Rajd Grecji

Archiwum

Moderator: SebaSTI

Postprzez deiman » wtorek, 21 cze 2011, 15:36

A teraz kilka pytan. Zadawalem juz je w jakims watku, ale zostal wykasowany.

1. Nie rozumiem dlaczego nowe WRC sa szybsze od starych? Masa mniejsza o 30kg, ale moc troche tez. Skrzynie gorsze, mnie dyfrow wiec nie rozumiem....
Kilka informacji odnosnie roznic:
http://motorsportowo.blogspot.com/2011/ ... czyli.html

2. Jakie sa roznice miedzy WRC a S2000? Zamiar byl taki, aby po malych przerobkach S2000 mozna bylo przerobic na WRC. Ktos jednak no forum powiedzial, ze tak mialo byc, ale przerobic sie wlasciwie nie da. Teraz natomiast czytam taki artykul:
http://rajdy.autoklub.pl/news/stabilnie ... -wrc,36827

Czyli jednak roznice nie sa wielkie? Wiec koszt podobny?
Ktos zna ceny aut WRC i S2000?
Avatar użytkownika
deiman
A5
 
Posty: 616
Dołączył(a): środa, 23 sty 2008, 22:45
Lokalizacja: wroclaw


Postprzez deiman » wtorek, 21 cze 2011, 15:38

speedyzxz napisał(a):Zakaz kontrolowania międzyczasów i monitoring radia załoga-zespół
nikt by nie zwolnił bo nie wiedział by ile i na ile


+1
Avatar użytkownika
deiman
A5
 
Posty: 616
Dołączył(a): środa, 23 sty 2008, 22:45
Lokalizacja: wroclaw

Postprzez rallyspeed » wtorek, 21 cze 2011, 17:02

No to chyba Ogier nie bedzie jeździł za pół roku z Francuzem (taki żarcik), szkoda Pettera.
W końcu ktoś leje Loeba, to mi się podoba. Jak Loeb wcześniej wygrywał na szutrze to nie mówił że wygral bo miał lepszą pozycje na drodze (albo Sordo go puścił w Hiszpanii), a jak przegra to musi to podkreślić. Nie potrafi przegywać.
Ostatnio edytowano wtorek, 21 cze 2011, 17:50 przez rallyspeed, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
rallyspeed
A5
 
Posty: 981
Dołączył(a): piątek, 22 lip 2005, 08:41
Lokalizacja: lubelskie

Postprzez Anbarra » wtorek, 21 cze 2011, 17:37

Nowe WRC sa tez krotsze, i szersze, i mysle ze to dzieki temu kreca lepsze czasy na oesach ;)
Anbarra
A5
 
Posty: 508
Dołączył(a): sobota, 21 sie 2010, 10:36
Lokalizacja: Vienna, Myslenice, Trzemesnia

Postprzez wrc1600 » wtorek, 21 cze 2011, 21:05

rallyspeed napisał(a):No to chyba Ogier nie bedzie jeździł za pół roku z Francuzem (taki żarcik), szkoda Pettera.
W końcu ktoś leje Loeba, to mi się podoba. Jak Loeb wcześniej wygrywał na szutrze to nie mówił że wygral bo miał lepszą pozycje na drodze (albo Sordo go puścił w Hiszpanii), a jak przegra to musi to podkreślić. Nie potrafi przegywać.

Loeb to jakis tam przecietniak tylko lider klasyfikacji i zdrowo myslacy manager teamu dba o to zeby i kierowca i team zdobyl mistrzostwo. W 2009 Ford zrobil podobnie na Sardynii i Mikko przegral mistrzostwo jednym punktem a Ford byl za Citroenem
SS10 LARDIER ET VALENCA - FAYE (51.70 km)
1. R. Kubica
3. S. Loeb +41.2
9. S. Ogier +1:49.5
wrc1600
N3
 
Posty: 284
Dołączył(a): wtorek, 24 maja 2011, 22:06
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Sylwek_GSi » wtorek, 21 cze 2011, 21:07

rallyspeed napisał(a):No to chyba Ogier nie bedzie jeździł za pół roku z Francuzem (taki żarcik), szkoda Pettera.
W końcu ktoś leje Loeba, to mi się podoba. Jak Loeb wcześniej wygrywał na szutrze to nie mówił że wygral bo miał lepszą pozycje na drodze (albo Sordo go puścił w Hiszpanii), a jak przegra to musi to podkreślić. Nie potrafi przegywać.


Też byśbył poirytowany gdybyś czuł że możesz wygrać ale musisz 2 dni odkurzać. Oni wiedzą co mówią, dla nas to może być ciężkie do zrozumienia, podejrzewam że gdybyś pojeździł WRC na takim poziomie, na granicy to byś wiedział o czym mówi. Dla przeciętnego człowieka to może być nawet kompletnie nie zrozumiałe. mam na myśli czyszczenie drogi.

Zresztą popatrzcie na wyniki Solberga, Latvali czy Ogiera z innych rajdow kiedy prowadzili po piątku, na ogół w sobotę czyszcząc wypadali z czołówki. nie mieli szans na równą walkę. więc dla mnie może być całkowicie zrozumiała frustracja Loeba tym bardziej że zespół podjął decyzje z boku po cichu. nie zgodze sie natomiast z twierdzeniem że go leją. wyniki tego sezonu pokazują ze jest równie mocny jak przez ostatnich kilka lat. Fakt doszedł mlody Ogier ktory zaczyna być poważnym kandydatem, Latvala czy Hirvonen mogą wygrać niemal w kazdym rajdzie. Zostało 6 rajdow, 3 po szutrze 3 asfalty. zobaczymy co bedzie na asfalcie :wink:
Avatar użytkownika
Sylwek_GSi
A5
 
Posty: 887
Dołączył(a): piątek, 3 paź 2003, 19:32
Lokalizacja: Krosno

Postprzez schwepes » wtorek, 21 cze 2011, 21:19

speedyzxz napisał(a):Zakaz kontrolowania międzyczasów i monitoring radia załoga-zespół
nikt by nie zwolnił bo nie wiedział by ile i na ile

Do przekazywania tych informacji nie trzeba radio. Będzie to logistycznie trudniejsze, ale bez przesadnej trudności dla zespołów fabrycznych. Chyba że jeszcze zabronią wstępu przedstawicielom zespołów na odcinki specjalne ;)
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Sylwek_GSi » wtorek, 21 cze 2011, 21:32

deiman napisał(a):2. Jakie sa roznice miedzy WRC a S2000? Zamiar byl taki, aby po malych przerobkach S2000 mozna bylo przerobic na WRC. Ktos jednak no forum powiedzial, ze tak mialo byc, ale przerobic sie wlasciwie nie da. Teraz natomiast czytam taki artykul:
http://rajdy.autoklub.pl/news/stabilnie ... -wrc,36827



Przerobić to się nadaje jak narazie tylko mini, bo ma motor 1,6T. Do przeróbki wystarczy pare detali typu zderzak, skrzydło i zwężka. Reszta jest wspolna. Tak w skrócie. Reszta S2000 na dzień dzisiejszy nie da sie przerobić. DS3 nie ma odpowiednika a w Fieście jest zupełnie inny motor. Reszta podzespolów może i jest wspolna ale tak naprawde to mało kto wie o co w tym wszystkim chodzi.

Mnie martwi to co martwi FIA. Chcą do r3 napędu 4x4 , boją się o miśki. czyżby faktycznie japońce zamierzali zakończyć produkcję Evo :?
Avatar użytkownika
Sylwek_GSi
A5
 
Posty: 887
Dołączył(a): piątek, 3 paź 2003, 19:32
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Anbarra » wtorek, 21 cze 2011, 21:44

schwepes napisał(a):
speedyzxz napisał(a):Zakaz kontrolowania międzyczasów i monitoring radia załoga-zespół
nikt by nie zwolnił bo nie wiedział by ile i na ile

Do przekazywania tych informacji nie trzeba radio. Będzie to logistycznie trudniejsze, ale bez przesadnej trudności dla zespołów fabrycznych. Chyba że jeszcze zabronią wstępu przedstawicielom zespołów na odcinki specjalne ;)


To bardzo proste
Zawodnik A konczy oes i ma czas, wtedy szybko ktos kto obczaja czasy dzwoni (bo telefonu juz nie podsluchaja) do kogos kto przy trasie ma dac znak zeby zawodnik B zwolnil (znak= np. czerwony transparent) wtedy on zwalnia, lub celowo gdzies sie kreci czy cos. Wyjsciem byloby trzymanie czasu w najscislejszej tajemnicy do przejazdu ostatniej zalogi.
Anbarra
A5
 
Posty: 508
Dołączył(a): sobota, 21 sie 2010, 10:36
Lokalizacja: Vienna, Myslenice, Trzemesnia

Postprzez deiman » środa, 22 cze 2011, 17:02

Sylwek_GSi napisał(a):
rallyspeed napisał(a):No to chyba Ogier nie bedzie jeździł za pół roku z Francuzem (taki żarcik), szkoda Pettera.
W końcu ktoś leje Loeba, to mi się podoba. Jak Loeb wcześniej wygrywał na szutrze to nie mówił że wygral bo miał lepszą pozycje na drodze (albo Sordo go puścił w Hiszpanii), a jak przegra to musi to podkreślić. Nie potrafi przegywać.


Też byśbył poirytowany gdybyś czuł że możesz wygrać ale musisz 2 dni odkurzać. Oni wiedzą co mówią, dla nas to może być ciężkie do zrozumienia, podejrzewam że gdybyś pojeździł WRC na takim poziomie, na granicy to byś wiedział o czym mówi. Dla przeciętnego człowieka to może być nawet kompletnie nie zrozumiałe. mam na myśli czyszczenie drogi.

Zresztą popatrzcie na wyniki Solberga, Latvali czy Ogiera z innych rajdow kiedy prowadzili po piątku, na ogół w sobotę czyszcząc wypadali z czołówki. nie mieli szans na równą walkę. więc dla mnie może być całkowicie zrozumiała frustracja Loeba tym bardziej że zespół podjął decyzje z boku po cichu. nie zgodze sie natomiast z twierdzeniem że go leją. wyniki tego sezonu pokazują ze jest równie mocny jak przez ostatnich kilka lat. Fakt doszedł mlody Ogier ktory zaczyna być poważnym kandydatem, Latvala czy Hirvonen mogą wygrać niemal w kazdym rajdzie. Zostało 6 rajdow, 3 po szutrze 3 asfalty. zobaczymy co bedzie na asfalcie :wink:


+1
Ogier jest ultra szybki:), ale moim zdaniem na asfalcie nie utrzyma tempa Loeba. Tak jak w Finlandii. Czas pokaze.

Sylwek_GSi napisał(a):
deiman napisał(a):2. Jakie sa roznice miedzy WRC a S2000? Zamiar byl taki, aby po malych przerobkach S2000 mozna bylo przerobic na WRC. Ktos jednak no forum powiedzial, ze tak mialo byc, ale przerobic sie wlasciwie nie da. Teraz natomiast czytam taki artykul:
http://rajdy.autoklub.pl/news/stabilnie ... -wrc,36827



Przerobić to się nadaje jak narazie tylko mini, bo ma motor 1,6T. Do przeróbki wystarczy pare detali typu zderzak, skrzydło i zwężka. Reszta jest wspolna. Tak w skrócie. Reszta S2000 na dzień dzisiejszy nie da sie przerobić. DS3 nie ma odpowiednika a w Fieście jest zupełnie inny motor. Reszta podzespolów może i jest wspolna ale tak naprawde to mało kto wie o co w tym wszystkim chodzi.

Mnie martwi to co martwi FIA. Chcą do r3 napędu 4x4 , boją się o miśki. czyżby faktycznie japońce zamierzali zakończyć produkcję Evo :?


Tak, zaraz po napisaniu przypomnialem sobie, ze to sa silniki 2.0 a wrc ma 1.6. W kazdym razie przyszel S1600 ( bo chyba tak sie beda nazywac), podobnie jak w Mini, beda sie roznic niewiele?
Sylwek_GSi napisał(a): Mnie martwi to co martwi FIA. Chcą do r3 napędu 4x4 , boją się o miśki. czyżby faktycznie japońce zamierzali zakończyć produkcję Evo :?


Hmm? Wyjasnij:P
Avatar użytkownika
deiman
A5
 
Posty: 616
Dołączył(a): środa, 23 sty 2008, 22:45
Lokalizacja: wroclaw

Postprzez schwepes » środa, 22 cze 2011, 17:25

Anbarra napisał(a):To bardzo proste
Zawodnik A konczy oes i ma czas, wtedy szybko ktos kto obczaja czasy dzwoni (bo telefonu juz nie podsluchaja) do kogos kto przy trasie ma dac znak zeby zawodnik B zwolnil (znak= np. czerwony transparent) wtedy on zwalnia, lub celowo gdzies sie kreci czy cos. Wyjsciem byloby trzymanie czasu w najscislejszej tajemnicy do przejazdu ostatniej zalogi.

Nie trzeba mieć dostępu do oficjalnych czasów, żeby takie "zabiegi taktyczne" przeprowadzać. Zamiast 2 osób zaangażuje się 3 i nie ma żadnego znaczenia czy czasy będą podawane czy nie.

To trzeba zmienić systemowo, a nie zakazywać korzystania ze złych przepisów. Z drugiej strony nie uważam że powrót do poprzedniej kolejności rozwiąże wszystkie problemy. Ktoś tak czy inaczej na tym straci - teraz traci lider, w odwrotnym przypadku słabsi zawodnicy (czy to umiejętnościami, czy sprzętowo) będą stali na straconej pozycji. Oczywiście jeden problem zniknie - braku walki na ostatnich OSach 1. i 2. dnia.
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez JoostSchouten » środa, 22 cze 2011, 20:41

My video of this great rally is online:

Obrazek

Watch it in HD at Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=IbDI4qi99xc&hd=1
Joost - Rallymedia.nl
Avatar użytkownika
JoostSchouten
N3
 
Posty: 280
Dołączył(a): piątek, 20 maja 2005, 15:25
Lokalizacja: The Netherlands

Postprzez avetowrc » piątek, 24 cze 2011, 18:39

Photos Acropolis Rally 2011 - http://www.avetowrc.com/

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
avetowrc
 
Posty: 7
Dołączył(a): piątek, 27 sie 2010, 22:53

Postprzez Sylwek_GSi » piątek, 24 cze 2011, 21:55

deiman napisał(a):
Sylwek_GSi napisał(a): Mnie martwi to co martwi FIA. Chcą do r3 napędu 4x4 , boją się o miśki. czyżby faktycznie japońce zamierzali zakończyć produkcję Evo :?


Hmm? Wyjasnij:P


wiosną poszła w eter wiadomośc o rzekomym wstrzymaniu produkcji lancera evo. teraz FIA boi sie że gdyby do tego doszło faktycznie w klasie N4/R4 zostanie tylko subaru. Zaraz ale jak wsadzą do R3 napęd 4x4 to jaki sens będzie miała klasa R4? robi sie to coraz mniej zrozumiałe. Teraz mamy r3 z silnikiem 2000 i 1,6T a dojdzie jeszcze 1,6T+4x4 :?
Avatar użytkownika
Sylwek_GSi
A5
 
Posty: 887
Dołączył(a): piątek, 3 paź 2003, 19:32
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Jarek55511 » sobota, 25 cze 2011, 09:52

Sylwek_GSi napisał(a):
deiman napisał(a):
Sylwek_GSi napisał(a): Mnie martwi to co martwi FIA. Chcą do r3 napędu 4x4 , boją się o miśki. czyżby faktycznie japońce zamierzali zakończyć produkcję Evo :?


Hmm? Wyjasnij:P


wiosną poszła w eter wiadomośc o rzekomym wstrzymaniu produkcji lancera evo. teraz FIA boi sie że gdyby do tego doszło faktycznie w klasie N4/R4 zostanie tylko subaru. Zaraz ale jak wsadzą do R3 napęd 4x4 to jaki sens będzie miała klasa R4? robi sie to coraz mniej zrozumiałe. Teraz mamy r3 z silnikiem 2000 i 1,6T a dojdzie jeszcze 1,6T+4x4 :?

Ja myśle że te auta R3 1.6T 4X4 będą wrzucone do klasy R4.
Avatar użytkownika
Jarek55511
S1600
 
Posty: 2563
Dołączył(a): piątek, 2 kwi 2010, 12:40
Lokalizacja: Stara Łomnica

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości