Moderator: SebaSTI
martenzyt napisał(a):Widać, że przypadek Kajto pokazuje ile drobnych rzeczy musi zagrać aby wygrać rajd i to, że zawodnik nie wygrywa to nie znaczy, że nie próbuje bo 1 miejsce jest tylko jedno. Mam nadzieję, że jazda Kajetanowicza pójdzie w świat do decydentów Toyoty i Skody Chuchała - tutaj też widać jak ważny jest "know how" zespołu bez którego bardzo dobry zawodnik próbuje "wyważyć otwarte drzwi" - troszkę się tutaj obawiam o tempo na szutrach ale nie o kierowcę a o auto, bo zespół widać, że też dobry. Co do Habaja to chyba nawet odżałowałbym jego nieobecność w RSMP. Brawo panowie. Relacja w eurosport (nie wiem jeszcze co jutro będzie) ale troszkę cinka.
prawda, jak się doda do tego godzinę przedstawienia relacji to potrafi nieźle zmulićGąsior napisał(a):Czy ktoś może wie, czy polski Eurosport nie może mieć wcześniej dostępu do materiału i przygotować polską relację PROFESJONALNIE? W wersji angielskiej jest to raczej lektor czytający wcześniej przygotowany materiał. A u nas? Jakieś dukanie i próby tłumaczenia symultanicznego nijak nie oddające wypowiedzi oryginalnej. Totalne oderwanie tego co na ekranie od tego co w fonii. Nie dziwmy się później z takiej oglądalności, bo takiej relacji to ja bym na pewno nie puścił osobie, którą chciałbym zainteresować rajdami.
Ja wiem, że ktoś może powiedzieć "taki mądry jesteś, to sam zrób to lepiej", ale z pewnością niejeden gość "bez nazwiska" dałby radę.
Tak to my pozycji ERC nie odbudujemy.
adamlen napisał(a):To Porsche jak ktoś wcześniej napisał ma 480KM, na takich równych jak stół asfaltach takie auto musi mieć przewagę prędkości.
Jeśli by takie Porsche wystartowało w Irlandii było by co najmniej 10 pozycji niżej.
qbus napisał(a):Fn2 ma 3 homologacje:
- R3
- A gr
- N gr
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości