Działaj, działaj nie ważne czym ważne że jeździsz (akurat budujesz
)
Choć nie powiem spodziewałem się, że auto będzie bardziej przystosowane do sportu (czytaj miało niezbędne minimum) niż zbudowane do rajdów.
W klasie Astry też jest rozbieżność sprzętowa!
Co do właśnie Astry to kumpel przystosował do startów GSI (klatka, zawias B6, silnik na nowo poskładany z wieloma nowymi częściami, malowanie metalikiem, fotele i pasy używki i jakieś tam pierdoły) za właśnie ok 13tyś łącznie z zakupem auta. Budowa trwała trochę czasu ale auto jeździ. Da się? da
bo nie sztuką ją wyłożyć grubą kasę.
Ja za taką kasę kupiłem Kadetta GSI. Wtedy jeszcze do RPP (hom), teraz 3L ale będę jeździł w amatorce bo nie mam ochoty siedzieć w domu pół roku i zbierać kasy na jeden start. Wolę częściej jeździć za mniejszą kasę.
Co do sponsorów. To jak dla mnie szkoda zawracać sobie głowy durnym pseudo biznesmenem dla którego reklama jak już musi być to za maks 100zł na całym najnowszym Lancerze Evo X bo 9 już za stara (bo takie mają podejście
), dałbym sobie spokój.
Powodzenia ze Skodzinką i do zobaczenia na OS/próbach itp