Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Śląska czekają na chętnych

Wszystko co dotyczy rajdowej III ligi

Moderatorzy: SebaSTI, Beret

Postprzez loocky » piątek, 21 sty 2011, 17:03

A ilu chętnych by miała 3L szutrowa (tzn puszczona polnymi drogami)? Jak myślicie?
loocky
N2
 
Posty: 185
Dołączył(a): wtorek, 23 maja 2006, 19:22
Lokalizacja: Silesia & AKŚ


Postprzez qbus » piątek, 21 sty 2011, 17:39

Ja myśle że przy założeniu że droga przed rajdem nie jest bardzo dziurawa, nierówna to wielu. W takich RSMŚL startowało po 30 samochodów, ośki na zimówce(jeszcze do niedawna wiele załóg w rpp tak startowało na szutrach) aż tak bardzo nie rozkopią takiej trasy więc powinna ona się utrzymywać w całkiem dobrym stanie.
"Janusz żyje wśród nas. My kibice nigdy o Nim nie zapomnimy."
www.racingshop.pl
Avatar użytkownika
qbus
S1600
 
Posty: 2756
Dołączył(a): poniedziałek, 9 cze 2003, 14:49
Lokalizacja: Myślenice

Postprzez Sejol » sobota, 5 mar 2011, 10:14

Dlaczego jeszcze nie ma regulaminu RSMŚl?
Sejol
N3
 
Posty: 267
Dołączył(a): niedziela, 21 mar 2010, 19:50

Postprzez loocky » sobota, 5 mar 2011, 10:23

Sejol napisał(a):Dlaczego jeszcze nie ma regulaminu RSMŚl?

Będzie pod koniec marca.
loocky
N2
 
Posty: 185
Dołączył(a): wtorek, 23 maja 2006, 19:22
Lokalizacja: Silesia & AKŚ

Postprzez loocky » wtorek, 15 mar 2011, 17:10

juz jest nowy Regulamin RSMŚ 2011
loocky
N2
 
Posty: 185
Dołączył(a): wtorek, 23 maja 2006, 19:22
Lokalizacja: Silesia & AKŚ

Postprzez MSG Racing » środa, 16 mar 2011, 00:24

Brakuje mi GSICup oraz nie podoba mi się zapis o wpisowym.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez loocky » środa, 16 mar 2011, 09:53

MSG Racing napisał(a):Brakuje mi GSICup oraz nie podoba mi się zapis o wpisowym.


Sam wyszedłem z wnioskiem o taką formę wpisowego zależną od długości rajdu. Regulamin Ramowy RD na którym bazują RSMŚ ma podobny zapis.
loocky
N2
 
Posty: 185
Dołączył(a): wtorek, 23 maja 2006, 19:22
Lokalizacja: Silesia & AKŚ

Postprzez Sejol » środa, 16 mar 2011, 10:17

W ubiegłym roku maksymalna wielkość wpisowego wynosiła 450 zł bez znaczenia ile rajd miał km. Rozumiem że jej podniesienie ma na celu poprawienie budżetów rajdów.
Sejol
N3
 
Posty: 267
Dołączył(a): niedziela, 21 mar 2010, 19:50

Postprzez loocky » środa, 16 mar 2011, 10:43

Sejol napisał(a):W ubiegłym roku maksymalna wielkość wpisowego wynosiła 450 zł bez znaczenia ile rajd miał km. Rozumiem że jej podniesienie ma na celu poprawienie budżetów rajdów.


Nie tylko, przede wszystkim wydłużenie rajdów by wpisowe było zależne od długości rajdu.
Poza tym w 2010 było 450, ale było to sprzeczne z Ramowym RD-3L. (wymagano długości jak dla O3 i wpisowego z O2, teraz to jest uporządkowane).
loocky
N2
 
Posty: 185
Dołączył(a): wtorek, 23 maja 2006, 19:22
Lokalizacja: Silesia & AKŚ

Postprzez Sejol » środa, 16 mar 2011, 11:42

To nie było sprzeczne bo regulamin PZM dla 3 Ligi mówi że wysokość wpisowego dla rajdu O3 to maksymalnie 600 zł. Nie określa minimalnej kwoty, więc jeśli organizator chce to może nawet za darmo dopuszczać do startu. Byłem na spotkaniu i było mówione że te 450 zł to ukłon w stronę zawodników a wszystkie rajdy mają być O3. Rozumiem że pomysł się nie opłacił.

Jak będzie startowało 30 zawodników to wpływy zwiększą się o 4500 zł (do 18 000 zł), mam nadzieję że te 150 zł nie wpłynie na frekwencję.

Bardzo przydałaby się promocja np. http://www.mmsilesia.pl/patronatymedialne

Z tych 4500 zł ekstra niech 1000 zł idzie na jakąś promocję to w każdej następnej rundzie pojedzie 5 aut więcej a nie mniej jak rok temu.
Sejol
N3
 
Posty: 267
Dołączył(a): niedziela, 21 mar 2010, 19:50

Postprzez MSG Racing » środa, 16 mar 2011, 23:45

Śmiem obawiać się tego wpisowego. To nie wydłuży rajdów a poprawi budżet.
Ale czy wszystkich będzie stać dać te dodatkowe 150zł?
Jeśli oprawa medialna się nie poprawi to będzie jak rok temu.
Te 150zł może iść właśnie w media. Tak jak to jest na zachodzie.
Tak jak pisze Sejol. Wpisowe może być niższe bo ramowy określa maksymalną wysokość wpisowego. Kiedyś była o tym mowa w WRC przy okazji podnoszenia maksymalnego wpisowego do RPP i sam Pan Andrzej Górski mówił, że to jest maksymalne i organizator może dać niższe ale nie większe. A że większość organizatorów bierze to za wytyczne czyli daje wpisowe taki jak pisze w ramowym to już inna bajka i nie chce tu o tym pisać.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez kuba313 » czwartek, 17 mar 2011, 10:44

Też nie podoba mi się zmiana wpisowego.
Piszę zmiana, bo w zeszłym sezonie rajdy do RSMŚL były też jako Q3 i i miały blisko 30km, przy wpisowym 450zł.
Biorąc pod uwagę, że niestety większość z nas jedzie z pieniędzy z rozbitej puszki skarbonki, to przy całym cyklu mamy już nie 150zł, a kwotę 750zł, bo nie wierzę, że któryś z organizatorów zrobi mniejsze wpisowe...
Co do braku medialności, to główny problem ze znalezieniem jakichkolwiek sponsorów.
Ale, żeby nie psioczyć, to proponuję, żeby ktoś z organizatorów porozmawiał i zagwarantował media nie tylko lokalne, co jest tutaj podstawą, ale i takie miejsca jak autoklub, rallyonline... czy WRC - jeśli piszą na paru stronach o sprintach i kjsach, to gwarantuję, że 1 czy 2 strony A4 preznaczą na relację z każdego rajdu, jeśli dodatkowo dostarczy im się materiały prasowe + zdjęcia.
A przypominam, że jest to jedyny cykl tego typu w Polsce i jest się czym pochwalić.
Taka lista "patronatu medialnego" naprawdę pomogła by w rozmowach o jakiejś kasie od sponsorów.
Kto był odpowiedzialny w zeszłym sezonie za stronę RSMŚL: http://www.rsmsl.pl/news.php - co się z nią podziało?
Na dziś mamy jeszcze do wykorzystania FB jako całkiem dobre źrodło promocji, ale pytanie czy ktoś to zorganizuje... a tak jak stwierdzili moi poprzednicy zanosi się, że kosztem zawodników, organizatorzy będą mieli zwiększony budżet, więc chyba mamy prawo więcej wymagać...
kuba313
N1
 
Posty: 79
Dołączył(a): czwartek, 16 gru 2010, 22:59

Postprzez loocky » czwartek, 17 mar 2011, 12:15

Powiem jak to rozmyślałem.
Jeśli mam robić rajd 3L to po co mam robić RSMŚ z mniejszym wpisowym skoro mogę zrobić rajd 3L bez cyklu i mieć większe. Dlatego chciałem to poprawić w ramowym.
loocky
N2
 
Posty: 185
Dołączył(a): wtorek, 23 maja 2006, 19:22
Lokalizacja: Silesia & AKŚ

Postprzez Sejol » czwartek, 17 mar 2011, 12:52

loocky napisał(a):Powiem jak to rozmyślałem.
Jeśli mam robić rajd 3L to po co mam robić RSMŚ z mniejszym wpisowym skoro mogę zrobić rajd 3L bez cyklu i mieć większe. Dlatego chciałem to poprawić w ramowym.


No to pomyśl jeszcze raz - bo takim myśleniem doprowadzisz do sytuacji, która jest w pozostałych miejscach kraju. Po totalnej porażce działań AKŚ w obrębie 3 ligi, chyba nie Wasz AK powinien mieć decydujące zdanie. Chyba p. Andrzej traci wpływy albo nie ma już siły walczyć z oporem materii.

Przecież RSMŚl to nie jakiś twór wymyślony i narzucony przez nie wiadomo kogo tylko inicjatywa ZO, który zrzesza lokalne Automobilkluby.

Ułatwienie zarówno dla zawodników jak i organizatorów. Korzyść dla obu stron. Wiadomo że w cyklu zawsze startuje więcej zawodników, którzy mogą o coś walczyć, dzięki temu rośnie frekwencja.

Nie zapominaj że rajdy są organizowane dla zawodników a nie odwrotnie. Jeśli nie będzie cyklu to połowa będzie miało gdzieś takie jeżdżenie, przemęczy tylko pkt do licencji albo w ogóle sobie da spokój. Jednak lokalne mistrzostwa dają więcej motywacji do walki o kasę i starty.
Sejol
N3
 
Posty: 267
Dołączył(a): niedziela, 21 mar 2010, 19:50

Postprzez kuba313 » czwartek, 17 mar 2011, 15:00

loocky napisał(a):Powiem jak to rozmyślałem.
Jeśli mam robić rajd 3L to po co mam robić RSMŚ z mniejszym wpisowym skoro mogę zrobić rajd 3L bez cyklu i mieć większe. Dlatego chciałem to poprawić w ramowym.


Tylko tak jak napisał Sejol - robiąc rajd w cyklu RSMŚL masz zapewnioną większą frekwencję niż robiłbyś to samodzielnie.
Masz przy tym właściwie gwarancję, że frekwencja będzie na poziomie ubiegłego roku, a powinna być większa, ale jak koszty zaczynają rosnąć, to zobaczymy jak to będzie.
Mam świadomość, że zorganizowanie rajdu to ani prosta, ani tania sprawa, jednak odbierająć R2 każdy ma prawo przejechać rajd w RPP za 700zł (ok oczywiście bez pomiaru, ale doświadczenie pozostaje), a przeliczając 70km/os na 1200zł z RPP i te 30km/os (a wystarczy 25,1km dla pobrania takiej opłaty) na 600zł jakoś wychodzi mi też mniej korzystnie.
I na koniec jeszcze raz apel: zróbcie coś z promocją tych rajdów, cyklu!
Korzyść i dla zawodników i dla organizatorów - przecież wszyscy potrzebujemy sponsorów!
Sorry za dosłowność, ale muszę: http://www.rajdtransportowca.pl/ - jak pokazać komuś, że warto dać parę stówek na promocję przy tej imprezie, jak strona tak wygląda...
kuba313
N1
 
Posty: 79
Dołączył(a): czwartek, 16 gru 2010, 22:59

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do III LIGA - RD

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości