Moderator: SebaSTI
!ADI! napisał(a):Nie umiem wymówić, a tym bardziaj napisać nazwiska Karaja...
zauważyłem blokujące sie koła Albertsa.
Łukasz napisał(a):co ma się do jasnej cholery wydarzyć żeby FIA przejrzała na oczy No pytam się co Ma dojść do powtórki z Imoli '94
żółtodziób napisał(a):opony są więc zwyczanie za twarde, a i tak nie wytrzymują całego dystansu.
FIA zażądała od Michelina pełnej listy defektów opon w ostatnim okresie, powiadamiając francuskiego producenta, iż informacje te zostaną poddane technicznej ekspertyzie, dokonanej przez niezależne gremium. Zadecyduje ono o tym, czy opony Michelina są bezpieczne. Firma zapewne będzie się bronić, ale w razie negatywnej ekspertyzy grozi jej usunięcie z F1, a wówczas siedem teamów zostanie bez opon. Większość samochodów jest zaprojektowana pod konkretne ogumienie i ze względów bezpieczeństwa, nie można tak po prostu zmienić dostawcy opon.
- Mieliśmy kolosalne problemy z oponami - tłumaczył Ross Brawn. - Zdecydowanie nie widzimy światełka na końcu tunelu. Jest nadal bardzo ciemno - powiedział Jean Todt. - Przywieźliśmy gumy w starszej specyfikacji, bo nie mogliśmy tutaj użyć opon z Hungaroringu.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość