11

Kubica to że odezwał się na temat organizacji, zabezpieczenia, parku serwisowego to chwała mu za to..., natomiast tłumaczenia że ma inną mieszankę opon, a to że za długie proste, auto za słabe itp... to już biadolenie...
Avatar użytkownika
jarexcc
A5
 
Posty: 604
Dołączył(a): poniedziałek, 31 sty 2005, 10:10
Lokalizacja: Cieszyn/Kostkowice

Re: Rajd Polski 2013

Postprzez kremer » poniedziałek, 16 wrz 2013, 16:11

Gminy mają dostać 1,5 tys PLN na naprawę 1 kilometra drogi, na której przebiegał oes :) Czy to dużo ? Wątpię :)
Pan Dyrektor dokładnie wie jak wyglądają rajdy za granicą. Wielokrotnie jest zapraszany na pokład helikoptera swojego ojca, bądź na wakacje podczas innych rajdów ERC :) Oczywiście ma pod sobą wiele osób oni tez nie są bez winy. Nie przedstawiają nowinek itp. Może Dyrektor wjeżdżając wszędzie jako Gośc, bądź z pokładu helikoptera nie widzi co się dzieje :) Słyszałem, że kibice nie mogli wjechać pod punkty widokowe (zapełnione parkingi) i dymali 2-3 km do stref mimo karnetów. Czy to prawda ? Niech ktoś napisze... Ponoć również dymanie po parę km w strefy vip było na pozadku dziennym... No coż mnie to ominęło i miałem spokój. Harmonogram bardzo dobry. Można dużo zobaczyć, ale przerwy miedzy oesami zbyt długie. W niedziele bez sensu 4h czekania. Nie będę pisał ocen, bo widzę ze forum zmienia się w bagienko nienawiści mądraliństwa i chamstwa... Napisze, tylko o paru kierowcach. Holek kwadratowo, widać że wypadł z rytmu. Jeden rajd na rok to za mało. Stanik niby wolno, ale dobry wynik jak na niego. Litwini fajnie jeżdżą ten Bućwilas zrobił na mnie wrażenie. Oes 1,2 w sobotę to nieporozumienie. Oes 3 Mrągowo bardzo fajny. Jak będzie tam normalna pogoda to będzie jeden z lepszych oesów. Biskupiec fajna hopka nam się trafiła. Baranowo również ciekawie. Mateuszek to już znane trasy. Nigdy mi się nie podobał.... i pozdrowienia dla ludzi chyba z Rzeszowa, którzy przedzierali się z nami w błotnistym lesie na oes Mrągowo w sobotę wieczorem. Zdarzyliśmy na styki :)
...jesteś szybki na tyle na ile jesteś szybki....
Avatar użytkownika
kremer
S2000
 
Posty: 3023
Dołączył(a): wtorek, 18 lip 2006, 15:49
Lokalizacja: z oesów

Re: Rajd Polski 2013

Postprzez jarexcc » poniedziałek, 16 wrz 2013, 16:12

RALLYjupik26 napisał(a):http://www.youtube.com/watch?v=iMIH6CzJ_W8&feature=c4-overview&list=UU_ThZgHTq4tVIQMr6Gb6A1w



Akcja z Krowami które wbiegły na oes Mrągowo zaraz po przejeździe Kopeckiego zapraszam do obejrzenia :)




akcja zajebista i na wesoło do obejrzenia. Na to nie ma nikt wpływu, Kargul z Pawlakiem zamiast Safety na odcinku
Avatar użytkownika
jarexcc
A5
 
Posty: 604
Dołączył(a): poniedziałek, 31 sty 2005, 10:10
Lokalizacja: Cieszyn/Kostkowice

Re: Rajd Polski 2013

Postprzez d-z rallyfans » poniedziałek, 16 wrz 2013, 16:32

kremer napisał(a): Słyszałem, że kibice nie mogli wjechać pod punkty widokowe (zapełnione parkingi) i dymali 2-3 km do stref mimo karnetów. Czy to prawda ? Niech ktoś napisze... Ponoć również dymanie po parę km w strefy vip było na pozadku dziennym... No coż mnie to ominęło i miałem spokój. Harm


Kremer na OS Mateuszek parking dla kibiców był wytyczony na zwykłej drodze dojazdowej do odcinka, nie było wyznaczonej i przygotowanej łąki, ludzie stawali na poboczu, to był parking dla kibiców, najlepsze jest to że duża część samochodów która tam stała nie miała naklejek PARKING ( pewnie nie wszyscy takie naklejki przyklejali ale większość tak ) więc pseudo parking szybko się zapełnił i ludzie dymali po 2-3 km mimo że zapłacili za parking przy odcinku, a jak już doszli to robili awanturę u sprawdzających bilety, no ale jak ktoś to wcześniej fajnie ujął gimnazjaliści wzruszali tylko ramionami i mówili że to wina organizatora :lol:
Avatar użytkownika
d-z rallyfans
A5
 
Posty: 818
Dołączył(a): środa, 6 sie 2003, 15:49
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka

Re: Rajd Polski 2013

Postprzez Krzysiek_WrC » poniedziałek, 16 wrz 2013, 16:47

rallyfun napisał(a):
Krzysiek_WrC napisał(a):@karluum, czy ty wiesz o czym piszesz??
Te się wiąże z generalna przebudowa drogi, zacznijmy od tego jak statut maja te drogi, gminny, powiatowy?, pewnie coś z gminnej bo są na luźnej nawierzchni, to wymaga zapewne zgody, Gmina by pewnie zgodę wydala bo była happy że ktoś chce drogę zrobić, to jest raz, dwa 8 lat...dużo, a czy 8 lat temu organizator konkretnie wiedział którędy pójdzie każda edycja Rajdu w konkretnym terminie? Ze dzisiaj np po trasach wiekszosci z MŚ a z a rok całkowicie inaczej?

W taki sposób nawet w cywilizowanym kraju bardziej jak Polska, w UK i podobnych nie robią. Jeśli mówimy naprawie drogi to to miało by sens jak np. w wypadku Rumuni z tego roku, gdzie deszcze zaatakował chyba na miesiąc przed Rajdem, wtedy można zdążyć.

A dwa to drogę specjalnie robić że jeden z zawodników narzeka? Litości
no jeszcze jedna sprawa.....Kubicy już totalnie się nie chciało w niedzielę jechać, wpierw było koło, aż tu nagle pojawiła sie informacja o silniku. Net w necie było foto wyjętego silnika z samochodu że uległ awarii, ładna olewka...

Oczywiscie ty wiesz lepiej od Kubicy i Citroena razem wzietych ale tym razem chcialbym zeby to byla prawda. Takim "znaffcom" jak ty nalezy sie olewka zlaszcza zeby strony kierowcow swiatowego formatu .

Oczywiscie że obaj jesteśmy "znaffcami" widzimy ogólnie to co widzimy, a na nas obu leją i Kubica z Ciotrenem, oraz inni kierowcy, w końcu to profesjonaliści to co nas "Znafffców" będą słuchać? możemy się tylko poopierdalac nawzajem z powodu rożnego obrazu sytuacji

@djescape, zgoda z tym co napisałem iż można zrobić szkodę silnikowi, co i tak zrobiono, dopiero dzisiaj na RallyOnline pojawiła się informacja że ostateczna przyczyna nie wystartowania Kubicy w niedziele był przegrany silnik, jednak co by nie było, jego samo zachowanie i mówienie w tonie jakby stawiał się w roli poszkodowanego narzekając na to i tamto nie stawia go w dobry świetle, no ale co ja "znaffca" mogę wiedzieć. Sugeruje następnym razem najlepiej nie wybierać się na szutry bo nie wiadomo nigdy jaka pogoda nas zastanie...
Krzysiek_WrC
A6
 
Posty: 1518
Dołączył(a): czwartek, 22 sty 2004, 22:19
Lokalizacja: Stadniki

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości