(R-C) Torun - niedostepny

Archiwum

Moderator: SebaSTI

Postprzez golden » piątek, 8 sie 2003, 20:50

hehe jestem tu okazjonalnie ale widac niektorzy burdel zaczynaja robic :D no szkoda ze juz w rallycrossie pojawiaja sie kulfony :D :twisted:
Avatar użytkownika
golden
A6
 
Posty: 1230
Dołączył(a): poniedziałek, 26 sie 2002, 11:44
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez żółtodziób » piątek, 8 sie 2003, 22:26

mototom: jak szkoda gadać to trudno, myślałem że przyjmiesz to jako żart... no, ale nie pierwszy raz celowo bądź niecoelowo źle odczytujesz moje intencje...

golden: nie dolewaj oliwy do ognia, wiesz czym to się może dla ciebie skończyć...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez schwepes » poniedziałek, 11 sie 2003, 11:40

żółtodziób napisał(a): ... i chyba zgodzicie się że nie ma tańszej klasy RANGI MISTRZOSTW POLSKI niż 1wsza klasa RC...

WSMP klasa HR750 ;) aktualnie 1 maluch startuje, w zeszłym roku były aż 2 :lol: (oba z Krakowa), koszt przygotowania niższy niż w RC szczególnie jak nie ma z kim walczyć :lol:

ps. jakby się uprzeć to są jeszcze WRMP (1/4mili) w randzie Mistrzostw Polski a tam można serią startować
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez żółtodziób » poniedziałek, 11 sie 2003, 12:21

No, faktycznie... Można wziąć seryjnego kaszla do HR 750 i pudło murowane - gorzej jak 3ci nie będziesz :D :D :D :D... kupuję kaszla, robie licencję i za rok mówcie mi "wicemistrzu" :wink:
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez :alfan: » wtorek, 12 sie 2003, 02:45

WSMP czy GSMP schwepes :?: Przupuszcam za raczej gorskie,bo na plaskich zadnego malaczanie widzlilem.Za to na goskich owszem.Staelm rok temu w Zaluzu na jednym z zakretow.Ktos niemadry puscil malca,a zaraz potem Bednraka.BMW na prostej przegonilo biednego maluszka,ale potem zaczal sie nawrot i malec niemal doszedl beemke. :D Szkoda ze po chwili byla prosta :( :wink:

Wiec bez zartow z malaczami bo mozna sie zdrowo przejechac. :D
404 podpis niedostępny
Avatar użytkownika
:alfan:
A5
 
Posty: 696
Dołączył(a): sobota, 24 maja 2003, 23:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez żółtodziób » wtorek, 12 sie 2003, 09:05

tak, po raz kolejny wyszła przewaga zblokowanego z tyłu napędu nad klasycznym ;) . Tak w ogóle to ni śmieję się z malacza, bo to fajna zabawka do sportu, jedyne co mu można zarzucić to zbyt mały silnik, poza tym jest jak Porsche ;) dobrze dociśnięta tylna oś, lekki przód... Żartuję tylko z tej klasy w której nie ma się właściwie z kom ścigać, szybkość na zakretach niewiele pomoże jak ma się do dyspozycji góra 50 KM... Co innego gdyby tak jak w RC startowalo kilkanaście malaczy...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez schwepes » wtorek, 12 sie 2003, 11:22

:alfan: napisał(a):WSMP czy GSMP schwepes :?:

tfu.. :) oczywiście miałem na myśli GSMP

:alfan: , niebieski czy żółty maluch? :)

żółtodziób, jak chcesz pooglądać mocne maluchy (i 500tki) proponuję wyścigi coppa-milla (wyścigi górskie w Belgi, Niemczech, Włoszech).. klasy są do 850cc i powyżej 850cc , więc wyobraź sobie co tam jeździ - np. maluch z silnikiem 2,0 z BMW (z przedłużonym tyłem), a w klasie do 850 maluchy mające po 80KM.. do tego nie ma obowiązku monotwania klatki więc wagowo mogą się równac z maluichami z RC ;)

jak tylko znajdę fotki to podrzucę na forum,..
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez schwepes » wtorek, 12 sie 2003, 12:47

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

we Włoszech są też wyścigi torowe 500-tek i 126-tek - silniki na wtrysku lub weberach 40dcoe, skrzynie sekwencyjne 6-biegow, wszystkie podzespoły kute... :twisted:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Max9 » wtorek, 12 sie 2003, 12:56

schwepes: te maluchy są wspaniałe. Chciałbym zobaczyć jak to jeździ.
Avatar użytkownika
Max9
A5
 
Posty: 695
Dołączył(a): wtorek, 24 wrz 2002, 17:50
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez senior_edmundo » wtorek, 12 sie 2003, 13:47

kozaki !! no cuż inne fundusze = inna zabawa
Avatar użytkownika
senior_edmundo
N2
 
Posty: 151
Dołączył(a): piątek, 31 sty 2003, 01:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez !ADI! » wtorek, 12 sie 2003, 14:09

Niesamowite auta. I nawet fajnie wyglądają. Może ktoś ma jakieś filmy z występu tych potworków?
!ADI!
S1600
 
Posty: 2699
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:59
Lokalizacja: Żywiec/Kraków

Postprzez schwepes » wtorek, 12 sie 2003, 20:14

schwepes: te maluchy są wspaniałe

jak to maluchy ;)

filmy, fotki i kalendarz imprez wrzucę jak tylko znajdę stronę... gdzieś mi wyfruneła z ulubionych :roll:
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez mototom » wtorek, 12 sie 2003, 20:15

Niezłe bryczki :D Chciałbym zobaczyć minę tych dresiarzy w Betach na światłach hehe.
Avatar użytkownika
mototom
A6
 
Posty: 1996
Dołączył(a): środa, 4 gru 2002, 22:48
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez żółtodziób » wtorek, 12 sie 2003, 21:25

no, to mamy satysfakcję, nasi do wysoko rozwiniętych państw dostarczali bazę do budowy całkiem ciekawych wyścigówek :wink: :D :D Myśl techniczna wprawdzie włoska, ale kompletne bloki napędowe robione były wyłącznie w Polsce, nawet do włoskich kaszlaków...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez mitrok » wtorek, 12 sie 2003, 22:17

jezeli chodzi o te wyscigi w Belgii, to auta musza byc zgodne z homologacja A-grupy, wiec mechanicznie sa w zasadzie takie same jak nasze malce w MPRC, czyli maja nie wiecej niz 55 KM. Wiem to od zawodnika ktory sie sciga wlasnie w tym cyklu w Belgii i robi silniki w Polsce u mojego tunera (adamant engineering). I tu ciekawostka. Robi je w Polsce bo silniki od belgijskich i wloskich tunerow sa gorsze :):):)
Inna ciekawostka jest fakt ze na BT do tych wyscigow, w odroznieniu od naszego cyklu MPRC, sa sprawdzane stany "uszkodzen" auta i auto z pogietym blotnikiem nie przechodzi BT. Wszystko musi "ladnie" wygladac. Nie to co u nas :)
mitrok

www.mitrok.pl
www.rallycross.waw.pl
Avatar użytkownika
mitrok
N3
 
Posty: 219
Dołączył(a): poniedziałek, 5 sie 2002, 11:25
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron