IRC - Monte Carlo

Dyskusja o startach Polaków w Mistrzostwach Europy - również tych byłych:)

Moderator: SebaSTI

Postprzez kaczmarek » czwartek, 21 sty 2010, 21:30

Jak narazie wzystko zgrywam na dvd, brakuje mi początku 1 oesu.
kaczmarek
N2
 
Posty: 173
Dołączył(a): sobota, 23 gru 2006, 20:39
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez speedyzxz » piątek, 22 sty 2010, 17:20

Nie ma relacji Euro to cisza :lol:

A Ogier niech mi się nie waży atakować Hanninena :twisted:
http://rajdy-klasyfikacje.cba.pl - klasyfikacje WRC, ERC, RSMP i WRX!
Avatar użytkownika
speedyzxz
S1600
 
Posty: 2852
Dołączył(a): wtorek, 20 cze 2006, 21:46
Lokalizacja: Wapno/Poznań

Postprzez wrc22 » piątek, 22 sty 2010, 17:27

A mi się wydaje że Ogier dogoni Mikko i wygra ten rajd.
"Z miłości do rajdów"
Avatar użytkownika
wrc22
N3
 
Posty: 208
Dołączył(a): poniedziałek, 21 kwi 2008, 17:04
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez SebaSTI » sobota, 23 sty 2010, 00:41

Ogier już napewno nie dogoni Hirvonnen nie wystartował do przed ostatniego odcinka, pech, a szkoda bo mogła by byc walka pod koniec
Avatar użytkownika
SebaSTI
A6
 
Posty: 1867
Dołączył(a): środa, 1 lis 2006, 14:33
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez krist » sobota, 23 sty 2010, 11:45

podobnie jak w zeszłym roku szacun dla Eurosportu za relacje. Wszystkie tak powinny wyglądać.
I bardzo mi sie podobało jak panowie od angielskiego komentarza najpierw zapytalo Wilsona jak mu sie podoba najlepsza seria rajdowa na świecie i najlepsze relacje TV, i jak chrząkał żeby nie powiedzieć że WRC jest do d..., a potem mu jeszcze zafundowali zawał jak powiedzieli że Mikko stoi na dojazdówce (okazało sie że to Ogier) jęknął, "you know more than I do" i wybiegł :)

Jak wszystkie imprezy IRC będą tak wyglądać, z fordem skodą pugiem, i jeszcze subaru gdzie 5-6 kierowców walczy o zwycięstwo to nie będe tęsknił za WRC
krist
N3
 
Posty: 370
Dołączył(a): czwartek, 3 lip 2003, 13:45

Postprzez kremer » sobota, 23 sty 2010, 12:51

Nie no troche przesada :) Zobacz jakie są różnice na mecie wiec ja nie widze 5-6 walczacych o wygraną. To był najlepszy rajd tego cyklu i teraz idą biedne rajdy. Będzie 3-4 kierowców. Peugeot nie będzie wystawiał dwóch oficjalnych, Fiat olał sprawe więc.... W zasadzie był jeden lider i ktos kto próbował gonić, ale sie zepsuł :) Troche nudna relacja. Ileż można oglądac on boardy i helikopter. Najciekawsze oczywiscie nocne oesy. Podsumowania dniowe z WRC robia o wiele lepsze wrazenie :)
Avatar użytkownika
kremer
S2000
 
Posty: 3023
Dołączył(a): wtorek, 18 lip 2006, 15:49
Lokalizacja: z oesów

Postprzez voytec » sobota, 23 sty 2010, 13:39

kremer napisał(a): Troche nudna relacja. Ileż można oglądac on boardy i helikopter.


Wiesz, "de gustibus...". Dla kibica moze faktycznie nudne, dla kibica i zawodnika w jednym niekoniecznie. Podpatrywanie, jak robia to zawodowcy (bardziej lub mniej) - tor, technika, strategia jazdy i oponiarska na dany odcinek - IMO jest bezcenne. Wszak Monte dla tak wielu zalog z calego swiata pozostanie tylko marzeniem..

Najlepsze bylo, jak G.Gac sie wkrecil z opowiastkami - oprocz slusznych ciekawostek ze startu z Fickiem, mielismy takze konkretne repetytorium z geografii, przeglad oferty lini lotniczych oraz CV ww. jako komisarza FIA na rajdach :wink:
"Gdyby nie słupek, gdyby nie poprzeczka, gdyby się nie przewrócił byłaby rzecz wielka..."
Avatar użytkownika
voytec
N3
 
Posty: 430
Dołączył(a): poniedziałek, 9 sie 2004, 05:53
Lokalizacja: Stolp

Postprzez adamlen » sobota, 23 sty 2010, 14:03

Podsumowanie Monte Carlo 2010 :)

Obrazek
Avatar użytkownika
adamlen
A6
 
Posty: 1233
Dołączył(a): sobota, 20 lis 2004, 21:09
Lokalizacja: Pogranicze trzech województw

Postprzez Sylwek_GSi » sobota, 23 sty 2010, 14:57

rajd wyglądał ciekawie, cóz Monte Carlo to Monte Carlo, prestiż przyciąga dobrych kierowców, jednak ja twierdze że ten rajd powinien jak najszybciej wrócic do WRC. Szkoda ze organizatorzy wypieli sie na FIA i tego klasyka nie ma w mistrzostwach świata.

Co do rywalizacji: Rajd mial 2 kierowców ktorzy walczyli o zwyciestwo. I wg mnie Hirvonen wcale nie był lepszy. Ogier pokazał że jest szyszy na asfalcie, gdyby nie jego błąd i 2 minutowa strata no i oczywiscie nie awaria - wygrałby rajd w cuglach. Oczywiście to tylko gdybanie ale kilka razy dosłownie zdemolował rywali, także Hirvonena a przeciez to vice mistrza świata! Smiało mozna zaryzykować stwierdzenie, że w tym roku w C4 wygra i to nie raz na asfalcie z hirvonenem. Jezeli Ogier bedzie sie tak dalej rozwijał po odejsciu Loeba moze być nr 1 i przyszłym mistrzem świata a przynajmniej równym rywalem Hirvonena, Sordo czy Latvali!

Hirvonen wygrał równą i szybką i bezbłędną jazdą ale po czasach widać ze wcale nie był najszybszy.

Z reszty stawki Haninen, kopecky ładnie, wiecej spodziewałem sie po sarrazinie i vouillozie. Willks bez rewelacji, meeke tez wiele nie pokazał, gardemaister chyba nie myślał wogole o walce.

fiesta w rekach hirvonena była faktycznie mocna, fabia to tez wysoki poziom, 207 nadal mocna choc konkurencja jąchyba doszła. Jedynie Abarth został w tyle, szkoda pare lat temu szumnie mowilo sie o powrocie Fiata do wrc, tymczasem IRC i brak wiekszych sukcesow chyba ich nieco zdeprymowało.

Relacja na eurosporcie tez zasluguje na pochwałę, szkoda ze można było tego zrobic w WRC. Ciekawy rajd zreszta jak moze sie nie podobać po 2 miesiącach martwgo sezonu wkońcu znow sie zaczęło :)
Avatar użytkownika
Sylwek_GSi
A5
 
Posty: 887
Dołączył(a): piątek, 3 paź 2003, 19:32
Lokalizacja: Krosno

Postprzez speedyzxz » sobota, 23 sty 2010, 16:22

Wydaje mi się że Hirvonen miał jeszcze rezerwę, jakby tylko Ogier byłby jeszcze bliżej na pewno by utrzymał 1 pozycje.
Demolka w wykonaniu Ogiera to za duże słowo. Mimo to muszę się zgodzić że w WRC Mikko może się zacząć
obawiać drugiego Sebastiena.

A Gardemeister już lepiej jakby wsiadł do eNki na MC bo Abarth jedynie w czym jest lepszy to w dźwięku silnika.

Jeszcze jedno
Nowe intro i szata graficzna relacji IRC jest o niebo lepsza od poprzedniej... w kolorze wymiocin

Oo coś jeszcze
Trochę zmieniła się punktacja dla zespołów IRC nie wiem jak można wam opisać tą zmianę ale wg starej punktacji IRC
było by
Skoda 14
M-Sport 10
Peugeot 7 jest 9
Subaru 0 jest 5
Mitsu 0 jest 1
Wiem dlaczego tak jest ale jako że humanistą nie jestem nie ubiorę tego w słowa
http://rajdy-klasyfikacje.cba.pl - klasyfikacje WRC, ERC, RSMP i WRX!
Avatar użytkownika
speedyzxz
S1600
 
Posty: 2852
Dołączył(a): wtorek, 20 cze 2006, 21:46
Lokalizacja: Wapno/Poznań

Postprzez ŁukaszŁuniewski » sobota, 23 sty 2010, 17:17

System punktacji jest podobny do WRC z założeń. Punktuje dwóch najlepszych w danym samochodzie, a pozostali są wykreślani z klasyfikacji zespołowej.
Avatar użytkownika
ŁukaszŁuniewski
A5
 
Posty: 594
Dołączył(a): czwartek, 17 kwi 2008, 11:50
Lokalizacja: Rościszów

Postprzez Ohlins » sobota, 23 sty 2010, 18:04

Sylwek_GSi napisał(a):Ogier pokazał że jest szyszy na asfalcie, gdyby nie jego błąd i 2 minutowa strata no i oczywiscie nie awaria - wygrałby rajd w cuglach

nie byłbym tego taki pewien, jak ktoś od reszty stawki na 20km odjeżdża na 30 sek to raczej po prostu wybrał lepsze opony szczególnie na monte. Poza tym bez sensu to gdybanie. Mikko wygrał, cała trasę przejechał najszybciej. Na tym poziomie to juz jest strategia najpierw zrobić przewagę a potem ja kontrolować. wymierne porównanie było na 3 odcinku od końca gdy jechali na takich samych oponach(przód slick tył medie) i mikko wygrał.
Nowy samochód, mikko nigdy nie był specem od asfaltów, pirelli zawsze były gorsze na asfalcie...

Ale ja moze tylko jestem zniesmaczony jak widze drugiego francuza we francuskim samochodzie o imieniu sebastien który wyglada jakby na siłe go wsadzili do samochodu. po prostu jak widziałem na rajdzie polski przejazdy mikko i jari i potem jechał loeb to nie było porównania. Jakby MŚ składały się z nowych rajdów na których żaden nie miałby doświadczenia to mikko by zmiótł loeba ze aż wstyt ale to juz chyba lekki OFF
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez MisiekClio » sobota, 23 sty 2010, 18:15

voytec napisał(a):Najlepsze bylo, jak G.Gac sie wkrecil z opowiastkami - oprocz slusznych ciekawostek ze startu z Fickiem, mielismy takze konkretne repetytorium z geografii, przeglad oferty lini lotniczych oraz CV ww. jako komisarza FIA na rajdach :wink:


Ode mnie wielkie gratulacje dla Kajetana za relacje!! Rzeczowo, na temat i po Polsku. Ale przede wszystkim SKROMNIE i bez autoreklamy! Nie uslyszalem ani razu czegos w rodzaju "ja bym pojechal tak albo siak, lepiej, szybciej itd.itp"
Mialem wrazenie, ze komentuje zawodowy komentator, ktory po prostu swietnie zna sie na rzeczy, a nie jeden z najlepszych kierowcow w tym kraju (jesli nie najlepszy).
To jak sadze, swietnie pokazuje jaki jest Kajto.
Dzieki takze za odwolanie do Janusza Kuliga.


Na drugim biegunie tradycyjnie Gac. Z wiecznym "kompleksem pilota" oraz opowiesciami z d... wzietymi. Tzn. ta o Ficku to jeszcze byla na miejscu, tylko za dluga, ale inne naprawde niepotrzebne.
Avatar użytkownika
MisiekClio
N3
 
Posty: 452
Dołączył(a): wtorek, 22 lis 2005, 16:42
Lokalizacja: Zakopane

Postprzez voytec » sobota, 23 sty 2010, 19:25

MisiekClio napisał(a):
voytec napisał(a):Najlepsze bylo, jak G.Gac sie wkrecil z opowiastkami - oprocz slusznych ciekawostek ze startu z Fickiem, mielismy takze konkretne repetytorium z geografii, przeglad oferty lini lotniczych oraz CV ww. jako komisarza FIA na rajdach :wink:


Ode mnie wielkie gratulacje dla Kajetana za relacje!! Rzeczowo, na temat i po Polsku. Ale przede wszystkim SKROMNIE i bez autoreklamy! Nie uslyszalem ani razu czegos w rodzaju "ja bym pojechal tak albo siak, lepiej, szybciej itd.itp"
Mialem wrazenie, ze komentuje zawodowy komentator, ktory po prostu swietnie zna sie na rzeczy, a nie jeden z najlepszych kierowcow w tym kraju (jesli nie najlepszy).
To jak sadze, swietnie pokazuje jaki jest Kajto.
Dzieki takze za odwolanie do Janusza Kuliga.


Wlasnie, zapomnialem o tym wczesniej wspomniec. Bardzo fajne wrazenie pozostawil Kajto. Na dodatek pokusil sie o stwierdzenie, ktore reszcie czuba RSMP nie przeszlo by przez gardlo (a moze nawet zostaloby juz w umysle zatarte w zalazku) - "Bryan Bouffier jest lepszym kierowca ode mnie". W innej mentalnosci to nierzadko norma, ale w naszej "narodowej" to swoiste dokonanie warte zauwazenia, nawet jesli w domysle byloby "poki co".
Zatem przy okazji, zycze Kajtkowi, zeby trafil na grupe sponsorska i/lub hojnego mecenasa, ktory po zdobyciu "celu podstawowego", czyli tytulu MP, umozliwi mu bez uwarunkowania n-krotnej obrony, rywalizacje na poziomie miedzynarodowym i nie skresli go za np. "nieperspektywiczny wiek". Wiemy jak jest, wiec inaczej to juz tylko 6tka w LOTTO i to przy kumulacji.
"Gdyby nie słupek, gdyby nie poprzeczka, gdyby się nie przewrócił byłaby rzecz wielka..."
Avatar użytkownika
voytec
N3
 
Posty: 430
Dołączył(a): poniedziałek, 9 sie 2004, 05:53
Lokalizacja: Stolp

Postprzez Siadły » sobota, 23 sty 2010, 19:39

Albo bylem juz bardziej zaspany, albo mi się wydawało, że komentarz przy wejsciu o godzinie 23, byl znacznie lepszy niz ten o 19. W tym późniejszym, zarówno Gac jak i Kajto rozgadali się, żeby nie napisać, że "rozgorgolili" się. Jakoś to wszystko wydawało mi się bardziej naturalne i na luzie, niż godzinne wywody na temat opon (dyskusja bez żadnych wniosków). O 23 zaczeli opowiadać o różnych przygodach, ciekawostkach itd i to było dużo przyjemniejsze dla ucha. O swobodzie mogly swiadczyc chociaz takie teksty jak "chlopaki niezle ogarniaja". Duzo fajniej tego sie sluchalo.
Avatar użytkownika
Siadły
N2
 
Posty: 184
Dołączył(a): niedziela, 24 wrz 2006, 21:31

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Polacy w ME

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron