Moderator: SebaSTI
żółtodziób napisał(a):A ja uważam że kierowców nie powinni wykluczać, z wyjątkiem sytuacji, w której udowodniliby Alonso udział w aferze.
z linka który wcześniej wkleiłem napisał(a):The e-mails show unequivocally that both Mr. Alonso and Mr. de la Rosa received confidential Ferrari information via Coughlan; that both drivers knew that this information was confidential Ferrari information and that both knew that the information was being received by Coughlan from Stepney.
(...)
3.8 Mr. Alonso replied to this e-mail on 25 March 2007 at 12.31 (they were in different time zones). His e-mail includes a section headed "Ferrari" in which he says "its weight distribution surprises me; I don't know either if it's 100% reliable, but at least it draws attention". The e-mail continues with a discussion of how McLaren's weight distribution compares with Ferrari's.
(...)
3.14 Mr Alonso replied at 12.31 that it is "very important" that McLaren test the gas that Ferrari uses in its tyres as "they have something different from the rest", and "not only this year. there is something else and this may be the key; let's hope we can test it during this test, and that we can make it a priority!".
żółtodziób napisał(a):Pewne rzeczy można rozkminić podglądając auto na torze, pewnych rzeczy można się domyślać na podstawie takich obserwacji
żółtodziób napisał(a):To jest dowód na to że Fredek wiedział o kilku szczegółach technicznych Ferrari, ale to jeszcze nie przesądza o źródle tej wiedzy. Pewne rzeczy można rozkminić podglądając auto na torze
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości