RAJD WARSZAWSKI RD-3L

Wszystko co dotyczy rajdowej III ligi

Moderatorzy: SebaSTI, Beret

Postprzez MSG Racing » niedziela, 29 mar 2009, 21:18

Kruk napisał(a):Sory za głupie pytanie ale jechaliście na czas , czy tylko żeby ukończyć ?
.

Sorry ale oglądając pierwsze filmiki stwierdzam że Puchar nie jest lepszy.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec


Postprzez Kruk » niedziela, 29 mar 2009, 22:17

Polemizował bym z tym stwierdzeniem, bo w Pucharze część zawodników jechała po wynik. Byli i tacy, którzy chcieli sprawić radość kibicom. Moje poprzednie stwierdzenie nie miało mieć negatywnego wydźwięku. Liczyłem tylko na odpowiedź uczestników obecnych na forum jak wyglądało to z ich strony.
To córka mojego kolegi.
http://www.dlamartynki.com.pl/ Wszystkich ludzi dobrego serca prosimy o pomoc każdy grosz i wszelka inna pomoc to dla nas nadzieja.
KONTO:55 1690 0013 3068 0011 5720 0002 Dominet Bank z dopiskiem , dla Martyny.
Kruk
A6
 
Posty: 1973
Dołączył(a): sobota, 28 cze 2003, 09:06
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez MSG Racing » niedziela, 29 mar 2009, 23:07

Spoko nie ma źle.
Jedynie postępowanie organizatora rajdu jest tragicznie dramatyczne.
Wyników nadal nie ma nigdzie. A jak im stronka nie dział należycie to przecież mogliby wyniki wysłać gdzieś na forum. Ale po co. Olać to. Oni są nie ważni.
Doszły mnie słuchy że zwycięzca rajdu był trzepany na BK2 ok 3h aż go wykluczono ... za za małe tarcze (niezgodne z homologacją) :? - chore skoro można jechać autem bez homologacji to czemu się o to czepiali?
Procesu naprawiania rajdów w PL ciąg dalszy? Zabraniają robić imprez innych niż KJS i cała reszta należąca do wymysłu PZM, a jako że już na KJS nie mogą za bardzo usadzić startujących to zaczynają od 3L. Tak na wszelki wypadek żeby się nie buntowali w przyszłości, żeby wiedzieli gdzie ich miejsce?
A z pozytywów są dwa onboardy na necie załogi z RD3L.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez men » poniedziałek, 30 mar 2009, 08:02

Kruk napisał(a):Sory za głupie pytanie ale jechaliście na czas , czy tylko żeby ukończyć ?
Pierwsze Sobienie specjalnie zostałem do samego końca [...]


Cześć

Oczywiście, że jechaliśmy, by dojechać. Stałeś na pierwszych Sobiench. Czego się spodziewałeś? Pierwsze Sobienie to był dla większości kierowców pierwszy odcinek w życiu na pierwszym w życiu rajdzie. Do tego często był to także pierwszy odcinek w życiu auta, więc wychodzily problemy techniczne. Był to także pierwszy rajd sezonu, wiele aut było nie do końca poskładanych, kończonych na szybko w czwartkową i piątkową noc.
Przykładowo moje auto odebrałem z warsztatu o godzinie 1:30 nad ranem w dniu rajdu. Miało zepsuty balans hamulców i wylał się cały olej ze skrzyni. Od rana nieprawdopodobny stres, bieganie po strefie w poszukiwaniu kogoś, kto pożyczy uszczelniacz, w końcu sklejenie zimmeringu "na szybko" na silikon i wyjazd na PKC0 w ostatniej minucie. W drugiej strefie nieudana próba znalezienia usterki w układzie hamulcowym i w końcu po prostu spuszczamy powietrze z tylnych opon i znowu wyjazd z serwisu "na spóźnieniu", walka z czasem na dojazdówce. Mając problemy z hamulcami, silą rzeczy musiałem jechać bardzo wolno, większość zakrętów odhamowywałem "na dwa razy". Przykro mi, że cię zawiodłem, ale po prostu chcę jeszcze trochę pożyć :-)
Chyba jedyną "rozjeżdżoną" osobą był Arek Błaszczyk z białej Astry OPC, który z resztą klepnął wszystkie 4 OS w generalce. (brawo!!) Podobno wcześniej wyjeździł tym autem jakieś puchary w Czechach. Niestety, auto było przedłubane pod czeski regulamin, miało swapa hamulców od innego modelu. BK2 trwało godzinami. Później do samego końca nie było wiadomo, czy dadzą mu wykluczenie, czy karę czasową i jakiej wysokości. Podobno ostatecznie wykluczono go, były jakieś awantury i darcie kwitów. Ale to wiem tylko ze słyszenia, bo jak dotąd organizator nie był łaskaw opublikować oficjalnych wyników. Uważam, że źle go potraktowano. Zasłużył na coś więcej, nie miał żadnej konkurencji na tym rajdzie. Mogli dać np. minutę kary. Jego przewaga nad trzecim zawodnikiem (Bartek Kołdej w P106) wynosiła grubo ponad minutę. Gdyby nawet dostał minutę kary, wciąż byłby drugi!
Osobna sprawa jest taka, że przy tak małej liczbie zawodników w połowie rajdu w zasadzie było już wszystko jasne. Po pierwszej pętli okazało się, że mimo zepsutych hamulców dojeżdżam wszystkie OS drugi w generalce, a trzeciemu zawodnikowi (Kołdej) klepię równo po 10 sekund na odcinku. Także pierwsza pętla ostrożnie, a potem druga na dojechanie, bo już nie było się o co ścigać. Zawodników było mało, a dysproporcje między autami i kierowcami ogromne. Jedyna ciekawa rywalizacja odbyła się o trzecie miejsce między Koldejem w 106 a Kalinowskim w Astrze, zakończona zdaje się wypadnięciem tego ostatniego z drogi czy też awarią.

Ostatecznie wyniki przed BK2 wyglądały mniej więcej tak:
1: Błaszczyk/Grzelka Astra OPC +0.0
2. Mędelski-Guz/Podlecki Saxo VTS +0:26
3. Kołdej/Chrzanowski P106 + 1:15

Pozdrawiam i do następnego odcinka :-)
www.medelski.pl
men
 
Posty: 42
Dołączył(a): wtorek, 12 cze 2007, 21:08

Postprzez Beret » poniedziałek, 30 mar 2009, 09:36

obejrzalem kilka galerii, glownie na rallyonlilne. jestem naprawde szalenie wdzieczny za umieszczenie tak duzej ilosci fotekdebiutow. niewrzucaenie jednego nawet zdjecia kazdemu z nas-zawodnikow 3l-pomoze blyskawicznie znalezc powaznego sponsora.
olani przez wszystkich lacznie z mediami-jak cudowanie to brzmi
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez Philippe » poniedziałek, 30 mar 2009, 11:10

Jeśli chodzi o te dwa onboardy to pięknie chłopaki jechali :) szacunek!!
Avatar użytkownika
Philippe
A5
 
Posty: 640
Dołączył(a): piątek, 5 maja 2006, 16:21

Postprzez skandal » poniedziałek, 30 mar 2009, 12:45

Beret napisał(a):olani przez wszystkich lacznie z mediami-jak cudowanie to brzmi


I to mówi najbardziej medialny człowiek z 3L :) http://www.autoklub.pl/pic.php?p=piotr_ ... 09&id=0001

Ziomalu , powiedz gdzie można wasze wyniki zobaczyć :) no i gratulacje ukończenia :)
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
skandal
N3
 
Posty: 357
Dołączył(a): czwartek, 25 maja 2006, 01:02

Postprzez yapko » poniedziałek, 30 mar 2009, 15:02

men napisał(a):Chyba jedyną "rozjeżdżoną" osobą był Arek Błaszczyk z białej Astry OPC, który z resztą klepnął wszystkie 4 OS w generalce. (brawo!!) Podobno wcześniej wyjeździł tym autem jakieś puchary w Czechach. Niestety, auto było przedłubane pod czeski regulamin, miało swapa hamulców od innego modelu. BK2 trwało godzinami. Później do samego końca nie było wiadomo, czy dadzą mu wykluczenie, czy karę czasową i jakiej wysokości. Podobno ostatecznie wykluczono go, były jakieś awantury i darcie kwitów. Ale to wiem tylko ze słyszenia, bo jak dotąd organizator nie był łaskaw opublikować oficjalnych wyników. Uważam, że źle go potraktowano. Zasłużył na coś więcej


No co za sk..synstwo na inauguracje 3 ligi, znalazlo sie paru desperatow ktorzy "wbrew wszystkiemu" pojechali ten rajd to nawet ich postanowili skutecznie zniechecic. Ja tez bym podarl licencje.
yapko
N2
 
Posty: 136
Dołączył(a): wtorek, 14 gru 2004, 23:32

Postprzez Philippe » poniedziałek, 30 mar 2009, 15:13



Subaru Impreza N14 Evo1 :shock:
Avatar użytkownika
Philippe
A5
 
Posty: 640
Dołączył(a): piątek, 5 maja 2006, 16:21

Postprzez men » poniedziałek, 30 mar 2009, 16:24

Ktoś się zlitował i zamieścił parę przejazdów RD-3L na youtube :-)

http://www.youtube.com/watch?v=DV2bhIkrrLk

http://www.youtube.com/watch?v=9xjImA8I5bg
www.medelski.pl
men
 
Posty: 42
Dołączył(a): wtorek, 12 cze 2007, 21:08

Postprzez Beret » poniedziałek, 30 mar 2009, 18:49

Philippe napisał(a):


Subaru Impreza N14 Evo1 :shock:


co sie dziwisz?? ja dostrzegam bardzo powazne podobienstwo :) i dodatkowo kolory pastrany jak n12 jezdzil :)

a co do medialnosci: jedyna galeria na autoklubie zawierajaca fotki rd. jeszcze jedna na ro. ale fakt, fotka fajna :)
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez Philippe » poniedziałek, 30 mar 2009, 20:21

Beret napisał(a):co sie dziwisz?? ja dostrzegam bardzo powazne podobienstwo :) i dodatkowo kolory pastrany jak n12 jezdzil :)


nie dziwie się, bardzo fajny pomysł z tym napisem :) gratuluje chłopaki debiutu, jak pozbieram punkciki i zdam egzamin (trudny??) to też mnie czeka 3L :)
Avatar użytkownika
Philippe
A5
 
Posty: 640
Dołączył(a): piątek, 5 maja 2006, 16:21

Postprzez directormaster » poniedziałek, 30 mar 2009, 20:44

Nawet już wyniki zamieścili na stronie rajdu. Gratulacja dla wszystkich na mecie.
Gregor Garage RULEZ!!!!!
Avatar użytkownika
directormaster
 
Posty: 19
Dołączył(a): piątek, 22 kwi 2005, 09:28
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Kruk » poniedziałek, 30 mar 2009, 21:47

Gratuluję wszystkim uczestnikom Rajdowego Debiutu. Przede wszystkim samozaparcia i determinacji do urzeczywistnienia pierwszego startu. Ukończenia zawodów, a niektórym pierwszych znaczących wyników.

Men - nie uważam żebyś mnie zawiódł :wink:. Pisząc poprzedniego posta, miałem na myśli akurat innych zawodników. Sory za porównanie, ale wyglądało to jakby jechali parami. Jeden bezpośrednio za drugim. Odnośnie problemów technicznych z rajdówkami, to przynajmniej zewnętrznie, niektóre z nich wyglądały jakby dopiero rozpoczynały karierę rajdową, a nie były sponiewierane przez x poprzednich właścicieli. Co prawda były też takie, po których widać było, że mają przeszłość rajdową. Gratuluję świetnego wyniku, a właściwie ostatecznie to zwycięstwa. Odnośnie wykluczenia to zgadzam się z Tobą, że źle Go potraktowano.

Na koniec kolejne gratulacje ukończenia Waszego pierwszego rajdu. Szczególnie dla udzielających się w temacie kierowców z saxo, lanosa i seja. Wytrwałości życzę i kolejnych sukcesów.
To córka mojego kolegi.
http://www.dlamartynki.com.pl/ Wszystkich ludzi dobrego serca prosimy o pomoc każdy grosz i wszelka inna pomoc to dla nas nadzieja.
KONTO:55 1690 0013 3068 0011 5720 0002 Dominet Bank z dopiskiem , dla Martyny.
Kruk
A6
 
Posty: 1973
Dołączył(a): sobota, 28 cze 2003, 09:06
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez MSG Racing » poniedziałek, 30 mar 2009, 23:10

To wykluczenie to jakaś pomyłka. W ogóle nie rozumiem dlaczego, skoro regulamin dopuszcza auta bez homologacji. A on nawet miał z tego co się dowiedziałem za małe tarcze, więc na pewno mu to wiele nie dało.
Chyba. że to była kara min za wcześniejsze jeżdżenie w Czechach, bo mogę i w to uwierzyć w działaniach poprawiających u nas rajdy.
W myśl regulaminu nawet mając auto homologowane to mogę mieć małe tarcze i nawet dwa zaciski albo trzy jak będę chciał (piszę teoretycznie bo nie przeanalizowałem szczegółowo regulaminu). Chyba że się mylę w rozumieniu regulaminu. Ale skoro tak to jest mało precyzyjnie napisany albo przydałaby się jakaś interpretacja.

Przyłączam się do gratulacji wszystkim co dojechali i tym co wygrali.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do III LIGA - RD

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron