Moderator: SebaSTI
rallyspeed napisał(a):No to chyba Ogier nie bedzie jeździł za pół roku z Francuzem (taki żarcik), szkoda Pettera.
W końcu ktoś leje Loeba, to mi się podoba. Jak Loeb wcześniej wygrywał na szutrze to nie mówił że wygral bo miał lepszą pozycje na drodze (albo Sordo go puścił w Hiszpanii), a jak przegra to musi to podkreślić. Nie potrafi przegywać.
rallyspeed napisał(a):No to chyba Ogier nie bedzie jeździł za pół roku z Francuzem (taki żarcik), szkoda Pettera.
W końcu ktoś leje Loeba, to mi się podoba. Jak Loeb wcześniej wygrywał na szutrze to nie mówił że wygral bo miał lepszą pozycje na drodze (albo Sordo go puścił w Hiszpanii), a jak przegra to musi to podkreślić. Nie potrafi przegywać.
speedyzxz napisał(a):Zakaz kontrolowania międzyczasów i monitoring radia załoga-zespół
nikt by nie zwolnił bo nie wiedział by ile i na ile
deiman napisał(a):2. Jakie sa roznice miedzy WRC a S2000? Zamiar byl taki, aby po malych przerobkach S2000 mozna bylo przerobic na WRC. Ktos jednak no forum powiedzial, ze tak mialo byc, ale przerobic sie wlasciwie nie da. Teraz natomiast czytam taki artykul:
http://rajdy.autoklub.pl/news/stabilnie ... -wrc,36827
schwepes napisał(a):speedyzxz napisał(a):Zakaz kontrolowania międzyczasów i monitoring radia załoga-zespół
nikt by nie zwolnił bo nie wiedział by ile i na ile
Do przekazywania tych informacji nie trzeba radio. Będzie to logistycznie trudniejsze, ale bez przesadnej trudności dla zespołów fabrycznych. Chyba że jeszcze zabronią wstępu przedstawicielom zespołów na odcinki specjalne
Sylwek_GSi napisał(a):rallyspeed napisał(a):No to chyba Ogier nie bedzie jeździł za pół roku z Francuzem (taki żarcik), szkoda Pettera.
W końcu ktoś leje Loeba, to mi się podoba. Jak Loeb wcześniej wygrywał na szutrze to nie mówił że wygral bo miał lepszą pozycje na drodze (albo Sordo go puścił w Hiszpanii), a jak przegra to musi to podkreślić. Nie potrafi przegywać.
Też byśbył poirytowany gdybyś czuł że możesz wygrać ale musisz 2 dni odkurzać. Oni wiedzą co mówią, dla nas to może być ciężkie do zrozumienia, podejrzewam że gdybyś pojeździł WRC na takim poziomie, na granicy to byś wiedział o czym mówi. Dla przeciętnego człowieka to może być nawet kompletnie nie zrozumiałe. mam na myśli czyszczenie drogi.
Zresztą popatrzcie na wyniki Solberga, Latvali czy Ogiera z innych rajdow kiedy prowadzili po piątku, na ogół w sobotę czyszcząc wypadali z czołówki. nie mieli szans na równą walkę. więc dla mnie może być całkowicie zrozumiała frustracja Loeba tym bardziej że zespół podjął decyzje z boku po cichu. nie zgodze sie natomiast z twierdzeniem że go leją. wyniki tego sezonu pokazują ze jest równie mocny jak przez ostatnich kilka lat. Fakt doszedł mlody Ogier ktory zaczyna być poważnym kandydatem, Latvala czy Hirvonen mogą wygrać niemal w kazdym rajdzie. Zostało 6 rajdow, 3 po szutrze 3 asfalty. zobaczymy co bedzie na asfalcie
Sylwek_GSi napisał(a):deiman napisał(a):2. Jakie sa roznice miedzy WRC a S2000? Zamiar byl taki, aby po malych przerobkach S2000 mozna bylo przerobic na WRC. Ktos jednak no forum powiedzial, ze tak mialo byc, ale przerobic sie wlasciwie nie da. Teraz natomiast czytam taki artykul:
http://rajdy.autoklub.pl/news/stabilnie ... -wrc,36827
Przerobić to się nadaje jak narazie tylko mini, bo ma motor 1,6T. Do przeróbki wystarczy pare detali typu zderzak, skrzydło i zwężka. Reszta jest wspolna. Tak w skrócie. Reszta S2000 na dzień dzisiejszy nie da sie przerobić. DS3 nie ma odpowiednika a w Fieście jest zupełnie inny motor. Reszta podzespolów może i jest wspolna ale tak naprawde to mało kto wie o co w tym wszystkim chodzi.
Mnie martwi to co martwi FIA. Chcą do r3 napędu 4x4 , boją się o miśki. czyżby faktycznie japońce zamierzali zakończyć produkcję Evo
Sylwek_GSi napisał(a): Mnie martwi to co martwi FIA. Chcą do r3 napędu 4x4 , boją się o miśki. czyżby faktycznie japońce zamierzali zakończyć produkcję Evo
Anbarra napisał(a):To bardzo proste
Zawodnik A konczy oes i ma czas, wtedy szybko ktos kto obczaja czasy dzwoni (bo telefonu juz nie podsluchaja) do kogos kto przy trasie ma dac znak zeby zawodnik B zwolnil (znak= np. czerwony transparent) wtedy on zwalnia, lub celowo gdzies sie kreci czy cos. Wyjsciem byloby trzymanie czasu w najscislejszej tajemnicy do przejazdu ostatniej zalogi.
deiman napisał(a):Sylwek_GSi napisał(a): Mnie martwi to co martwi FIA. Chcą do r3 napędu 4x4 , boją się o miśki. czyżby faktycznie japońce zamierzali zakończyć produkcję Evo
Hmm? Wyjasnij:P
Sylwek_GSi napisał(a):deiman napisał(a):Sylwek_GSi napisał(a): Mnie martwi to co martwi FIA. Chcą do r3 napędu 4x4 , boją się o miśki. czyżby faktycznie japońce zamierzali zakończyć produkcję Evo
Hmm? Wyjasnij:P
wiosną poszła w eter wiadomośc o rzekomym wstrzymaniu produkcji lancera evo. teraz FIA boi sie że gdyby do tego doszło faktycznie w klasie N4/R4 zostanie tylko subaru. Zaraz ale jak wsadzą do R3 napęd 4x4 to jaki sens będzie miała klasa R4? robi sie to coraz mniej zrozumiałe. Teraz mamy r3 z silnikiem 2000 i 1,6T a dojdzie jeszcze 1,6T+4x4
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości