ictus napisał(a):klocki, tarcze i plyn dalej jest dowolny wiec nie ma co narzekac... SC nie jest 1,5 tonowym potworem a odcinki maja tylko 5km wiec dobry klocek sie ledwo zagrzeje
Niby tak ale to głównie zależy od samego samochodu.
Tarcze nie są dowolne. W samochodzie nie homologowanym nie wolno zmieniać tarcz na inne niż takie które były seryjnie w danym modelu, typie samochodu.
4.5. Hamulce
4.5.1. Elementy układu hamulcowego muszą być w całości zgodne z marką, modelem
i typem samochodu.
4.5.2. Wszelkie modyfi kacje układu hamulcowego, np. zamontowanie ręcznego
hamulca hydraulicznego, mogą być dokonane tylko na podstawie homologacji
Ja mam akurat tak, że niestety się szybko przód przegrzewa. Najlepszym wyjściem jest DS3000 ale to kosztuje ok 800zł :/ nie wiem jak się sprawuje DS2500 czy Performance. Myślę, że nie tylko ja mam taki problem z hamulcem jeśli producent wsadził za małą tarczę.
Klasa Open...za dużo klas by było i zbyt by się to komplikowało. Próbować coś zmienić zawsze można.
Właśnie.
Kto startuje oplami w 3L Astra/Kadett lub planuje?
Jest pomysł na większy hamulec od serii za sensowne pieniądze w montażu i potem same części (klocki, tarcze).
Jak ktoś zainteresowany proszę pisać na priva.