Seamless shift i inne innowacyjne popierdółki

Wszystko co dotyczy królewskiej kategorii wyścigowej

Moderator: SebaSTI

Seamless shift i inne innowacyjne popierdółki

Postprzez Karol » czwartek, 3 maja 2007, 19:45

Jako, że nie każdy wie wszystko o działaniu bolidów i co jest czym, więc przyda się taki temat.

Pierwszy zadam pytanie, mianowicie o co chodzi z tą skrzynią Seamless shift?
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków


Postprzez schwepes » czwartek, 3 maja 2007, 23:10

Pewnie dwusprzęgłowa skrzynia. Chyba, że udało im się znaleźć jakiś inny ciekawy sposób na szybszą zmianę biegów ;)
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez bullitt » niedziela, 27 maja 2007, 21:08

Czyli DSG, jak w Skodzie ;)
Mniej pisać, więcej czytać, a jeśli pisać, to tak, żeby inni czytali...
Avatar użytkownika
bullitt
N3
 
Posty: 288
Dołączył(a): czwartek, 13 lis 2003, 00:56
Lokalizacja: San Francisco

Postprzez padre-mk3 » niedziela, 13 sty 2008, 11:48

mam pytanko.
ogladajac podsumowanie 2007 roku zaciekawilo mnie czy w bolidach jest zamontowane cos na wzor tempomatu.chodzi mi dokladnie o ich wjazd i wyjazd z pit stopu.bo z tego co sie orientuje to musza oni utrzymywac tam dana predkosc.a przy takiej mocy to raczej chyba ciezko.
www.racebook.pl/polishmotorclub
Avatar użytkownika
padre-mk3
A5
 
Posty: 761
Dołączył(a): piątek, 21 kwi 2006, 10:01

Postprzez schwepes » niedziela, 13 sty 2008, 16:24

padre2006 napisał(a):bo z tego co sie orientuje to musza oni utrzymywac tam dana predkosc.a przy takiej mocy to raczej chyba ciezko.

Przy sterowaniu zapłonem i przepustnicą z kompa, nie ma czegoś takiego jak za duża moc. W sumie to nawet samym zapłonem można ją na tyle zmniejszyć, żeby utrzymywać ustalone obroty, nawet przy w pełni otwartej przepustnicy.
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez THIM » niedziela, 13 sty 2008, 16:30

I tak jest, wciskają przycisk na kierownicy i mogą cisnąć do dechy, a prędkości nie przekroczą. Jeśli im się zdarza, to jak niedohamują przed kreską albo za wcześnie wyłączą tą funkcję przy wyjeździe.
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław


Powrót do Formuła 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości