RD/RO - 2014

Wszystko co dotyczy rajdowej III ligi

Moderatorzy: SebaSTI, Beret

Re: RD/RO - 2014

Postprzez Beret » sobota, 23 lis 2013, 09:02

ZOE, wariant seryjnych silników wbrew pozorom podraża. to głębokie szukanie jak najlżejszych komponentów, to ciągła wymiana niektóych elementów. bywało, że zawodnicy jeździli do Włoch w poszukiwaniu korb, spędzali godziny w magazynach fiata z wagą aż znaleźli te najlżejsze...
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno


Re: RD/RO - 2014

Postprzez Zoe » sobota, 23 lis 2013, 11:42

Beret napisał(a):ZOE, wariant seryjnych silników wbrew pozorom podraża. to głębokie szukanie jak najlżejszych komponentów, to ciągła wymiana niektóych elementów. bywało, że zawodnicy jeździli do Włoch w poszukiwaniu korb, spędzali godziny w magazynach fiata z wagą aż znaleźli te najlżejsze...


Nie powiem... zaskoczyłeś mnie :D ale sądzisz, że do 3L będzie ktoś tak szalony? Nie wydaje mi się.
Avatar użytkownika
Zoe
A5
 
Posty: 658
Dołączył(a): niedziela, 6 wrz 2009, 02:00

Re: RD/RO - 2014

Postprzez MSG Racing » sobota, 23 lis 2013, 11:51

Ciekawe ale z tego co wiem to w RSMSL nikt nie ma 1.2 tak paradoksalnie przy okazji.
Zoe wiekszosć z tych rzeczy co wymieniłes już obowiązuje, a przynajmniej we wspomnianych RSMSL.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Re: RD/RO - 2014

Postprzez Zoe » sobota, 23 lis 2013, 12:58

MSG Racing napisał(a):Ciekawe ale z tego co wiem to w RSMSL nikt nie ma 1.2 tak paradoksalnie przy okazji.
Zoe wiekszosć z tych rzeczy co wymieniłes już obowiązuje, a przynajmniej we wspomnianych RSMSL.


Wiem :) zdaje się, że tylko ciut ją zmodyfikowałem. A jeśli miałbym za czymś mocno naciskać to za... kołnierzem.
Ale sądzę, że RO pójdzie w stronę HANS'a, aktualnych homo i gówno z niej będzie, bo za dobrze się rozwija na Śląsku, a to może przeszkadzać leśnym dziadom, które niską frekwencje na rajdach tłumaczą kryzysem albo innymi bzdurami.

Co do tego, że nikt nie ma motoru 1.2 - cóż, sporo wygrzebanych aut jest dostępnych na rynku, więc może to dlatego? Mniejsza jednak o to tak na dobrą sprawę. Kto bogatym zabroni? ;)
Avatar użytkownika
Zoe
A5
 
Posty: 658
Dołączył(a): niedziela, 6 wrz 2009, 02:00

Re: RD/RO - 2014

Postprzez Beret » sobota, 23 lis 2013, 17:22

Zoe napisał(a):
Beret napisał(a):ZOE, wariant seryjnych silników wbrew pozorom podraża. to głębokie szukanie jak najlżejszych komponentów, to ciągła wymiana niektóych elementów. bywało, że zawodnicy jeździli do Włoch w poszukiwaniu korb, spędzali godziny w magazynach fiata z wagą aż znaleźli te najlżejsze...


Nie powiem... zaskoczyłeś mnie :D ale sądzisz, że do 3L będzie ktoś tak szalony? Nie wydaje mi się.

popatrz na szajowozy...
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Re: RD/RO - 2014

Postprzez Zoe » sobota, 23 lis 2013, 17:29

Beret napisał(a):
Zoe napisał(a):
Beret napisał(a):ZOE, wariant seryjnych silników wbrew pozorom podraża. to głębokie szukanie jak najlżejszych komponentów, to ciągła wymiana niektóych elementów. bywało, że zawodnicy jeździli do Włoch w poszukiwaniu korb, spędzali godziny w magazynach fiata z wagą aż znaleźli te najlżejsze...


Nie powiem... zaskoczyłeś mnie :D ale sądzisz, że do 3L będzie ktoś tak szalony? Nie wydaje mi się.

popatrz na szajowozy...


W głowie mi się to nie mieści i dalej uważałbym to za egzotykę. Poza tym, myślisz, że przy budowaniu VK 1.1 na czterech przepustnicach tak się nie dzieje?
Avatar użytkownika
Zoe
A5
 
Posty: 658
Dołączył(a): niedziela, 6 wrz 2009, 02:00

Re: RD/RO - 2014

Postprzez Beret » wtorek, 26 lis 2013, 23:17

nie mówię, że nie, jednak po prostu szuanie małych kosztów w seryjnych silnikach to utopia. a w vk myślę, że aż tak się nie dzieje, niejedna rzecz jest legalnie przeszlifowana itd..
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Re: RD/RO - 2014

Postprzez Zoe » piątek, 13 gru 2013, 03:05

Kalendarz Śląskiego Rajdowego Debiutu!

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 2404_n.png

Martwią dwa rajdy w sierpniu tydzień w tydzień i organizacja 3L w obrębie Cieszynki. Mam wrażenie, że może być bałagan organizacyjny no i odcinki ciut za trudne... Już Bochnia pokazała, że dziać się może...
Avatar użytkownika
Zoe
A5
 
Posty: 658
Dołączył(a): niedziela, 6 wrz 2009, 02:00

Re: RD/RO - 2014

Postprzez rundi » piątek, 13 gru 2013, 10:04

To jest wstępny kalendarz. Rajd Tyski jeśli się odbędzie to najprawdopodobniej będzie przesunięty na późniejszy termin. A co do Cieszynki to ten temat będzie omawiany na spotkaniu z zawodnikami przed sezonem.
rundi
N2
 
Posty: 122
Dołączył(a): czwartek, 16 maja 2013, 17:10

Re: RD/RO - 2014

Postprzez Beret » piątek, 13 gru 2013, 10:09

W ogóle bardzo dużo rund. ciekawe, ile ma się odliczać. dużo rund to fajny pomysł, ale dla załóg z okolic, dla załóg choćby z Warszawy (sorry, liczę własną miarą) robią się spore koszty paliwowo-logistyczne.
Chociaż dużo rund to też fajna promocja. i fajna możliwość szybkiego zrobienia licencji R1
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Re: RD/RO - 2014

Postprzez Zajcev » piątek, 13 gru 2013, 19:27

a co z Bocheńskim?
Avatar użytkownika
Zajcev
N4
 
Posty: 2227
Dołączył(a): piątek, 23 lip 2004, 11:21
Lokalizacja: Moscow

Re: RD/RO - 2014

Postprzez Zoe » sobota, 14 gru 2013, 16:55

Zajcev napisał(a):a co z Bocheńskim?


W dziurce "do ustalenia", bo Gała na FB się chwalił, że działają ;)
Avatar użytkownika
Zoe
A5
 
Posty: 658
Dołączył(a): niedziela, 6 wrz 2009, 02:00

Re: RD/RO - 2014

Postprzez Zajcev » sobota, 14 gru 2013, 18:32

Zoe napisał(a):
Zajcev napisał(a):a co z Bocheńskim?



W dziurce "do ustalenia", bo Gała na FB się chwalił, że działają ;)


uff to dobrze,
bo szkoda jakby tego rajdu miało zabraknąć ... i nie dlatego, że na miejscu, ale też dlatego bo bardzo fajny był 8)


edit:

Od 1. Rajdu Ziemi Bocheńskiej minęło już ponad 5 miesięcy. Po okresie czytania opinii, podsumowywania i wyciagania wniosków przyszedł czas na przygotowywanie 2. edycji rajdu. Po wczorajszych (18.12.13) ustaleniach z władzami miasta i gminy Bochnia oraz złożeniu podziękowań za czerwcową imprezę, możemy z przyjemnością ogłosić, że w przyszłym roku odbędzie się 2 Rajd Ziemi Bocheńskiej!



Wielu szczegółów jeszcze nie znamy. Wiadomo, że rajd odbędzie się znowu w okolicach miasta i gminy Bochnia; zawodnicy zmierzą się na bardzo wymagających odcinkach specjalnych. Termin wymaga jeszcze ustalenia. Do wyboru są dni 6-7.06.14 lub 13-14.06.2014.

http://rajdziemibochenskiej.pl/
Avatar użytkownika
Zajcev
N4
 
Posty: 2227
Dołączył(a): piątek, 23 lip 2004, 11:21
Lokalizacja: Moscow

Re: RD/RO - 2014

Postprzez Mic_123 » niedziela, 22 gru 2013, 12:41

A jakies wiesci z rajdow spoza RMŚŁ? w 2013 byly jeszcze SzuterCup (2 z 3 planowanych), Rajd Przasniczka.
Rajd Lubenia sie niestety nie odbyl. Cos z w/w jest planowane w 2014 ? jakie terminy?
Mic_123
N3
 
Posty: 241
Dołączył(a): piątek, 12 kwi 2013, 15:07

Re: RD/RO - 2014

Postprzez CZUCZU » niedziela, 22 gru 2013, 13:14

Zoe napisał(a):
Beret napisał(a):ZOE, wariant seryjnych silników wbrew pozorom podraża. to głębokie szukanie jak najlżejszych komponentów, to ciągła wymiana niektóych elementów. bywało, że zawodnicy jeździli do Włoch w poszukiwaniu korb, spędzali godziny w magazynach fiata z wagą aż znaleźli te najlżejsze...


Nie powiem... zaskoczyłeś mnie :D ale sądzisz, że do 3L będzie ktoś tak szalony? Nie wydaje mi się.


Kolego oj będzie, ale zbudowanie dobrej nki jest porónywalne z dobrym vk..
Kilkadziesiąt korb, lekki zamach bo czasem sie lżejszy trafił, idealnie dobrane tłoki i korby, liźnięte koła pasowe, toczone bębny itp, pochowane unichipy w takich miejscach że szok wpięte w seryjną wiązkę by nikt nie znalazł... ultra lekkie alufelgi z odpowiednim et żeby nie dawać dystansów i wiele innych. Kolega brał kie picanto po starym pucharze i goście mieli kilka silników własnie na cześci by wybrac te najlżejsze bez modyfikacji
http://www.czuczu.estrefa.pl

Głośno i bokiem na przednich łapach..
Avatar użytkownika
CZUCZU
N3
 
Posty: 425
Dołączył(a): wtorek, 29 sie 2006, 10:03
Lokalizacja: Stalowa Wola

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do III LIGA - RD

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron