SeBa napisał(a):Erni napisał(a):Tak naprawdę to weź wstań podejdź do ściany i porządnie jebnij o nią głową. Nigdy tak nie będzie. Prawda FIA stara się jak może by uczynić z F1 jakiś markowy puchar, ale to nie pretekst by pisać jakieś totalne bzdury, lepiej to przenieś do działo humor. F1 od zawsze jest najbardziej prestiżowym sportem na świecie i tak pozostanie, niezależnie od działań FIA czy kogoś innego.
to czlowieku teraz dopiero powiedziales wiec chcesz powiedziec ze F1 dziala niezaleznie od FIA?? w takim razie kto decyduje??
Nie przecież wiadomo, że o wszystkim decyduje FIA to wie każdy, ale chodziło mi o to, że jest pewna granica której się nie da przekroczyć i nawet FIA jej nie przekroczy bo oni przecież nie są wszechmocni.
żółtodziób napisał(a):gratuluję refleksu i spostrzegawczości Erni, post na który odpowiedziałeś wklepałem tutaj 1,5 roku temu i miał być nieco ironiczny. Teraz dyskutujemy o propozycjach najnowszych zmian, które ku mojemu przerażeniu idą mniej więcej w tym kierunku jak to co napisałem 1,5 roku temu w nieco ironicznym stylu. Jeśli nie zauważasz podobieństw (jeden silnik na 4 weekendy, calkowicie standardowa aerodynamika, ogólnodostępność podzespołów po przystępnych cenach a na deser jeszcze coś co można nazwać Kit-RC, czyli komplet komputerowych śmieci które zwolnią kierowcę od myślenia) to załatw sobie okulary, albo od razu wstaw w oprawki denka od słoików bo wzrok musiszz mieć naprawdę słaby...
To ja gratuluję tobie bo ja jestem na forum od czerwca 2006 i nie przeglądałem każdego tematu od deski do deski, a że ten text był ironiczny to wiem, ale wg mnie także żałosny. To prawde i zgodzę się z Tobą, że F1 zamiast się rowijać to raczej upada. Formuła 1 to klasa najwyższa, gdzie wg nie ma miejsca na cięcie kosztów.
Btw to wzrok u mnie w dobrej kondycji