SC/CC 1248 czyli swap 1.2

Wszystko co dotyczy rajdowej III ligi

Moderatorzy: SebaSTI, Beret

Postprzez Albert(Zambrów) » piątek, 26 lis 2010, 13:05

Odgrzewam kotleta :)

Pytanie brzmi, czy wie ktoś cokolwiek na temat dopuszczenia silników 1.2 16V do 3 ligi? Dziś czytałem regulamin jest napisane ze może być ale z głowicą 8v. Teoretycznie to mała różnica bo pojemność ta sama.

Proszę o odpowiedź, ktokolwiek widział ktokolwiek wie :D
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów


Postprzez b182 » piątek, 26 lis 2010, 13:36

Nie jest chyba dopuszczony silnik. To juz byłaby moim skromnym zdaniem przesada.
Avatar użytkownika
b182
N2
 
Posty: 185
Dołączył(a): niedziela, 23 lis 2003, 10:26

Postprzez MSG Racing » piątek, 26 lis 2010, 13:57

Nie jest dopuszczony.
Pojemność ta sama ale dwa wałki i zakres zmian jaki pozawala zrobić regulamin może dać moc większą niż we włoskich Kit Carach.
Inna sprawa że regulamin nie pozawala no modyfikacje układu hamulcowego co jest według mnie największą głupotą.[/code]
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez ictus » piątek, 26 lis 2010, 15:45

klocki, tarcze i plyn dalej jest dowolny wiec nie ma co narzekac... SC nie jest 1,5 tonowym potworem a odcinki maja tylko 5km wiec dobry klocek sie ledwo zagrzeje ;)
http://www.slubfotki.pl - najszybszy fotograf slubny
http://www.ictus.go.pl - online portfolio
ictus
N3
 
Posty: 352
Dołączył(a): niedziela, 30 sty 2005, 16:25
Lokalizacja: olsztyn

Postprzez layer_ » piątek, 26 lis 2010, 19:34

b182 napisał(a):Nie jest chyba dopuszczony silnik. To juz byłaby moim skromnym zdaniem przesada.


Idąc tym tokiem myślenia tak samo przesadą jest puszczanie Swiftów GTI w tej klasie. W końcu 101KM w serii i lepsze prowadzenie ;)
Niestety budżet w tym sporcie odgrywa olbrzymią rolę i jak kogoś będzie stać, to 1.1 nadłubie tak, że seryjna szesnastka zostanie daleko w tyle.

A swoją drogą mogli by wprowadzić jakąś klase OPEN żeby chociaż w jednej kupie mogły jechać auta z niehomologowanymi silnikami.
-> www.janota-team.com
layer_
N1
 
Posty: 79
Dołączył(a): czwartek, 4 wrz 2003, 03:11
Lokalizacja: Tychy

Postprzez MSG Racing » sobota, 27 lis 2010, 07:30

ictus napisał(a):klocki, tarcze i plyn dalej jest dowolny wiec nie ma co narzekac... SC nie jest 1,5 tonowym potworem a odcinki maja tylko 5km wiec dobry klocek sie ledwo zagrzeje ;)


Niby tak ale to głównie zależy od samego samochodu.

Tarcze nie są dowolne. W samochodzie nie homologowanym nie wolno zmieniać tarcz na inne niż takie które były seryjnie w danym modelu, typie samochodu.
4.5. Hamulce
4.5.1. Elementy układu hamulcowego muszą być w całości zgodne z marką, modelem
i typem samochodu.
4.5.2. Wszelkie modyfi kacje układu hamulcowego, np. zamontowanie ręcznego
hamulca hydraulicznego, mogą być dokonane tylko na podstawie homologacji

Ja mam akurat tak, że niestety się szybko przód przegrzewa. Najlepszym wyjściem jest DS3000 ale to kosztuje ok 800zł :/ nie wiem jak się sprawuje DS2500 czy Performance. Myślę, że nie tylko ja mam taki problem z hamulcem jeśli producent wsadził za małą tarczę.

Klasa Open...za dużo klas by było i zbyt by się to komplikowało. Próbować coś zmienić zawsze można.

Właśnie.
Kto startuje oplami w 3L Astra/Kadett lub planuje?
Jest pomysł na większy hamulec od serii za sensowne pieniądze w montażu i potem same części (klocki, tarcze).
Jak ktoś zainteresowany proszę pisać na priva.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Beret » sobota, 27 lis 2010, 12:20

ds2500 w lanosie bardzo dobrzemi sie sprzawdzał. myślę, że na na krókie 3-oligowe oesy będzie ok. poza tym może masz problem z płynem albo przewodami?
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Poprzednia strona

Powrót do III LIGA - RD

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron