Regulaminy III ligi

Wszystko co dotyczy rajdowej III ligi

Moderatorzy: SebaSTI, Beret

Postprzez ictus » czwartek, 17 wrz 2009, 16:52

jezeli obsada ilosciowa bedzie taka sama jak w tym roku to 3 petle maja szanse... ale jezeli zwiekszy sie i pusci sie 3 przejazdy po piaskowych szutrach to ta 3 petla bedzie bez sensu
http://www.slubfotki.pl - najszybszy fotograf slubny
http://www.ictus.go.pl - online portfolio
ictus
N3
 
Posty: 352
Dołączył(a): niedziela, 30 sty 2005, 16:25
Lokalizacja: olsztyn


RD-3L 2010

Postprzez Beret » czwartek, 31 gru 2009, 15:38

na pzm.pl sa juz regulaminy. dobra wiadomosc to taka, ze nie ma zmian we wpisowym, zla- na runde laczona z RPP minimum 15 zalog aby rajd sie odbyl w normalnym trybie (w 2009 tylko na rajdzie warszawskim wystartowalo 15 zalog, na pozostalych rundach bylo duzo mniej)
ktos ma jakies wiadomoci o kalendarzach w okregach?
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez Zygo Z Kolebocji » czwartek, 31 gru 2009, 16:33

Spoko, spoko, będzie gdzie jeździć.

Puchar Polski Północno-Wschodniej:

1. 29 Rajd Podlaski - 8-9.05.2010
2. 2 Rajd Warmiński - 28-30.05.2010
3. Nowomiejskie Szutry - 10-12.09.2010
4. 34 Rajd Kormoran - 24-26.09.2010
5. 2 Rajd Wałsza - 16-17.10.2010

Puchar na bazie RD-3L.
R1 i R2 walczą na równych prawach.
http://www.rajdpodlaski.pl/?pg=galeria&directory=2011-05-30%2030.%20RAJD%20PODLASKI--%20%20--%20Foto_Ralph
Avatar użytkownika
Zygo Z Kolebocji
N2
 
Posty: 108
Dołączył(a): niedziela, 21 sty 2007, 13:25

Postprzez Beret » czwartek, 31 gru 2009, 16:58

czyli powiekszone mistrzostwa Warmii i Mazur? Rozumiem, ze wszystko po szutrze :)
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez Zygo Z Kolebocji » czwartek, 31 gru 2009, 19:22

Jakże by inaczej :)
http://www.rajdpodlaski.pl/?pg=galeria&directory=2011-05-30%2030.%20RAJD%20PODLASKI--%20%20--%20Foto_Ralph
Avatar użytkownika
Zygo Z Kolebocji
N2
 
Posty: 108
Dołączył(a): niedziela, 21 sty 2007, 13:25

Postprzez MSG Racing » wtorek, 5 sty 2010, 19:35

Na śląsku wracają Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Śląska. Ma być ponoć 6 rajdów O2 z trzema pętlami.
Początek jakoś w czerwcu a koniec z październiku lub listopadzie.
Oficjalnie kalendarz się ma pojawi niedługo.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez evo » środa, 6 sty 2010, 21:07

Na stronie Polskiego Związku Motorowego zostały opublikowane nowe regulaminy dotyczące zdobycia licencji rajdowej i wyścigowej odpowiedniego stopnia.
Największą zmianą w porównaniu z ubiegłym rokiem jest mowy tryb przyznania licencji stopnia R2, zezwalającej na starty w RD-3L.
Do tej pory wymagane było ukończenie czterech imprez KJS w ciągu roku lub sześciu w ciągu dwóch lat. Od 2010 roku wymagane jest odbycie szkolenia w zakresie regulaminów organizowanego przez automobilkluby
http://www.pzm.pl/userfiles/2009-pliki/ ... __2010.pdf
v10.pl
http://www.martins.ubf.pl
Avatar użytkownika
evo
N2
 
Posty: 130
Dołączył(a): wtorek, 12 cze 2007, 22:38
Lokalizacja: London/Myslenice

Postprzez kurczak » środa, 6 sty 2010, 23:53

Teraz to ja juz nie rozumiem po tych nowych przepisach !!!!

ja mając licencje wyscigową i po przejechaniu 2 pełnych sezonów w picanto 2006 i 2007 na początku 2009 roku chiałem zrobic lic do rpp i pojechac jakiś rajd to nie mogłem bo musiałem najpierw zrobić r2 i jezdzić w 3 lidze a teraz co nagle dają z wyscigowej lic. odrazu r1

Beret pomóż ;D:D:D:D:D
lasf.lt

RWD!!!Litwo ojczyzno moja rajdowa ;) Przygotowywanie i Serwis BMW E30 318is Warszawa-Okęcie ul. Wagonowa 5
Avatar użytkownika
kurczak
N2
 
Posty: 172
Dołączył(a): środa, 9 sie 2006, 17:15
Lokalizacja: okęcie

Postprzez Beret » czwartek, 7 sty 2010, 02:25

no jak dla mnie to jestes zadowolony jezeli w 2007 ukonczyles 6 zawodow w picanto :) bierzesz zalacznik p3, wysylasz do poznania i kielc, podpisuja i masz r1 :)
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez voytec » poniedziałek, 11 sty 2010, 04:34

Beret napisał(a):no jak dla mnie to jestes zadowolony jezeli w 2007 ukonczyles 6 zawodow w picanto :) bierzesz zalacznik p3, wysylasz do poznania i kielc, podpisuja i masz r1 :)


..a raczej R2 - po pierwsze w tamtym okresie nie obowiazywal taki przepis, a prawo nie dziala wstecz, po drugie przedawnienie, o czym pisal tutaj na forum krist -> wyjezdzil w stsoswnym czasie pkt. do R1, ale jej nie odebral i zglaszajac sie po nia w zeszlym roku wydano mi jedynie R2.
"Gdyby nie słupek, gdyby nie poprzeczka, gdyby się nie przewrócił byłaby rzecz wielka..."
Avatar użytkownika
voytec
N3
 
Posty: 430
Dołączył(a): poniedziałek, 9 sie 2004, 05:53
Lokalizacja: Stolp

Postprzez Beret » poniedziałek, 11 sty 2010, 12:31

no nie zgadzam sie. przedawnienia nie ma bo w 2007 wyjezdzone punkty. a zgodnie z obowiazujacymi przepisami moze odebrac r1. wymogi do pobrnaia licencji zostaly spelnione w inny sposob :) przepsiy rok temu bylo troszke inne ale Gregor mial wystarczajacą ilosc imprez w wyscigach przejechanych wiec poszedl i odebral licenjce r1 mimo, ze najpierw zrobil r2
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez voytec » poniedziałek, 11 sty 2010, 13:39

Beret napisał(a):no nie zgadzam sie. przedawnienia nie ma bo w 2007 wyjezdzone punkty. a zgodnie z obowiazujacymi przepisami moze odebrac r1. wymogi do pobrnaia licencji zostaly spelnione w inny sposob :) przepsiy rok temu bylo troszke inne ale Gregor mial wystarczajacą ilosc imprez w wyscigach przejechanych wiec poszedl i odebral licenjce r1 mimo, ze najpierw zrobil r2


Oj tak, Gregor to potrafi rozne sprawy "obchodzić" :P
A serio to jak widac po raz kolejny wszystko zalezy od interpretacji i widzimisie w danym czasie, dniu i porze roku... Teraz powinno byc jasniej dzieki "na przestrzeni ostatnich trzech sezonow", czego w 2009 roku nie bylo.
"Gdyby nie słupek, gdyby nie poprzeczka, gdyby się nie przewrócił byłaby rzecz wielka..."
Avatar użytkownika
voytec
N3
 
Posty: 430
Dołączył(a): poniedziałek, 9 sie 2004, 05:53
Lokalizacja: Stolp

Postprzez Beret » poniedziałek, 11 sty 2010, 21:46

w 2009 byl jakis inny czsookres, nie pamieam jaki :)
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez MSG Racing » piątek, 26 lut 2010, 09:16

Jest nowy zatwierdzony 24 lutego regulamin techniczny 3Ligi :)
Po szybkiej lekturze jak mi ktoś powie, że wciąż jest to zły regulamin to nie wiem co mu zrobię 8)
np.
4.5. Hamulce
4.5.1. Elementy układu hamulcowego muszą być w całości zgodne z marką, modelem
i typem samochodu.
4.5.2. Wszelkie modyfi kacje układu hamulcowego, np. zamontowanie ręcznego
hamulca hydraulicznego, mogą być dokonane tylko na podstawie homologacji FIA dla
danego samochodu oraz za zgodą Delegata Technicznego RD-3L.

4.1.6. Przednie fotele muszą być typu kubełkowego i być zamocowane zgodnie
z Załącznikiem J.

4.3.1. Kadłub silnika, muszą być zgodne z marką, modelem i typem samochodu.

3. Opel Astra GSI / GTE 16V oraz Kadett GSI
Dopuszcza się stosowanie zderzaków (przedni i tylny) od innych modeli samochodu Opel
Astra / Kadett. Spoiler tylny w wyżej wymienionych modelach samochodów marki Opel
może być zdemontowany.

Szczegóły i więcej
http://www.pzm.pl/userfiles/2009-pliki/ ... 2010_d.pdf
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez voytec » piątek, 26 lut 2010, 15:45

MSG Racing napisał(a):Po szybkiej lekturze jak mi ktoś powie, że wciąż jest to zły regulamin to nie wiem co mu zrobię 8)


Fakt, jest OK! Na dodatek jest opcja aktualizacji punktu "Dodatki Szczegółowe", a więc w trakcie sezonu można coś dodać na wniosek zawodników, można doprecyzować to co jest.
Zimne z pianką należy się Wojtkowi Nowakowi! Niech to się teraz wreszcie rozkula wedle założeń!

PS. No dobra, 1/2 tego piwa mniej za to, ze na BK wącha bieliznę i kombinezony zawodników, czy nie były aby prane domowymi sposobami, gdzie twórca Nomexu, DuPont, precyzuje to wyraźnie, że można też tak, bez utraty własności ochronnych tkaniny:
"Flammable contaminants will reduce the thermal performance of any flame-resistant garment. Proper and periodic cleaning is essential to maintain thermal protective performance. Protective clothing of NOMEX; brand fiber can be cleaned by traditional methods, such as home laundering, commercial laundering or dry cleaning."
http://www2.dupont.com/Personal_Protect ... _Guide.pdf , strona 28.
Można to sobie wydrukować i mieć w razie czego bezsporny kontrargument.
Swoja drogą osobliwie wyglądało wąchanie skarpet przez komisarzy...
Prawie jak fetysz. :wink:
"Gdyby nie słupek, gdyby nie poprzeczka, gdyby się nie przewrócił byłaby rzecz wielka..."
Avatar użytkownika
voytec
N3
 
Posty: 430
Dołączył(a): poniedziałek, 9 sie 2004, 05:53
Lokalizacja: Stolp

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do III LIGA - RD

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości