Rally Liepaja Ventspils

Dyskusja o startach Polaków w Mistrzostwach Europy - również tych byłych:)

Moderator: SebaSTI

Re: Rally Liepaja Ventspils

Postprzez krzysiekrwd » poniedziałek, 4 lut 2013, 23:42

krzysiekrwd
N1
 
Posty: 53
Dołączył(a): poniedziałek, 4 paź 2010, 14:53


Re: Rally Liepaja Ventspils

Postprzez kremer » wtorek, 5 lut 2013, 11:33

Czyli Kajto jednak jechał Łotwę razem z Harrachem :D Byli niewidzialni
...jesteś szybki na tyle na ile jesteś szybki....
Avatar użytkownika
kremer
S2000
 
Posty: 3023
Dołączył(a): wtorek, 18 lip 2006, 15:49
Lokalizacja: z oesów

Re: Rally Liepaja Ventspils

Postprzez Ayatol » wtorek, 5 lut 2013, 13:10

Przestancie sie czepaic. On to mowil o klasyfikacji mistrzostw i po prostu sie przejezyczyl mowiac o Kajcie. Chodzilo mu o wystep Kajtka w Janner.
Ayatol
N1
 
Posty: 92
Dołączył(a): środa, 25 sty 2012, 23:39

Re: Rally Liepaja Ventspils

Postprzez Agrest » wtorek, 5 lut 2013, 13:26

ja tez zrozumiałem ze chodzi mu o klasyfikacje production cup czy ja sie to tam zwie
BO KIBICE DOCENIĄ GDY DRIVER STARA SIĘ,
KIEDY IDZIESZ PEŁNA DZIDĄ TO POKOCHAJĄ CIĘ !!! :)
Agrest
A5
 
Posty: 516
Dołączył(a): środa, 1 lip 2009, 12:05
Lokalizacja: gdzieś tam przy oesie

Re: Rally Liepaja Ventspils

Postprzez bimber » wtorek, 5 lut 2013, 19:12

a ja dzisiaj jadąc do bielska mijałem sie z lawetą na której wieźli fabe Kasperczyka, co ciekawie żeby było śmieszniej busa serwisowego też wieźli na lawecie :lol: czyżby nie wytrzymał litewski warunków?
bimber
N3
 
Posty: 497
Dołączył(a): wtorek, 20 lis 2007, 23:29
Lokalizacja: śląsk cieszyński

Re: Rally Liepaja Ventspils

Postprzez Larc » wtorek, 5 lut 2013, 21:15

bimber napisał(a):a ja dzisiaj jadąc do bielska mijałem sie z lawetą na której wieźli fabe Kasperczyka, co ciekawie żeby było śmieszniej busa serwisowego też wieźli na lawecie :lol: czyżby nie wytrzymał litewski warunków?

Szczerze to sie nie dziwie, drogi na Łotwie sa makabryczne pierwszych 10 kilometrów od granicy z Litwą to jakiś koszmar w życiu nie widziałem drogi w gorszym stanie 30 km/h max i nawet nie ma jak omijać dziur ( a wprawę mam bo często przebijam się przez Olszyn :) ).
http://www.msphoto.eu/
Avatar użytkownika
Larc
N2
 
Posty: 132
Dołączył(a): poniedziałek, 1 cze 2009, 17:11
Lokalizacja: Southampton

Re: Rally Liepaja Ventspils

Postprzez kremer » poniedziałek, 16 gru 2013, 14:16

strona: http://lvrally.com/eng

bilety: http://lvrally.com/eng/spectators/tickets

Wiegand Lappi mają jechać: http://www.rallye-magazin.de/rallyes/in ... index.html

może Kajto... ma jechać Tarabus, na razie tyle newsów

edit:
na razie blisko 30 zgłoszeń

http://www.go4speed.lv/lv/news/erc/2906 ... 7-valstim/
...jesteś szybki na tyle na ile jesteś szybki....
Avatar użytkownika
kremer
S2000
 
Posty: 3023
Dołączył(a): wtorek, 18 lip 2006, 15:49
Lokalizacja: z oesów

Re: Rally Liepaja Ventspils

Postprzez kij » niedziela, 19 sty 2014, 01:37

Halo halo. Coś cisza, a lista dosyć słuszna, jeszcze do tego z sześcioma naszymi!

Kajtek i Bryan będą mieć z kim się ścigać, dwie fabryczne Skody, Breen w 207, ciekawe co to za młodzież w R5-kach od Markko Martina, Tarabus może. Szkoda że nie ma Anciana.

Rusza "puchar Peugeota" z dwoma naszymi. Dwóch Francuzów i Cerny Janek to dość dobre odniesienie.

Ogryzek, może nie jest bez szans w starciu z resztą R2-jek, byle nie zwiedzał plenerów.

Kabaciński repliką Lancera WRC?
Avatar użytkownika
kij
N3
 
Posty: 307
Dołączył(a): piątek, 22 mar 2013, 21:24

Re: Rally Liepaja Ventspils

Postprzez Hubertos » niedziela, 19 sty 2014, 02:04

Kabaciński jedzie Evo X.
Avatar użytkownika
Hubertos
A6
 
Posty: 1854
Dołączył(a): czwartek, 16 kwi 2009, 18:01
Lokalizacja: Krosno

Re: Rally Liepaja Ventspils

Postprzez peugeot » czwartek, 23 sty 2014, 11:48

GADŻETY RAJDOWE I NIE TYLKO http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1VWN
Peugeot 407 HDi 2.0 136KM '04
Peugeot 306 XR 1.4 75KM '96
Avatar użytkownika
peugeot
N2
 
Posty: 123
Dołączył(a): wtorek, 8 lut 2011, 13:13

Re: Rally Liepaja Ventspils

Postprzez KiN » czwartek, 23 sty 2014, 15:11

Kabacinski caly sezon Evo 9
Jedynie Szwecja Clio 2B Rally
KiN
N1
 
Posty: 67
Dołączył(a): środa, 13 lut 2008, 10:30

Re: Rally Liepaja Ventspils

Postprzez kmederski » czwartek, 23 sty 2014, 17:55

Wyglada to fajnie. Zanosi sie na super walke pomiedzy Kajetanem, BB, Lappim. Co do Seppa Wieganda, to mysle ze bedzie jednak od nich odstawal. Svedas moze sprawic niespodzianke. Breena nie wiem gdzie uplasowac. Koledzy Wegrzy i Czesi raczej sie nie beda liczyc. Nazwiska litewskie poza Svedasem i rosyjskie niewiele mi mowią. Wiecie cos o nich wiecej?
kmederski
N3
 
Posty: 446
Dołączył(a): środa, 18 lis 2009, 13:26
Lokalizacja: kolwiek

Re: Rally Liepaja Ventspils

Postprzez kremer » czwartek, 23 sty 2014, 21:58

Janis Vorobjovs będzie mocny. Taki miejscowy Hołek :) Svedas wiadomo full attack :) We dwóch pewnie będą ścigać się o wygraną w Productions. Do top 5-10 na pewno Grazyin i pewnie Korge ze Svilisem. Breen rok temu świetnie jechał wiec będzie konkurencyjny. Stawiam na Lappiego :) Podium dla Bouffiera i może Kajta :)
...jesteś szybki na tyle na ile jesteś szybki....
Avatar użytkownika
kremer
S2000
 
Posty: 3023
Dołączył(a): wtorek, 18 lip 2006, 15:49
Lokalizacja: z oesów

Re: Rally Liepaja Ventspils

Postprzez Hubertos » czwartek, 23 sty 2014, 22:00

Estończycy w R5 mogą być szybcy, do tego Vorobjovs.
Avatar użytkownika
Hubertos
A6
 
Posty: 1854
Dołączył(a): czwartek, 16 kwi 2009, 18:01
Lokalizacja: Krosno

Re: Rally Liepaja Ventspils

Postprzez Witcher1990 » piątek, 24 sty 2014, 13:45

Jeśli osy będą podobne jak w relacjach sprzed roku to sądzę, że s2000 nie będzie tam miało wiele do gadania ze względu na niski xmax. Ok Breen wygrał ale umówmy się Ketoma to nie jest top top. Przewagę będzie miało RRC które dyga ok 200 i R5 które szybciej przyspiesza i chyba ma podobny vmax co rrc. Poza tym z podobnych względów R4 w rękach lokalesa może być również w stanie nawiązać walkę ale generalnie sądzę, że Kajto będzie tam miał spacerek w drodze do wygranej
Witcher1990
A6
 
Posty: 1447
Dołączył(a): wtorek, 31 lip 2012, 21:00

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Polacy w ME

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość