Moderator: SebaSTI
kmederski napisał(a):Bo w sensie marketingowym liczy sie oczywiscie obiektywnie ilosc ekspozycji Malkoma w mediach i niekoniecznie musi to wynikac z li tylko ilosci wynikajacej z udzialu BB - to czysta statystyka, mozna ja podreperowac umiejetnie zamieszczanymi notatkami prasowymi na temat pozosalych zalog
startujacych z logo firmy.
Tym bardziej czapki z glow. To jest prawdziwa milosc do rajdow i chec zrobienia czegos dobrego na polskim podworku.
Hultay WRC napisał(a):kmederski napisał(a):Bo w sensie marketingowym liczy sie oczywiscie obiektywnie ilosc ekspozycji Malkoma w mediach i niekoniecznie musi to wynikac z li tylko ilosci wynikajacej z udzialu BB - to czysta statystyka, mozna ja podreperowac umiejetnie zamieszczanymi notatkami prasowymi na temat pozosalych zalog
startujacych z logo firmy.
Tym bardziej czapki z glow. To jest prawdziwa milosc do rajdow i chec zrobienia czegos dobrego na polskim podworku.
Hm tylko że nie wydaje mi się aby jakoś specjalne korzyści z tego miała firma MALKOM bo z tego co wiem to ich hm produkty usługi to są raczej rzeczy wybierane na drodze przetargów itd i nikt nie kupi czegoś od nich dla tego bo usłyszał o nich z rajdów, zobaczył logo na rajdówce, tylko dla tego, że np zgłosili się do przetargu. Więc to jest czysty mecenat
Glitol napisał(a):Hultay WRC napisał(a):kmederski napisał(a):Bo w sensie marketingowym liczy sie oczywiscie obiektywnie ilosc ekspozycji Malkoma w mediach i niekoniecznie musi to wynikac z li tylko ilosci wynikajacej z udzialu BB - to czysta statystyka, mozna ja podreperowac umiejetnie zamieszczanymi notatkami prasowymi na temat pozosalych zalog
startujacych z logo firmy.
Tym bardziej czapki z glow. To jest prawdziwa milosc do rajdow i chec zrobienia czegos dobrego na polskim podworku.
Hm tylko że nie wydaje mi się aby jakoś specjalne korzyści z tego miała firma MALKOM bo z tego co wiem to ich hm produkty usługi to są raczej rzeczy wybierane na drodze przetargów itd i nikt nie kupi czegoś od nich dla tego bo usłyszał o nich z rajdów, zobaczył logo na rajdówce, tylko dla tego, że np zgłosili się do przetargu. Więc to jest czysty mecenat
A która firma (oprócz samochodowych: oleje, smary, paliwa, auta) ma korzyści z reklamy na aucie sportowym
Karpackie jest niestety wyjątkiem (chociaż, dzięki reklamie na aucie i Waszym postom kupiłem to piffko i nie żałuję), reszta firm to reklamy rodzinne (własne, rodziców, znajomych).
kmederski napisał(a):Zwlaszcza ze kazda zlotowka wydana na starty BB oznacza akurat w tym konkretnym przypadku zmniejszenie szans wlasnego rozwoju czy tez rozwoju juniora, bo przeciez te pieniadze moglyby byc wydane na wlasne dodatkowe starty.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości