Strona 1 z 1
Seamless shift i inne innowacyjne popierdółki

Napisane:
czwartek, 3 maja 2007, 19:45
przez Karol
Jako, że nie każdy wie wszystko o działaniu bolidów i co jest czym, więc przyda się taki temat.
Pierwszy zadam pytanie, mianowicie o co chodzi z tą skrzynią Seamless shift?

Napisane:
czwartek, 3 maja 2007, 23:10
przez schwepes
Pewnie dwusprzęgłowa skrzynia. Chyba, że udało im się znaleźć jakiś inny ciekawy sposób na szybszą zmianę biegów


Napisane:
niedziela, 27 maja 2007, 21:08
przez bullitt
Czyli DSG, jak w Skodzie


Napisane:
niedziela, 13 sty 2008, 11:48
przez padre-mk3
mam pytanko.
ogladajac podsumowanie 2007 roku zaciekawilo mnie czy w bolidach jest zamontowane cos na wzor tempomatu.chodzi mi dokladnie o ich wjazd i wyjazd z pit stopu.bo z tego co sie orientuje to musza oni utrzymywac tam dana predkosc.a przy takiej mocy to raczej chyba ciezko.

Napisane:
niedziela, 13 sty 2008, 16:24
przez schwepes
padre2006 napisał(a):bo z tego co sie orientuje to musza oni utrzymywac tam dana predkosc.a przy takiej mocy to raczej chyba ciezko.
Przy sterowaniu zapłonem i przepustnicą z kompa, nie ma czegoś takiego jak za duża moc. W sumie to nawet samym zapłonem można ją na tyle zmniejszyć, żeby utrzymywać ustalone obroty, nawet przy w pełni otwartej przepustnicy.

Napisane:
niedziela, 13 sty 2008, 16:30
przez THIM
I tak jest, wciskają przycisk na kierownicy i mogą cisnąć do dechy, a prędkości nie przekroczą. Jeśli im się zdarza, to jak niedohamują przed kreską albo za wcześnie wyłączą tą funkcję przy wyjeździe.