Strona 8 z 127

PostNapisane: środa, 12 paź 2005, 12:43
przez Fryta
Dziś znów będzie jeździł więc czasy powinny być już sporo lepsze!

PostNapisane: środa, 12 paź 2005, 12:55
przez Martin_B
Są wyniki porannych testów. Robert uzyskał ponownie 4 czas. Poprawił sie w stosunku do woczajszego o 0,4 sek. Do najlepszego zawodnika stracił 0,2 sek.

PostNapisane: środa, 12 paź 2005, 13:22
przez Kimi
nic tylko gratulować :)
mam nadzieje że po tym sezonie znowu będzie święto i Robert będzie mistrzem tylko że teraz GP2 :D

Szybko jeżdzi !

PostNapisane: środa, 12 paź 2005, 14:05
przez sietas
Robert był nawet bliższy najlepszego czasu A. Vallesa stracił tylko 0,139 sek, a do Parente (trzeciego) 0,039.
Apropos, czy to nie jest Alvaro Parente, ten który w 1998 wygrał mistrzostwa europy juniorów w kartingu gdy Robert był drugi? Może ktos wie...

PostNapisane: środa, 12 paź 2005, 18:30
przez Kimi
Na zakończenia dnia Robert 10 z czasem 1:16.886 , najlepiej Piquet 1:15.565 .
Tylko że Robert zmienił Team z Durango na Super Nova International :)
Czyżby się już o niego "bili" w GP2 ?

PostNapisane: piątek, 21 paź 2005, 17:11
przez Kimi
taka ciekawostka
na ostatnim wyścigu sezonu pojawi się sporo kibiców z Polski
a dokładniej Renault zafundowało szefą serwisu i sprzedaży samolot na ostatni wyścig WSbR który jest dla nich i wylatuje z Warszawy
całkiem miły gest z ich strony :)

PostNapisane: sobota, 5 lis 2005, 21:33
przez .:Raku:.
Zastanawia mnie jedna rzecz, dlaczego nigdzie nie podają długości testów Roberta z Renault? Czy będzie to wymagane na superlicencje minimum 300 km? Jak myślicie?

PostNapisane: sobota, 5 lis 2005, 22:22
przez Fryta
I znów jak bumerang powraca problem superlicencji... Wszystkim niezorientowanym przypominam: Przejechanie legendarnych już 300 km testów NIE JEST warunkiem potrzebnym do uzyskania superlicencji!

A co do Roberta, to wczoraj był w Enstone (siedziba fabrycznego teamu Renault) gdzie zaznajamiał się z ludźmi w firmie i miał już pierwsze przymiarki do testów, a oto jeden z ich efektów:

Obrazek

Do twarzy mu w tym niebieskiem, prawda? :D

PostNapisane: sobota, 5 lis 2005, 22:53
przez adamlen
Mógłby mi ktoś napisać taką listę poszczególnych szczebli kariery w wyscigach.Najwyższy to oczywiście F1 a pokolei w dół co jest?
PS:Wiadomo coś gdzie będzie jeździł Kubica w nastepnym sezonie?

PostNapisane: sobota, 5 lis 2005, 23:44
przez Cobra
fotel dla niego tez juz pewnie odlali :D a w niebieskim wyglada nie powiem.... :D mogloby juz mu tak zostac oj chcialbym :)

PostNapisane: sobota, 5 lis 2005, 23:57
przez cotic
Pocztaj troche gazet np. Autoklub, F1, WRC....albo przejżyj archiwa, lub cofnij się pare stron wcześniej to będziesz wiedział gdzie Robert będzie startował w przyszłym roku

PostNapisane: niedziela, 6 lis 2005, 01:44
przez majonez
Cotic, czy sugerujesz GP2 :lol: Wszystko na to wskazuje, że to bedzie GP2 a potem.....F1 lub któryś z amerykańskich seriali. Odbiegam już jednak za dalego w przód :lol:

PostNapisane: niedziela, 6 lis 2005, 05:52
przez Kimi
Wygląda na to , że będzie GP2 .
A w jakim teamie to pewnie się wyjaśni na najbliższych testach .

PostNapisane: niedziela, 6 lis 2005, 09:51
przez cotic
Tak jak Kimi napisał, wszystko okaże sie po testach

PostNapisane: niedziela, 6 lis 2005, 23:26
przez .:Raku:.
Wroce jeszcze do superlicencji

Zgadzam sie z toba FRYTA, 300 km to nie jest obowiązek a jedna z możliwości otrzymania super licencji, dla Roberta jedyna realna na tą chwilę, nie chcę przytaczać pozostałych możliwości (np. roczny kontrakt z teamem f1, mistrzostwo euro 3000, itp), reszta w zalaczniku L (www.fia.com). Natomiast temat jest o tyle istotny ze gdyby w przyszlym roku nadarzyla sie szansa pojechania jako 3-ci w GP F1, to fajnie by bylo taką licencje posiadac zeby znowu nie stracic mozliwosci pokazania sie przed szefami teamow F1.