Rajd Grecji

Archiwum

Moderator: SebaSTI

Postprzez postmortem90 » sobota, 18 cze 2011, 22:39

wiecie co do bani są te taktyki od jakiegoś czasu... zamiast walczyc na każdym oeesie to zwalniają gdzie tu walka na każdym kilometrze?... jestem ciekaw kiedy wkońcu ktoś wdroży w życie propozycję Pettera tzn. przed każdym etapem pierwsze chyba 15 załóg losuje pozycje startowe... nie byłoby żadnej reżyserki. Gdzie ta walka co byla kiedys? ;(
http://cmr.rally-zone.pl Obrazek
Avatar użytkownika
postmortem90
N2
 
Posty: 109
Dołączył(a): czwartek, 31 lip 2008, 11:46
Lokalizacja: Ligota-CzechowiceDziedzice


Postprzez wrc1600 » sobota, 18 cze 2011, 22:43

Od nowego sezonu tak bedzie, shakedown jak sesja kwalifikacyjna a kolejne dni pierwsza 10 w odwrotnej kolejnosci
SS10 LARDIER ET VALENCA - FAYE (51.70 km)
1. R. Kubica
3. S. Loeb +41.2
9. S. Ogier +1:49.5
wrc1600
N3
 
Posty: 284
Dołączył(a): wtorek, 24 maja 2011, 22:06
Lokalizacja: Kraków

Postprzez marrcus » niedziela, 19 cze 2011, 03:20

Przyznam że pozycja startowa (2 dnia) na podstawie szejkdałnu czy losowanie pozycji to jedne z debilniejszych pomysłów.
Może Petter jest zdesperowany i myśli że wylosuje kiedyś w końcu wygraną !?
Avatar użytkownika
marrcus
N3
 
Posty: 492
Dołączył(a): sobota, 14 cze 2008, 17:24
Lokalizacja: Gorzów

Postprzez TGR » niedziela, 19 cze 2011, 07:10

Zabronić przekazywania załogom międzyczasów. Z załogą powinien się kontaktować wyłącznie w razie wypadku lub przepuszczenia ktoś z biura rajdu. Start w odwrotnej kolejności 10 pierwszych załóg to też dobre sprawdzone rozwiązanie. Lider rajdu musi mieć najlepszą informację o konkurentach, a taką dawałaby mu pozycja na trasie.
Avatar użytkownika
TGR
A5
 
Posty: 601
Dołączył(a): wtorek, 27 sty 2009, 14:17
Lokalizacja: Trzebnica

Postprzez TGR » niedziela, 19 cze 2011, 10:15

Widać, że dwa Sebastieny bardzo się lubią :D Czy dojadą do mety? Szkoda Pettera, że tak szybko odpuścił. Chciał być na pudle, ale tego też chce Mikko. Na drugiej pętli zapowiada się ciekawa walka.
Avatar użytkownika
TGR
A5
 
Posty: 601
Dołączył(a): wtorek, 27 sty 2009, 14:17
Lokalizacja: Trzebnica

Postprzez Jarek55511 » niedziela, 19 cze 2011, 10:33

wrc1600 napisał(a):Nie jest wielka tajeminca ze Ogier jest ulubiencem Quesnela i bedzie go faworyzowal ale Loeb to Loeb:)

A ja myśle że z tego powodu Loeb przejdzie do VW. To jest troche chore bo Loeb im dał tyle tytułów a oni go tak traktują! Nie podawali mu międzyczasów żeby Ogier był drugi i nie czyścił trasy.
Avatar użytkownika
Jarek55511
S1600
 
Posty: 2563
Dołączył(a): piątek, 2 kwi 2010, 12:40
Lokalizacja: Stara Łomnica

Postprzez TGR » niedziela, 19 cze 2011, 10:47

Nie tak dawno w Citroenie podobnie traktowali Sordo. Musiał być za Loebem i koniec. On się na to zgadzał, a Ogierek mówi nie! A co do międzyczasów, to podobno Ogier wyłączył GPS żeby nikt nie wiedział co on wywinie. Dobrze, że pomimo tych układanek mamy walkę do końca rajdu. Żeby tylko któryś z nich nie strzelił dzwona.
Avatar użytkownika
TGR
A5
 
Posty: 601
Dołączył(a): wtorek, 27 sty 2009, 14:17
Lokalizacja: Trzebnica

Postprzez wrc1600 » niedziela, 19 cze 2011, 11:37

marrcus napisał(a):Przyznam że pozycja startowa (2 dnia) na podstawie szejkdałnu czy losowanie pozycji to jedne z debilniejszych pomysłów.
Może Petter jest zdesperowany i myśli że wylosuje kiedyś w końcu wygraną !?

Jakie lepsze rozwiazanie proponujesz?
SS10 LARDIER ET VALENCA - FAYE (51.70 km)
1. R. Kubica
3. S. Loeb +41.2
9. S. Ogier +1:49.5
wrc1600
N3
 
Posty: 284
Dołączył(a): wtorek, 24 maja 2011, 22:06
Lokalizacja: Kraków

Postprzez wrc1600 » niedziela, 19 cze 2011, 11:41

Quesnel pociaga za sznurki, Solberg dostal team orders, w wywiadach na koniec odcinków nie jest jakis rozmowny
SS10 LARDIER ET VALENCA - FAYE (51.70 km)
1. R. Kubica
3. S. Loeb +41.2
9. S. Ogier +1:49.5
wrc1600
N3
 
Posty: 284
Dołączył(a): wtorek, 24 maja 2011, 22:06
Lokalizacja: Kraków

Postprzez TGR » niedziela, 19 cze 2011, 11:57

Avatar użytkownika
TGR
A5
 
Posty: 601
Dołączył(a): wtorek, 27 sty 2009, 14:17
Lokalizacja: Trzebnica

Postprzez wrc1600 » niedziela, 19 cze 2011, 12:00

TGR napisał(a):Power stage od godz. 13:00 http://www.myp2p.eu/broadcast.php?match ... art=sports

Dzieki
SS10 LARDIER ET VALENCA - FAYE (51.70 km)
1. R. Kubica
3. S. Loeb +41.2
9. S. Ogier +1:49.5
wrc1600
N3
 
Posty: 284
Dołączył(a): wtorek, 24 maja 2011, 22:06
Lokalizacja: Kraków

Postprzez marrcus » niedziela, 19 cze 2011, 16:33

nie wiem, może powinni puszczać to ciężarówkę ze szczotkami.

Solberg się pogubił, czy jechał bezpiecznie licząc że top 3 przeszarżuje.
Loebowi to Ogier ładnie chyba na nerwy działa, i jeszcze 0,009
Avatar użytkownika
marrcus
N3
 
Posty: 492
Dołączył(a): sobota, 14 cze 2008, 17:24
Lokalizacja: Gorzów

Postprzez Honiclbr » niedziela, 19 cze 2011, 16:35

Mogliby wprowadzić Power Stage na koniec każdego dnia, wtedy każde teamowe decyzje byłyby zdecydowanie trudniejsze, gdy na szali znajdowałyby się bonusowe punkty.
Honiclbr
A5
 
Posty: 662
Dołączył(a): poniedziałek, 25 maja 2009, 11:51
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Postprzez wrc1600 » niedziela, 19 cze 2011, 17:24

Tylko odwrotne kolejnosc ma sens, wtedy nagradzani sa ci którzy jada fair. Dodatkowe Power Stage to tez ciekawy pomysl jesli dawalby jeszcze wicej punktów niz teraz. Nikt sie nie odwazy zwalniac po pierwszym czy drugim dniu
SS10 LARDIER ET VALENCA - FAYE (51.70 km)
1. R. Kubica
3. S. Loeb +41.2
9. S. Ogier +1:49.5
wrc1600
N3
 
Posty: 284
Dołączył(a): wtorek, 24 maja 2011, 22:06
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Anbarra » niedziela, 19 cze 2011, 17:42

Ja mam szczerze dosc tej zasady ze lider musi czyscic. W zasadzie nikt nie chce juz walczyc o prowadzenie, a trzeciego dnia nawet tego dnia najszybszy tak naprawde nie wygra. Kiedys byla odwracana pierwsza 13 po kazdym etapie, to pewnie Al-Quassimi albo Bin-Laden czuli sie poszkodowani, co w moich oczach jest totalna bzdura. Kolesie z 13-15 miejsca nie walcza o zadna klasyfikacje generalna ani klase(oski albo s2000 rzadko sa tak wysoko, a nawet tu da sie cos wymyslic) wiec przez tyle lat mogli sie jakos poswiecic dla wyzszego celu. Nie nalezy zapominac ze WRC jest dla czolowki mistrzostw swiata, czyli kiedys McRae, Makinen, Sainz, teraz Loeb, Solberg, Hirvonen, itp. To oni sa tematem kazdego rajdu i potem sie slyszy jojczenie ze Solberg ma za czysta droge ze Ogier nie wie czemu jedzie powoli a Loeb placze ze Citroen mu nie pomaga mimo ze powinien bo jest liderem WRC. Szlag mnie trafia gdy widze ze w 80% rajdow w WRC nie ma szans na rowna walke przez czysta glupote, bo nie wiem jak to nazwac inaczej...
Coraz bardziej patrze w kierunku F1 niz rajdow, wprawdzie tam teraz prawie tylko Vettel wygrywa, ale robi to chociaz na jasnych dla wszystkich zasadach, ze ma zap****** a nie zwalniac zeby wygrac.
Anbarra
A5
 
Posty: 508
Dołączył(a): sobota, 21 sie 2010, 10:36
Lokalizacja: Vienna, Myslenice, Trzemesnia

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości