Barbórka Warszawska

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Postprzez Mroowa » piątek, 23 lis 2007, 10:05

Tak samo można podejść do rajdów terenowych przeprawowych etc. etc.
Sport is sport
Avatar użytkownika
Mroowa
S2000
 
Posty: 3503
Dołączył(a): środa, 14 sty 2004, 19:38
Lokalizacja: Bielawa GG:6570337


Postprzez rallyspeed » piątek, 23 lis 2007, 12:34

ale mylicie pojęcia drift to jest bardzooo długi slajd, natomiast jeśli jakiś rajdowiec zapnie boka to trwa to krócej i nie jest to drift
Holo kiedyś mówił że smutno jest mu jeździć na okrągło WRC żeby zrobić dobry czas, wolał bardziej bokami, ale tak jeździły samochody przed 2000 rokiem a zwłaszcza w latach 80tych bez elektroniki
Na takie boki przynajmniej 60 % kibiców czeka na oesie i na tym forum wielokrotnie ktoś pisał że było nudno bo jechali jak tramwaj , albo że było super bo były boki
rajdy - jazda na czas + czasami poślizgi
wyścigi - jazda na czas
drift - wiadomo 8)
Obrazek
Avatar użytkownika
rallyspeed
A5
 
Posty: 981
Dołączył(a): piątek, 22 lip 2005, 08:41
Lokalizacja: lubelskie

Postprzez RajducH » piątek, 23 lis 2007, 13:15

Zgłoszenia
L.p. Kierowca Pilot Samochód Klasa
1 Paweł Hankiewicz Agnieszka Wierzchowska Kia Picanto 1
2 Kamil Raczkowski Michał Kijanka Kia Picanto 1
3 Izabela Szwarczyńska Kia Picanto 1
4 Monika Luberadzka Jagna Stankiewicz Kia Picanto 1
5 Rafał Grzesiński Rafał Szebla Kia Picanto 1
6 Mariusz Fronc Kia Picanto 1
7 Ariel Piotrowski Anna Wódkiewicz Citroen C2 R2 2
8 Krzysztof Predko Sebastian Sadowski Citroen C2R2 2
9 Marcin Pasecki Ryszard Ciupka Citroen C2 2
10 Maciej Rzeźnik Bogusław Browiński Citroen C2 2
11 Radosław Typa Wojciech Żuk Citroen C2 VTS 2
12 Radosław Naradowski Mirosław Wronka Citroen C2 VTS 2
13 Bolesław Dubowski Wojciech Skiba Citroen Saxo VTS 2
14 Michał Rechnio Marek Bała Citroen Saxo 2
15 Marcin Dobrowolski Michał Dobrowolski Peugeot 206 XS 2
16 Andrzej Szyszkowski Grzegorz Gołda Peugeot 106 2
17 Rafał Ochocki Fiat Cinqecento 2
18 Damian Paliga Jan Ślusarczyk Nissan Micra 2
19 Piotr Maciejewski Piotr Kowalski Suzuki Swift 3
20 Grzegorz Grzyb Joanna Madej Suzuki Swift 3
21 Paweł Melon Marcin Melon Opel Astra II OPC 3
22 Marek Kwaśnik Katarzyna Buś Opel Astra GT 3
23 Adrian Mikiewicz Opel Astra 3
24 Paweł Rossochacki Dariusz Bildziukiewicz Opel Astra GSI 3
25 Piotr Rogula Marek Kaczmarek Opel Astra 3
26 Tomasz Pomianek Adam Piątkowski Opel Kadett 3
27 Krzysztof Szumowski Piotr Zochniak Ford Focus 3
28 Tomasz Barwik Bartosz Bil Volkswagen Golf GTI 3
29 Piotr Murawski Kacper Pietrusiński Volkswagen Golf 3
30 Janusz Wasilewski Michał Grudziński Fiat Abarth Stilo 3
31 Michał Sołowow Maciej Baran Fiat Abarth Grande Punto 4
32 Marcin Bełtowski Paweł Drahan Subaru Impreza 4
33 Robert Luty Beata Balcerak Mitsubishi Carisma 4
34 Zbigniew Gabryś Artur Natkaniec Mitsubishi Lancer EVO VIII 4
35 Filip Nivette Marcin Jastrzębski Mitsubishi Lancer EVO VIII 4
36 Robert Szelc Mitsubishi Lancer EVO VIII 4
37 Kamil Butruk Maciej Wilk Mitsubishi Lancer EVO VIII 4
38 Grzegorz Duda Paweł Reising Mitsubishi Lancer EVO VI 4
39 Tomasz Mikołajczyk Grzegorz Malm Mitsubishi Lancer EVO VI 4
40 Mariusz Królikowski Jacek Siciński Toyota Corolla WRC 4
41 Jacek Ptaszek Toyota Corolla WRC 4
42 Bohdan Ludwiczak Tomasz Cichocki Ford Focus WRC 4
Zawsze Jest Nadzieja :D KUZI OGNIA !!!
Avatar użytkownika
RajducH
A6
 
Posty: 1426
Dołączył(a): niedziela, 1 lut 2004, 18:32
Lokalizacja: ... zza siedmiu gór

Postprzez WRCfan » piątek, 23 lis 2007, 13:39

gabrally napisał(a):łehehehehe hołek przywiezie N13... yy 14 WRC :lol: :lol:

ciekawoby było xD

nie no tak serio, to może tą którą jeździł :P?


Jak mówisz o Imprezie WRC to nie "N" tylko "S".
-how fast are You in 1/4?
-all depends on how many corners I have to take in that 1/4 :twisted:
Avatar użytkownika
WRCfan
A6
 
Posty: 1103
Dołączył(a): poniedziałek, 10 lis 2003, 15:23
Lokalizacja: Kraków

Postprzez kremer » piątek, 23 lis 2007, 13:48

no teraz sobie przypomnialem, ze rowniez byl s4 killer, ale ale pamietam tez chyba honde nsx z tylnim - moze to tylko sen był :)

wiecie, oczywiscie ze drift to "kazdy" potrafi przy 5km/h ale po to sie jezdzi na rajdy zeby zobaczyc drift przy wyzszych predkosciach w wykonanu gosci, ktorzy lepiej to robia niz my :) nawet umiejetnosc krecenia bąków na asfalcie to nie tak prosto :)

to co obstawiamy miejsce ludwiczaka? pierwsza piątka czy wyzej hehehe

robilem dochodzenie nt imprezy holka - moze pozycza od kolegi munstera - zdaje sie munster ma/uzywal kilka imprez - S8 taka jak kuzaja, 98/99 ? w starej budzie oraz ma A grupowa 555 ale to nie wurc :) oczywiscie niemialbym nic przeciwko, zeby jechal ta ostatnia :)
Avatar użytkownika
kremer
S2000
 
Posty: 3023
Dołączył(a): wtorek, 18 lip 2006, 15:49
Lokalizacja: z oesów

Postprzez MisiekClio » piątek, 23 lis 2007, 14:30

kremer napisał(a):
wiecie, oczywiscie ze drift to "kazdy" potrafi przy 5km/h ale po to sie jezdzi na rajdy zeby zobaczyc drift przy wyzszych predkosciach w wykonanu gosci, ktorzy lepiej to robia niz my :) nawet umiejetnosc krecenia bąków na asfalcie to nie tak prosto :)


No to mamy najlepszy dowod, ze kazdy w rajdach znajdzie cos dla siebie :)
I to chyba dobrze, prawda?
Ja tez lubie fajne boki, ale tylko tam i tylko wtedy kiedy sie to oplaca. Badz gdy sa wymuszone ratowaniem sie z jakiejs akcji.

Ale wrazenia estetyczne mnie w sporcie nie interesuja.

Jak to skomentowal kiedys jeden z niezyjacych juz niestety Mistrzow Polski - "przejazd perfekcyjny technicznie, 20km/h za wolno" :)

Co do baczkow - nie sa takie trudne, trzeba tylko odpowiednim sprzetem dysponowac.

A co do show : Moze Raczek na przyklad walnalby aaltonena na Karowej?? :D Doswiadczenia w tej kwestii z wyscigow juz ma :D A to mogloby uatrakcyjnic przeloty nudnych wg. Was Kijanek.
Raczek, co Ty na to?? :D
Avatar użytkownika
MisiekClio
N3
 
Posty: 452
Dołączył(a): wtorek, 22 lis 2005, 16:42
Lokalizacja: Zakopane

Postprzez Beret » piątek, 23 lis 2007, 17:45

jakos kibice sie wszyscy cieszyli jak passonnen (chyba tak sie pisze ;) ) jechal w zeszlym roku na karowej...

a co do polodego: ja bym chetnie go na karowej zobaczyl, ciekawe na ile by odstawal od czolowki

ludwiczak? dobrze mu zycze ale jakos nawet w wrc nie wierze w jakis prekozacki wynik :/
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez Mars » piątek, 23 lis 2007, 18:14

A to nie jest tak, że on co roku jedzie "WRC" :?:
Wciska gaz na prostej, odejmuje gaz kilometr przed zakretem, auto syczy i warczy, a generalnie przegrywa z sejami :?: To WRC to troszke naciagane ... nie licze na żaden wynik ;)
3xFSO + 1xFSM + na jesieni jakieś E36 :D
Avatar użytkownika
Mars
A6
 
Posty: 1753
Dołączył(a): niedziela, 25 kwi 2004, 10:17
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Banan » piątek, 23 lis 2007, 18:16

kremer napisał(a):wiecie, oczywiscie ze drift to "kazdy" potrafi przy 5km/h


Dobrze, ze kazdy napisales w cudzyslowiu, bo to wbrew pozorom nie jest wcale takie latwe ;).
http://www.bielawadrift.pl Bielawa Drift TEAM "...jedna pasja, jeden team"
Avatar użytkownika
Banan
A8
 
Posty: 5632
Dołączył(a): wtorek, 9 gru 2003, 23:15
Lokalizacja: Bielawa

Postprzez Buncol » piątek, 23 lis 2007, 20:04

Nie no co ty każdy tu jest madafaka i "drifta umie szczelić na szosie". Tylko głupki jeżdzą bokiem, rzec można że nieudacznicy co im na czas nie wychodzi. :roll:
Obrazek
Buncol
A6
 
Posty: 1151
Dołączył(a): wtorek, 5 paź 2004, 16:49
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez MatiWrc » piątek, 23 lis 2007, 20:11

btw, już teraz widać, że obsada będzie naprawdę gruba :D sporo zawodników spoza RSMP, wreszcie będzie naprawdę co oglądać:)
Avatar użytkownika
MatiWrc
A5
 
Posty: 616
Dołączył(a): wtorek, 28 mar 2006, 18:40

Postprzez MisiekClio » piątek, 23 lis 2007, 20:34

Buncol napisał(a):Nie no co ty każdy tu jest madafaka i "drifta umie szczelić na szosie". Tylko głupki jeżdzą bokiem, rzec można że nieudacznicy co im na czas nie wychodzi. :roll:


bez przesady z tym sarkazmem.

Nikt nie twierdzi, ze bokiem umie pojechac KAZDY. Zgadzam sie, ze wielu Kibicow, fotografow, Dzialaczy, dzieci, kobiet w ciazy i kierowcow w kapeluszach nie potrafi. Ale na poziomie Rajdowych Mistrzostw Polski potrafi (przynajmniej powinien) kazdy.

Wiec pozostaje pytanie, kto pojedzie odcinek A-B szybciej.

A to oznacza, ze np: na pieronsko sliskiej Karowej oplaca sie jechac bez uslizgow, wzglednie leciutkim uslizgiem (zalezy jaka fura). A beczki okrazac tak, zeby przod byl jej jak najblizej, jednoczesnie nie zatrzymujac samochodu, a nie zamiatajac tylem 20m od beczki.

Na szutrze, sniegu, oplaca sie isc slajdem bo tam wazne jest zeby przod byl na drodze i przyczepny, a co robi tyl - jego sprawa. Oczywiscie to ogromne uproszczenie, ale reasumujac:

Tam gdzie sie to oplaca - jest szybciej. bezpieczniej i wogole - chodzic slajdami, skakac na hopach, skladac sie z 5-ciu nawet przeciwbokow - prosze bardzo.

Ale tam gdzie trzeba troche pomyslec, a nie wpasowywac sie na "huuurrraa" i tracic pol predkosci na wyjsciu, pokonywac o pol dluzsza droge i lookac w ktory kraweznik sie leci - to dziekuje.

Wole tych myslacych.
Avatar użytkownika
MisiekClio
N3
 
Posty: 452
Dołączył(a): wtorek, 22 lis 2005, 16:42
Lokalizacja: Zakopane

Postprzez tomeQ_ » sobota, 24 lis 2007, 12:30

Czyli "drift" na Karowej jest calkiem odpowiednia metoda na uzyskanie dobrego czasu, zakladajac, ze rozmawiamy w aspekcie poslizgow o mocnych rwd to nie widze nic niepoprawnego w podjechaniu na wiadukt poslizgiem, mniejszym badz wiekszym. Widze, ze robisz z ludzi zajmujacych sie takim show troche bezmozgie malpy, ktore ciagna reczny na zakrecie i czekaja az sie skonczy, wtedy wciskaja gaz i jada dalej. Napewno pokonywanie zakretow slajdem nie jest najszybsza metoda ale napewno najbardziej efektowna, a przy okazji bezpieczna. I teraz powiedz tak naprawde kto potrafi z obecnie jezdzacych pojechac na czas tak jak wspomniani przez Ciebie kierowcy jak Kulig, Herink czy Chudy ? Ja widze gora 5 takich osob, z czego pierwsze 3 miejsca zajmuje Holek :lol: Wiec po co mam sie meczyc ogladajac jak ktos wpelza na gore miotajac sie po calej trasie jadac mocnym 4x4. Juz wole ogladac miotajace sie RWD, tyle ze one robia to duzo zgrabniej i plynniej.
tomeQ_
N2
 
Posty: 131
Dołączył(a): środa, 28 mar 2007, 09:47

Postprzez MisiekClio » sobota, 24 lis 2007, 18:51

tomeQ, musze powiedziec, ze calkowicie zgadzam sie z Twoja wypowiedzia.

Z mojej strony - moze faktycznie przesadzilem, nie chce robic z showmanow "bezmozgich malp". Nikogo tez nie chce "nawracac" na jazde bardziej na czas. Nie chce tez przekonywac ogromnej wiekszosci kibicow, ze tak jest fajniej.
Dla mnie po prostu fascynujace jest wylapywanie niuansikow, centymetrow toru jazdy, oraz ulamkow km/h roznicy w przejazdach. Na kazdym odcinku, na Karowej rowniez. Dlatego wole, gdy kazdy sie spieszy, mam wiecej do obserwacji :)

Co do RWD - tak fajne, tylko... hmmm... czas leci do przodu, RWD w Polsce sa jakie sa, czasy tez nie beda z tego genialne. W teorii - zgadzam sie z Toba. W praktyce... trzeba by przetestowac. Moze puszczac najlepsza 30 -tke w identycznych Buggy RWD?? To by bylo niezle :) - zart oczywiscie.
Avatar użytkownika
MisiekClio
N3
 
Posty: 452
Dołączył(a): wtorek, 22 lis 2005, 16:42
Lokalizacja: Zakopane

Postprzez Beret » sobota, 24 lis 2007, 18:57

2 lata temu trela robil pokjazowy przejazd szajowozem :D to jest sluszna koncepcja na karowa: kazdy w takim szajowozie tylko w jakims mocnym silniu :D
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron