F1 2004

Wszystko co dotyczy królewskiej kategorii wyścigowej

Moderator: SebaSTI

F1 2004

Postprzez rak818 » sobota, 5 cze 2004, 14:31

Po testach na torze Silverstone obaj kierowcy zespołu West McLaren Mercedes wierzą, że nowy samochód pozwoli im stać się bardziej konkurencyjnymi w kolejnych Grand Prix

info z Autoklubu04.06.2004
:? :? :?
Sorrrrry ale takiego upokorzenia jak w tym roku kibice Mercedesa (hmmm między innymi piszący 8) ) to jeszcze nie przezywali :( :( :(

Sąsiedzi zza Odry (tam jest to sport kultowy) muszą kibicować Schumacherowi w jakimś dziwnym włoskim bolidzikowi :oops: :oops:
Trasa A2 Świecko-Terespol - Najdłuższy w Europie tor wyścigowy ciężarówek
Avatar użytkownika
rak818
A5
 
Posty: 569
Dołączył(a): czwartek, 3 cze 2004, 10:40
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez Schumi03 » sobota, 5 cze 2004, 15:54

Tylko jak narazie to ten śmieszny, włoski samochodzik ośmiesza resztę stawki... :twisted:
Obrazek
Avatar użytkownika
Schumi03
N3
 
Posty: 363
Dołączył(a): środa, 28 maja 2003, 20:46
Lokalizacja: Lublin

Postprzez :alfan: » sobota, 5 cze 2004, 16:26

Schumi03 napisał(a):Tylko jak narazie to ten śmieszny, włoski samochodzik ośmiesza resztę stawki... :twisted:


Ciekawe zresztą komu mieliby Niemcy kibicować, skoro najwyrażniej Szwaby nie potarfią skonstruować bolidu i szczytem ich możliwości jest silnik do McLarena czy Williamsa..VW woli wystawiać prototypy o różnych nazwch w Le Mans, bo tam nie ma kto z nimi się pościgać. Co prezentowała Skoda w WRC wszyscy wiedzą.Polo w JWRC też nie jest na topie.. BMW i Seat jako jedyne z powodzeniem rywalizują z innymi markami w ETCC, bo Porsche w N-GT tez właściwie jeżdzi już samotnie.

Nie zastanawiałm się nad tym wcześniej, ale teraz sobie uświadomiłem, jak żałośnie prezentują się aktualnie niemieccy producenci w liczących się rozgrywkach sportów motorowego.
404 podpis niedostępny
Avatar użytkownika
:alfan:
A5
 
Posty: 696
Dołączył(a): sobota, 24 maja 2003, 23:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez RobertRacing » sobota, 5 cze 2004, 17:48

Narazie im tylko w formule idzie dokitu. Nie ogladasz DTM lub F3 same Mercedesy wygrywaja.
RobertRacing
 
Posty: 10
Dołączył(a): poniedziałek, 26 kwi 2004, 18:29
Lokalizacja: Bielsko

Postprzez :alfan: » sobota, 5 cze 2004, 18:15

DTM - to mistrzostwa Niemiec, a nie seria międzynarodowa. Jeżdzą tylko niemieckie auta, więc niby jaki inny producent miałby wygrać.


F3- po raz kolejny : to tylko silniki, podwozia pochodzą juz z innych krajów.

Acha mi nie chodzi tylko o Mercedesa, ale i o wszystkich niemieckich producentów. Zresztą wszyscy wiedzą, że silniki do F1 z Mercedesa to mają znaczek, a robi je Ilmor.
404 podpis niedostępny
Avatar użytkownika
:alfan:
A5
 
Posty: 696
Dołączył(a): sobota, 24 maja 2003, 23:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez RobertRacing » sobota, 5 cze 2004, 20:29

Masz racje. Jeżeli chodzi o Mercedesy to tylko w formule 1 idzie im dokitu. Przecież silniki im siadaja a nie podwozia.
RobertRacing
 
Posty: 10
Dołączył(a): poniedziałek, 26 kwi 2004, 18:29
Lokalizacja: Bielsko

Postprzez stein911 » sobota, 5 cze 2004, 22:52

bo Porsche w N-GT tez właściwie jeżdzi już samotnie.


Czyżby ferrari nie rozwijało modeny? Alfan; tak własciwie kiedy 360-ka będzie miała swojego nastepcę?

A F1 już dosyć dawno starciło na atrakcyjności, ale na szczęście szykują się zmiany. Chciałbym jeszcze tylko zwrócic uwagę na renualta w F1, ten team robi wielkie postępy.
"Skoro Rosjanie robią kulki łożyskowe puste w środku, to wszystko się da zrobić!"
Avatar użytkownika
stein911
A6
 
Posty: 1055
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 19:23
Lokalizacja: Aachen

Postprzez :alfan: » niedziela, 6 cze 2004, 11:06

stein911 napisał(a):
bo Porsche w N-GT tez właściwie jeżdzi już samotnie.


Czyżby ferrari nie rozwijało modeny? Alfan; tak własciwie kiedy 360-ka będzie miała swojego nastepcę?


Ani Ferrari ani Porsche nie wystawiają fabrycznych aut w FIA GT, więc kwestia rozwoju przez fabrykę nie ma tu ogólnie rozumianego znaczenia.
Jedyne co mogą tu zrobić producenci, to przygotować nowy model drogowy, który tunerzy i teamy mogą przygotować do wyścigów. I tak sie w tym roku stało, Porsche wypuściło 911 GT3 RS, a Ferrari Modenę CS.

Tylko, że zawodnicy najzwyczajnej w świecie olali sobie klasę N-GT. Większość teamów albo przeszła do GT, albo wycofała się rozgrywek. Pozostało kilka aut, nie ma ani jednego Ferrari 360 GTC (na bazie CS), z góry wiadomo,że zakładając brak problemów wygrają Ortelli i Lieb bo nikt nie ma tak dobrze przygotowanego samochodu. Rok temu zwycięstwo Porsche coś znaczyło, w tym...

Ale zapomniałem o ALMS, tam sytuacja jest już troche lepsza i zwyciestwa 911tek są miarodajne. No i Le Mans właściwe - już za tydzień :)

Z tego co pamiętam, Ferrari 400 Monza jest planowane na 2005 rok.
404 podpis niedostępny
Avatar użytkownika
:alfan:
A5
 
Posty: 696
Dołączył(a): sobota, 24 maja 2003, 23:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez stein911 » niedziela, 6 cze 2004, 11:46

Z tego co pamiętam, Ferrari 400 Monza jest planowane na 2005 rok.


A znasz już jakies szczegóły, zdjęcia etc?

Le Mans, wreszcie... 8)
"Skoro Rosjanie robią kulki łożyskowe puste w środku, to wszystko się da zrobić!"
Avatar użytkownika
stein911
A6
 
Posty: 1055
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 19:23
Lokalizacja: Aachen

Postprzez :alfan: » niedziela, 6 cze 2004, 15:29

stein911 napisał(a):A znasz już jakies szczegóły, zdjęcia etc?


Kilka newsów z Italiaspeed - ale jak widac jeszcze nawet nie wiadomo jaki ostatecznie wybiorą silnik, więc można to traktować orientacyjnie.

http://www.italiaspeed.com/2004/cars/ferrari/05/ferrari_430.html

Le Mans, wreszcie... 8)


Tylko co za kretyn wpuścił tam tego diesla :evil: :evil: :evil:
404 podpis niedostępny
Avatar użytkownika
:alfan:
A5
 
Posty: 696
Dołączył(a): sobota, 24 maja 2003, 23:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Schumi03 » niedziela, 6 cze 2004, 18:21

A F1 już dosyć dawno starciło na atrakcyjności, ale na szczęście szykują się zmiany. Chciałbym jeszcze tylko zwrócic uwagę na renualta w F1, ten team robi wielkie postępy.


Renault jak Renault, ale jak dla mnie to naprawdę szokujące postępy poczynił BAR. No ale w koncu mają dobrego szefa 8)
Obrazek
Avatar użytkownika
Schumi03
N3
 
Posty: 363
Dołączył(a): środa, 28 maja 2003, 20:46
Lokalizacja: Lublin

Postprzez stein911 » niedziela, 6 cze 2004, 19:04

Renault jak Renault, ale jak dla mnie to naprawdę szokujące postępy poczynił BAR.


No racja, zdaje się ze honda zastanawiała się nad wycofaniem z F1, a tu takie wyniki.

Alfan: oby to zdjecie nie pokazywało prawdy, bo ten samochód ma taka mordkę, jakby spaliło trochę trawy :wink: [/b]
"Skoro Rosjanie robią kulki łożyskowe puste w środku, to wszystko się da zrobić!"
Avatar użytkownika
stein911
A6
 
Posty: 1055
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 19:23
Lokalizacja: Aachen

Postprzez Fan wyścigów » niedziela, 6 cze 2004, 19:12

Co do fabryk w GT.
A czy przypadkiem regulamin nie zabrania obecności oficjalnych teamów fabrycznych? Moim zdaniem freisinger jest taką nieoficjalną fabryką, porównaj listę fabrycznych kierowców porsche z listą kierowców zespołu.
Drugi przykład to lamborghini, nie wierzę aby prywatny zespół Reiter pakował kasę w budowę zupełnie nowego samochodu (korzystając z części z audi) żeby się pościgać, według mni e musi ich wspomagać fabryka (tylko nie wiem która VW, audi ale to chyba jedno i to samo).
Jeśli się mylę to mni poprawcie. A i jest jeszcze maserati i aston, podobno w tym sezonie jeszcze pojawią się w fia gt.
Fan wyścigów
N2
 
Posty: 120
Dołączył(a): piątek, 22 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez :alfan: » niedziela, 6 cze 2004, 19:23

Fan wyścigów napisał(a):Co do fabryk w GT.
A czy przypadkiem regulamin nie zabrania obecności oficjalnych teamów fabrycznych? [cut]


AFAiK fabryki nie są zabronione,ale FIA chce, aby FIA GT byłą domeną prywaciarzy. Ale oczywiście producenci coraz mocniej się w to mieszają. Np. Ferrari 550 było przygotowane przez Prodrive, a 575 już przez N-technology. Saleen też się mocno miesza w program S7R.Ale pełne fabrki to to nie są. Aczkolwiek prawdopodobnie jedno z Maserati MCC będzie jeżdziło już jako pełna fabryka, w barwach Maserati Corse,czy jak to tam nazwą.

Co do Lambo, to było oficjalnie przygotowywane przez Automobili Lamborghini. Ale serwisem zajmował się Reiter. W planach fabryki była sprzedaż i serwis na torze wozów - ale wciąz żadnego auta fabrycznego. Te dane mam z pażdziernika zeszłego roku, więc coś się mogło pozmieniać.
404 podpis niedostępny
Avatar użytkownika
:alfan:
A5
 
Posty: 696
Dołączył(a): sobota, 24 maja 2003, 23:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez rak818 » poniedziałek, 30 sie 2004, 10:17

:D :D :D :D :D :D :D :D :D
Po długich miesiącach upokorzenia wreszcie Mercedes na właściwym sobie miejscu
Obrazek

Gratulacje :!: :!: :!:
Trasa A2 Świecko-Terespol - Najdłuższy w Europie tor wyścigowy ciężarówek
Avatar użytkownika
rak818
A5
 
Posty: 569
Dołączył(a): czwartek, 3 cze 2004, 10:40
Lokalizacja: Wrocław

Następna strona

Powrót do Formuła 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron