qbus napisał(a):a nam na szkoleniu mowili ze w przypadku startu w ppzm bez pomiaru czasu auto musialo by byc przygotowane tak jak do ppzm
matadorRS napisał(a):qbus napisał(a):a nam na szkoleniu mowili ze w przypadku startu w ppzm bez pomiaru czasu auto musialo by byc przygotowane tak jak do ppzm
To jaki sens ma taki przejazd? Tak to sobie moge przejechac tydzien po zawodach oczywiscie wolnym tempem
MisieQ napisał(a):dzisiaj dzwonilem do ak slaskiego, pytajac o warunki startu z R2 w rajdzie wisły. Niestety, uslyszalem w sluchawce ze nie ma zadnych odstepstw technicznych, auto i zawodnicy jak do ppzm, do tego wpisowe 1200zł z czego 600zl zostanie zwrocone na mecie. No i zabawa tylko na jednej petli i to i tak pewnie nie calej bo jeden oes jest dosc dlugi wiec moze i na nim zawodnicy z r2 nie pojada.
Wiec gdzie tu sens? fakt, trasa pod ppzm, trudniej i w ogole. No ale skoro R2 i 3liga miala obnizyc koszty to gdzie tu to obnizenie? Skoro wpisowe jak normalny zawodnik, ktore moze zostanie zwrocone w polowie po rajdzie, do tego trasa ponad polowe krotsza no i bez pomiaru, bez rywalizacji, wyniku?
A ze 3liga sama w sobie dalej kuleje to gdzie ludzie z r2 maja jezdzic? Przeciez wiekszosc z nich ma przygotowane samochody, ciuchy pod III lige, wiec czesto z utraconymi homologacjami....
eh..
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości