Strona 15 z 17

PostNapisane: środa, 29 lip 2009, 10:10
przez SebaSTI
BMW odchodzi z F1 po sezonie 2009 ,a co nie którzy mowili ze Kubica przedłuzył kontrakt...

PostNapisane: środa, 29 lip 2009, 10:12
przez Cendra
do kiedy miał obecny kontrakt :?:

PostNapisane: środa, 29 lip 2009, 10:23
przez MisiekClio
No to zaraz dolaczy Renault, mozliwe ze Toyota i w przyszlym roku znowu bedziemy mieli 10 zespolow...
W tym Manor, Campos i UScostam, ktorym daje max. 2 sezony...
Brawn pewnie bedzie chcial zgarnac kase za ten sezon, a pozniej sprzedac zespol poki jego wartosc jest wysoka...(bo raczej nie ma szans na utrzymanie sie w czolowce w kolejnych sezonach).
Cala nadzieja w tym, ze Prodrive wejdzie z marka Aston Martin i byc moze po wycofaniu Renault wejsciem zainteresuje sie PSA. Jednak epizod Peugeota w F1 byl krotki i raczej nieudany, wiec wcale bym sie nie zdziwil jakby przerzucili Citroena z rajdow do F1.

Na VAG nie ma co liczyc - chyba ze dopuszcza F1 w dieslu...

Z drugiej strony: nigdy wczesniej nie bylo tylu zespolow fabrycznych w F1 , wiec w sumie wracamy do stanu normalnego... F1 bez producentow (oprocz Ferrari) zawsze jakos zylo i mialo sie dobrze, wiec czemu teraz mialoby byc gorzej?

PostNapisane: środa, 29 lip 2009, 10:25
przez MisiekClio
Cendra napisał(a):do kiedy miał obecny kontrakt :?:


A co to za roznica? Kontrakty juz pewnie zostaly rozwiazane. Z tym, ze mozliwe ze zostaly zawarte klauzule zezwalajace/nie zezwalajace na wczesniejsze odejscie z zespolu (przed koncem sezonu).

PostNapisane: środa, 29 lip 2009, 10:37
przez Marcin Szopa
Ale jeżeli ktoś ma kontrakt przykładowo na dwa lata a zespół się rozpada wiec pewnie da to jakieś pole do popisu!Już plotki są ze od GP Europy Kubica będzie w Ferrari ale takie coś to bym między bajki włożył:)

PostNapisane: środa, 29 lip 2009, 11:15
przez MisiekClio
Marcin Szopa napisał(a):Ale jeżeli ktoś ma kontrakt przykładowo na dwa lata a zespół się rozpada wiec pewnie da to jakieś pole do popisu!Już plotki są ze od GP Europy Kubica będzie w Ferrari ale takie coś to bym między bajki włożył:)


W tej sytuacji nie ma zadnego znaczenia, czy ma kontrakt na rok, 2 czy 5 lat.
Przeciez strona kontraktu nie moze byc nieistniejacy podmiot, a jak rozumiem, zespol przestaje istniec.

Co wprowadza kolejne pytanie:
co z calym zapleczem Sauber?
przekwalifikuje sie np: z powrotem na Le Mans, czy zostanie sprzedane ( a moze udzialy BMW beda odkupione przez Petera Saubera) i bedzie dalej w F1?? Rozumiem, ze miejsce na liscie zgloszen sie zwolnilo?

PostNapisane: środa, 29 lip 2009, 11:56
przez Marcin Szopa
Zawsze BMW może iść w ślady Hondy:) Ktoś może odkupić i postawić nowy zespół jak to już miało miejsce w przeszłości:)

PostNapisane: piątek, 31 lip 2009, 11:20
przez Lynx
Sauber już oświadczył, że nie zamierza wykupić akcji BMW. A jak cała sytuacja się ułoży to ciężko przewidzieć.

PostNapisane: sobota, 8 sie 2009, 15:28
przez GrzegorzChyla
Lynx napisał(a):Sauber już oświadczył, że nie zamierza wykupić akcji BMW. A jak cała sytuacja się ułoży to ciężko przewidzieć.

a co gorsza wygląda na to, że BMW nie chce żeby to się skończyło jak z Hondą... tzn. bardzo było by im nie na rękę gdyby uratowany team Sauber radził sobie lepiej niż BMW Sauber w tym roku... Dlatego z tego co słyszałem wystawili za zespół cenę zaporową...

PostNapisane: piątek, 21 sie 2009, 00:04
przez burza
doszły mnie słuchy że jednak BMW nie odchodzi...czy to znaczy, że Kubica tam zostanie :cry: a tak w ogóle to podobno BMW chciało się pozbyć Roberta...co myslicie o tym? czy znacie jakies newsy??

PostNapisane: piątek, 21 sie 2009, 08:31
przez beeper_
burza napisał(a):doszły mnie słuchy że jednak BMW nie odchodzi...czy to znaczy, że Kubica tam zostanie :cry: a tak w ogóle to podobno BMW chciało się pozbyć Roberta...co myslicie o tym? czy znacie jakies newsy??

przeczytane na onecie?

PostNapisane: niedziela, 23 sie 2009, 20:30
przez SebaSTI
Odkad BMW spisuje sie fatalnie to i mało kto wypowiada się na jaki kolwiek temat związany z F1, a już nie mowiac na dzisiejszym wyscigu :lol: .Jak dla mnie dla Roberta dzisiejszy wyscig był bardzo dobry i 1 punkt jak najbardzije mu sie należy, a pewnie jak by nie bląd w ostatnim Q3 to bylo by jeszcze lepiej.Co do nowego kierowcy Ferrari to chyba nie ma sie co tu wypowiadac :shock: istna kompromitacja...

PostNapisane: środa, 26 sie 2009, 11:59
przez MisiekClio
Z tego co mi wiadomo (nie z onetu, tylko z paddocku) na placu boju o Kubice sa 2 zespoly:
Renault i McLaren.

Renault nie jest pewne przyszlosci.
Wszyscy czekaja (w tym sam zespol) na wystapienie Prezesa Renault, ktore nastapi we Wrzesniu. Na nim moze sie pojawic decyzja o wycofaniu (wszystko zalezy od kondycji koncernu). Informacja o ewentualnym wyjsciu z F1 nie przeniknie do zespolu az do samego wystapienia Carlosa Ghosna, wiec wszyscy dowiedza sie w tym samym momencie.

Wtedy zostaje McLaren, ktory zlozyl juz oficjalna oferte - w przeciwienstwo do Renault, z ktorym negocjacje sa jeszcze na etapie rozmow (ze wzgledu na niepewnosc co do przyszlosci).

To nie sa rzeczy wyssane z palca, ale zastrzegam ze wszystko moze sie zmienic, niektore zespoly jeszcze "spia" i byc moze wejda do gry pozniej.
Na pytania skad mam informacje nie odpowiadam.

PostNapisane: środa, 26 sie 2009, 17:38
przez Krzysiek_WrC
Jeszcze pytanie czy Kubica wytrzyma z Flavio Briatore - chłopina ma naprawdę cięzki charkater,to widac nawet po wyrazie jego twarzy :lol:
żeby nie było tak że bolid Reanult nie bedzie do konca doskonały a będą wymagali sukcesów.
Bo aby one były to jeszcze prócz Drivera trzeba maszyny.

PostNapisane: czwartek, 27 sie 2009, 23:37
przez Hultay WRC
i tu i tu jakieś ale- nie wiadomo co z renault, a jesli zostanie to jak będzie sobie radzić, z kolei mclaren to hamilton... i może być jak z Alonso 2 lata temu.