Wintercup

Dyskusja o startach Polaków w Mistrzostwach Europy - również tych byłych:)

Moderator: SebaSTI

Wintercup

Postprzez rav » niedziela, 19 lis 2006, 01:55

www.wintercup-rallye.at

Jak podaje WRC do startu w tym cyklu przygotowauje się Bartek Boruta. Mistrzostwa mają bardzo wysoką pulę nagród. Przykładowo za zwycięstwo w A7 6tys.Euro, a za generalkę 10tys.Euro. Czy może ktoś wie, jekie samochody startują w tych rajdach w klasie A7. Ile mniej więcej zbiera się załóg w tej klasie i ile z nich to Kit-cary?
www.rafalmalinski.pl
Avatar użytkownika
rav
A6
 
Posty: 1396
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lis 2002, 00:11
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez qbus » wtorek, 21 lis 2006, 21:52

Astry, Golfy, Cliówki, Ibiza Cupra, Almera z Roto itp itd na dobrą sprawe w Czechach kit carów jeździ niewiele, na ubiegłorocznych listach zgłoszeń rajdów z cyklu WinterCup nie było chyba żadnego. A takto sporadycznie jeżdżacy Escort, jedno 306 i 2 Octavie ale one chyba bardziej A grupowe są. W Austri może jest jakiś Golf IV KC, tylko że diesel wiec i tak oddzielnie sklasyfikowany.
"Janusz żyje wśród nas. My kibice nigdy o Nim nie zapomnimy."
www.racingshop.pl
Avatar użytkownika
qbus
S1600
 
Posty: 2756
Dołączył(a): poniedziałek, 9 cze 2003, 14:49
Lokalizacja: Myślenice

Postprzez rav » czwartek, 23 lis 2006, 17:48

Okazuje się ża A7 jest połączone z A8
www.rafalmalinski.pl
Avatar użytkownika
rav
A6
 
Posty: 1396
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lis 2002, 00:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez qbus » czwartek, 23 lis 2006, 18:09

No to delikatny szok... i totalna bzdura. Mozna to bylo laczyc na 100 innych mozliwych sposobow ale tylko nie tak. Widocznie po prostu pula nagród klasy A7 nie przewidywała.
"Janusz żyje wśród nas. My kibice nigdy o Nim nie zapomnimy."
www.racingshop.pl
Avatar użytkownika
qbus
S1600
 
Posty: 2756
Dołączył(a): poniedziałek, 9 cze 2003, 14:49
Lokalizacja: Myślenice

Postprzez kremer » czwartek, 23 lis 2006, 20:14

Po prostu licza aut A8 i A7 jest mała wieć łączą - na pewno lepiej jechać w tej klasie niż w A6 gdzie jest do 20 aut.

Dodam, że w Czechach już kolejny rok A8 i A7 są zakazne i w Serii "Super" te klasy są połączone
Avatar użytkownika
kremer
S2000
 
Posty: 3023
Dołączył(a): wtorek, 18 lip 2006, 15:49
Lokalizacja: z oesów

Postprzez rav » czwartek, 23 lis 2006, 22:20

kremer napisał(a):Po prostu licza aut A8 i A7 jest mała wieć łączą - na pewno lepiej jechać w tej klasie niż w A6 gdzie jest do 20 aut.


Nie rozumiem. Samochodem A7 wolałbym się ścigać z S1600, niż z WRC.
www.rafalmalinski.pl
Avatar użytkownika
rav
A6
 
Posty: 1396
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lis 2002, 00:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez qbus » piątek, 24 lis 2006, 17:39

kremer napisał(a):Dodam, że w Czechach już kolejny rok A8 i A7 są zakazne i w Serii "Super" te klasy są połączone


Przeciez A7 nie jest zakazane... tylko KC w tej klasie. A to spora roznica.
"Janusz żyje wśród nas. My kibice nigdy o Nim nie zapomnimy."
www.racingshop.pl
Avatar użytkownika
qbus
S1600
 
Posty: 2756
Dołączył(a): poniedziałek, 9 cze 2003, 14:49
Lokalizacja: Myślenice

Postprzez Marmetal » piątek, 24 lis 2006, 20:07

qbus napisał(a):
kremer napisał(a):Dodam, że w Czechach już kolejny rok A8 i A7 są zakazne i w Serii "Super" te klasy są połączone


Przeciez A7 nie jest zakazane... tylko KC w tej klasie. A to spora roznica.


Jeden z bardziej bzdurnych przepisów. Tak widowiskowe i lubiane kit cary nie mogą startować. Żałosne.
Marmetal
S2000
 
Posty: 3290
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 15:20

Postprzez rav » sobota, 25 lis 2006, 12:41

Chodzi o to żeby nie konkurowały z N4 i S1600, jednak jest wiele innych sposobów na to, żeby były trochę wolniejsze. Można je np. doważyć.
www.rafalmalinski.pl
Avatar użytkownika
rav
A6
 
Posty: 1396
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lis 2002, 00:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Marmetal » sobota, 25 lis 2006, 17:55

rav napisał(a):Chodzi o to żeby nie konkurowały z N4 i S1600, jednak jest wiele innych sposobów na to, żeby były trochę wolniejsze. Można je np. doważyć.


Dokładnie. Poza tym co komu przeszkadzały te auta? Dlaczego miały nie konkurować z równie drogą eNką czy Super 1600? I tak za kilka lat straciłyby homologację. Francuzi to mają liberalne przepisy, można startować wszystkim: od Astona Martina po starego kit cara czy Renault 5 Turbo. Rajdy mają widowiskowe, a lista zgłoszeń obfituje w 200 aut.
Marmetal
S2000
 
Posty: 3290
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 15:20


Powrót do Polacy w ME

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości