F1 2008

Wszystko co dotyczy królewskiej kategorii wyścigowej

Moderator: SebaSTI

Postprzez Buko » czwartek, 15 cze 2006, 10:54

MptpGP jest rewelacyjne. Tam przez cały wyścig jest walka, wyprzedzanie, a walka trwa do samej mety!!! Tam więcej zależy od człowieka, a nie od maszyny>
www.ngr.kom.pl
Avatar użytkownika
Buko
N1
 
Posty: 52
Dołączył(a): środa, 12 lis 2003, 19:55
Lokalizacja: Nysa


Postprzez piter306 » czwartek, 15 cze 2006, 11:48

Co do walki na torze to obecna F1 jest smutna, częściowo winne są nowe tory. Najlepiej patrzy się na wyścigi ciężarówek albo WTCC.
Czas leci a człowiek jakby coraz głupszy.
Avatar użytkownika
piter306
A5
 
Posty: 697
Dołączył(a): czwartek, 13 lis 2003, 20:38
Lokalizacja: Mysłowice

Postprzez Locutus » czwartek, 15 cze 2006, 12:01

Moim zdaniem w ostatnich latach za dużo było rewolucyjnych zmian, np. w kwalifikacjach czy przebiegu wyścigu.
http://f1wm.pl Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Locutus
N1
 
Posty: 53
Dołączył(a): wtorek, 9 maja 2006, 07:56
Lokalizacja: 21°58' E 51°25' N (Puławy)

Postprzez schwepes » czwartek, 15 cze 2006, 12:47

Moim zdaniem tych zmian było za mało. Zmiany organizacyjne typu forma kwalifikacji nie mają praktycznie żadnego wpływu na sam przebieg wyścigu. Samochody jadą sobie jeden za drugim, nie ma wyprzedzania, nie ma walki, jest nudno.

Potrzebne są zmiany przepisów dotyczące konstrukcji bolidów, tak aby była możliwa walka na torze, kosztem szybkości bolidów czy ich trakcji. Dla kibiców różnice rzędu 5 czy nawet 10sek na okrążeniu nie są widoczne gołym okiem, więc nie będzie żadnego zmniejszenia widowiskowości z tego powodu, natomiast walka na torze tą widowiskowość zdecydowanie podnosi.

I moim zdaniem nie powinno się tu iść w kierunku unifikacji, bo takie są "zapędy" FIA (zresztą nie tylko w F1), tylko w kierunku zmian konstrukcyjnych.
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Piotr_83 » piątek, 16 cze 2006, 13:20

Według mnie kwalifikacje powinny byc takie jak kiedys ,kazdy miał do prze1 okrazenie na wolnym torze i nie było ze ktos specjalnie blokował
Ide do przodu z podniesioną głową!!!!!!!!
Avatar użytkownika
Piotr_83
N1
 
Posty: 67
Dołączył(a): czwartek, 22 wrz 2005, 17:49
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Marmetal » piątek, 16 cze 2006, 15:29

Piotr_83 napisał(a):Według mnie kwalifikacje powinny byc takie jak kiedys ,kazdy miał do prze1 okrazenie na wolnym torze i nie było ze ktos specjalnie blokował


A jeszcze lepszy był system, w którym zawodnicy w ciągu godziny mogli przejechać 12 okrążeń i najlepsze czasy decydowały o ustawieniu na starcie. Tak było przez większość lat w F1.
Marmetal
S2000
 
Posty: 3290
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 15:20

Postprzez MSG Racing » piątek, 16 cze 2006, 21:38

TAk ten system był bardzo dobry. Taki jak jest teraz też jest ciekawy. Przykówa uwagę.
Ja bym jeszcze dołożył sesję superpole dla np 8 najlepszych.
ewentualnie stary system + superpole.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Locutus » sobota, 17 cze 2006, 07:33

System wprowadzony w roku 1996 był zdecydowanie najlepszy. A teraz nadchodzą 2 wyścigi w Ameryce Północnej. Ciekawe, jak w tym roku wypadnie wyścig w Indy. W Kanadzie na pewno silne będzie Ferrari.
http://f1wm.pl Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Locutus
N1
 
Posty: 53
Dołączył(a): wtorek, 9 maja 2006, 07:56
Lokalizacja: 21°58' E 51°25' N (Puławy)

Postprzez Marmetal » niedziela, 18 cze 2006, 19:15

Artykuł o Ferrari 248: klik.
Marmetal
S2000
 
Posty: 3290
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 15:20

Postprzez Krecik » wtorek, 20 cze 2006, 22:15

A tymczasem posłuchajcie sobie Winowlewa !!!


http://www.myspace.com/jvofficial



;)
Avatar użytkownika
Krecik
A5
 
Posty: 554
Dołączył(a): piątek, 25 lis 2005, 14:15
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Piotr_83 » czwartek, 22 cze 2006, 21:27

Red Bull od 2007 z silnikami Renault a Torro Rosso przejmnie silniki od Ferrari.
BMW-Sauber ogłosi skład na 2007 pod koniec sezonu lecz i tak prawdopodobnie drugim kierowca zostanie nasz Robert poniewaz Mario Theissen powiedział ze Robert Kubica nie jest na sprzedaz!!!!!!!!!
Ide do przodu z podniesioną głową!!!!!!!!
Avatar użytkownika
Piotr_83
N1
 
Posty: 67
Dołączył(a): czwartek, 22 wrz 2005, 17:49
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Krecik » piątek, 23 cze 2006, 11:16

Nie wiem skąd masz takie newsy ale:

Nie Theissen to powiedział a Daniele Morelli który jest jego menedżerem:

żeby nie byc gołosłownym polecam poniższą lekturę

http://www.blick.ch/sport/formel1/artikel38886
Avatar użytkownika
Krecik
A5
 
Posty: 554
Dołączył(a): piątek, 25 lis 2005, 14:15
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Piotr_83 » piątek, 23 cze 2006, 20:38

A ja polecam www.Formula1.pl
Tam pisze dokładnie na temat zespołu i jego składu na 2007
Ide do przodu z podniesioną głową!!!!!!!!
Avatar użytkownika
Piotr_83
N1
 
Posty: 67
Dołączył(a): czwartek, 22 wrz 2005, 17:49
Lokalizacja: Poznań

Postprzez mototom » poniedziałek, 26 cze 2006, 13:11

Avatar użytkownika
mototom
A6
 
Posty: 1996
Dołączył(a): środa, 4 gru 2002, 22:48
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Locutus » środa, 5 lip 2006, 23:18

Bridgestone będzie od 2007 do 2010 roku samotnym dostawcą ogumienia dla wszystkich zespołów F1. Od 2008 będzie oficjalnym partnerem FIA w F1.
http://f1wm.pl Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Locutus
N1
 
Posty: 53
Dołączył(a): wtorek, 9 maja 2006, 07:56
Lokalizacja: 21°58' E 51°25' N (Puławy)

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Formuła 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron