miszczu140000 napisał(a):Juz pozamiatane na najdłuższym osie tylko 8 s szybszy od Aleksiego
Jeszcze 29 km w 2 ss wszystko możliwe
A tym czasem wesołe pogadanki Siamanki
https://www.youtube.com/watch?v=4VE15KM ... e=youtu.be
Moderator: SebaSTI
miszczu140000 napisał(a):Juz pozamiatane na najdłuższym osie tylko 8 s szybszy od Aleksiego
HenriS12B napisał(a):Anbarra napisał(a):Moze dla tego sa przed Habajem do Civici to R3 a Habaj ma R2?
Wydaje mi się, że jak Type-R wchodził do rajdów to grupa R była już (być może) w planach i Civic był klasyfikowany w klasie A6. Myślę, że w Hiszpanii nie ma już klasy A6 i ze względu na pojemność silnika trafił do R3 i tylko z tego względu, bo cała reszta to troche inna epoka
Myślę, że w Hiszpanii nie ma już klasy A6 i ze względu na pojemność silnika trafił do R3 i tylko z tego względu, bo cała reszta to troche inna epoka
viper napisał(a):adamlen napisał(a):Wydaje mi się, że ten rajd potwierdził, że między kierowcami z top ERC a WRC nie ma dużej różnicy w samej prędkości jeśli jadą na podobnych warunkach czyli pierwszy raz w danym rajdzie. Na trasach WRC Ostberg miałby dużą przewagę z racji doświadczenia a w aucie WRC to już całkiem. Dlatego tak ciężko jest przebić się kierowcom z top ERC do świata WRC. Każdy z nich ma wieloletnie doświadczenie. Nawet mega szybki Bouffier nie wiele może zdziałać czy teraz Breen, który jest na poziomie Kajta.
Mimo, iż Ostberg jest na asfalcie średni to jestem troszeczkę zaskoczony na plus prędkością Kajetana no i Lukyanuk też całkiem nie źle tylko tak jak pisałem wcześniej równie szybki co nie równy, a zaletą Kajetanowicza jest bardzo równa jazda przez cały rajd. To jego nie wątpliwy plus. Trzymajmy więc kciuki za WRC na Polski.
Nie porównuj rajdów kajta do ostberga. W wrc wbrew wchodzi rownież duże zmęczenie psychiczne, bo rajd trwa 2 razy dłużej zaczynajac od opisu. To dwie rożne bajki. Erc pod tym względem bliżej do mistrzostw krajowych. Kajetanowicz co mógł zrobić to zrobił ( pokazał ze może być szybszy od kierowcy "fabrycznego " szkoda ze tak krótko), ale mamy obraz jaki mamy. Wrc jednak to inny obraz i wcale nie kończenie musiał by sie pokryć z tym co wczoraj było.
Dawidos napisał(a):Ciekawe czy Łukasz Habaj nie nabierze chęci na dalszą rywalizacje w ERC. Pokazał że w nowych warunkach na nieznanych trasach dobrze sobie radzi:) Chuchała też pokazał że nie zardzewiał( to chyba On pił Tigera, a nie Kasperczyk);).
Matthias Schmidt napisał(a):Drugie miejsce Kajto jest dobre, ale trudno nie byc nie rozczarowanym, bo tempo na zwyciestwo bylo, a blad ktory pozbawil wygranej byl troche glupi. Ale takie sa rajdy, Lukyaniuk mial bezproblemowy rajd i doskonale to wykorzystal. Kajto wysoko zawiesil poprzeczke jak chodzi o oczekiwania na ten sezon, mysle, ze drugi tytul jest jak najbardziej w zasiegu.
posejdon napisał(a):Myślę, że w Hiszpanii nie ma już klasy A6 i ze względu na pojemność silnika trafił do R3 i tylko z tego względu, bo cała reszta to troche inna epoka
Jeśli ten Civic to FN2 to on od poczatku był w R3. A jeżeli został z jakiejś klasy przeniesiony to raczej z A7 bo tam jest motor 2.0.
Zajcev napisał(a):Dawidos napisał(a):Ciekawe czy Łukasz Habaj nie nabierze chęci na dalszą rywalizacje w ERC. Pokazał że w nowych warunkach na nieznanych trasach dobrze sobie radzi:) Chuchała też pokazał że nie zardzewiał( to chyba On pił Tigera, a nie Kasperczyk);).
wg mnie powinien, nawet kosztem odpuszczenia RSMP..
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości