RD/RO - 2014

Wszystko co dotyczy rajdowej III ligi

Moderatorzy: SebaSTI, Beret

RD/RO - 2014

Postprzez vojt3k » sobota, 16 lis 2013, 19:23

Czy posiada już ktoś jakieś informacje odnośnie sezonu 2014 w 3 Lidze/Rajdach Okręgowych?
Pozdrawiam
vojt3k
 
Posty: 6
Dołączył(a): poniedziałek, 24 lis 2008, 01:09


Re: RD/RO - 2014

Postprzez MSG Racing » czwartek, 21 lis 2013, 10:10

Cieżko bo tak troche cisza w temacie ogólnie. Jakies ploty i żadnych konkretów. Przyszły rok to jeszcze chyba bez zmian większych ale....
Z pozytywnych plotek, to mowa o nieco dłuższych rajdach/OS. Wielu zawodnikom (także z RPP) rajdy RO się podobają coraz bardziej. Możliwe, że pojawi się "puchar" aut PSA w RSMSL.
W przyszłosci nowe RPP może być oparte jednak własnie o te rajdy.
Plany na dłuzsza metę obejmują wprowadzenie HANS'a, likwidacje grupy Open i ma nie być żadnych ulg wobec odstępstw od homolagacji. Przykład jak Astra GT to ma być GT i maska z otworami z GSI sprawi, że auto nie pojedzie :shock: :lol: :?
Może braknąć jednego rajdu w 2014.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Re: RD/RO - 2014

Postprzez martin.h » czwartek, 21 lis 2013, 10:57

Po tym co dzieje się w AZT bałbym się, że braknie więcej niż jednego :?
Beskidy na rowerze -> https://plus.google.com/u/0/photos/118155666108479221380/albums
Avatar użytkownika
martin.h
A6
 
Posty: 1109
Dołączył(a): środa, 4 sty 2006, 22:45
Lokalizacja: Chorzów

Re: RD/RO - 2014

Postprzez rundi » czwartek, 21 lis 2013, 11:10

MSG Racing napisał(a):Cieżko bo tak troche cisza w temacie ogólnie. Jakies ploty i żadnych konkretów. Przyszły rok to jeszcze chyba bez zmian większych ale....
Z pozytywnych plotek, to mowa o nieco dłuższych rajdach/OS. Wielu zawodnikom (także z RPP) rajdy RO się podobają coraz bardziej. Możliwe, że pojawi się "puchar" aut PSA w RSMSL.
W przyszłosci nowe RPP może być oparte jednak własnie o te rajdy.
Plany na dłuzsza metę obejmują wprowadzenie HANS'a, likwidacje grupy Open i ma nie być żadnych ulg wobec odstępstw od homolagacji. Przykład jak Astra GT to ma być GT i maska z otworami z GSI sprawi, że auto nie pojedzie :shock: :lol: :?
Może braknąć jednego rajdu w 2014.


Skąd takie info ?
Co do dłuższych OS przypominam , że wiążący jest regulamin RO , który to precyzuje na takim poziomie jaki jest teraz.
W RSMŚl jest opcja , że pojawi się puchar ale nie PSA a konkretnie P 206 , grupa OPEN zostaje , co do rajdów na terenie woj.śląskiego plany przewidują nawet jeden więcej a raczej wszystkie dotychczasowe się odbędą i kłopoty AZT nie będą miały znaczenia bo ludzie to organizujący zrobią to pod innym klubem i tyle.
rundi
N2
 
Posty: 122
Dołączył(a): czwartek, 16 maja 2013, 17:10

Re: RD/RO - 2014

Postprzez MSG Racing » czwartek, 21 lis 2013, 11:37

Rozmawia się z ludźmi różnymi itd.
Nie powiedziałem, że wydłużą wbrew regulaminowi. Tylko to jest ponoć plan w głowach ludzi PZM co mnie też zdzwiło. I nie na "jutro" tylko na za rok czy dwa.
Wiem, że z jednym rajdem jest problem z mieszkańcami.
Nie tylko P206 w tym pucharze ma być z moich info tylko jeszcze 106 i Saxo. Dlatego pisałem o "pucharze" PSA.
Jesli faktycznie tak ma być z ludzmi z AZT to dobrze bo by mogły nawet dwa rajdy wylecieć.
Ciekawe to co piszesz o jednym więcej. Gliwice? Nawet byłoby dobrze, bo fajny rajd był.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Re: RD/RO - 2014

Postprzez motofanik » czwartek, 21 lis 2013, 14:36

Czy ktos mi moze powiedziec jaki jest koszt startu w 1 rundzie III ligi?
motofanik
N1
 
Posty: 84
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lis 2013, 15:02

Re: RD/RO - 2014

Postprzez rundi » czwartek, 21 lis 2013, 17:41

MSG Racing napisał(a):Rozmawia się z ludźmi różnymi itd.
Nie powiedziałem, że wydłużą wbrew regulaminowi. Tylko to jest ponoć plan w głowach ludzi PZM co mnie też zdzwiło. I nie na "jutro" tylko na za rok czy dwa.
Wiem, że z jednym rajdem jest problem z mieszkańcami.
Nie tylko P206 w tym pucharze ma być z moich info tylko jeszcze 106 i Saxo. Dlatego pisałem o "pucharze" PSA.
Jesli faktycznie tak ma być z ludzmi z AZT to dobrze bo by mogły nawet dwa rajdy wylecieć.
Ciekawe to co piszesz o jednym więcej. Gliwice? Nawet byłoby dobrze, bo fajny rajd był.


Na OKSS była mowa tylko i wyłącznie o pucharze 206 a nie innych modeli.
Ostatnio edytowano czwartek, 5 lut 2015, 23:22 przez rundi, łącznie edytowano 1 raz
rundi
N2
 
Posty: 122
Dołączył(a): czwartek, 16 maja 2013, 17:10

Re: RD/RO - 2014

Postprzez rmiko » czwartek, 21 lis 2013, 23:52

Zawirowania w AZT nie będą miały wpływu na organizację 3 Rajdu Mikołowskiego :)
http://www.facebook.pl/rajdmikolowski
http://www.rajd.mikolow.pl
Avatar użytkownika
rmiko
 
Posty: 35
Dołączył(a): poniedziałek, 23 sty 2012, 22:47

Re: RD/RO - 2014

Postprzez Zajcev » piątek, 22 lis 2013, 01:05

MSG Racing napisał(a):Plany na dłuzsza metę obejmują wprowadzenie HANS'a,

Jestem zwolennikiem HANS'a, aczkolwiek wprowadzenie go do 3 ligi hmm, nie wiem, bardziej przerażają mnie auta bez klatek w KJS'ach na odcinkach drogowych...

MSG Racing napisał(a):likwidacje grupy Open i ma nie być żadnych ulg wobec odstępstw od homolagacji. Przykład jak Astra GT to ma być GT i maska z otworami z GSI sprawi, że auto nie pojedzie :shock: :lol: :?

a to mnie zaciekawiło, HANS plus do tego jeszcze to, hmm i z taniej 3 ligi zrobimy no właśnie... co zrobimy? drugi RPP? Jaki sens?
Co jest złego w klasie OPEN?
Avatar użytkownika
Zajcev
N4
 
Posty: 2227
Dołączył(a): piątek, 23 lip 2004, 11:21
Lokalizacja: Moscow

Re: RD/RO - 2014

Postprzez b182 » piątek, 22 lis 2013, 08:18

Jeszcze tylko niech wróci przepis o możliwości startów jako kierowca zawodnikom z licencją BC -wyscigową. Tak było w 2012 roku. W 2013 zmieniono na ten przepis.
Avatar użytkownika
b182
N2
 
Posty: 185
Dołączył(a): niedziela, 23 lis 2003, 10:26

Re: RD/RO - 2014

Postprzez rundi » piątek, 22 lis 2013, 09:20

Zajcev napisał(a):
MSG Racing napisał(a):Plany na dłuzsza metę obejmują wprowadzenie HANS'a,

Jestem zwolennikiem HANS'a, aczkolwiek wprowadzenie go do 3 ligi hmm, nie wiem, bardziej przerażają mnie auta bez klatek w KJS'ach na odcinkach drogowych...

MSG Racing napisał(a):likwidacje grupy Open i ma nie być żadnych ulg wobec odstępstw od homolagacji. Przykład jak Astra GT to ma być GT i maska z otworami z GSI sprawi, że auto nie pojedzie :shock: :lol: :?

a to mnie zaciekawiło, HANS plus do tego jeszcze to, hmm i z taniej 3 ligi zrobimy no właśnie... co zrobimy? drugi RPP? Jaki sens?
Co jest złego w klasie OPEN?


HANS w RO to już mocny hardcore by był - zainteresowani mogą słać maile do PZM - w Katowicach OKSS na swoich posiedzeniach o każdym z takich maili dyskutuje i w miarę możliwości regulaminowych stara się być pro-zawodnik. Natomiast w tej sprawie lepiej wysyłać bezpośrednio do GKSS.
Klasa OPEN powstała aby umożliwić starty samochodami nie posiadającymi nigdy homologacji i z moich informacji zostaje - w RSMŚl startowała Honda CRX ale może będzie więcej samochodów w tej klasie.
rundi
N2
 
Posty: 122
Dołączył(a): czwartek, 16 maja 2013, 17:10

Re: RD/RO - 2014

Postprzez Beret » piątek, 22 lis 2013, 10:16

motofanik napisał(a):Czy ktos mi moze powiedziec jaki jest koszt startu w 1 rundzie III ligi?

swoim samochodem czy wynajetym? jak wynajety, to co w pakiecie?
licze, ze wyjazd z warszawy na slask to z wynajeciem lawety ok 2500. dochodzi koszt opon i serwisu samochodu po rajdzie. ekipa to kierowca, pilot i mechanik pracujacy za miche.
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Re: RD/RO - 2014

Postprzez MSG Racing » piątek, 22 lis 2013, 10:41

Open na początku pozwalała na jazdę nawet autem z hom, w którym sie wykroczyło po za homologacje. Zostały już same bez hom. Dziwne troche, że nie przybywa tych aut. CRX już też może nie być.
Aha dopuszczenie CCS czy SCS z 1.2 też ma zniknąć. Taka plotka ale kiedy te zmiany nastąpią to szczerze nie wiem. Może za rok, może za dwa.
Apropo pucharu PSA w RSMSL to zapomniałem o tym -> https://www.facebook.com/groups/5229256 ... 1/?fref=ts
I o tym mi mówiło kilku zawodników z 106 czy Saxo. Także nie wiem o co kaman.

Motofanik. Zależy jakim autem, jakie opony, skąd przyjeżdżasz itp, itd. Ale samo wpisowe 600zł plus paliwo ok 250-300zl minimum musisz policzyć + jedzenie dla serwisantów. Jak rajd pod domem to można sie w 1200-1300zmiescić. Ale takie bezpieczne oszczędne to 1500 a to taki samej zabawy na miejscu i rosnie jak jestes z daleka itd. Oczywiscie również, jak jedziesz czysto nie "katujesz" auta i nie uszkadzasz czegos nie mówiąc o dzwonieniu. Jak wynajmujesz to wiadomo o tyle droższa jest zabawa. Pierwszy start jest zawsze najdroższy.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Re: RD/RO - 2014

Postprzez Zajcev » piątek, 22 lis 2013, 14:59

MSG Racing napisał(a):Open na początku pozwalała na jazdę nawet autem z hom, w którym sie wykroczyło po za homologacje. Zostały już same bez hom. Dziwne troche, że nie przybywa tych aut. CRX już też może nie być.


Też mnie to dziwi, bo z początku liczyłem na to, że jednak będzie trochę takich samochodzików. Fakt, prawdopodobnie nie będziemy już startować CRX'em w RSMSL, więc pewnie będzie tak, że klasa umrze śmiercią naturalną, nie trzeba jej likwidować :)
Avatar użytkownika
Zajcev
N4
 
Posty: 2227
Dołączył(a): piątek, 23 lip 2004, 11:21
Lokalizacja: Moscow

Re: RD/RO - 2014

Postprzez Zoe » piątek, 22 lis 2013, 20:55

Jak bym widział III ligę, która rozrusza polskie rajdy, będzie dobrą zabawą i w miarę dostępną finansowo?

:arrow: Auta z homologacją i bez (chętnie zobaczyłbym Poldorovera na odcinku z jakimś ogarniętym kierownikiem lub innego cudaka typu PROTO ;) )
:arrow: Zezwolenie na start Fiatów CC i SC 1.2 8v z seryjnymi motorami, (bo to po prostu obniża koszty - seria 1.28v ma tyle mocy co zdłubane 1.1)
:arrow: Zezwolenie na odstępstwa od homologacji - np. Ople Astra i Kadetty mogłoby jeździć z maską czy zderzakiem innym niż oryginał GSi, pozwolenie na stosowanie większych hamulców z innych modeli danego producenta, np. w przypadku Opla stosowanie hamulców z Calibry Turbo 284mm itp
:arrow: Klatki spawane
:arrow: Obowiązek używania kołnierza kartingowego (mam na myśli te gąbkowe hansy dla ubogich - sprawdza się)
:arrow: Wyposażenie z utraconą homologacją, bez obowiązkowej bielizny.
:arrow: Długość maksymalna odcinków - 45km
:arrow: Opony z E
:arrow: Możliwość ingerowania w bieżnik tych opon, których producent to przewiduje i oficjalnie podaje takie informacje (znów cięcie kosztów)
:arrow: Zgoda na stosowanie seryjnych skrzyń biegów o krótszych przełożeniach - znów cięcie kosztów, ale do dogadania między zawodnikami, którzy oficjalnie ustalają między sobą co im pasuje i zgłoszą to do GKSS
:arrow: Jako PZM uruchomiłbym "przetarg" na Puchar markowy, gdzie zawodnicy musieliby się zorganizować, ustalić między sobą regulamin techniczny samochodów i tak dalej, a następnie go przedstawić. Najlepsza propozycja byłaby zwolniona np. z 50% opłaty za wpisowe.


Może chaotycznie, bo szybko, w razie czego będę się tłumaczyć.
Avatar użytkownika
Zoe
A5
 
Posty: 658
Dołączył(a): niedziela, 6 wrz 2009, 02:00

Następna strona

Powrót do III LIGA - RD

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron