przez MSG Racing » sobota, 15 mar 2008, 23:41
Od początku to mówiłem ale to wina przepisów. gdyby nie kretyńskie przepisy byłoby zawodników masę.
Lanos jest podatny na przeróbki. Poszukaj w starych WRC są dwa opisane i mają niewiele dłubnięte. Poszukaj forum Astry i Kadetta tam mają chłopaki sporo trików na poprawę mocy.
Nie wiem jaki masz zawias (amorki) ale ostatnio na Allegro (alledrogo
) kos sprzedaje KYB z 8 stopniowa regulacją za w sumie małe pieniądze. Jak będę budował GSI to myślę wsadzić je lub dogadać się z gościem co regeneruje amorki.
Do tego myślę Lanosa maks odchudzić i będzie ok.
A jak chcesz szutry to w sumie masz taka samą drogę na PŁN jak do nas na PŁD więc jest twój.
"Rally is not a crime" Polska - FB
"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986
http://www.ganczarczykrally.com
Antyradio -"Liczą się nieliczni"