Tour de Corse

Dyskusja o startach Polaków w Mistrzostwach Europy - również tych byłych:)

Moderator: SebaSTI

Re: Tour de Corse

Postprzez Dinozaur » poniedziałek, 20 maja 2013, 08:01

deiman napisał(a):Ja przyznam, ze troche tej decyzji nie rozumiem. Auto wraz z cala zaloga Citroena byli na miejscu. Oplata za start dokonana, nic tylko wsiadac i testowac. Testy gdziekolwiek tez za darmo nie sa. Auto i sprzet trzeba dowiezc, a tu wszystko bylo juz gotowe. Szkoda, ze nie dali jakiegos jasniejszego komunikatu.

Co do awarii, nie tworzylbym teorii spiskowych. One sie zdarzaja. Jesli bedzie ich tyle co w Mini M.K., to będzie mozna mowic o problemie.

Może przyjęli, że ten zaoszczędzony dzień wykorzystają na dodatkowe testy na szutrze przed rajdem w Grecji, to już za chwilę i cała ekipa tam się przenosi. Jednak dodatkowe testy tam dałyby więcej Robertowi niż jazda na asfalcie, którą i tak ma opanowaną świetnie.
Avatar użytkownika
Dinozaur
N1
 
Posty: 62
Dołączył(a): sobota, 27 kwi 2013, 22:33


Re: Tour de Corse

Postprzez Witcher1990 » poniedziałek, 20 maja 2013, 12:32

niż jazda na asfalcie, którą i tak ma opanowaną świetnie.

I dlatego nie ukończył 50% imprez w których startował
Witcher1990
A6
 
Posty: 1464
Dołączył(a): wtorek, 31 lip 2012, 21:00

Re: Tour de Corse

Postprzez Dinozaur » poniedziałek, 20 maja 2013, 14:24

Fakt, że nie ukończył trzech ostatnich rajdów asfaltowych.
Jednak to komunikacja pomiędzy kierowcą a pilotami była przyczyną dwóch z nich, a w trzecim no cóż padła pompa paliwa i na to już umiejętność jazdy po asfaltach nie miała żadnego wpływu. Dodam może tylko, że Robert odpadał z tych rajdów zawsze gdy był na prowadzeniu, a nie gdy ciągnął się w końcu stawki. :wink:
Avatar użytkownika
Dinozaur
N1
 
Posty: 62
Dołączył(a): sobota, 27 kwi 2013, 22:33

Re: Tour de Corse

Postprzez deiman » poniedziałek, 20 maja 2013, 14:35

Dinozaur napisał(a):
deiman napisał(a):Ja przyznam, ze troche tej decyzji nie rozumiem. Auto wraz z cala zaloga Citroena byli na miejscu. Oplata za start dokonana, nic tylko wsiadac i testowac. Testy gdziekolwiek tez za darmo nie sa. Auto i sprzet trzeba dowiezc, a tu wszystko bylo juz gotowe. Szkoda, ze nie dali jakiegos jasniejszego komunikatu.

Co do awarii, nie tworzylbym teorii spiskowych. One sie zdarzaja. Jesli bedzie ich tyle co w Mini M.K., to będzie mozna mowic o problemie.

Może przyjęli, że ten zaoszczędzony dzień wykorzystają na dodatkowe testy na szutrze przed rajdem w Grecji, to już za chwilę i cała ekipa tam się przenosi. Jednak dodatkowe testy tam dałyby więcej Robertowi niż jazda na asfalcie, którą i tak ma opanowaną świetnie.

Tak, ale cel na ten sezpon, to zbieranie doswiadczenia. testy na pewno beda dobre, ale rajd to rajd. Z asfaltem masz racje, ma opanowana w pewnym sensie ale nadal musi sie uczyc samego "rajdowania" - tworzenie opisu i jazde nie na pamiec.
Tak czy siak, sprawe juz wyjasnil:
"Czas gonił wszystkich i gdy dotarliśmy do Ajaccio było już bardzo późno i nie do końca wiem, w czym tkwił problem. To mogła być rzecz bardziej skomplikowana niż pompa paliwa. Dalsza jazda nie byłaby dobrym wyborem." - bali sie o auto.
Avatar użytkownika
deiman
A5
 
Posty: 616
Dołączył(a): środa, 23 sty 2008, 22:45
Lokalizacja: wroclaw

Re: Tour de Corse

Postprzez viper » poniedziałek, 20 maja 2013, 19:18

Dinozaur napisał(a):Fakt, że nie ukończył trzech ostatnich rajdów asfaltowych.
Jednak to komunikacja pomiędzy kierowcą a pilotami była przyczyną dwóch z nich, a w trzecim no cóż padła pompa paliwa i na to już umiejętność jazdy po asfaltach nie miała żadnego wpływu. Dodam może tylko, że Robert odpadał z tych rajdów zawsze gdy był na prowadzeniu, a nie gdy ciągnął się w końcu stawki. :wink:

Powinieneś być adwokatem :). Oni zawsze potrafią z czarnego zrobić białe.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Tour de Corse

Postprzez MSG Racing » poniedziałek, 20 maja 2013, 23:51

speedyzxz napisał(a):
MSG Racing napisał(a):
speedyzxz napisał(a):4 najlepsze wyniki z pierwszych 7 rund wcale nie stawiają Bryana w jakieś znów słabej sytuacji, tempa może będzie czasem brakować, ale Kopecky wciąż raczej widzi w nim potencjalnego rywala (choć Ypres i San Marino musi dobrze pójść), BB jest w stanie wygraną wyciągnąć, choć spiąć poślady będzie musiał. Coby nie mówić może być w nawet lepszej sytuacji niż Breen.

Bo tu jest Polska? Gdzie wszyscy są wieczni poszkodowani i gorsi?


Ke?

Chodzi mi o to, że ludzie jęczą jak cos się psuje takiemu Kubicy czy innemu to, że dlatego, że jest Polakiem. Wymyslają, jakies bzdury itd.

Nie jest to temat i miejsce na pisanie o budowie wewnątrz auta czy częsci jego podzespołów, szczególnie tych które będą używane w nowym aucie.

Testy na rajdzie są bez sensu z tego powodu że jest ograniczona ilosć km oraz możliwosci ustawień auta. Za tą samą kasę mogą na klepac nawet kilka razy więcej km na normalnych testach.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Re: Tour de Corse

Postprzez Honiclbr » środa, 29 maja 2013, 11:30

Honiclbr
A5
 
Posty: 662
Dołączył(a): poniedziałek, 25 maja 2009, 11:51
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Poprzednia strona

Powrót do Polacy w ME

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

cron