Maxikitcar napisał(a):Jakim trzeba być tępakiem by nie dbać o własny interes,chodzi o PZMot i najniższe rangi zawody.Od kilku lat kuleje w Polsce powołany Rajdowy Debiut,3 liga itp a dalej PZM ma to gdzieś.Oni żyją w innym państwie bo chyba nie w polsce , nie znają jej realiów gdzie średnia krajowa to 1680 brutto Dlaczego na innych zawodach ,imprezach amatorskich jest zawsze komplet zgłoszeń a Pezetmotowski RD trzeba odwołać bo nie ma chętnych na starty?Wcześniej bez udziału w KJS można było sobie wyrobić licencję a i tak frekwencja w RD nie powalała, teraz obowiązkiem do r2 znowu są kjsy, czy to nie głupota dziadków pzm? Patrząc na samochody startujące po za imprezami spod szyldu PZM to większość jest przygotowana jak do RD3l więc gdzie leży problem na starty? Licencja?Myśle że tu jest powód, teraz pytanie po co ona jest wymagana w 3lidze? dla prokuratora? na kjsie gdzie nie trzeba papierka PZM też są szybkie próby na drogach publicznych a jakoś podczas wypadków prokurator nie biega po zawodnikach czy pyta działaczy czy jest licencja czy jej niema Moje pomysły się nie liczą w tym chorym systemie ale na uzdrowienie i wreszcie by PZMot na tym ciągle nie tracił a zarobił jest takie.
-KJS start max 200zł większość prób na parkingach,torach,lotniskach itp auto fabryczne na seryjnych oponach ,bądź beżnikowanych E, wykluczając semislicki gdzie spis takich niedopuszczonych opon semi dostępnych na rynku byłby podpisany przez delegata tech.przed daną imprezą ,zabroniony montaż klatki,kubełków jednolitych,usuwania tylnej kanapy,dozwolone 3,4pkt pasy szelkowe w miejscu seryjnych jak się da zamontować, reszta dowolna.
-RD 3Liga, start po ukończeniu szkolenia czyli koszt ok 100zł z zakresu przepisów jak do licencji z testem na koniec szkolenia ,samo szkolenie wystawione na piśmie wystarczyło by na start na krótkich oesach, ukończenie 8 rund RD3L na terenie całej polski upoważniało by do startów w RP ,po wcześniejszym zdaniu egzaminu na licencje R1 czyli jakoby R2 przestała istnieć,było by R1(RP) i R(MP).Wszystkie dopuszczone Samochody bez podziału na homo czy nie z klatką załJ ,fotele z utraconą homo minimum, pasy tak samo czyli podobnie jak jest teraz bez podziału na A/N przy czym przepustnica blok musi pozostać seryjny,oczywiście żadnych sekwencji tylko w klasie GOŚĆ niesklasyfikowanych w generalce zawodów.Auta z innym silnikiem jadące w OPEN 3L. Opony z E w tym dopuszczone semislicki, zabronione opony bez homologacji w tym FIA czyli michały,pirelk ,bf itp.Ubiór zawodnika kombinezon minimum utracona homologacja FIA,lub kartingowy, rękawiczki ,buty to samo,kask minimum E czyli popularny OMP STAR,bielizna nieobowiązkowa.Wpisowe max 500zł za 30km oesowych.Teraz policzmy co się bardziej opłaca PZMot wyrobić licencje i ją opłacić raz na rok przez kogoś,gdzie ten ktoś moooooże wystartuje w max 2 rundach jak się odbędą po 20 zawodników RD bo na więcej już tego kogoś nie będzie stać, czy poluzować pętle u szyi amatorom i zachęcić do startów luźniejszymi przepisami by nawrócili się z nielegalnych imprez na te właściwe a być może ktoś pójdzie wyżej kto ma hajs a ten kto prowadzi szare życie z benzyną we krwi by miał gdzie pojeździć w ramach hobby.I tak i tak PZM bierze część kasy z wpisowego od automobilklubów czy nie zarobili by betonowe dziadki więcej kasy jak wystartowało by 60-70 aut w takiej 3lidze a rund by było w całej Polsce a nie tylko na dwóch województwach?Ja tego nie rozumiem :wink
kons6 napisał(a):czy ktoś wie może o planach rozwoju RO w 2015 i dalej?
interesuje mnie przede wszystkim czy są rozważane pomysły dopuszczenia aut 4x4 2.0 turbo jak lancer czy impreza?
rozumiem, że na dziś (2014) nie można, ale ławiej byłoby mi nawet założyć zwężkę i dostroić auto niż kupować hondę
kons6 napisał(a):czy ktoś wie może o planach rozwoju RO w 2015 i dalej?
interesuje mnie przede wszystkim czy są rozważane pomysły dopuszczenia aut 4x4 2.0 turbo jak lancer czy impreza?
rozumiem, że na dziś (2014) nie można, ale ławiej byłoby mi nawet założyć zwężkę i dostroić auto niż kupować hondę
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości