Kuzaj Imprezą WRC po Mistrzostwo Europy!!

Dyskusja o startach Polaków w Mistrzostwach Europy - również tych byłych:)

Moderator: SebaSTI

Postprzez żółtodziób » czwartek, 17 kwi 2003, 11:06

nadzieja jest matką... Phyhyhy... oczwiście szczerze mu życzę żeby Subaru wzięło go do fabryki ale jakoś sobie nie wyobrażam żeby zwolnili Solberga lub Makinena, zrezygnowali z ubiegania się o Burnsa, a w zamian wzięli...nieeee ... Ale nie jest to do końca nierealne, może Kuzi liczy na wprowadzenie przepisu o trzecim fabrycznem , to by diametralnie zmieniło sytuację... Jeszcze jak by Kormorana zrobili eliminacją MŚ to akcje Kuziego wzrosłyby jeszcze bardziej... Na razie jednak wygląda to tak że Kuzi jest bosy, ale w ostrogach...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz


Postprzez Wilu » czwartek, 17 kwi 2003, 11:14

moim zdaniem jeżeli coś to wsadzily by go w 3 imprezę na jakieś dwie - trzy eliminacje asfaltowe. Np Niemcy czy Włochy, czy też Francja. Ale hoć to długa i wyboista droga to jakieś teoretyczne szanse na wygranie ME są. zagadką forma Leszka jest nadal. zobaczymy jak sobie poradzi z Elmotem. no a później max atak w Turcji i wtedy zobaczymy.
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez pwrc » poniedziałek, 21 kwi 2003, 12:30

jednego "fabrycznego" juz mielismy, pokrywał 3/4 kosztów zwiazanych ze startem, w zasadzie to większosc przyzwoitych kierowców moze byc takim fabrycznym, warunkiem sa bogaci sponsorzy
ale nie ma sie czego wstydzic, jeszcze niedawno Martinowi do startów dopłacali sponsorzy, nie wiem jak jest w tej chwili
moim skromnym zdaniem żaden polski kierowca nie ma obecnie szans na fabryke, Kulig ze wzgledu na wiek, a z młodych Frycz dlatego, ze za granica takich Fryczów jest dużo więcej, niestety :(
Avatar użytkownika
pwrc
A5
 
Posty: 667
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 19:14
Lokalizacja: w-wa

Postprzez Raven » poniedziałek, 21 kwi 2003, 14:59

a z młodych Frycz dlatego, ze za granica takich Fryczów jest dużo więcej, niestety


...i jeszcze potrzebny dobry sponsor oraz starty za granica. Szkoda ze Seba nie moze pojezdzic s1600 poza grnicami naszego kraju.

PS. Co z elmotem?
Avatar użytkownika
Raven
A6
 
Posty: 1715
Dołączył(a): niedziela, 4 sie 2002, 21:35

Postprzez żółtodziób » poniedziałek, 21 kwi 2003, 16:01

najbliżej fabryki jest w tej chwili Kuchar, ale musi konczyć rajdy na wysokich pozycjach a nie rozbijać auta. Brakuje mu doświadczenia, ale szybki już jest. Być może jeśli Fabia WRC okaże się wozem potrafiącym nawiązać walkę z czołowką WRC, Mitsubishi zbuduje bardzo dobre Evo 8, dołączą do stawki następne zespoły i FIA nakaże wystawianie wozu dla zawodnika który jeszcze nic nie wygrał to zrobi się zamieszanie na którym Tomek skorzysta. Jeśli Fabia i Evo8 okażą się maszynami z najwyższej półki to utworzy się 3-5 wakatów dla kierowców z pierwszej ligi. Ci z kolei odchodząc spowodują rozluźnienie w pozostałych zespołach. Pożyjemy zobaczymy...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez koval » środa, 30 kwi 2003, 11:35

Jak tu Kuchar ma cos mieszac... daje z siebie wszystko ale prawda jest bolesna ze Finlandii nie przeskoczymy,
Taki np. Jari-Matti Latvala 17 latek jeszcze prawka nie ma w Finlandii a juz smiga WRC - ostatnio na UK byl chyba 17.

Pierwszy raz za kierą w wieku 4 lat, jak mial 8 jus smigal starym Escortem rally po farmie u ojca :!:
Obrazek

Obrazek
Tutaj ma 10 lat...


Ja w tym wieku bawilem sie resorakami wiekszosc polskich driverow pewnie tez. Jest juz pod opieką czlowieka ktory wypromował np. Rovanpere czy Kankkunena. W tym roku ma pojechac kilka elminacji MŚ fokusem...
Tu nawet expresowe tempo Juniora wypada blado :?
Ojcowie w Finlandii dają auta dzieciakom zeby sobie cwiczyli na zamarznietych jeziorach itp. - wiedza ze jest to bezpieczne a talenty sie rodza....



[/b]
http://www.pwr.wroc.pl Obrazek
Avatar użytkownika
koval
N2
 
Posty: 158
Dołączył(a): niedziela, 17 lis 2002, 03:45
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez Baca » środa, 30 kwi 2003, 12:09

Wspomniany Latvala wystartował ostatnio w angielskim Pirelli Rally. Oto wyniki tej imprezy:
1.Tapio Laukkanen/Miikka Anttila Subaru WRC 1h38'24''3
2.Jonny Milner/Nicky Beech Toyota Corolla WRC + 9''3
3.Mark Higgins/Bryan Thomas Renault Clio S16 + 1'07''1
4.Gwyndaf Evans/Howard Davies MG ZR S16 + 3'09''7
5.Kris Meeke/Chris Patterson Opel Corsa S16 + 6'14''4
6.James Thompson/Plug Pulleyn Mitsubishi Evo6 + 6'59''5
7.Simon Hughes/Calvin Cooledge Renault Clio S16 + 7'02''4
8.Mirco Baldacci/Gianni Bernacchini Fiat Punto S16 + 7'10''5
9.Doug Hall/Steve Egglestone Mitsubishi Evo6 + 7'24''6
10.Jari-Mari Latvala/Carl Williamson Ford Focus WRC + 7'32''1
Baca
A5
 
Posty: 704
Dołączył(a): czwartek, 20 lut 2003, 18:35
Lokalizacja: Kraków

Postprzez koval » środa, 30 kwi 2003, 12:28

Pewnie mial za ciezkiego pilota...
A tak powaznie - to jeszcze o niczym nie swiadczy a moze swiadczy :?
http://www.pwr.wroc.pl Obrazek
Avatar użytkownika
koval
N2
 
Posty: 158
Dołączył(a): niedziela, 17 lis 2002, 03:45
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez Wilu » środa, 30 kwi 2003, 14:13

w jego przypadku 10 miejsce niewiele znaczy, podobno chłopak połapał kapci sporo i stąd strata, bo jak gdzieś wyczytałem czasy kręcił przeokropne. jak są fundusze to niech śmiga po MŚ, wyjdzie mu napewno na dobre.
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez pwrc » środa, 30 kwi 2003, 17:35

Gronholm w Turcji był dziewiaty, ale chyba nikt sie tym zbytnio nie sugeruje oceniajac jego umiejetnosci jako kierowcy
rzeczywiscie do finów nam daleko, jedyna szansa na zmnieszenie tego dystansu to starty w MS, ale na to stac niewielu :(
Avatar użytkownika
pwrc
A5
 
Posty: 667
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 19:14
Lokalizacja: w-wa

Postprzez żółtodziób » środa, 30 kwi 2003, 20:33

Poza tym nieważne co pokazał taki kolo, tylko ważne że tam z czterema kółkami oswajają od piaskownicy, a u nas jeszcze podwyższają wiek w którym można się staraćo prawko tłumacząc to że młodzi powodują najwięcej wypadków. Nie powodowaliby gdyby pod czujnym okiem kogoś odpowiedzialnego oswajali sięz kierownicą od 10 tego roku życia (wtedy w wieku starszym kiedy by jeździli już bez opieki samochód nie stanowiłby dla nich nic niezwykłego i nie deptaliby gazu w podłogę żeby oponki piszczały tylko normalnie jeździli) poza tym pozwoliłoby to wielu na odkrycie w sobie talentu i wczesne szlifowanie go. No ale u nas wszystko na opak, jak w kraju bieda to zrobimy jeszcze większą, podwyższymy podatki, i tak jest ze wszystkim...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez pwrc » środa, 7 maja 2003, 23:17

tak sie zastanawiam, czy nie należałoby zmienić temat tego postu na Kuzaj&Mombaerts lub Kuzaj &Lukas Imprezą...
z tego co słyszałem wynika, że w Turcji Kuzi pojedzie z Mombim
Avatar użytkownika
pwrc
A5
 
Posty: 667
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 19:14
Lokalizacja: w-wa

Postprzez Wilu » czwartek, 8 maja 2003, 11:29

wyjazdy zagraniczne z Mombim, ale ciekawą kwestią czy na Polskim Magda ?

kur... dupą się będzie ślizgał po asfalcie chyba, nie wiem o co w tym chodzi, jako wierny kibic miałem nadzieję na fajny pojedynek trzech kierowców, nie ważnie w sumie, który by wygrał, ale z tego pojedynku zrobił się korespondencyjny a to już kiszka na całej linii.
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez Baca » czwartek, 15 maja 2003, 15:16

Znalezione na stronie Jolly Club:

Cooperation between Jolly Club and Leszek Kuzaj has been terminated

Mozna przeczytać między innymi:

All these reasons created an overall view of the Sumava Rally and the cooperation between Leszek Kuzaj and the Jolly Club. Additionally, the unclear sponsorship situation of Kuzaj and the lack of clear decisions about the budget for the starts in the European Championship coefficient 20 caused the Jolly Club to decide to cancel the contract with the Polish driver.

Another reason for the end of the cooperation is the situation in the European Championship after the two first events. Miguel Campos won the 1000 Miglia and the Rally de Canarias and collected 400 points. This advantage makes the main target of the contract between Leszek Kuzaj and Jolly Club, which is gaining the European Rally Champion title, very unlikely.


Więcej na: http://www.jollyclub.cz/index.html w dziale: ZPRAVODAJSTVI
Baca
A5
 
Posty: 704
Dołączył(a): czwartek, 20 lut 2003, 18:35
Lokalizacja: Kraków

Postprzez golden » czwartek, 15 maja 2003, 15:42

ROman Vaskuj o kuzaju:

rozmowie telefonicznej z
> czeskim serwisem
http://www.autosport.cz
szef Jolly Clubu Roman Vaskuj
> wypowiedzial sie nastepujaco (po informaji jaka leszek kuzaj przedstawil o swoich rzekomych startach i klopotach)

> "Wiem o tym, ale wszystko jest troszke inaczej. Faktem jest ze
> natychmiast po zakonczeniu rajdu na Wyspach Kanaryjskich nasz zespol
> doreczyl panu Kuzajowi jednostronne wypowiedzenie umowy. Stalo sie to
> 4 kwietnia. Powodem bylo niedotrzymanie finansowych zobowiazan, a
> konkretnie idzie o kwote okolo 140 000 euro. My nasze auto
> przygotowalismy na obie '20' we Wloszech i na Wyspach Kanaryjskich.
> Leszek Kuzaj byl w tym czasie bez pieniedzy i kamuflowal to zranieniem
> reki.
> Problem z oponami tez nas w najmniejszym nawet stopniu nie dotyczy,
> dlatego iz z umowy wynika ze cale ogumienie zapewnia kierowca dzieki
> wlasnym kontaktom, czyli w przypadku Leszka Kuzaja jest to ogumienie
> koncernu Michelin. Obecnie zlozylismy pozew do wlasciwego sadu w
> Czeskiej Republice"


www.autosport.cz
Avatar użytkownika
golden
A6
 
Posty: 1230
Dołączył(a): poniedziałek, 26 sie 2002, 11:44
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Polacy w ME

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron