4 Rajd Zamkowy

Wszystko co dotyczy rajdowej III ligi

Moderatorzy: SebaSTI, Beret

Re: 4 Rajd Zamkowy

Postprzez MSG Racing » sobota, 24 maja 2014, 08:08

A co znaczy według Ciebie uproszczone? I jak uprościć odcinek drogowy.
Czyli według Ciebie obecne sprinty nie są lepsze niż np 10 lat KJSy? Oczywiście mówię o przechodzeniu z pachołkolandi/sprintów wyżej. Czy o czym innym mówisz?
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec


Re: 4 Rajd Zamkowy

Postprzez viper » sobota, 24 maja 2014, 17:52

MSG Racing napisał(a):A co znaczy według Ciebie uproszczone? I jak uprościć odcinek drogowy.
Czyli według Ciebie obecne sprinty nie są lepsze niż np 10 lat KJSy? Oczywiście mówię o przechodzeniu z pachołkolandi/sprintów wyżej. Czy o czym innym mówisz?

Lepsze to pojecie względne, bo to ze są szybsze nie znaczy ze więcej dają zawodnikom w kwesti nauki. Ludzie lubi sprinty bo jest większa prędkość niż w kjs, a ktoś kto ma kasę łatwo nadrobi brak umiejętności ,ale to nie znaczy ze są bardziej pożyteczne dla zawodnika.To jest dokładnie jak o rajdach kiedyś powiedział colin. Zakręty są da szybkich kierowców , a proste dla samochodów.

Uproszczone w cudzysłowiu, to znaczy łatwiejsze. Porównaj sobie oes kamionki - Sokolec, na którym jest rozgrywana nielegalna co prawda impreza, ale dla amatorów, a porównaj sobie Michałowa. Jedno i drugie jest odcinkiem specjalny rsmp. Takie kamionki są w każdym rejonie i tak powinny wyglądać oesy w 3 lidze, a jak nie ma to niestety takie miejsca jak w przypadku peugeota 106 po prostu sztucznie odpowiednio wcześnie zchamować, bo jak co sie stanie będzie za późno.
Co do sprintow obecne sprinty w stosunku do dzisiejszych kjs niczego pozytecznego nie wnoszą oprócz pompowania kasy w sprzęt , bo są proste. 10 -12 lat wstecz kjs wygrywalo sie umiejętnościami ( jadąc tylko do przodu bez cofan itd. ) mając nawet dużo słabsze auto. Dzisiaj to nie realne, żebyś sprint wygrał bez wydlubanego za 100 000 lancera, bo to są próby mało technicznych za to szybkoscowe. Kjs w kwesti trudności dla zawodnika jest dużo trudniejszy niż sprint w jednym miejscu jadąc go 4 razy tak samo na czas, a do tego dwa przejazdy zapoznawcze często upalajac chociaż to w rożnych rejonach bywa. W kjs jedziesz z marszu dlatego umiejętności maja większe znaczenie niż sprzęt, a pilot jest często bardziej potrzebny. Krótko mówiąc mądry kjs więcej przyniesie korzyści w kwestii nauki niż rally sprint. Nie rozumiem dlaczego tak sie zapierasz za tymi sprintami. Mi one nie przeszkadzają, ale z perspektywy czasu jak bym miał szukać dobrego kierowcy z kjs czy supersprintow to biorę kierowcę kjs.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: 4 Rajd Zamkowy

Postprzez SOKÓŁ » sobota, 24 maja 2014, 23:50

viper napisał(a): Porównaj sobie oes kamionki - Sokolec, na którym jest rozgrywana nielegalna co prawda impreza, ale dla amatorów, a porównaj sobie Michałowa.


Viper czy Ty czytasz to co piszesz :?: Proszę Cię zacznij to robić ewentualnie zacznij myśleć :!:
SOKÓŁ
A6
 
Posty: 1061
Dołączył(a): poniedziałek, 6 sie 2012, 22:17

Re: 4 Rajd Zamkowy

Postprzez Cairo » niedziela, 25 maja 2014, 00:15

Piszecie takie wypociny a w sumie to nie wiem o czym. Jedyne co zrozumialem to viper twierdzisz ze odcinki w RSMŚl są za trudne i niebezpieczne. Otóż powiem Ci, że wystartowałem i ukończyłem wszystkie eliminacje RSMŚl w zeszlym sezonie i wcale nie podzielam Twojego zdania. Uwazam, ze obecny system z obecnym stopniowaniem jest rewelacyjny. Przed startami w RSMŚl jezdzilem dwa sezony w SJS i uwazam, że ten cykl jest super przygotowaniem do RO i nie mialem żadnych kłopotów odnależć się na dłuższych i trudniejszych odcinkach na Śląsku. RSMŚl natomiast super przygotowały mnie do RPP czego dowodem jest wygrana klasa w pierwszym starcie.Nie kumam wiec dlaczego mialoby sie cos zmieniać. Wypadki są i zawsze będą jeżeli wyjdziemy poza plac. Nawet na KJS nie raz są potężne dzwony mimo szykan co 400m. Najwazniejsze to aby kierowca ważyl siły na zamiary. Pewnych etapów nie da się przeskoczyć tylko pomału do wszystkiego trzeba dojsc czego przykladem jest Robert Kubica.
www.cairo.com.pl - części do samochodów marki Honda - Kraków
Avatar użytkownika
Cairo
N2
 
Posty: 141
Dołączył(a): niedziela, 9 gru 2007, 13:05

Re: 4 Rajd Zamkowy

Postprzez viper » niedziela, 25 maja 2014, 09:33

SOKÓŁ napisał(a):
viper napisał(a): Porównaj sobie oes kamionki - Sokolec, na którym jest rozgrywana nielegalna co prawda impreza, ale dla amatorów, a porównaj sobie Michałowa.


Viper czy Ty czytasz to co piszesz :?: Proszę Cię zacznij to robić ewentualnie zacznij myśleć :!:

No, ale w czym masz problem i czego nie rozumiesz tzn. Możesz nie rozumieć jak tam nie byłeś, ale nie pisz mi o myśleniu jak sam nie rozumiesz o co biega w trudności odcinka specjalnago.
Cairo napisał(a):Piszecie takie wypociny a w sumie to nie wiem o czym. Jedyne co zrozumialem to viper twierdzisz ze odcinki w RSMŚl są za trudne i niebezpieczne. Otóż powiem Ci, że wystartowałem i ukończyłem wszystkie eliminacje RSMŚl w zeszlym sezonie i wcale nie podzielam Twojego zdania. Uwazam, ze obecny system z obecnym stopniowaniem jest rewelacyjny. Przed startami w RSMŚl jezdzilem dwa sezony w SJS i uwazam, że ten cykl jest super przygotowaniem do RO i nie mialem żadnych kłopotów odnależć się na dłuższych i trudniejszych odcinkach na Śląsku. RSMŚl natomiast super przygotowały mnie do RPP czego dowodem jest wygrana klasa w pierwszym starcie.Nie kumam wiec dlaczego mialoby sie cos zmieniać. Wypadki są i zawsze będą jeżeli wyjdziemy poza plac. Nawet na KJS nie raz są potężne dzwony mimo szykan co 400m. Najwazniejsze to aby kierowca ważyl siły na zamiary. Pewnych etapów nie da się przeskoczyć tylko pomału do wszystkiego trzeba dojsc czego przykladem jest Robert Kubica.

Trochę to splycileś nie wszystkie tylko pojedyncze, bo jeżeli bardzo dużo aut odpada z rajdu tzn. Ze poziom trudności jest za wyski. Jasne można powiedział jak ty ze ukończyłem i jest ok, a dzwony to norma, ale ja raczej wole dmuchać na zimne niż potem czekać na tragedie, bo przy 106 na zamkowym było to o włos. Tym bardziej ze auta są mniej doinwestowane, bo wiadomo mało który z chłopaków 3 ligi ma kasę.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: 4 Rajd Zamkowy

Postprzez SOKÓŁ » niedziela, 25 maja 2014, 22:09

viper napisał(a):Viper czy Ty czytasz to co piszesz :?: Proszę Cię zacznij to robić ewentualnie zacznij myśleć :!:

No, ale w czym masz problem i czego nie rozumiesz tzn. Możesz nie rozumieć jak tam nie byłeś, ale nie pisz mi o myśleniu jak sam nie rozumiesz o co biega w trudności odcinka specjalnago.[/quote]

Nie rozumiem śmieci które piszesz :lol: Jak by Kamionki były nielegalne to by nie odbyło się ponad 20 edycji, i tu Cię muszę zmartwić bo kilka razy dane mi tam było być i widziałem jak to jest organizowane.A w związku z tym że to nie temat na takie polemiki z Tobą proponował bym już zakończyć wywody o których wiesz lepiej!!!
SOKÓŁ
A6
 
Posty: 1061
Dołączył(a): poniedziałek, 6 sie 2012, 22:17

Re: 4 Rajd Zamkowy

Postprzez viper » niedziela, 25 maja 2014, 23:02

SOKÓŁ napisał(a):
viper napisał(a):Viper czy Ty czytasz to co piszesz :?: Proszę Cię zacznij to robić ewentualnie zacznij myśleć :!:

No, ale w czym masz problem i czego nie rozumiesz tzn. Możesz nie rozumieć jak tam nie byłeś, ale nie pisz mi o myśleniu jak sam nie rozumiesz o co biega w trudności odcinka specjalnago.


Nie rozumiem śmieci które piszesz :lol: Jak by Kamionki były nielegalne to by nie odbyło się ponad 20 edycji, i tu Cię muszę zmartwić bo kilka razy dane mi tam było być i widziałem jak to jest organizowane.A w związku z tym że to nie temat na takie polemiki z Tobą proponował bym już zakończyć wywody o których wiesz lepiej!!![/quote]




Myślałem , ze znasz chociaż trochę regulaminy jako dziennikarzyna od sportu motorowego no, ale ci wytlumacze, bo śmieci to często piszą dziennikarze ...

Nielegalne w ramach przepisów PZM, a jak rozmawiamy o 3 lidze to jak byś nie wiedział tam te przepisy obowiązują, dlatego napisałem nielegalne. myślałem ze tematu nie trzeba wyjaśniać, bo temat kamionki w tej kwesti jest dobrze znany , ale chyba wszystko teraz jasne powinno być , wiec nie pisz mi o śmieciach jak nie rozumiesz tematów lub nie znasz regulaminu.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: 4 Rajd Zamkowy

Postprzez kaczmarek » niedziela, 25 maja 2014, 23:17

Viper, według mnie zawsze byłeś CIENKI BOLEK. Wiesz wszystko, ale generalnie gówno wiesz, w dupie byłeś i gówno widziałeś i pisz może poprawnie ortograficznie i bez literówek.
kaczmarek
N2
 
Posty: 173
Dołączył(a): sobota, 23 gru 2006, 20:39
Lokalizacja: Warszawa

Re: 4 Rajd Zamkowy

Postprzez viper » niedziela, 25 maja 2014, 23:34

kaczmarek napisał(a):Viper, według mnie zawsze byłeś CIENKI BOLEK. Wiesz wszystko, ale generalnie gówno wiesz, w dupie byłeś i gówno widziałeś i pisz może poprawnie ortograficznie i bez literówek.

Sorry wybacz, ale do takie prostackiego poziomu jak twój nie zejdę, a pisał będę jak mi sie podoba. Mozesz najwyżej nie czytać i w całe mi to nie będzie przeszkadzać :lol:
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: 4 Rajd Zamkowy

Postprzez toydols » niedziela, 25 maja 2014, 23:40

Kaczka - podzielam twoje zdanie. Się mu wydaje, że wie o czym mówi. Cwaniakuje, a pewnie nigdzie nie jechał i nic nie wie.
Natomiast co do pisania, to trzeba mieć choćby śladowy szacunek do współrozmówców, a tego kolega niema za grosz, bo jest najmądrzejszy na świecie, a jego racja jest najjejsza

.... dobrze, że moja racja jest najmojsza...i nikt mi tego nie zabierze... ;)
Ostatnio edytowano poniedziałek, 26 maja 2014, 09:49 przez toydols, łącznie edytowano 1 raz
toydols
N2
 
Posty: 116
Dołączył(a): czwartek, 18 cze 2009, 14:23

Re: 4 Rajd Zamkowy

Postprzez jarexcc » poniedziałek, 26 maja 2014, 08:33

kaczmarek napisał(a):Viper, według mnie zawsze byłeś CIENKI BOLEK. Wiesz wszystko, ale generalnie gówno wiesz, w dupie byłeś i gówno widziałeś i pisz może poprawnie ortograficznie i bez literówek.
toydols napisał(a):Kaczka - podzielam twoje zdanie. Się mu wydaje, że wie o czym mówi. Cwaniakuje, a nigdzie nie jechał i nic nie wie.
Natomiast co do pisania, to trzeba mieć choćby śladowy szacunek do współrozmówców, a tego kolega niema za grosz, bo jest najmądrzejszy na świecie, a jego racja jest najjejsza


Panowie, to że viper się spiera na swój sposób, w pewnych kwestiach rację ma, w pewnych jednak nie, ma swój punkt widzenia, a inni mają jednak odmienny, to nie upoważnia was do takich wycieczek personalnych, dziwie się że chłopaki adminy jeszcze tego nie naprostowały, ale może dlatego że temat jest pod względem bezpieczeństwa ciekawy, trzeba zostawić że w stosunku do tego co było 15lat temu i więcej robienie licencji począwszy od sprintów, przez 3ligę jest o wiele szybsze i o wiele bardziej niebezpieczne. Pewnie to jest przyczynek do tego co viper chce napisać i tu ma rację, lecz na pewno jest to płynniejsze przejście do RPP a potem RSMP, bo uczy i oswaja z szybkością potrzebną na tych poziomach, nie ma złotego środka lecz jest to dość bliskie.

co do sprintów myślę że przed nimi na samym początku jednak powinny być KJS. z mojego punktu widzenia z mojego rejonu zamieszkania, mega szybkie sprinty na ul. rajdowej w Zamarskach, w Hażlachu na odcinku gdzie konczył rajd Dytko, Kuzaj, i jeszcze kilku zawodników, czy na ul. Mlecznej w Cieszynie tutaj bardzo technicznie ale drzew co nie miara ( polecam obejrzeć na google) gdy zawodnicy nie grzeszą umiejętnościami a prędkości rozwijane są znaczne, auta bez obowiązku klatki, no można się spierać o bezpieczeństwo i nawet naukę ( bo nie raz jest szybko a nie do końca zawsze technicznie), a jak jest technicznie to i tak szybko wsród drzew.
Avatar użytkownika
jarexcc
A5
 
Posty: 604
Dołączył(a): poniedziałek, 31 sty 2005, 10:10
Lokalizacja: Cieszyn/Kostkowice

Re: 4 Rajd Zamkowy

Postprzez toydols » poniedziałek, 26 maja 2014, 10:14

Jarexcc - ja nie mówię, że chłop nie ma w ogóle racji. Sam czasem się zgadzam z jego zdaniem, a innym razem się nie zgadzam. Natomiast to, w jaki sposób pisze, w jaki sposób wyraża swoje zdanie oraz jak traktuje osoby, które mają odmienne zdanie, jest dla mnie nie do przyjęcia i wydaje mi się, że to jest bardziej pole do działania dla admina.

Natomiast jeśli chodzi o istotę tego tematu - osobiście nie uważam, że w tej chwili jest coś nie tak. Ścieżka jest dość długa, ale nie wydaje mi się, że za długa (choć spotkałem się z kilkoma dość majętnymi osobami, które marudziły, że jest za długa).
Natomiast sprinty na pewno nie są czymś złym na ścieżce kariery, wręcz przeciwnie. Sam zaczynałem od kjsów, potem były papaje, ale takie papaje, które miały 25 (a nawet 50 km) szybkich i wymagających prób, ale prób mimo wszystko kajotesowych i to była naprawdę fajna szkoła, ale brakowało mi czegoś takiego jak sprinty. Imprez gdzie oswoiłbym się z prędkościami jakie są na oesach. Pamiętam, że jak w 2008 roku wystartowaliśmy do pierwszego oesu Rajdu Krakowskiego, to był szok. Przez pierwszy kilometr czy dwa praktycznie bez hamowania i tylko rozpędzanie. Zasadniczo oesy bardzo trudne i szybkie. I na to nie byłem absolutnie przygotowany. Brakowało mi choćby 2-3 startów w porządnym sprincie i takim rajdzie jak imprezy obecnych RSMŚl. I nawet Kamionki nie bardzo tu pomogły. A kajtków, papajów i kamionek trochę przejeździłem, z całkiem dobrymi wynikami. I choć technicznie jeździłem dobrze, zawsze na opis, bez upalania, to na starcie pierwszego oesu w życiu, nie wiedziałem prawie nic o jeżdżeniu po prawdziwych oesach. Bo brakowało mi doświadczenia ze sprintów i 3 ligi w obecnej postaci. Inna rzecz, że sprinty bez klatki to nie jest najlepszy pomysł.

Same RSMŚl w obecnej chwili to wg. mnie fantastyczny przykład dla pozostałych okręgów i naprawdę chciałbym, żeby takie imprezy odbywały się gdzie indziej. Nie wydaje mi się też, że jest tam za szybko. Za kółkiem trzeba myśleć i tyle. Równie dobrze można by napisać, że za szybka i za niebezpieczna dla zawodników była trasa OS1 na Barbórce Cieszyńskiej 2010. Jeździłem trzeci sezony w RPP, myślę, że jak na mój sprzęt, to na niezłym poziomie i prawie się tam zabiłem. Do tej pory nie wróciłem na oesy, ale nie obwiniam za to organizatora, że było podbicie i że był słup. To ja popełniłem błąd.
Oczywiście do zadań organizatora należy minimalizowanie ryzyka. Ale minimalizowanie to nie wyeliminowanie, bo tego zrobić się nie da - nikt nie połozy nowego asfaltu i nie usunie wszystkich drze i słupów z trasy, bo rajd idzie... poza tym taki rajd byłby nudny ;)
toydols
N2
 
Posty: 116
Dołączył(a): czwartek, 18 cze 2009, 14:23

Re: 4 Rajd Zamkowy

Postprzez viper » poniedziałek, 26 maja 2014, 10:35

toydols napisał(a):Jarexcc - ja nie mówię, że chłop nie ma w ogóle racji. Sam czasem się zgadzam z jego zdaniem, a innym razem się nie zgadzam. Natomiast to, w jaki sposób pisze, w jaki sposób wyraża swoje zdanie oraz jak traktuje osoby, które mają odmienne zdanie, jest dla mnie nie do przyjęcia i wydaje mi się, że to jest bardziej pole do działania dla admina.

No, a w jaki sposób pisze. Jeżeli chodzi ci o literówki to wszem są. Mnie u kogoś one nie przeszkadzają wiec i ja sie nimi nie przejmuje. Natomiast na pewno nie maja one nic wspólnego z szacunkiem do kogo kolwiek. Co do tego jak traktuje osoby to wogole nie wiem o co ci chodzi. Chcesz kogoś do czegoś przekonać używaj argumentów zgodnych z tematem nie opisem postępowania danej osoby ( oczywiście bez zbędnych tekstów typu pana Kaczmarka to pierwszy krok do syfu na forum ). Ja u siebie takich tekstów nie zauważyłem , wiec nie rozumiem twoich pretensji.
toydols napisał(a):Oczywiście do zadań organizatora należy minimalizowanie ryzyka. Ale minimalizowanie to nie wyeliminowanie, bo tego zrobić się nie da - nikt nie połozy nowego asfaltu i nie usunie wszystkich drze i słupów z trasy, bo rajd idzie... poza tym taki rajd byłby nudny ;)

No , ale można znaleźć odcinek o "łagodniejszej" charakterystyce dla początkujących, a to sie na pewno da i nie trzeba wycinać drzew i kłaść nowych asfaltów i wcale nudno byc nie musi.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: 4 Rajd Zamkowy

Postprzez !ADI! » środa, 28 maja 2014, 23:04

Może wypowiem się jako kierowca, który nie ukończył rajdu, ponieważ... przekręciła się panewka :)

Na początek napiszę, że statystyka trudność trasy, a liczba aut które nie ukończyły zawodów, nie jest meeega wymierna. Bo nie widzę związku z trudnością odcinków a tym, że nie dojechaliśmy.


Ale, co chciałem napisać w temacie.

Co do samych odcinków specjalnych
Na zapoznaniu wydawały się o wiele trudniejsze/wolniejsze ponieważ było mokro i szaro i szukaliśmy szykan :). Jak to wyschło, to OSy przyspieszyły. Ale nie licząc tych leśnych 600m uważam, że trasy nie były aż tak trudne.

Przyuważcie sobie, że na 1 odcinku było tylko kilka zakrętów, których nie dało się przestrzelić. I jedno spadanie, z siodłem, które skończyło się jak się skończyło. A reszta w razie błędu to było shamowanie z cofaniem albo krawężnik.

Drugi odcinek, na nim generalnie można było urwać koło ale wydawał się być bezpiecznym, bo nie był mega szybki. Prawie każdy zakręt można było przestrzelić na hamowaniu, co oznacza głównie straty czasowe.

Jako dowód to "grubośći" notatek, trasy nie były skomplikowane albo jakieś nadwyraz trudne. Może jedynie zbyt szybkie na prostych. Ponieważ ostatnie 1,5km Góry Siewierskiej, to była prosta i 3 szykany, czy to jest trudne?

Każdy OS ma chytre miejsca, a naszą rolą jest je wykryć.

Po wtóre....
Wiem, że nie mam w samochodzie Reigera, Proflexa tylko Bila... więc muszę się pogodzić, z tym, że na takich nierównych partiach trzeba odpuścić - i nie oznacza to, że nie da się robić jako takich wyników jadąc w ten sposób. To po pierwsze.
Co do akcji na drugim odcinku, sorrki ale z tego co kojarzę tamto miejsce, gdzie wypadła honda, to była SZEEEEEEROKA droga główna, którą można było jechać gdy przestrzeliło się hamowanie, a potem spokojnie się wycofać.

Jakie z tego płyną dla mnie wnioski:
1) zapewne w dziejach Polski było wielu kierowców, z potencjałem większym niż Habajaszi, Kajto, Hołek - ale duża szansa jest taka, że z powodu braku doświadczenia lub napaleństwa - nie dojechali na swój pierwszy rajd - i oddali swój PESEL albo mają uraz rajdowy do końca życia na jakiejś dróżce koło domu,
2) pomimo tego, że kierowca rajdowy nazywany jest fizycznym, to też musi myśleć. Jeżeli auto wypada z drogi to jeszcze nie jest koniec przygody, bo trzeba próbować minimalizować koszt wypadnięcia z drogi. Po co usilnie skręcać, skoro można się zatrzymać i wycofać? Albo obrócić samochód? To też powinien sobie każdy kierowca uzmysłowić,
3) organizator nie robi profilu psychologicznego każdego z zawodników, więc nie jest w stanie stwierdzić "co zmajstruje", jest tutaj wzajemne zaufanie.
4) każdy zawodnik/uczestnik - rajdu/sprintu, powinien wiedzieć w jakim stanie ma samochód, oraz w co jest wyposażony. Chodzą różne plotki dotyczące stanu nadwozia tej 106 - nie znam się to się nie wypowiadam
5) po ostatnie SYFU BYŁOBY WSZĘDZIE MNIEJ - gdyby nie polska natura cięcia wszystkiego i wszędzie! Czasami mimo tego, że zakręt będzie wygrodzony to i tak na zapoznaniu ludzie go tną? Po co???? Żeby droga była już "przygotowana" na jutro, tzn peeełno niepotrzebnego błota na asfalcie?? - ale zgadzam się z guncarem, że trzeba się uczyć po tym jeździć.

EPILOG
Zazwyczaj to organizatorzy dają ciała i coś się nie odbywa, coś się spóźnia. Bo ktoś sobie coś policzył nie tak, bo coś tam jest źle ułożone... ktoś tam, coś tam, ZSS...
Ale tutaj niestety cała obsuwa wynika z naszej winy, czyli zawodników. Olej na trasie, jeden gruby dzwon, drugi dzwon i tak o to mamy 3 przerwane OSy, ale gdzie tutaj wina organizatora?
OK na jednym OS była karetka, ale zakładam, ze faktycznie tak było.
Jeżeli ktoś mnie zna prywatnie lub startuje ze mną na śląsku, to wie, że nie raz miałem jakieś zgrzyty z organizatorami w sprawach organizacji zawodów, nawet z AK Zamkowym.
Ale tutaj to był zbieg okoliczności i tyle.

Pozdrawiam
Adrian Jurasz
!ADI!
S1600
 
Posty: 2699
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:59
Lokalizacja: Żywiec/Kraków

Poprzednia strona

Powrót do III LIGA - RD

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości