(R-C) Torun - niedostepny

Archiwum

Moderator: SebaSTI

Postprzez .:Bart:. » wtorek, 12 sie 2003, 22:27

mitrok: aha ... teraz juz rozumiem dla czego wszystkie malce na tych fotkach sa bez zderzakow :lol: zeby ich na BT nie odrzucili hi hi hi :lol: :lol: :lol:
.:Bart:.

http://www.mitrok.pl
Avatar użytkownika
.:Bart:.
 
Posty: 31
Dołączył(a): czwartek, 20 mar 2003, 00:21
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez schwepes » wtorek, 12 sie 2003, 22:38

te wyścigi o których ja wspominałem są nie tylko w Belgi, ale też w Niemczech, we Włoszech, Lichtensteinie, chyba Austrii i Francji..

auta nie muszą odpowiadać przepisom A-gr. bo nawet nie mają klatek!! (koleś - Belg chyba polskiego pochodzenia - który robi w Polsce silnik pisał do mnie, że miał dacha i jednak zakłada klatkę ;))

zresztą popatrz na te maluchy.. chyba tylko ten granatowy ma maluchowski silnik, bo reszta ma wycięcia na chłodnice z przodu (o tym niebiesko-czerwonym nie wspomnę ;), bo to nawet B-gr nie jest -> swap silnika z BMW)
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez mitrok » wtorek, 12 sie 2003, 23:12

schwepes: to myslimy dokladnie o tym samym czlowieku. Faktycznie zrolowal sie ostatnio na torze. Przepraszam za niescislosc, napewno silniki musza byc zgodne z A-grupa. Chyba ze jest jeszcze jakas dodatkowa klasa "open" gdzie wszystko mozna. On sciga sie motorami zgodnymi z A5188, to te same wytyczne co u nas.
mitrok

www.mitrok.pl
www.rallycross.waw.pl
Avatar użytkownika
mitrok
N3
 
Posty: 219
Dołączył(a): poniedziałek, 5 sie 2002, 11:25
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez senior_edmundo » wtorek, 12 sie 2003, 23:26

Wiem poznałem tego Belga u Adasia, facet pracuje w Polsce.
He he wariaty te polskie tunery :D :D
Avatar użytkownika
senior_edmundo
N2
 
Posty: 151
Dołączył(a): piątek, 31 sty 2003, 01:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez schwepes » wtorek, 12 sie 2003, 23:46

mitrok napisał(a):schwepes: to myslimy dokladnie o tym samym czlowieku. Faktycznie zrolowal sie ostatnio na torze. Przepraszam za niescislosc, napewno silniki musza byc zgodne z A-grupa. Chyba ze jest jeszcze jakas dodatkowa klasa "open" gdzie wszystko mozna. On sciga sie motorami zgodnymi z A5188, to te same wytyczne co u nas.

a mi pisał że ma motor na głowicy z Pandy 30 :-/

mr "wielki crash" :wink: :lol:
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez :alfan: » środa, 13 sie 2003, 04:33

schwepes napisał(a):
:alfan: napisał(a):WSMP czy GSMP schwepes :?:

tfu.. :) oczywiście miałem na myśli GSMP

:alfan: , niebieski czy żółty maluch? :)

Niebieski :)

Jak chodzi o wieksze motorki do malcow to mnie absolutnie zadowala 1.7 16v boxer z Alfy 33.Widzialem w telewizorni jak to zamiata :shock: 8) :D .No i ten Alfa sound...
404 podpis niedostępny
Avatar użytkownika
:alfan:
A5
 
Posty: 696
Dołączył(a): sobota, 24 maja 2003, 23:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez schwepes » środa, 13 sie 2003, 12:09

alfan, ten niebieski to właśnie mistrz polski 2002 (Krzysiek Krajnik).. jego maluch jest niesamowity, koleś nim wygrywał w GSMP, a dodatkowo jeździł nim na wszystkie zawody (w tym na Słowację :shock: )

niestety w tym roku na początku miał poważny (dla samochodu na szczęście) wypadek i nie startuje...

z tym silnikiem z Alfy to pewnie maluch wymiata ale nie prowadzi się najlepiej ;) .. lepszy jest chyba paten z centralnie umieszczonym silnikiem z Zasatavy (1100cc z opcją na 1100cc turbo :twisted: ) http://motonews.pl/sh_forum.php?op=fvt&t=19177&f=25&14
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez żółtodziób » środa, 13 sie 2003, 13:50

Klata prawie jak w wurcu... no, ale nie dziwię się, jak bym miał tyle mocy w maluchu to bym chyba jeszcze mocniejszą założył... Dobry pomysł z przebudową na centralnosilnikówkę, ciekaw jestem jak tego dokonali... Musieli chyba wywalić przynajmniej częśc przegrody i częśc tunelu, a to na pewno osłabiło konstrukcję... Może stąd taka klatka... Jestem pod wrażeniem...
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez schwepes » środa, 13 sie 2003, 14:19

jest całkowicie przekonstruowane zawieszenie (tam dalej w temacie powinny być fotki od spodu), zmienione wahacze z tyłu i przodu.
ze stabilnością karoserii nie ma problemu bo od spodu jest przyspawane wzmocnienie (z grubych rur) z przodu i z tyłu
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Wilu » środa, 13 sie 2003, 16:22

w najnowszym WRC będzie opis tego potworka. jeśli się nie mylę to ma centralnie włożony silnik 1.1 z seja. ale wygląda rewelacyjnie.
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez Max9 » środa, 13 sie 2003, 16:36

Troche więcej zdjęć tego Malucha :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Max9
A5
 
Posty: 695
Dołączył(a): wtorek, 24 wrz 2002, 17:50
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez schwepes » środa, 13 sie 2003, 16:47

Wilu napisał(a):w najnowszym WRC będzie opis tego potworka. jeśli się nie mylę to ma centralnie włożony silnik 1.1 z seja. ale wygląda rewelacyjnie.

silnik z zastavy (ale to chyba to samo co później było w CC), wtrysk z Golfa GTI, turbina z silnika TDi (VAG).. przynajmniej tak twierdził właściciel..
nie popsułem niespodzianki ;) ?
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Wilu » środa, 13 sie 2003, 16:53

wiesz kiedyś o ile się nie mylę to auto było w szczurowej albo podobne. nie było mnie tam ale opowiadali że silnik doładowany z seja. więc sobie nawet pomyślałem że o boże ze 100 koni. niespodzianki i tak by nie było ale poczytam o tym autku z przyjemnością.
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez senior_edmundo » środa, 13 sie 2003, 22:17

strasz na rzeźba ten malec, po prostu mało ma z malca
Avatar użytkownika
senior_edmundo
N2
 
Posty: 151
Dołączył(a): piątek, 31 sty 2003, 01:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez :alfan: » czwartek, 14 sie 2003, 04:02

schwepes napisał(a):
silnik z zastavy (ale to chyba to samo co później było w CC),


Jesli ktos uwaza,ze skoro dwa rozne silniki maja ten sam blok to to sa takie same silniki-to faktycznie, motory z Zastavy i CC sa identyczne :wink:

A co do zlego prowadzenia maluszka z boxerem 1.7 to wcale bym taki pewny nie byl-srodek ciezkosci przesuwa sie nie tylko do tylu ale tez dol.Poza tym kto wie,czy gosciu nie wozil ceglowek w bagazniku :lol: :lol:
404 podpis niedostępny
Avatar użytkownika
:alfan:
A5
 
Posty: 696
Dołączył(a): sobota, 24 maja 2003, 23:27
Lokalizacja: Poznań

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron