Robert Kubica

Wszystko co dotyczy królewskiej kategorii wyścigowej

Moderator: SebaSTI

Postprzez Kimi » piątek, 23 gru 2005, 09:47

Marmetal napisał(a):Moim zdaniem to dobrze, że Orlen chce zasponsorować Roberta. Pieniędzy nigdy nie za wiele ;).


za 8 milionów to będą mieli naszywke na kombinezonie :lol:
zobaczymy co na to team powie :roll:
myśle że Orlen za późno o tym pomyślał i teraz to już po czasie...
Kimi
N3
 
Posty: 489
Dołączył(a): niedziela, 25 wrz 2005, 10:01


Postprzez Ari_Krakow » piątek, 23 gru 2005, 11:00

Dobrze, że Orlen dał taki sygnał, że chce. Będzie to znakiem dla innych firm, że w taką osobę warto inwestować, a dla mediów, że warto tego gościa kreować na gwiazdę i pokazywać. Może się zdarzyć, że osiągnięcia Roberta będą torować drogę wyścigom w polskich mediach.
www.witekmotorsport.com
Avatar użytkownika
Ari_Krakow
N3
 
Posty: 240
Dołączył(a): niedziela, 2 sty 2005, 21:02
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Karol » piątek, 23 gru 2005, 11:48

Nie ma sprawy Łukasz, cieszę się, że mogłem Ci pomóc. Chociaż tak...

Dobrze, że Orlen zaczął się Robertem interesować. Lepiej szybciej niż wcale. O kase dzisiaj bardzo ciężko na starty. Nie każdy ma zaplecze (prywatne) finansowe żeby mógł ze spokojem startować za swoje. Ja takiej gwarancji nie będe posiadał. I nie wiem co wyjdzie z moich planów :x a są one bogate :wink:

Mhhmm słyszałem o Wierczuku jako, że był świetnym kierowcą. Mhmmm za dawniejsze czasy nikt nie przetarł tego szlaku z Polski??
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez POL-CAR » piątek, 23 gru 2005, 11:53

pamiętam jak Wierczuk przyjechał kiedys z dwoma TIRami teamu Durango do Poznania i jeździły 2 auta po torze.
Nie wiem kto i nie wiem dokładnie czym ale były szykbie


Też to pamiętam - jeździli przed którąś z eliminacji WSMP- to była formuła 3000.
Ustanowili wtedy nieoficjalny rekord toru (ale nie Wierczuk, tylko Włoch który jeździł drugim samochodem, nie pamiętam nazwiska). Rekord nieoficjalny bo tor Poznań nie miał homologacji na F3000.
www.pol-car.pl, www.racing-team.pl
Avatar użytkownika
POL-CAR
N2
 
Posty: 140
Dołączył(a): piątek, 14 paź 2005, 15:42

Postprzez Krecik » piątek, 23 gru 2005, 13:20

Tak przed eliminacją, a nie pamiętasz może jaki to był mniej więcej czas?

Jak 3,4 lata temu w poznaniu był Mclaren Mrecedes Show, to Panis kręcił bez większego problemu czasy 1.17s - 1.25s a było to 2-osobowe auto oczywiście nie jechał na full.
Avatar użytkownika
Krecik
A5
 
Posty: 554
Dołączył(a): piątek, 25 lis 2005, 14:15
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Fan wyścigów » piątek, 23 gru 2005, 14:51

czerwiec lub lipiec 99, ten czas okolo 1.24 lub 1.25 wykecił rrzeczywiście Wierczuk, bo drugi kierowca jeździł mniej (prawdopodobnie celowo żeby Polak zrobił czas) Drugim był o ile sie nie mylę Paolo Montin. Jeździli starymi lolami(96) takie jak wtedy jeździły we włoskiej 3000 z odkrytymi pałąkami bo w FIA 3000 były już zabudowane pałąki.
Fan wyścigów
N2
 
Posty: 120
Dołączył(a): piątek, 22 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Krecik » piątek, 23 gru 2005, 15:17

skąd Ty to wszystko wiesz? :)

Ja juz naprawde nie pamietam,
ale pamietam ze zapie......ło nieźle
Avatar użytkownika
Krecik
A5
 
Posty: 554
Dołączył(a): piątek, 25 lis 2005, 14:15
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Fan wyścigów » piątek, 23 gru 2005, 16:05

3 lipca 1999. Ma się ten łeb. Co? Jeszcze wiele rzeczy z formuł pamiętam.
Fan wyścigów
N2
 
Posty: 120
Dołączył(a): piątek, 22 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Krecik » piątek, 23 gru 2005, 16:26

Jakiego koloru kask miał Wierczuk?
Jaki napis widniał nad szybką?
Jaka była temperatura toru?
Czy Wierczuk miał wówczas stringi na sobie?
Avatar użytkownika
Krecik
A5
 
Posty: 554
Dołączył(a): piątek, 25 lis 2005, 14:15
Lokalizacja: Poznań

Postprzez MSG Racing » piątek, 23 gru 2005, 19:13

Witam ponownie, po przerwie.

Z czaów Wierczuka pamiętam tyle.
Po kartingu w polsce przeniusł się do F3 poslak potem ME Centralnej (chyba tak to było), POtem były jak ktoś już pisał F3000, i japońska Nippon.
Niestety moje zdanie o nim nie jest pozytywne. Od samego początku jego kariery w formułach zacząłem twierdzić, że nie jest tak szybkim kierowcą aby coś z niego było, a już napewno kierowca F1. Nie wiem czy pamiętacie jaimi sprzętami jeździli inni w MEC. Z tego co pamiętam to Jarek miał najszybszy bolid i dlatego wygrał. Potem już wiecie sami jak odstawał. Ale to nie zmiania faktu, że jak testował dla Forti to jest pierwszym Polakiem w F1, nielicząc Jaroszewicza w Wolfie w Poznaniu w latach bodaj 70.
Tylko tak jeździć bolidem F1 a jeździć w F1 to dwie różne sprawy. Dlatego myślę że to Robert jest i będzie pierwszym Polakiem w F1.

Krecik> Jarek chyba zawsze miał biały kask.
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Ari_Krakow » piątek, 23 gru 2005, 19:54

Jarek późno zaczął się ścigać. Pierwszy sezon w kartingu odbył w wieku 15 lat i może nie był takim talentem jak Robert, ale był szybkim kierowcą. W niemieckiej F3 nigdy nie miał szybkiego auta, a polskie media kompletnie o nim zapomnialy. Wiem ze w wsmp prowadzil go , az do swojej smierci nieodzalowany Krzysio Woźniak.
www.witekmotorsport.com
Avatar użytkownika
Ari_Krakow
N3
 
Posty: 240
Dołączył(a): niedziela, 2 sty 2005, 21:02
Lokalizacja: Kraków

Postprzez MSG Racing » piątek, 23 gru 2005, 20:48

Mansell yacyzna majc 14lat, ale to inna bajka.
Być może był szybki ale jeszcze mu brakowało sporo.
W niemczech racja nie miał dobrego bolidu ale we włoszech i japoni to już więcej było jego winy.
O mediach nie ma co wspominać bo każdy wie jakie były i są w tych sprawach. Lecą jak ktoś ma osiągnięcia a nie jak sioę wyrabia. Żałosne
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Krecik » piątek, 23 gru 2005, 21:03

Wiem, że może nie w tym temacie ale chciałem wszystkim życzyć wesołych świąt, bogatych prezentów, telewizora plazmowego, kierownicy F1 i dużo szczęścia , pozdrawiam
Avatar użytkownika
Krecik
A5
 
Posty: 554
Dołączył(a): piątek, 25 lis 2005, 14:15
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Karol » piątek, 23 gru 2005, 21:50

Fan Wyścigów: bardzo chciałbym poznać dawne dzieje Formuł. Zdjęcia, filmy mile widziane. Wystarczy mi tekst i mase informacji. Co było dawniej?? Czym się ścigano?? Czy mi się zdaje, czy była Formuła Polonia czy jakoś tak?? Nazwiska jakiś kierowców. Czy ktoś w latach 70,80,90 osiągał jakies wyniki chociażby w F3 czy nawet Formułach markowych (np. Ford, Renault, Nissan itp itd)

Jednocześnie życze wszystkim Wesołych Świąt.
Pozdrawiam, Karol :wink:
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez Fan wyścigów » piątek, 23 gru 2005, 22:09

Tak głeboko to nie pamiętam. Ale Kiedyś numer jeden stanowiły samochody z silnikami łady (lata 90) Np. w 1997 roku sklasyfikowano około 25 aut w klasie E1300 (estonie z silnikami łady 1,3, gażnik, moc do 140 KM, skrzynia kłowa w obudowei magnezowej z zaporożca!). około 5 w E1600 (silnik chyba bardfziej dowolny) i kilka F3. Czyli całkiem niezła grupa. E1300 w Poznaniu jechały około 1.43 a F3 1.31 (najszybsze). E1300 była fajna ale z racji tego silnika często padała, wybuchy były na codzień. W 1999 trochę się pozmieniało i było z siedem F3 i kilka E1300 i E1600 i E2000 (gażniki) (F3 czyli F3) cdn
Fan wyścigów
N2
 
Posty: 120
Dołączył(a): piątek, 22 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Formuła 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości