Rajd Transportowca

Wszystko co dotyczy rajdowej III ligi

Moderatorzy: SebaSTI, Beret

Rajd Transportowca

Postprzez loocky » poniedziałek, 31 sty 2011, 21:43

3 maja 2011 w Katowicach odbędzie się Rajd Transportowca. Będzie to pierwsza eliminacja RSMŚ. Rajd jest kontynuacją zeszłorocznego KJS Transportowca tyle, że rozgrywany w tym roku o rangę wyżej czyli 3L. W zeszłym roku zadebiutowałem w roli dyrektora imprezy, a w tym debiutuje jako dyrektor rajdu.
W tym roku rajd dostanie nową bazę. Zostanie rozegrany na blisko 30km asfaltowych odcinków specjalnych w rejonie Katowic i okolic, na trasie 2-3 odcinków specjalnych z dodatkowym finałowym odcinkiem rozgrywanym w samym centrum miasta.
Więcej szczegółów podam w pierwszej połowie marca, ale teraz kiedy kończę przygotowanie tras zwracam się z pytaniem do potencjalnych uczestników o ich oczekiwania w nowym roku wobec organizatorów. Może coś z tego wcielę w życie.

Pozdrawiam.
Łukasz Fiutek
loocky
N2
 
Posty: 185
Dołączył(a): wtorek, 23 maja 2006, 19:22
Lokalizacja: Silesia & AKŚ


Postprzez Beret » poniedziałek, 31 sty 2011, 22:08

jako, ze wracam do 3l zmieniajac jedynie fotel, to pewny jestem jednego: jak najdluzsze rajdy, zeby oplacalo sie przyjezdzac. szkoda, ze robicie rajd dopiero w maju, wez pod uwage, ze niejeden kierowca traktuje 3l wylacznie jako obowiazkowa przeszkoda przed rpp. zrobienie rajdow na poczatku roku z pewnoscia podniosloby frekwencję.
a poza tym: żeby było bezpiecznie i żeby wszystko było jasne organizacyjnie. zorganizowanie rajdu 3l to o wiele powazniejsze wyzwanie niz kjs :)
tak czy owak: zycze powozenia :) pogadam z moim szoferem, moze bedzie chetny ;)
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez loocky » sobota, 5 lut 2011, 15:45

Beret napisał(a):żeby było bezpiecznie i żeby wszystko było jasne organizacyjnie. zorganizowanie rajdu 3l to o wiele powazniejsze wyzwanie niz kjs :)

Wiadomo to podstawa. Klub i ekipa nasza wspierają mnie więc myślę, że będzie oki.

Beret napisał(a):tak czy owak: zycze powozenia :) pogadam z moim szoferem, moze bedzie chetny ;)

Zapraszam. :D


Swoją drogą ciekawe jaka frekwencja w tym roku będzie.
Transportowiec będzie jako O3 czyli 10pkt do licencji.
loocky
N2
 
Posty: 185
Dołączył(a): wtorek, 23 maja 2006, 19:22
Lokalizacja: Silesia & AKŚ

Postprzez kuba313 » sobota, 5 lut 2011, 20:14

Z tego co piszesz, to bardzo fajne podejście.
Chcę wystartować w tej imprezie i w całym cyklu RSMŚ.
To na czym mi zależy to jak najwięcej prawdziwych oesów, a nie przedłużonych tras znanych ze sprintów.
Bardzo więc cieszy, że główne oesy planujecie poza Katowicami - liczę na jak najbardziej techniczne odcinki (choć zdaję sobie sprawę, że to pewnie akurat trudne zadanie w tej okolicy) - krótka próba w centrum Katowic na zwieńczenie trasy to też super pomysł.
Trzymam kciuki, żeby wyszło jak najlepiej.
Co do frekwencji, to wydaje mi się, że będzie sporo większa niż w zeszłym roku i oby tym razem wszystkie planowane rajdy się odbyły.
kuba313
N1
 
Posty: 79
Dołączył(a): czwartek, 16 gru 2010, 22:59

Postprzez kuba313 » poniedziałek, 28 lut 2011, 23:56

Zostały w 2 miesiące do termin rajdu.
I jak wszystko zgodnie z planem, oesy już znalezione, zgody wydane?
Trzymam kciuki i mam nadzieję, że wszystko wyjdzie.
kuba313
N1
 
Posty: 79
Dołączył(a): czwartek, 16 gru 2010, 22:59

Postprzez loocky » sobota, 5 mar 2011, 10:25

kuba313 napisał(a):Zostały w 2 miesiące do termin rajdu.
I jak wszystko zgodnie z planem, oesy już znalezione, zgody wydane?
Trzymam kciuki i mam nadzieję, że wszystko wyjdzie.


No nie jest źle. Ale reg będzie dopiero pod koniec marca.
dzisiaj skończę stronę bo wisi byle jaka
www.rajdtransportowca.pl
loocky
N2
 
Posty: 185
Dołączył(a): wtorek, 23 maja 2006, 19:22
Lokalizacja: Silesia & AKŚ

Postprzez kuba313 » sobota, 5 mar 2011, 12:08

Nie no, nikt chyba nie oczekuje regulaminu na dzisiaj.
Ważne, że idzie do przodu.
kuba313
N1
 
Posty: 79
Dołączył(a): czwartek, 16 gru 2010, 22:59

Postprzez loocky » piątek, 11 mar 2011, 09:45

Stronka przebudowana troszkę.
Teraz nowe szczegóły:
Motomajówka z Automobilklubem Śląskim impreza na którą składa się szereg różnych atrakcji związanych z motoryzacją. W ramach majówki odbędą się pokazy ratownictwa drogowego, pokazy jazdy kartingu i motocyklistów, wystawa samochodów zabytkowych. Cała impreza będzie rozgrywana w najbardziej rozpoznawalnym miejscu na Górnym Śląsku tzn. przy Spodku w rejonie ronda katowickiego, gdzie rozegrany zostanie także dodatkowy finałowy odcinek. Rajd Transportowca będący 1 rundą Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Śląska 2011 to dodatkowa atrakcja. Park serwisowy zlokalizowany na parkingu asfaltowym Spodka. Biuro rajdu będzie w Hotelu Qubus Prestige. Planowany start rajdu 11:00, a planowana meta 16:00-17:00. Trasa będzie składać się z 8 OS'ów i liczyć ok 30,1km, a całkowita długość rajdu wyniesie ponad 113km. Limit załóg wyniesie 50.
loocky
N2
 
Posty: 185
Dołączył(a): wtorek, 23 maja 2006, 19:22
Lokalizacja: Silesia & AKŚ

Postprzez loocky » piątek, 1 kwi 2011, 19:20

Na stronie www.rajdtransportowca.pl opublikowaliśmy Regulamin uzupełniający oraz Formularz Zgłoszeniowy. Jednocześnie informujemy, iż finałowy odcinek KRYTERIUM KORFANTEGO rozegrany zostanie na trasie ulic: Al. Korfantego, Al. Roździeńskiego, ul. Olimpijskiej oraz Rondzie im. Gen. J. Ziętka. Liczymy na wspaniałą zabawę i masę emocji dla zawodników oraz kibiców.

Pozdrawiam
Łukasz Fiutek
loocky
N2
 
Posty: 185
Dołączył(a): wtorek, 23 maja 2006, 19:22
Lokalizacja: Silesia & AKŚ

Postprzez Sejol » piątek, 1 kwi 2011, 21:01

Załogi, które odpadną z rywalizacji ... mogą wystartować w KRYTERIUM KORFANTEGO po wpłaceniu opłaty za start w KRYTERIUM KORFANTEGO w wysokości 100zł w biurze rajdu - to chyba jakaś Prima Aprilisowa kpina

Wytłumaczcie mi dlaczego trzeba ekstra płacić jak się odpadnie z rajdu i chce się startować tylko w Kryterium i to jeszcze 100 zł jakby mało było tego 600 zł wpisowego, czy będzie Eurosport?. Proponuję jeszcze wprowadzenie kar po 200 zł za zwiedzanie pleneru.
Sejol
N3
 
Posty: 267
Dołączył(a): niedziela, 21 mar 2010, 19:50

Postprzez loocky » piątek, 1 kwi 2011, 21:33

Sejol napisał(a):Załogi, które odpadną z rywalizacji ... mogą wystartować w KRYTERIUM KORFANTEGO po wpłaceniu opłaty za start w KRYTERIUM KORFANTEGO w wysokości 100zł w biurze rajdu - to chyba jakaś Prima Aprilisowa kpina

Wytłumaczcie mi dlaczego trzeba ekstra płacić jak się odpadnie z rajdu i chce się startować tylko w Kryterium i to jeszcze 100 zł jakby mało było tego 600 zł wpisowego, czy będzie Eurosport?. Proponuję jeszcze wprowadzenie kar po 200 zł za zwiedzanie pleneru.


Ponieważ, wymaga to:
- dodatkowych osób (np. więcej technicznych bo większość będzie przy odcinkach),
- wydruk nowych numerów, ponieważ jedzie się poza rajdem,
- osobne karty drogowe.

Oczywiście nie musiałem dawać możliwości startu w kryterium. Byłoby łatwiej i taniej. Mimo to daje takową szansę. Jeśli ktoś chce mieć taniej start to zapraszam w szeregi AKŚ i będzie 150,00zł w przód.
loocky
N2
 
Posty: 185
Dołączył(a): wtorek, 23 maja 2006, 19:22
Lokalizacja: Silesia & AKŚ

Postprzez Sejol » piątek, 1 kwi 2011, 22:39

loocky napisał(a):
Ponieważ, wymaga to:
- dodatkowych osób (np. więcej technicznych bo większość będzie przy odcinkach),
- wydruk nowych numerów, ponieważ jedzie się poza rajdem,
- osobne karty drogowe.

Oczywiście nie musiałem dawać możliwości startu w kryterium. Byłoby łatwiej i taniej. Mimo to daje takową szansę. Jeśli ktoś chce mieć taniej start to zapraszam w szeregi AKŚ i będzie 150,00zł w przód.


- osoby i tak tam będą bo obstawiają odcinek dla normalnego przejazdu,
- po co nowe numery tylko na kryterium? Jak to w ogóle widzisz, załóżmy że z rajdu wypadnie nr 2, 7, 11, 36 - jakie te załogi dostaną numery w kryterium?
- nie mów mi że wydrukowanie karty drogowej kosztuje 100 zł, dla osób, które odpadły wystarczy karta z godziną startu i czasem przejazdu

Już drugi raz piszesz że nie musiałeś czegoś robić, wcześniej nie musiałeś mieć rajdu w cyklu RSMŚl teraz nie musiałeś dawać możliwości startu w kryterium a ja Ci coś podpowiem, są marne szanse że ktoś kto odpadnie będzie chciał dopłacić 100 zł, już kiedyś była podobna próba w Tychach, chyba w zeszłym roku i z tego co pamiętam nie było chętnych na dopłacanie za superoes.

Zapraszasz do AŚ czy to znaczy że mamy porzucać swoje macierzyste kluby zrzeszone w tym samym ZO?

Super że coś robicie ale poziom kombinowania przez AŚ mnie przytłacza. W zeszłym roku Wisła i brak zgody na start bez pomiaru, potem podniesienie wpisowego a teraz kombinowanie z tym superoesem. Dalibyście sobie trochę luzu i pozwolili startować każdemu, kto opłaci i tak nie małe wpisowe bo i tak nikt tego nie będzie specjalnie wykupywał.
Sejol
N3
 
Posty: 267
Dołączył(a): niedziela, 21 mar 2010, 19:50

Postprzez MSG Racing » sobota, 2 kwi 2011, 06:52

loocky napisał(a):
Ponieważ, wymaga to:
- dodatkowych osób (np. więcej technicznych bo większość będzie przy odcinkach),
- wydruk nowych numerów, ponieważ jedzie się poza rajdem,
- osobne karty drogowe.


Nie mamy świąt ale idealnie mi tu pasuje kolęda z refrenem "Cuda, cuda, cuda ogłaszają"

Oczywiście nie musiałem dawać możliwości startu w kryterium. Byłoby łatwiej i taniej. Mimo to daje takową szansę. Jeśli ktoś chce mieć taniej start to zapraszam w szeregi AKŚ i będzie 150,00zł w przód.


Tak jak napisał przedmówca. Nie musiałeś.
Wybacz ale to brzmi jakbyś komuś łaskę robił.

Z ludźmi to pojechałeś ale Ci się nie udało bo skoro próba ma być i tak zrobiona. Czyli ludzie będą do obstawy próby. Kiepskie wytłumaczenie.

Skoro ktoś nie jedzie w rajdzie to po co mu kolejny numer? Może jechać z numerem z rajdu po amatorach. Proste i logiczne rozwiązanie. Bez cudowania.

Karty drogowe.
Już na KJS zaczęto stosować standard zmiany karty po pętli i wydanie nowej na kolejną pętlę. Więc teoretycznie może zostać karta z np ostatniej pętli którą możecie wykorzystać. Kolejne marne wytłumaczenie.

Jak dla mnie jedyne wytłumaczenie to ściągnąć jak najwięcej z uczestników. Porażka. [/quote]
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez loocky » sobota, 2 kwi 2011, 10:07

Sejol napisał(a):- osoby i tak tam będą bo obstawiają odcinek dla normalnego przejazdu,

ale nie pisze, że zabezpieczenie, na serwisie musze miec minimum dwóch technicznych ponieważ jeden na serwisie musi czuwać, a drugi być do dyspozycji do bk dla kryterium i dwóch na trasie, więc jest już o jednego więcej,
Sejol napisał(a):- po co nowe numery tylko na kryterium? Jak to w ogóle widzisz, załóżmy że z rajdu wypadnie nr 2, 7, 11, 36 - jakie te załogi dostaną numery w kryterium?

Dostaną numery 51, 52, 53, 54 i zamiast logo rajdu będzie logo kryterium
Sejol napisał(a):- nie mów mi że wydrukowanie karty drogowej kosztuje 100 zł, dla osób, które odpadły wystarczy karta z godziną startu i czasem przejazdu

wcale nie mówię o ze sam druk tyle kosztuje, a karty nie moga miec naglowka rajd tylko kryterium
Sejol napisał(a):Już drugi raz piszesz że nie musiałeś czegoś robić, wcześniej nie musiałeś mieć rajdu w cyklu RSMŚl teraz nie musiałeś dawać możliwości startu w kryterium a ja Ci coś podpowiem, są marne szanse że ktoś kto odpadnie będzie chciał dopłacić 100 zł, już kiedyś była podobna próba w Tychach, chyba w zeszłym roku i z tego co pamiętam nie było chętnych na dopłacanie za superoes.

zawsze można złożyć podanie z prośbą o zmniejszenie/zwolnienie z opłaty przez dyrektora
Sejol napisał(a):Zapraszasz do AŚ czy to znaczy że mamy porzucać swoje macierzyste kluby zrzeszone w tym samym ZO?

jeśli ktoś czuje taką potrzebe to czemu nie, każdy sam musi to ocenić
Sejol napisał(a):Super że coś robicie ale poziom kombinowania przez AŚ mnie przytłacza. W zeszłym roku Wisła i brak zgody na start bez pomiaru, potem podniesienie wpisowego a teraz kombinowanie z tym superoesem. Dalibyście sobie trochę luzu i pozwolili startować każdemu, kto opłaci i tak nie małe wpisowe bo i tak nikt tego nie będzie specjalnie wykupywał.

Wszelkie nowe pomysły zawarte w regulaminie są moim pomysłem jako człona AKŚ, nie całego klubu. Klub prosił tylko bym pozostał w RSMŚ.

I ponownie proszę oceńcie rajd po mecie dopiero.

A co myślicie o szkoleniu i usytuowaniu kryterium?
loocky
N2
 
Posty: 185
Dołączył(a): wtorek, 23 maja 2006, 19:22
Lokalizacja: Silesia & AKŚ

Postprzez MSG Racing » sobota, 2 kwi 2011, 10:44

A ja mam pytanie po co te nagłówki zmieniać, po naklejki przeklejać
:?: Po co to wszystko?
Nagłówek, wiem, P.Górski sobie ubzdurał, że w amatorce nie może być słowa rajd :shock:
Skąd wiesz ile załóg odpadnie? Numery musisz mieć już przed rajdem druknięte. A jak Ci braknie? To będziecie drukować na szybko lub markerem wypisywać?
Nie możecie tego zrobić na zasadach podobnych do Superrally?
Wtedy wszystko wam zostanie, jedynie załogi zostaną sklasyfikowane w Kryterium.
Proste i bez bezsensownego cudowania.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Następna strona

Powrót do III LIGA - RD

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron