Coś ruszyło.

Wszystko co dotyczy rajdowej III ligi

Moderatorzy: SebaSTI, Beret

Postprzez Jar555 » piątek, 30 sty 2009, 23:03

http://www.pzm.pl/userfiles/file/sport_ ... 1_2009.pdf - str 7 ;)
Warszawski, Agapit, Kormoran, Wisła, Zamkowy
Avatar użytkownika
Jar555
N2
 
Posty: 102
Dołączył(a): wtorek, 3 kwi 2007, 15:05
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez Walezy » sobota, 31 sty 2009, 01:46

Czyli wlasciwie nic sie nie zmienilo, dalej swapy sa niedopuszczone do startów.
Duzo dymu o nic.....
http://www.cecot.pl
http://www.youtube.com/user/Walezy80
Walezy
N1
 
Posty: 87
Dołączył(a): środa, 27 lis 2002, 19:22
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Postprzez kaczornysa » sobota, 31 sty 2009, 01:52

Walezy napisał(a):Czyli wlasciwie nic sie nie zmienilo, dalej swapy sa niedopuszczone do startów.
Duzo dymu o nic.....


RD-3L
- dopuszczone będą samochody z aktualną lub utraconą homologacją FIA lub PZM bez względu na rok jej wygaśnięcia oraz samochody nie posiadające homologacji FIA lub PZM (zwane dalej samochodami nie homologowanymi)
- powołuje się nowy cykl zawodów pod nazwą „Rajdowy Debiut”. Cykl będzie składał się z 10-ciu rund umieszczonych w kalendarzu PZM – załącznik nr 2 niniejszego komunikatu. W skład cyklu będzie wchodziło 5 rajdów RD-3L połączonych z RPP i kolejne 5 rajdów RD-3L połączonych z PPAiK. Nagrodą główną jest puchar Przewodniczącego GKSS dla Rajdowego Debiutu w sezonie 2009
- przypomina się wszystkim Okręgowym Komisjom Sportu Samochodowego w Zarządach Okręgowych PZM o zakazie stosowania nazw „rajd” i „zawodnik” przy organizacji popularnych imprez sportu samochodowego
Avatar użytkownika
kaczornysa
N3
 
Posty: 200
Dołączył(a): czwartek, 17 sty 2008, 20:26
Lokalizacja: NYsa

Postprzez MisieQ » sobota, 31 sty 2009, 02:45

aha i jeszcze jedna informacja, dosc ciekawa:)

Mozna jechac w rundach RPP łaczonych z RSMP na koncu bez pomiaru, ale limit to bedzie 15 zalog. Czyli np. Krakowski mozna pojechac:)

no a rundy gdzie bedzie polaczony RPP z RD-3L jak bedzie wiecej niz 10 zalog to mamy rajd, a jak mniej to lecimy bez pomiaru...

Generalnie idzie ku dobremu:) Aż dziw bierze, N4 minus, zmiany w 3 lidze, jeszcze nagroda ma byc...Chyba pora sie zaczac niepokoic:)
MisieQ
N1
 
Posty: 62
Dołączył(a): piątek, 23 cze 2006, 13:40

Postprzez czajak » sobota, 31 sty 2009, 02:49

ciekawią mnie właśnie te łączone rundy z rpp. czyli startują zawodnicy razem z II ligą, normalnie z pomiarem czasów, po wszystkich oesach, i jak bedą klasyfikowani w generalce.hmm
czajak
N2
 
Posty: 142
Dołączył(a): piątek, 14 gru 2007, 20:42

Postprzez Walezy » sobota, 31 sty 2009, 10:08

Do kaczornysa: Nie wiem co ten cytat tlumaczy. Proponuje pocztac dokladnie komunikat gkss i tam w zalaczniku nr chyba 4 jest napisane wyraznie ze silnik musi byc z tej samej marki, typu i modelu wiec wlasciwie nic sie nie zmienilo poza tym ze moze jechac np twingo ktore nigdy homo nie mialo. Generalnie lipa, takie zmiany w przepisach nic nie zalatwiaja bo w polsce jest cala masa sc i cc z silnikami 1,2 ktore z powodzeniem moglyby jezdzic a tak zostaje jedynie upalanie na opuszczonych drogach. Zreszta jak popatrzylem na wpisowe (600zl za 30km os) to dalej uwazam ze te rozgrywki sa bez sensu bo za to samo wpisowe mam 3 razy tyle km oesowych w czechach i konkretny rajd.
Jak dla mnie to 3 liga bylaby ok w takim formacie jaki zaproponował Pan Śzkuta a nie ten dziwoląg zaporoponowany przez PZM.

W tym komunikacie gkss jest tez duzo zapisów o karach i ich wysokości uzależnionej od widzimisie organizatora, to brzmi jak pieprzenie kogos kto nie widzi co sie dzieje w naszych rajdach. Sytuacja jest taka ze malo kto chce(ma za co lub po prostu nie ma ochoty użerać sie z organizatorami) jezdzic w rajdach w polsce(pare lat temu jak zapisywalem sie na barborke cieszynska to bylo zdaje sie pod 150zalog) a jeszcze beda grozic zawodnikom sankcjami za jakiekolwiek przewinienie. Niestety czasy sie zmienily i teraz to PZM powinno zalezec na przyciagnieciu zawodnikow chyba ze na organizowaniu rajdow nikomu tam nie zalezy. To nie jest tak ze nie ma alternatywy, zawsze sa kamionki, czechy itp wiec proponuje sie w koncu obudzic szanownemu PZM z tego letargu w jakim sa juz od dobrych paru lat.
http://www.cecot.pl
http://www.youtube.com/user/Walezy80
Walezy
N1
 
Posty: 87
Dołączył(a): środa, 27 lis 2002, 19:22
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Postprzez tomkuk84 » poniedziałek, 2 lut 2009, 18:11

Przeglądałem ten regulamin pobieżnie i uważam że jakiejś większej rewolucji nie ma.
Ponadto dlaczego opłata za licencje R2 wynosi tyle samo co za R1. Przecież oczywiste jest że na licencji R1 można natrzaskać więcej km oesowych niż na R2.
Avatar użytkownika
tomkuk84
N1
 
Posty: 96
Dołączył(a): piątek, 30 lis 2007, 12:54
Lokalizacja: katowice [WNC]

Postprzez qbus » poniedziałek, 2 lut 2009, 19:13

Bo opłata to jest głównie ubezpieczenie... pewnie dlatego nie ma roznicy.
"Janusz żyje wśród nas. My kibice nigdy o Nim nie zapomnimy."
www.racingshop.pl
Avatar użytkownika
qbus
S1600
 
Posty: 2756
Dołączył(a): poniedziałek, 9 cze 2003, 14:49
Lokalizacja: Myślenice

Postprzez Walezy » poniedziałek, 2 lut 2009, 19:26

niby tak ale koszt ubezpieczenia powinien odzwierciedlac ryzyko ubezpieczyciela a w tym przypadku nie ma roznicy czy jedzie sie pelny sezon RSMP czy R3d. To tak jakby AC za malucha kosztowalo tyle samo co za maybacha. Po prostu polska.....
http://www.cecot.pl
http://www.youtube.com/user/Walezy80
Walezy
N1
 
Posty: 87
Dołączył(a): środa, 27 lis 2002, 19:22
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Postprzez bzyq » poniedziałek, 2 lut 2009, 20:09

tu się liczy suma gwarancyjna, a nie ryzyko.
Edek z krainy kredek ;p
bzyq
A6
 
Posty: 1247
Dołączył(a): poniedziałek, 20 wrz 2004, 15:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Walezy » wtorek, 3 lut 2009, 11:51

W takim razie moze warto by bylo popertraktowac z innymi ubezpieczycielami, mysle ze na drodze np przetargu mozna by wylonic najtansza opcje
http://www.cecot.pl
http://www.youtube.com/user/Walezy80
Walezy
N1
 
Posty: 87
Dołączył(a): środa, 27 lis 2002, 19:22
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Postprzez padre-mk3 » wtorek, 3 lut 2009, 12:10

w sumie to mozna by zlozyc oferte kilku firmom i czekac na odp.w zamian za jakas znizke,mozna by sie pokusic o reklame danej firmy na aucie itd.kazda firma ma budzet na reklame itd.wiec....
www.racebook.pl/polishmotorclub
Avatar użytkownika
padre-mk3
A5
 
Posty: 761
Dołączył(a): piątek, 21 kwi 2006, 10:01

Postprzez martin.h » niedziela, 1 mar 2009, 12:12

22 marca w Wojkowicach na Śląsku startuje 3 Liga. Będzie jeden odcinek przejeżdżany trzykrotnie (łącznie 12 km). Wpisowe to 300 zł.
Avatar użytkownika
martin.h
A6
 
Posty: 1109
Dołączył(a): środa, 4 sty 2006, 22:45
Lokalizacja: Chorzów

Postprzez MSG Racing » czwartek, 2 kwi 2009, 00:17

Panowie!!
Są pewne zmiany w regulaminie min dobra wiadomość dla swapowców.
CC 1.2 są dopuszczone!!
reszta jest w nowym uaktualnionym regulaminie RD3L.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez qbus » poniedziałek, 6 kwi 2009, 14:07

http://www.rajdy.org.pl/rajd/1234.html

jedzie ktoś? ja rano pokazalem kierowcy, mozna bylo potrenowac przed krakowskim... skoro odwolali to jedyna szansa poscigac sie w tym miesiacu... lecimy w klasie gosci.
"Janusz żyje wśród nas. My kibice nigdy o Nim nie zapomnimy."
www.racingshop.pl
Avatar użytkownika
qbus
S1600
 
Posty: 2756
Dołączył(a): poniedziałek, 9 cze 2003, 14:49
Lokalizacja: Myślenice

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do III LIGA - RD

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron