Strona 3 z 3

PostNapisane: środa, 10 lut 2010, 11:27
przez SVLA
RaQ napisał(a):Drugą z tych firm jest polski potentat z branży motoryzacyjnej. Także w czerwonych barwach :)


czyli kto??? :)

PostNapisane: środa, 10 lut 2010, 22:55
przez Marcin Szopa
Oglądam zdjęcia z testów i powiem wam że renault to jakoś mizernie się prezentuje na tle konkurenci. Mam nadzieje że to się jakoś zmieni :)

PostNapisane: czwartek, 11 lut 2010, 02:11
przez SVLA
oj tak, to prawda... mnie się bardzo podoba nowy merc i ferrari :) virgin jest bardzo podobny do spykera z 2007 roku... :)

najbardziej zastanawiają mnie dziwne dodatkowe wloty na airboxie mercedesa, a dokładnie to tuż za głową kierowcy po obu stronach. do tego mają podzielony wlot do silnika na dwie części... ciekawe te rozwiązania :)

PostNapisane: czwartek, 11 lut 2010, 14:41
przez SebaSTI
Marcin Szopa napisał(a):Oglądam zdjęcia z testów i powiem wam że renault to jakoś mizernie się prezentuje na tle konkurenci. Mam nadzieje że to się jakoś zmieni :)



to F1, a nie wystawa mody:), to nie ma być piekne to ma po prostu jechać

PostNapisane: piątek, 12 lut 2010, 12:41
przez skrendi
Mroowa napisał(a):No Orlen mowił, że wchodzą w projekt którego w Polsce jeszcze nie było, wątpię aby poszli w jakiś 24h Le mans etc, a z F1 podczas relacji są ciąglę, dopną budżet i będzie se jeździło reno :)


Coś w tym może być - też tak pomyślałem kojarząc te dwie informacje!
Jednak wczoraj moje domysły poszły w troszkę innym kierunku - po informacji, która usłyszałem z bardzo bliskiego tematowi źródła!
Otóż najbliższą wejścia w sponsoring Renault F1 Team jest PGE - czyli Polska Grupa Energetyczna!!!
Czy uważacie, że ma to sens i jest możliwe?!

Pozdrwawiam

PostNapisane: piątek, 12 lut 2010, 13:16
przez Martin_B
PGE?? Oni nie mają co z kasą robić?? Niedawno zostali sponsorem stadionu Baltic Arena. Do 2014r. zapłacą za to 35 mln zł. Nie bardzo rozumiem po co promować taką markę. Na danym obszarze jakim dzialają są praktycznie monopolistą.

http://www.pgesa.pl/pl/PGE/Podstawoweinformacje/Strony/default.aspx

Niby planują wejść na rynek niemiecki.

PostNapisane: poniedziałek, 15 lut 2010, 17:32
przez Marcin Szopa
"Renault rozmawia z PZU, Orlenem, PKO BP i TP" - znalezione w internecie :) Na moje oko wejdzie Orange ( grupa TP )bo jest medialnie znane w większości krajów a poza tym to francuska marka :)

PostNapisane: poniedziałek, 22 lut 2010, 23:17
przez SebaSTI
ogolne statystyki podczas tegorocznych testów



Obrazek

Obrazek

Obrazek

PostNapisane: piątek, 5 mar 2010, 01:13
przez Golf
sponsorem RF1 zostaje X-Trade Brokers a sponsorem Kubicy będzie N-gine, czyli nowy energy drink firmy FoodCare (marka Tiger) - oto 2 polscy sponsorzy F1 w tym roku :)

PostNapisane: piątek, 5 mar 2010, 09:29
przez Krzysiek_WrC
No pięknie,może to nowa jakośc i polskie firmy zaczną sie na poważnie angażować w sport motorowy :)
Póki co to była tu pustynia dośc duża .

PostNapisane: sobota, 6 mar 2010, 23:40
przez SebaSTI
Obrazek

PostNapisane: sobota, 13 mar 2010, 16:08
przez DonCorrado
Pojawil sie przepis, ze pierwsza dziesiatka kwalifikacji, musi startowac w tych samych oponach co jezdzili w kwalifikacjach. Dajmy na to, ze w sobote byl upal, a w niedziele leje, chyba nie wypuszcza ich na slickach? Co wtedy z tym przepisem?

PostNapisane: sobota, 13 mar 2010, 16:21
przez Karol
Prawdopodobnie przepis ten staję się martwy dla danego wyścigu. Analogiczną sytuacje mamy w przypadku przepisu o użyciu dwóch mieszanek opon w obrębie jednego wyścigu. W wypadku deszczu, czyli startu na mediach bądź deszczówkach, wymóg co do użycia różnych mieszanek (opon z zielonym paskiem, oraz bez) nie był egzekwowany.

PostNapisane: sobota, 13 mar 2010, 17:20
przez schwepes
Oczywiście mokry tor znosi konieczność użycia tego samego kompletu.
F1.com napisał(a):At the start of the race each car which took part in Q3 must be fitted with the tyres with which the driver set his grid time. This will only be necessary if dry-weather tyres were used to set the grid time and if dry-weather are used at the start of the race.


Drugie odstępstwo występuje w przypadku uszkodzenia opony, kiedy to delegat FIA może zadecydować o wymianie takiej opony na nową, nieuszkodzoną.

PostNapisane: niedziela, 14 mar 2010, 21:08
przez DonCorrado
Dzieki Panowie za wyjasnienie