Plotki

Wszystko co dotyczy królewskiej kategorii wyścigowej

Moderator: SebaSTI

Plotki

Postprzez Piccolo_Jr » czwartek, 22 sie 2002, 13:20

Podobno Eddie Irvine ma kontynuować swoją karirrę w F1 w teamie.... Jordana.Razem z jego przyjsciem do tego zespołu sponsorem głównym miałby zostać Benson&Hedges. Trzeba przyznać że miałoby to sens.
Jeżeli chodzi o zakaz reklamy papierosów w Malezji to nie dotyczy on jednak sportu więc formule 1 nie zagrozi.
Jeżeli chodzi o Frentzena to zdaje się że w Toyocie też nie pojeździ ponieważ Toyota szuka kierowcy południowoamerykańskiego. Najbardziej zainteresowani byli Cristianem da Matta ale zespół w którym teraz jeździ (Newman-Haas) żąda za jego wykupienie 25 mln dolarów. W związku z tym Toyota zainteresowała się kierowcą testowym BMW-Williams Antonio Pizzonia. Dla Frentzena byłaby jeszcze szansa jeżdżenia w tym zespole ale Mika Salo musiałby zostać kierowcą testowym. Tyle że o to miejsce może się również starać Jacques Villeneuve którego sytuacja w BAR-Honda jest niepewna. W tym momencie Heinzowi zostałyby tylko Sauber i Minardi.
How do they do it, why do they do it, riding and crushing, and riding and winning, and always faster and faster and faster....
Avatar użytkownika
Piccolo_Jr
N3
 
Posty: 231
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 16:05
Lokalizacja: Poznań


Postprzez Alex K » czwartek, 22 sie 2002, 21:41

Heinz-Harald frentzen ma jeszcze szansę powrotu do Jordana Ford w przyszłym roku. Z jego przyjścia byłby zadowolony Deutsche Post World Net. Chociaż Eddie Jordan zapowiedział, że uszanuje umowę Sato na następny sezon, to samo mówi Gilbert-Scott manager Sato. Zobaczymy. Eddie Irvine rozpowiada, że mógłby zostać w Jaguarze jako testdriver. Dziwne wydaje mi się postępowanie toyoty. Rzeczywiście da Matta ma problemy z Carlem Haas'em, który chce odszkodowania (Cristiano ma ważny kontrakt z Newman/Haas Racing na 2003 r.), ale wydaje mi się, że w Toyocie powinien jeździć właśnie on albo Castroneves. Poza tym, moim zdaniem, miejsce Salo nie powinno być zagrożone. pozostaje więc Frentzen i Pizzonia. Stawiam na Pizzonię. Jeśli Arrows przetrwa to być może jego szefem będzie Craig Pollock, manago Villeneuve'a, były szef BAR. Już zapowiada, że jego kierowcą zostanie Olivier Panis. Jaguar chyba zwolni Irvine'a, na jego miejsce raczej napewno przyjdzie Mark Webber. Acha, JPM przedłużył (wreszcie) kontrakt z Williamsem o dwa lata. Williams chciał go mieć przez trzy lata, ale w 2004 M. schumacherowi kończy się umowa z Ferrari, więc .....
Alex K
N1
 
Posty: 50
Dołączył(a): czwartek, 1 sie 2002, 20:10
Lokalizacja: z Polska

Postprzez Alex K » niedziela, 25 sie 2002, 20:14

I już wiadomo, że Heinz-Harald Frentzen wystartuje w Sauberze Petronas. Podpisał roczny kontrakt wart 2.8mln $. Sauber wykorzysta opcję na Heidfelda, i proponuje Felipe Massa rolę test-drivera i kierowcy rezerwowego. Tak swoją drogą trochę zaskoczyła mnie decyzja Heinza, miał bardzo poważne oferty z Jordana i szczególnie z Toyoty. Ten kierowca jednak na pewno przyda się Sauberowi, z takim doświadczeniem, z Heidfeldem, silnikami ferrari, i kolejną dobrą konstrukcją nadwozia, Sauber będzie nadal bardzo groźny.
Alex K
N1
 
Posty: 50
Dołączył(a): czwartek, 1 sie 2002, 20:10
Lokalizacja: z Polska

Postprzez Piccolo_Jr » niedziela, 25 sie 2002, 23:09

Jak dla mnie to ta wiadomość jest dobra. Jeżeli chodzi o efertę Jordana to aż tak poważna to ona jednak nie była z poza tym Eddie Jordan nie zapłacił jeszcze Frentzenowi zaległych pieniędzy. Co do Toyoty to nie wiadomo. Jeżeli chodzi o Saubera to sytuacja finansowa jest OK a silniki daje FERRARI. Czego chcieć więcej. Poza tym Frentzen już kiedys tam jeździł i miał niezłe wyniki.
How do they do it, why do they do it, riding and crushing, and riding and winning, and always faster and faster and faster....
Avatar użytkownika
Piccolo_Jr
N3
 
Posty: 231
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 16:05
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Alex K » poniedziałek, 26 sie 2002, 22:25

Fakt Eddie Jordan dał do zrozumienia, w jednym z wywiadów, że Takuma Sato będzie jeździł dla niego w 2003.
Alex K
N1
 
Posty: 50
Dołączył(a): czwartek, 1 sie 2002, 20:10
Lokalizacja: z Polska

Postprzez Piccolo_Jr » poniedziałek, 26 sie 2002, 22:58

He he a ja myślałem że zamiast Sato będzie jeździł Eddie Irvine :?
How do they do it, why do they do it, riding and crushing, and riding and winning, and always faster and faster and faster....
Avatar użytkownika
Piccolo_Jr
N3
 
Posty: 231
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 16:05
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Alex K » wtorek, 27 sie 2002, 21:47

Wiesz, jeszcze nic nie jest pewne, ale raczej Jordan zdecyduje sie na Sato, chociaż z marketingowego punktu widzenia lepszy byłby Eddie Irvine.
Alex K
N1
 
Posty: 50
Dołączył(a): czwartek, 1 sie 2002, 20:10
Lokalizacja: z Polska

Postprzez Piccolo_Jr » środa, 28 sie 2002, 02:15

Ciekawe co teraz zrobi Massa. Zostanie testowym czy też uda mu się zdobyć miejsce w innym zespole.
How do they do it, why do they do it, riding and crushing, and riding and winning, and always faster and faster and faster....
Avatar użytkownika
Piccolo_Jr
N3
 
Posty: 231
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 16:05
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Alex K » środa, 28 sie 2002, 20:54

Toyota zdecydowała. Mika Salo i Allan McNish, nie wystartują w barwach toyoty w przyszłym roku. Olivier Panis podpisał kontrakt na dwa lata, i zastępuje Salo. McNish'a zastąpi, najprawdopodobniej, Cristiano da Matta, ciągle nie jest wyjaśniona suma odstępnego dla Newman/Haas Racing. We wrześniu dla Toyoty będzie testował Helio "Spiderman" Castroneves, i jeśli test okaże się udany, to walka o miejsce zwolnione przez McNish'a może być bardzo ciekawa. tym bardziej, że o ile da Matta jest prawie pewien Mistrzostwa CART, Castroneves ma ogromne szanse na tytuł IRL, a poza tym wygrywał Indy 500 w 2001 i 2002. Pozostaje jeszcze Pizzonia i Massa, ale razczej bez szans.
Alex K
N1
 
Posty: 50
Dołączył(a): czwartek, 1 sie 2002, 20:10
Lokalizacja: z Polska

Postprzez Alex K » środa, 28 sie 2002, 21:02

Swoją drogą uważam, że zwolnienie Salo to błąd. ten facet zna Toyotę F1 od podszewki, mimo wszystko jest lepszy i szybszy od McNish'a. Zespół Salo i Panis, mogłby być bardzo ciekawym projektem, w końcu obaj są doświadczeni "w bojach". Moim zdaniem Salo powinien pozostać w Toyocie.
Arrows wystartuje w Belgii. Umowa z nowym partnerem strategicznym zostanie parafowana w piątek. Alleluja. W Belgii mogą wystartować dla Arrows'a: Fernando Alonso, Jos Verstappen (chociaż ma sprawę sądową z zespołem), HHF (chociaż odszedł tonącego okrętu), Sebastien Bourdais (ale on walczy o Mistrzostwo F3000), i Tomas Scheckter (odszedł z red Bull Cheever Racing, no i ma koneksje z Red Bull'em). Wszystko rozstrzygnie się jutro. Wydaje się, że jedyną opcją dla Salo w przyszłym roku będzie powrót do Arrows'a.
Alex K
N1
 
Posty: 50
Dołączył(a): czwartek, 1 sie 2002, 20:10
Lokalizacja: z Polska

Postprzez Piccolo_Jr » czwartek, 29 sie 2002, 11:16

Jeżeli Salo został zwolniony to McNish też pewnie wyleci. Szanse na drugi kokpit ma Felipe Massa ale ostatnio czytałem że w przyszłym roku bardzo prawdopodobne jest żeby w drugim samochodzie jeździł Jos Vestappen. Zobaczymy co będzie dalej.
How do they do it, why do they do it, riding and crushing, and riding and winning, and always faster and faster and faster....
Avatar użytkownika
Piccolo_Jr
N3
 
Posty: 231
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 16:05
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Alex K » czwartek, 29 sie 2002, 23:05

Przed chwilą f1racing.net podał informację, że Mika Salo kończy karierę. Natomiast Allan mówi, że sądzi iż pozostanie w F1, no cóż ma składów nie potwierdziły Arrows, Minardi, Jordan, Jaguar. Ale najpewniej McNish żegna się z F1.
Decyzja Salo to dla mnie szok, ale mogę zrozumieć, że on jest w jeszcze większym szoku. Sądzę, że miałby realną szansę na kontrakt z Arrows'em, ale tam nigdy nie wiesz kiedy zostaniesz ... zwolniony. Tego kierowcy będzie brak w F1, i nadal uważam, że Toyota zrobiła błąd zwalniając go.
Alex K
N1
 
Posty: 50
Dołączył(a): czwartek, 1 sie 2002, 20:10
Lokalizacja: z Polska

Postprzez Piccolo_Jr » czwartek, 29 sie 2002, 23:32

Ale Panis na pewno im pomoże. On wie jak pracować nad samochodem. Zresztą był przecież testowym dla McLarena. Acha czytałem gdzieś że Irvine mógłby powrócić do Ferrari jako testowy ale jakoś w to nie wierzę
How do they do it, why do they do it, riding and crushing, and riding and winning, and always faster and faster and faster....
Avatar użytkownika
Piccolo_Jr
N3
 
Posty: 231
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 16:05
Lokalizacja: Poznań

Postprzez maciekd » czwartek, 29 sie 2002, 23:47

hue hue, podziwiam wasza wiedze na temat swiata F1, pasjanujacy dialog :wink:
Avatar użytkownika
maciekd
A6
 
Posty: 1148
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:08
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Piccolo_Jr » piątek, 30 sie 2002, 00:19

Jak się człowiek interesuje to potem trochę wie :)
How do they do it, why do they do it, riding and crushing, and riding and winning, and always faster and faster and faster....
Avatar użytkownika
Piccolo_Jr
N3
 
Posty: 231
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 16:05
Lokalizacja: Poznań

Następna strona

Powrót do Formuła 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron