versus napisał(a):Jak czytam o rajdach jednodniowych to mam swoją propozycję na Mistrzostwa Polski, która moim zdaniem ma same plusy i to te dodatnie. Nie będę wklejał całego tekstu, który napisałem tydzień temu, kto ma ochotę niech wejdzie na
http://rallyborne.pl/rajdowe-rewolucje.
Pomysl calkiem ciekawy i jakby nie powiedziec innowacyjny ale czemu nie, z jedym zastrzezeniem ze jak ktos juz zbieral punkty jednym autem to takim samym (w tej samej klasie walczy o Mastera

)
To jeszcze ja dorzuce swoj : sezon szutrowo-asfaltowy na zasadzie 2 oddzielnych pucharow (szutrowego i asfaltowego) i jednoczenie MP jako calosci tj :
1. Puchar Asfaltowy czyli 3 rajdy asfaltowe plus Rajd Rzeszowski (jako 2 eliminacje, kazdy dzien liczony oddzielnie), co daje lacznie 4 rajdy (5 eliminacji).
2. Puchar Szutrowy czyli 3 rajdy szutrowe plus Rajd Polski (jako 2 eliminacje), co daje lacznie 4 rajdy (5 eliminacji).
Każdy z zespołów wybiera sobie „specjalizacje” i jezdzi jak chce tylko 1 puchar, jak bogatszy zespol to oba.
Jednoczenie do MP zgłoszenie przed rozpoczęciem sezonu i start we wszystkich rajdach z odliczeniem najgorszego wyniku z rajdu szutrowego i asfaltowego.
W MP podzial tylko na 2 klasy czyli 4x4 i 2wd wiec co roku tylko 2 Mistrzow Polski by było.
W tym wypadku zakladam ze do MP zgłosiłoby się po 2x10 zespolow max.
Taki system istnial kiedys w Wielkiej Brytanii (podobny jesli chodzi o zgloszenie sie do walki o Mistrza, tylko ze tam wszystko bylo w jednym worze 4wd i 2wd razem), ale w ktorym roku to bylo to juz nie pamietam
