Strona 2 z 3

PostNapisane: środa, 23 gru 2009, 22:21
przez schwepes
MisiekClio napisał(a):Doczekales sie :)
Dlaczego uwazasz, ze to zla wiadomosc??

Ponieważ byłem fanem talentu Schumachera od czasów Benettona i uważałem, że dobrze zrobił odchodząc po 2006r, może nie u szczytu kariery, ale będąc jednym z dwóch najlepszych kierowców sezonu. Teraz wraca do mocno zmienionego samochodu, po 3 latach przerwy i w dość zaawansowanym wieku jak na kierowcę tej kategorii wyścigowej.

Z drugiej strony szkoda, że nie potwierdziły się plotki dotyczące Kubicy i Petronas, i ich wspólnego przejścia do Mercedesa. Jakoś od początku nie wierzyłem w Renault i ich formę, która od pierwszego tytułu Alonso (2005r, no i pierwsza połowa 2006r) skutecznie leci co sezon w dół.

PostNapisane: piątek, 25 gru 2009, 12:49
przez SebaSTI
http://f1.wp.pl/kat,1775,title,Zona-Sch ... omosc.html

"Corinna Schumacher, żona słynnego kierowcy rajdowego Michaela"


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

PostNapisane: sobota, 16 sty 2010, 18:58
przez Krecik
Faktycznie , poziom dużych portali ostatnio schodzi na psy. Czy to wp czy nawet gazeta.pl , te sensacyjne nagłówki ze znakiem zapytania, wszystko po to by zwiększyć ilości odsłon ...

A co do Schumiego to...

Odszedł z F1 jako Bóg i lepiej by tak pozostało, nie wiadomo co teraz się stanie.

PostNapisane: sobota, 16 sty 2010, 22:12
przez Hultay WRC
Ale moim zdaniem gość ma jaja skoro wraca... Trzeba mieć odwagę zmierzyć się z własną legendą!

PostNapisane: niedziela, 17 sty 2010, 02:35
przez MisiekClio
Gosc ma jaja...
Nigdy za nim nie przepadalem, ale musze powiedziec, ze chyba zmieniam zdanie.
On naprawde musi kochac sciganie. Glupio to brzmi, ale jest wazne.

Mysle, ze on sam nie musi sobie juz nic udowadniac. Uwazam, ze on wogole nie mysli "zmierze sie z wlasna legenda" - tak chyba myslimy my, czyli kibice.
Tak jak kibice mysli tez jego manager.
Dlatego pewnie 100 razy sprawdzil, ze Mercedes umozliwi przynajmniej walke o zwyciestwa.
Oczywiscie jest to loteria i tego nigdy nie wiesz do konca, ale na pewno robili juz symulacje i wiedza o ile sa szybsi od Brawna 2009. Maja tez wiedze z doswiadczenia o ile "srednio" moga zrobic progres inne teamy.

Wiedza wiec najprawdopodbniej, ze maja przynajmniej zagwarantowane miejsce w pierwszej trojce teamow - a ostateczna kolejnosc bedzie juz zagadka.

Zwroccie uwage, ze jesli ktos sledzil inne rzeczy niz tylko doniesienia z BMW przed 2009 - to wypowiedzi wszystkich teamow mowily mniej wiecej: "przepisy zmienily sie znacznie, ten sezon pokaze kto zrobil to najlepiej, wazne kiedy zaczeto budowe nowego auta" itp. itd. Przegrali Ci ktorzy postawili na KERS - ale rownie dobrze mogli wygrac. Tego nikt nie wiedzial - nawet teamy (bo w innym przypadku nikt by sobie KERS-em nie zawracal glowy)

W tym sezonie takich wypowiedzi nie widac. Kroluje raczej ton wypowiedzi "ewolucja, a nie rewolucja". Popatrzcie na Renault - juz powiedzieli, ze niewiele zwojuja. Wlasnie dlatego, ze trzeba ewoluuwac od tego co sie ma (i gdzie sie jest), a nie budowac wszystko od zera.

Wracajac do Schumiego: powyzsze moze swiadczyc o tym, ze Mercedes po prostu wie, ze bedzie szybki. Tak po prostu :)

PostNapisane: czwartek, 28 sty 2010, 17:15
przez SebaSTI
Nowy bolid Ferrari, wiele sie nie zmieniło:)

Obrazek

PostNapisane: czwartek, 28 sty 2010, 18:32
przez schwepes
Niewiele? Moim zdaniem praktycznie wszystko.
porównanie F10 i F60
widok z przodu
widok z boku

Inny rozstaw osi, inna długość całkowita, inna pozycja kierowcy, całkiem inna sekcja boczna, inna pozycje rur układu wydechowego, wreszcie inny nos

PostNapisane: niedziela, 31 sty 2010, 17:42
przez SebaSTI
jest nowe Renalut

Edit: Na innych forach pisza ze to tylko malowanie, a jutro ma byc przectawiony R30...

Obrazek

PostNapisane: niedziela, 31 sty 2010, 19:27
przez adamlen
To na 90% stary model. A już na pewno stare są skrzydła przednie i tylne. Może jutro na testach pokażą R30.
Pokazał się również nowy Sauber.

Moje małe porównanie:

Obrazek

PostNapisane: niedziela, 31 sty 2010, 20:31
przez SebaSTI
tlumaczone przez Google tlanslate, jest optymistycznie!




Przedstawione dziś po południu w Walencji, nowe Renault R30 ostatecznie tylko R29, potwierdził zespół francuski. 2010 wersja zajmuje utwór jutro rano, Roberta Kubicy, aby uruchomić program rozwoju.

Ponadto, zgodnie z naszym wewnętrznym źródłem w aerodynamice Renault F1 Team, zostały całkowicie zmienione i informacje symulacji są więcej niż obiecujące. W warunkach wyścigowych, R30 jest szybszy niż drugie, w porównaniu z R29.

W próżni, płatność ta wzrośnie do dwóch sekund. Wskaźniki nawet przy wiatr lepiej. Okaże się, jednak, jeśli konkurencja także, o ile postępy, i czy na torze, R30 oferuje wydajność podobna, zwłaszcza z nowymi oponami Bridgestone, zbliżyć się do przodu, co powoduje utratę wsparcia.

Renault F1 Team nie chce ujawnić rzeczywistą R30 niedzielę, prawdopodobnie w celu zapobieżenia szpiegostwo. Dlatego też prostych prezentacji barwach w 2010 roku.

PostNapisane: poniedziałek, 1 lut 2010, 18:08
przez nick555
Z tym optymistycznie bym uważał. JA wiem że pierwszy dzień testów, ale już dziś widać wstępny układ sił na początek sezonu. Oj dłuuuuga droga przed nami...

Edyta:
Zwróciliście uwagę jak różnią się nosy Ferrari i Mercedesa między innymi, od Renaulta?

PostNapisane: czwartek, 4 lut 2010, 16:00
przez kmederski
Mysle, ze na podstawie tych testow to jeszcze zbyt wczesnie, zeby spekulowac o ukladzie sil w sezonie. Sluza one do wykonania pracy u podstaw a nie do wyjawiania mozliwosci bolidow. nalezy pamietac o tym, ze w zaleznosci od tego ile jest paliwa w baku, wyniki na tym torze moga byc rozbiezne o 4-5 sek. A ile kto mial paliwa, tego w tym momencie nie wiadomo :wink:

PostNapisane: wtorek, 9 lut 2010, 23:41
przez padre-mk3

PostNapisane: środa, 10 lut 2010, 01:36
przez Mroowa
No Orlen mowił, że wchodzą w projekt którego w Polsce jeszcze nie było, wątpię aby poszli w jakiś 24h Le mans etc, a z F1 podczas relacji są ciąglę, dopną budżet i będzie se jeździło reno :)

PostNapisane: środa, 10 lut 2010, 09:32
przez RaQ
Wbrew pozorom w Polsce jest mnóstwo firm, dla których nie ma większych barier finansowych żeby wejść do F1.

Drugą z tych firm jest polski potentat z branży motoryzacyjnej. Także w czerwonych barwach :)

co wyniknie z tych rozmów zobaczymy.