V8

Wszystko co dotyczy królewskiej kategorii wyścigowej

Moderator: SebaSTI

V8

Postprzez żółtodziób » wtorek, 10 sty 2006, 22:44

No i mamy juz pierwszy bolid z silnikiem V8... ciekaw jestem Waszych opinii...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz


Postprzez Krecik » środa, 11 sty 2006, 10:28

Opinia jest taka, że nie rozumiem, czyżby chodziło Tobie o wyniki Schumachera w Jerez?
Avatar użytkownika
Krecik
A5
 
Posty: 554
Dołączył(a): piątek, 25 lis 2005, 14:15
Lokalizacja: Poznań

Postprzez żółtodziób » środa, 11 sty 2006, 14:15

nie o wyniki lecz w ogóle o opinie na temat wprowadzonych zmian w bolidach.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez schwepes » środa, 11 sty 2006, 14:37

ogólnie to może być :D

jak dla mnie większej różnicy nie ma i czy bedą 3sek wolniejsze na kółku czy 0.5sek szybsze to większej różnicy wizualnie nie będzie ;)
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Krecik » środa, 11 sty 2006, 18:30

Czy ktoś już widział białe BMW SAUBER?

http://www.f1racing.net/en/photolarge.p ... catID=1877



A pomarańczowego Mclarena?

http://www.f1racing.net/en/photolarge.p ... catID=1877



piękne
Avatar użytkownika
Krecik
A5
 
Posty: 554
Dołączył(a): piątek, 25 lis 2005, 14:15
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Karol » środa, 11 sty 2006, 21:04

Różnicy właściwie nie powinno być większej. Wręcz przeciwnie. Być może będzie jeszcze więcej pojedynków. Życzyłbym sobie również aby silniki miały bardzo porównywalne moce i walka będzie wtedy jeszcze "smacczniejsza". Właściwie to różnice będą odczywać kierowcy. No o tym, że czasy okrążeń będą słabsze to nie musze wspominać.
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez Gokart » czwartek, 12 sty 2006, 10:21

moim zdaniem będzie dokladnie odwrotnie: nowe silniki będą miały bardzo zróżnicowane moce - okaże się, że zespoły z większym budżetem były w stanie przygotować bardzo konkurencyjne silniki, a słabsze zespoły jak zwykle zostały w tyle. Zmiana silników na inne nic tutaj nie zmienia.

Podobno wcale nie jest pewne, czy V10 z ogranicznikiem obrotów nie będzie mocniejsze, niż nowe V8 - w pierwszym sezonie po zmianie silników V10 mogłoby byc bardziej konkurencyjne. Dlatego może jeszcze zobaczymy jakieś niespodzianki (np. powrót po kilku wyścigach do starego nadwozia ze starym, "stłumionym" silnikiem, bo nowy silnik będzie za słaby).[/u]
Avatar użytkownika
Gokart
N3
 
Posty: 236
Dołączył(a): wtorek, 6 sie 2002, 13:33
Lokalizacja: Kraków

Postprzez nick555 » czwartek, 12 sty 2006, 11:41

Myślę, że Gokart ma rację. Ten kto ma kasę będzi z przodu. Jak zawsze i wszędzie w tym sporcie. Ale pozyjemy zobaczymy.
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez żółtodziób » czwartek, 12 sty 2006, 13:41

To jest jasne że kto bedzie miał kasę ten pójdzie do przodu, niemniej jednak nowe zabawki mogą się okazać na tyle różne od starych, ze niektórzy kierowcy mogą się nie przestawić zbyt szybko i ten fakt może wprowadzić przetasowania.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez nick555 » czwartek, 12 sty 2006, 14:05

Oby. Bedzie ciekawiej.
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez _misiek055_ » czwartek, 12 sty 2006, 14:07

Z przestawieniem raczej nie powinni mieć problemów-po to teraz intensywnie testują. Wykoncypowali też na pewno inne przełożenia do tych silników także powinny jeździć dość podobnie(tyle że wolniej), bez żadnych kolosalnych różnic.
Avatar użytkownika
_misiek055_
N3
 
Posty: 355
Dołączył(a): sobota, 10 gru 2005, 19:42
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez Karol » czwartek, 12 sty 2006, 17:53

No a co z zakazem stosowania V10 ?? Ten donos na Toro Rosso. Bo jakoś coś z tym ucichło. Silniki mieli dać na hamownie i dokłądnie przetestować. V10 może były mniej awaryjny z racji używania mnijeszych obrotów. ( :?:)
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez _misiek055_ » czwartek, 12 sty 2006, 22:27

V10 miało być przejściowo właśnie dlatego że tańsze, bo silnik zeszłoroczny no i tak jak napisałeś mniej awaryjny. Wzięcie na hamownię raczej się teamom nie spodoba :twisted: W sumie nic dziwnego, szczególnie że FIA spieprzyło sprawę i stłumione V10 pewnie będą szybsze o ile nic nie zrobią w regulaminach.
Avatar użytkownika
_misiek055_
N3
 
Posty: 355
Dołączył(a): sobota, 10 gru 2005, 19:42
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez MSG Racing » czwartek, 12 sty 2006, 22:50

Chyba bedą musieli bardziej stłumić V10 bo innego wyjścia nie ma. Miały (V10) być jeszcze w tym sezonie dopuszczone (stłumiane).
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Karol » piątek, 13 sty 2006, 09:24

Tylko jaki troszku bez sensu jest jeszcze bardziej zdławianie silnika np. do 14,5 tysia. Z racji na charakterystyke tych silników to jest to raczej ... nieroztropne.
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Następna strona

Powrót do Formuła 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron