Regulaminy III ligi

Wszystko co dotyczy rajdowej III ligi

Moderatorzy: SebaSTI, Beret

Postprzez sim_on » niedziela, 8 sie 2010, 14:08

ictus napisał(a):Licencja Rajdowa kierowcy stopnia „R2” upoważnia do udziału w charakterze zawodnika i/lub kierowcy w rajdach RD-3L oraz udziału w charakterze pilota w rajdach RD-3L, RSP PZM oraz RMPST. Udziału w rajdach RSP PZM w charakterze zawodnika i/lub kierowcy (maksymalnie 3 starty, na końcu stawki bez pomiaru czasu).
http://pzm.pl/Sport_samochodowy_pytania punkt 12.


dokladnie tak i zdaje sie po tych trzech rajdach ma sie wystarczajaca ilosc punktow do R1 albo bardzo zblizona ilosc:P
Avatar użytkownika
sim_on
 
Posty: 40
Dołączył(a): wtorek, 8 wrz 2009, 22:38
Lokalizacja: kraków


Postprzez MSG Racing » niedziela, 8 sie 2010, 14:38

Ano fakt, jednak pamięć zawodzi. Teraz mi się przypomniało że czytałem to kiedyś.
I muszę przyznać że jest to idiotyczny zapis :/
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez b182 » środa, 11 sie 2010, 07:46

Hej. Czy jeśli posiadam licencję BC mogę startować w 3 lidze jako kierowca? Również mogę jechać jako kirowca w RPP bez pomiaru czasu?
Czytałem regulaminy i wydaje mi się że tak jest ale wolę się upewnić.
Avatar użytkownika
b182
N2
 
Posty: 185
Dołączył(a): niedziela, 23 lis 2003, 10:26

Postprzez evo » środa, 11 sie 2010, 11:51

Tak mozesz startowac jako kierowca w RD3L z licencja B oraz C

RAJDY
RSMP
kierowca R
pilot R co-driver

RPP
kierowca R1
pilot B, C, R2, R1, R, R cross country, P

RD-3L
kierowca R2, B, C
pilot B, C, R2, R1, R, R cross country, P

http://www.pzm.pl/userfiles/2009-pliki/ ... e_2010.pdf
http://www.martins.ubf.pl
Avatar użytkownika
evo
N2
 
Posty: 130
Dołączył(a): wtorek, 12 cze 2007, 22:38
Lokalizacja: London/Myslenice

Postprzez b182 » środa, 8 wrz 2010, 10:49

Mam jeszcze pytanie odnośnie wyposażenia samochodu i zawodników. Jakie musi ono być przy łączonych rundach RPP i 3L? Auto musi spełniac wymogi 3L czy RPP. A co z zawodnikami? Wystarczy kask z homo i kombineznon nawet z utraconą?
Avatar użytkownika
b182
N2
 
Posty: 185
Dołączył(a): niedziela, 23 lis 2003, 10:26

Postprzez ptakwrc » środa, 8 wrz 2010, 13:29

w tym roku jest niezly galimatjas... tak jak pisal evo w regulaminie uzyskiwania licencji jest wzmianka o BC jako kierowcy RD3L
ale juz regulamin RD3L mowi inaczej:
pkt 2 Charakter zawodów
Rajdy RD-3L są rajdami dla kierowców posiadających licencję stopnia „R2” oraz
pilotów posiadających licencję „BC”, „R2”, „R1”, „R”, „R cross country” i „P”. Kierowcy
posiadający licencję „R1” lub „R” mogą brać udział w tych rajdach samochodami
(dla licencji „R1” samochody odpowiednio z RPP), które muszą spełniać wymagania
Załącznika J i będą klasyfi kowani wyłącznie w grupie „Gość”.


http://www.pzm.pl/userfiles/2009-pliki/Samochody/2010/rajdy/RD___3L_2010_d.pdf

na koncu jest tez regulamin techniczny ktory rozwieje wszelkie watpliwosci ;)

z doswiadczenia moge Ci powiedziec tyle ze sprawdzaja glownie el. bezpieczenstwa. klatka, fotele, pasy i ich mocowania, gasnice, noze no i kombinezony + buty, kaski i w przypadku kierowcy rekawice
RFRTEAM.FORA.PL
Avatar użytkownika
ptakwrc
A5
 
Posty: 572
Dołączył(a): wtorek, 9 wrz 2003, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez b182 » środa, 8 wrz 2010, 14:08

No ale kolego nie rozwiązałeś moich wątpliwości. W 3lidze fotele i pasy mogą mieć utracona homologacje. Kombinezon również. Nic nie pisze na temat butów, zalecaja tylko bielizna z nomexu.
Jak jest w 3L łączonej z RPP? czy tak samo auto i załoga spełniać ma regulamin 3 ligi czy rpp?
Avatar użytkownika
b182
N2
 
Posty: 185
Dołączył(a): niedziela, 23 lis 2003, 10:26

Postprzez b182 » środa, 8 wrz 2010, 14:49

PS. Właśnie dzwoniłem do PZM i dowiedziałem się jak jest z licencjami. Otóż w 3 lidze można jechać jako driver z licencja BC. Regulamin podaje ze niby 3L jest dla posiadaczy R2 natomiast jakby rozwinięciem tego i ustępstwem jest Regulamin Licencji który daje możliwość jazdy jako kierowca w 3L z licencja BC i zdobywanie punktów do R1
Avatar użytkownika
b182
N2
 
Posty: 185
Dołączył(a): niedziela, 23 lis 2003, 10:26

Postprzez ptakwrc » środa, 8 wrz 2010, 17:32

ten sam reg pkt 13
Podczas przebywania w samochodzie na trasie odcinka specjalnego każdy członek
załogi, pod rygorem wykluczenia, musi mieć na głowie zapięty kask ochronny
z listy technicznej FIA Nr 25 (www.fi a.com) i musi mieć zapięte pasy bezpieczeństwa
(szerokość min. 3 cale tj. 72 mm). Ponadto, każdy członek załogi musi być ubrany
w: homologowany kombinezon ognioodporny, buty i rękawice (obowiązek używania
rękawic nie dotyczy pilotów)
zgodne z homologacją FIA Standard 8856-2000 lub
z utraconą homologacją FIA Standard 1986 i ISO 6940. Zaleca się stosowanie bielizny
niepalnej.
RFRTEAM.FORA.PL
Avatar użytkownika
ptakwrc
A5
 
Posty: 572
Dołączył(a): wtorek, 9 wrz 2003, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez b182 » czwartek, 9 wrz 2010, 08:30

Dzięki. Moje watpliwości wzbudził poczatek tego posta na 1 stronie gdzie były poczatki 3 ligi i ktos miał podobne watpliwosci czy auto musi speełniac reg. 3 ligi czy rpp. Ale skoro piszesz ze 3l to ok.
Avatar użytkownika
b182
N2
 
Posty: 185
Dołączył(a): niedziela, 23 lis 2003, 10:26

Postprzez anetkap » czwartek, 9 wrz 2010, 09:01

a ja tez wypatrzylam jakias niescislosc w regulaminie RSMŚl. (Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Śląska) ktory jest oparty na regulaminie RD-3L, a wiec jesli jest oparty na tym to moga startowac tylko kierowcy z licencja R2, bo tak jest w 3 lidze. A zawodnicy z R1 lub R jada w klasie Gość. A więc tym samym powinno być w RSMŚl,a nie jest tak każdy z zawodników z licencja R R1 i R2 może startować na równi z każdym
anetkap
N2
 
Posty: 197
Dołączył(a): niedziela, 28 gru 2008, 22:57
Lokalizacja: Ustroń

Postprzez !ADI! » czwartek, 9 wrz 2010, 09:25

anetkap napisał(a):a ja tez wypatrzylam jakias niescislosc w regulaminie RSMŚl. (Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Śląska) ktory jest oparty na regulaminie RD-3L, a wiec jesli jest oparty na tym to moga startowac tylko kierowcy z licencja R2, bo tak jest w 3 lidze. A zawodnicy z R1 lub R jada w klasie Gość. A więc tym samym powinno być w RSMŚl,a nie jest tak każdy z zawodników z licencja R R1 i R2 może startować na równi z każdym


Anetka żadnej nieścisłości nie odkryłaś :D:D:D:D:D od początku było mówione, że licencja R i R1, ponieważ mają swój regulamin :) - celem tego zabiegu jest podniesienie frekwencji.

Nie mówię, że mi się to rozwiązanie podoba, tzn "zawodowcy" wyżywający się na "świeżakach" ale cóż, zawsze mówię, że TRZEBA MIEĆ STAJLA.
Rozmawiałem z częścią zawodników startujących na ten temat i dowiedziałem się, że:
-mam szansę się z porównać z "zawodowcami" ale jak pojadą jako gość to też mogę:)
-nie mają pieniędzy na starty wyżej - ja też :)

Dziękuję za uwagę:)
!ADI!
S1600
 
Posty: 2699
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:59
Lokalizacja: Żywiec/Kraków

Postprzez kuba313 » wtorek, 18 sty 2011, 23:09

Pytanie: wie ktoś czy pojazd zgłaszany jako nie homologowany w RD3L musi mieć sportową książkę pojazdu?
Czy perspektywicznie są jakieś problemy z przejściem na homologację np. w momencie chęci startu w RPP?
Są jakieś niedogodności związane z takim podejściem?
Czytając regulaminy wychodzi mi, że to najprostrza i najbezpieczniejsza opcja w kontekście przejścia BK.
kuba313
N1
 
Posty: 79
Dołączył(a): czwartek, 16 gru 2010, 22:59

Postprzez Beret » środa, 19 sty 2011, 01:53

pisz pw do uzytkownika mmg, powinien pomoc ;)
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez bzinek » środa, 19 sty 2011, 14:55

kuba313 napisał(a):Pytanie: wie ktoś czy pojazd zgłaszany jako nie homologowany w RD3L musi mieć sportową książkę pojazdu?
Czy perspektywicznie są jakieś problemy z przejściem na homologację np. w momencie chęci startu w RPP?
Są jakieś niedogodności związane z takim podejściem?
Czytając regulaminy wychodzi mi, że to najprostrza i najbezpieczniejsza opcja w kontekście przejścia BK.


1.nie nie musi i nie będzie miał gdyz dla niezgodnych z homologacja takiej sie nie wydaje.książke uzyskasz tylko od 2 ligi dla homologowanego pojazdu.
mozesz jechac homologowanym(posiadajacym ksiazke) pojazdem zgloszonym jako nie homologowany bo np.sa inne hamulce
2.perspektywicznie nie tylko musi zgadzać sie vin z homologowanym pojazdem
Leszek Kuzaj - Powrót Króla Młynarzy
Avatar użytkownika
bzinek
N3
 
Posty: 341
Dołączył(a): poniedziałek, 16 lip 2007, 11:34
Lokalizacja: Ck\NMnP

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do III LIGA - RD

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

cron