speedyzxz nie tylko Lotos, pozostali sponsorzy i SPRT tez
Mysle, ze Kajto teraz gorzko zaluje swojej decyzji - a ze byla to jego decyzja to nie ulega watpliwosci, wystarczy poczytac jego entuzjastyczne wypowiedzi po Polskim na temat przygotowania auta i gorace podziekowania dla Symtechu. Jakos po Elmocie i Lotosie nie dziekowal Makinenowi, a objechal wszystkich w cuglach ( z wyjatkiem I dnia Elmotu gdzie zawinil kapec).
Zgodnie z tym, co pisza na forum Subaru na Ypres na 1.OS pierwszego dnia poszedl przedni dyfer, a na 1.OS drugiego sprzeglo. To to sie juz nie miesci w glowie. Trudno tu mowic o jakimkolwiek przygotowaniu auta. Tyle ze za skrzynie i napedy dla Symtechu odpowiedzialny jest Dariusz Grzybowski z "Lozy ekspertow" WRC. A zatem wina polsko-belgijska.
Na forum Subaru pisza rowniez, ze zadne z trzech aut obslugiwanych przez Symtech ( Kajto, Protasov i Verschueren) nie skonczylo pierwszego dnia.
A tymczasem bylym makinenowym autkiem Kajtkowym Jonas prowadzil w Estonii, dopoki na kamieniu nie rozwalil skrzyni i wygral w Finlandii.
Mysle, ze Kajto jak chce wygrac RSMP powinien wrocic do Makinena.