Rally Australia 2011

Archiwum

Moderator: SebaSTI

Postprzez Matthias Schmidt » wtorek, 13 wrz 2011, 22:19

Coś w tym jest. Szkoda by było patrzeć, jak Ogier się marnuje. Jest utalentowany. Nie rozumiem tego - zdarzało się, że był od Loeba po prostu szybszy, jest już w stanie go pokonywać, a mimo to nie pozwalają mu walczyć z nim. O co chodzi?
Nie chcą zniszczyć autorytetu Loeba??
Akurat z dwóch Sebów wolę tego starszego (przynajmniej na razie) :) , ale ta polityka Citroena jest nieco śmieszna.
Cóż... Przejście Seba II do Forda byłoby ciekawym doświadczeniem. Jak wypadłby w Błękitnym Owalu, jak wypadłby na tle Latvali... Tylko w takim razie: co z Mikko?
Jeszcze niedawno zastanawialiśmy się kto zastąpi Loeba, teraz kto zastąpi Ogiera. Chyba nikt nie spodziewał się czegoś podobnego, zwłaszcza, że to Citroen "odkrył" Ogiego. Czy możliwa jest zamiana miejsc Hirvo z Ogierem? Jak sądzicie?

Hultay WRC - masz rację z tym Petterem. Też jestem za jego przejściem do VW. Szkoda patrzeć jak się chłopak marnuje w PSWRT. Mam nadzieję, że kariera Mr. Hollywooda będzie kwitnąć jeszcze przez kilka lat. KWITNĄĆ! ;)
"This rally is insane, even though everything is going well at the moment. If there is a trouble, I'm as good as dead" - Henri Toivonen (1 May 1986)
Avatar użytkownika
Matthias Schmidt
N4
 
Posty: 2413
Dołączył(a): sobota, 13 mar 2010, 22:27
Lokalizacja: Monachium, Niemcy


Postprzez havk » środa, 14 wrz 2011, 13:21

Akurat team orders w Rajdzie Australii nie dziwi. Ogier mial swoja szanse, gdyby nie wypadek to on moglby teraz prowadzic w mistrzostwach.. Citroen nie chce ryzykowac i slusznie - Hirvonen jest zbyt blisko. Co do 2 nastepnych lat w Citroenie - to ciekawe jak wyglada kontrakt Loeba - jezeli faktycznie wywalczyl sobie status kierowcy nr 1 - to Ogierowi nie pozostaje nic innego jak odejsc. Ale wydaje mi sie ze tak nie jest. Ogier jest zbyt dobry zeby spychac go do nr 2 i Citroen o tym wie. I na pewno nie chca stracic tak utalentowanego kierowcy. Wiec mysle ze zostanie w Citroenie.. Jezeli by sie stalo inaczej to ciekawie wyglada sprawa drugiego kierowcy. Pewnie bysmy chcieli aby to miejsce dostal Bryan Bouffier, wydaje sie jednak ze przeszkoda bylaby tu znikome doswiadczenie w MS. Bardziej prawdopodobny wydaje sie juz angaz Neuville, ale pozostaja tez zawodnicy z duzym doswiadczeniem w MS - Hirvonen, Solberg, Atkinson. Jest wiec w czym wybierac.
havk
N3
 
Posty: 226
Dołączył(a): sobota, 17 gru 2005, 18:35

Postprzez Matthias Schmidt » środa, 14 wrz 2011, 16:40

Bouffier? Hmmm... Nie sądzę. Pisałem już kilka razy, że jest on opcją dla Citroena. Bo jest, faktycznie ;)
Ale myślę, że Francuzi są w stanie wybrać kogoś - przykro mi - lepszego. BB jest kierowcą dobrym i jego talentu absolutnie tutaj nie ujmuję. Ale w IRC nie radzi sobie jakoś niezwykle dobrze i błyskotliwie. Wygrana w RMC budzi respekt, ale potem... dwa pudła (jedno niezaliczone)... No, szału nie ma, a na pewno nie taki jak w Polsce. A dodajmy do tego jeszcze zupełny brak doświadczenia w MŚ.
Neuville - już prędzej, ale to bardzo młody zawodnik. Ma talent, ale byłoby to duże ryzyko.
Może faktycznie Hirvo? Albo Solberg? Chyba, że Atko, który miał już przecież kontakt z Citroenem (Irlandia 2009) i dobrze mu poszło (5 miejsce).
Albo zostanie Ogier. Odniosłem się jednak do dwóch polskich źródeł (rallyonline.pl oraz rajdy.v10.pl).
Pożyjemy, zobaczymy.
"This rally is insane, even though everything is going well at the moment. If there is a trouble, I'm as good as dead" - Henri Toivonen (1 May 1986)
Avatar użytkownika
Matthias Schmidt
N4
 
Posty: 2413
Dołączył(a): sobota, 13 mar 2010, 22:27
Lokalizacja: Monachium, Niemcy

Poprzednia strona

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość