(M.Ś.) Typy 2005

Archiwum

Moderator: SebaSTI

Postprzez Wilu » czwartek, 13 sty 2005, 14:19

jak podaje http://www.ewrc.cz są realne szanse, że Armin opuści team skody po Monte. można sobie poczytać, może Ktoś coś więcej zrozumie. Tuohino ma go niby zastąpić na pozycji kierowcy nr uno. dla mnie kaszanka, dla niektórych to świetna wiadomość.
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia


Postprzez wrxsti0 » czwartek, 13 sty 2005, 16:06

Według mnie wygra Martin drugi bedzie Loeb a trzeci Gromholm :!:
wrxsti0
N2
 
Posty: 135
Dołączył(a): czwartek, 13 sty 2005, 15:49
Lokalizacja: Chorzów

Postprzez solota » czwartek, 13 sty 2005, 16:48

to straszak dla Armina, bo wypowiadał się ostatnio nie zbyt pochlebnie o Skodzie i Kreście, z resztą wg mnie Armin nie powinien być numer uno, lepiej jakiegoś wilka dopuścić do koryta
JANUSZ KULIG 1969-2004

FOREVER IN MEMORY
Avatar użytkownika
solota
N3
 
Posty: 404
Dołączył(a): poniedziałek, 22 mar 2004, 23:20
Lokalizacja: Kwidzyn

Postprzez żółtodziób » czwartek, 13 sty 2005, 17:52

Armin to może nie jest ścisła czołówka, ale jest nieocenionym testerem. Dlatego rozwijajace się zespoły (tak to nazwijmy) chętnie korzystają z jego usług. Pomijając jego potencjał własny to jego wypowiedź nt. Skody nie zawiera przesadzonych informacji. Skoda jest parę ładnych lat do tyłu. To co teraz się dzieje to dopiero światełko w tunelu, potrzeba czasu i pieniędzy. Ile taki Pegeot wtopil kasy w 206 WRC? Ile czasu powstawało 307 WRC? Ba i jeszcze te dwa lata okazały sie zbyt krótkim okresem! Zawieszenie startów wyraźnie wyszło Skodzie na dobre, już auto jest konkurencyjne wzgledem czołowych niefabrycznych wozów, już zdobywa punkty, żaden sukces jednak nie rodzi sie w pięć minut...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez artc86 » poniedziałek, 17 sty 2005, 16:06

żółtodziób napisał(a):Armin to może nie jest ścisła czołówka, ale jest nieocenionym testerem. Dlatego rozwijajace się zespoły (tak to nazwijmy) chętnie korzystają z jego usług. Pomijając jego potencjał własny to jego wypowiedź nt. Skody nie zawiera przesadzonych informacji. Skoda jest parę ładnych lat do tyłu. To co teraz się dzieje to dopiero światełko w tunelu, potrzeba czasu i pieniędzy. Ile taki Pegeot wtopil kasy w 206 WRC? Ile czasu powstawało 307 WRC? Ba i jeszcze te dwa lata okazały sie zbyt krótkim okresem! Zawieszenie startów wyraźnie wyszło Skodzie na dobre, już auto jest konkurencyjne wzgledem czołowych niefabrycznych wozów, już zdobywa punkty, żaden sukces jednak nie rodzi sie w pięć minut...


Zgadzam się i mam małe pytanko: dlaczego Skoda nie zatrudniła Kresty? Pamiętam wypowiedzi Kresty, ze Skoda rządzą Niemcy i dlatego nie ma tam dla niego miejsca. Osobiście uważam, ze chłopak będzie odkryciem sezonu, jeśli można tak powiedzieć:) Miewa, co prawda wypadki, ale jest szybki, widziałem go na Braum i myślę, ze ma potencjał.

Co do typów to myślę, ze Loeb, Martin, Gronholm i Solberg powalczą o tytuł. Loeb nie będzie już mógł "spokojnie" dojeżdżać na 3-4 miejscu, bo nie będzie Sainza, który zawsze punktował dla zespołu. Martin może wreszcie błyśnie. Gronholm jak zawsze dobry, jeśli 307 nie będzie się psuła to może mieć tytuł w kieszeni. Solberga jakoś nie lubie, ale życzę jak najlepiej :)

Konstruktorów wygra bez wątpienia Peugot, jeśli 307 będzie bezawaryjna:)
Avatar użytkownika
artc86
 
Posty: 31
Dołączył(a): wtorek, 11 sty 2005, 17:56
Lokalizacja: Andrychów

Postprzez Berni » czwartek, 20 sty 2005, 17:02

dla mnie solberg!! pozniej martin.... a czarnym koniem moze bedzie... Kresta...:) :)
"Zycie jest walka":)
Avatar użytkownika
Berni
N1
 
Posty: 92
Dołączył(a): poniedziałek, 3 sty 2005, 19:57
Lokalizacja: wawa

Postprzez żółtodziób » czwartek, 20 sty 2005, 18:24

Zgadzam się i mam małe pytanko: dlaczego Skoda nie zatrudniła Kresty?


Zapytaj się Skody :)

Pamiętam wypowiedzi Kresty, ze Skoda rządzą Niemcy i dlatego nie ma tam dla niego miejsca.


W interesach nie ma sentymentów, nikt się nie ogląda na narodowość. Powód jst tylko jeden, relacja ceny do eentualnych korzyści yła zbyt wysoka. Te korzyci to nie tylko czasy na OSach to również:

1. Przytarganie ze sobą sponsora
2. Duże doświadczenie w testowaniu sprzętu
3. Medialność zawodnika

Mogło być też tak, że Kresta liczać się z możliwością pozyskania przez siebie środków finansowych wolał sobie kupić Forda niż chwilowo nie rokującą na dobre wyniki Skodę.

Osobiście uważam, ze chłopak będzie odkryciem sezonu, jeśli można tak powiedzieć Miewa, co prawda wypadki, ale jest szybki, widziałem go na Braum i myślę, ze ma potencjał.


Loix według wiel też miał potencjał... pożyjemy zobaczymy, jedno jest pewne, ten prawdopodobnie będzie dla Kresty przełomowy, jeśli wynik na koniec sezonu będzie dobry to w kolejnych sezonach być może nie bęzie musiał dopłacać do interesu, jeśli jednak się nie wykaże to prawdopodobnie będzie to koniec marzeń o karierze kierowcy fabrycznergo. W odróżnieniu od Loixa Kresta nie ma bogatego opiekuna który zafunduje mu miejsce w fabryce.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez TommiCrazy » czwartek, 20 sty 2005, 20:47

dawno mnie tu niebyło, witam żołtodzioba (długo cię tu niewidziałem):> pozdro, uważam że loeb w tym sezonie się nieda, ale nareszcie mitsu bedzie miec lepszą pozycje, rovanperra należy do kieorwców którzy wygrywają Oesy.
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK

Postprzez Łukasz » czwartek, 20 sty 2005, 22:08

ale nareszcie mitsu bedzie miec lepszą pozycje, rovanperra należy do kieorwców którzy wygrywają Oesy.


Wygrywają jak mają czym wygrywać, jeśli Mitsubishi będzie tak odstawało jak rok temu to nic tu wielkiego nie zwojuje.
Avatar użytkownika
Łukasz
N3
 
Posty: 497
Dołączył(a): sobota, 27 lis 2004, 20:28
Lokalizacja: Opole

Postprzez żółtodziób » czwartek, 20 sty 2005, 23:36

Witaj Tommi, miło Cię znowu widzieć !!!

Co do mitsu to niestety muszę się zgodzić z przedmówcą, to raczej w tym sezonie jeszcze nie będzie konkurencyjne auto. To auto wyraźnie szykowali z myślą o zmianie przepisów (aktwne dyfry, aktywne zawiechy, dzieci, śmieci, wszystko out) która jednak nie nastąpiła w tym roku. Na prędce dorobili akąś elektronikę, ale szczerze wątpię że to w czymś pomoże, obym się mylił. Co innego za rrok, wtedy będzie nowe "rozdanie" konkurencja będzie msiała powywalać ze swoich wózków elektroniczne zabawki, wtedy też może się okazać że auto, które obecnie jest w stanie punktować będzie wygrywać.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez RaQ » czwartek, 20 sty 2005, 23:46

Co innego za rrok, wtedy będzie nowe "rozdanie" konkurencja będzie msiała powywalać ze swoich wózków elektroniczne zabawki, wtedy też może się okazać że auto, które obecnie jest w stanie punktować będzie wygrywać.


Byłoby super jak dla mnie, bo jestem wielkim fanem tego zespołu z czasów Big Maka, ale nie czaruję się, że za rok nastąpi jakaś wielka rewolucja. Przecież tu nie chodzi o same zabawki typu dyfry. Wchodzi tu w gre cała masa różnych podzespołów, których nie wywalą, a w których Mitstu jest raczej z tyłu.
Może się mylę, ale nie wydaje mi się żeby np.silnik Lancera był konkurencyjny do tego z Puga czy Forda.
RaQ
A5
 
Posty: 579
Dołączył(a): wtorek, 30 gru 2003, 14:41

Postprzez Łukasz » piątek, 21 sty 2005, 00:48

A silnik to już inna sprawa. Inaczej jak się jedzie z dyferancjałami i innymi nowinkami technicznymi inaczej bez, ale jeśli chodzi o silnik no to tu muszą ostro pracować, aczkolwiek nie wiem czy Mitsubishi aż tak odstaje pod tym względem, myślę że jeśli chodzi o "pikawkę" to są konkurenncyjni, oni zostali w tyle z tymi wszystkim nowinkami technicznymi typu dyfry, skrzynia biegów itd itp.
Avatar użytkownika
Łukasz
N3
 
Posty: 497
Dołączył(a): sobota, 27 lis 2004, 20:28
Lokalizacja: Opole

Postprzez **FanKuzaja** » piątek, 21 sty 2005, 13:01

Ja stawiam na to że Lobe Wygra Monte Carlo drugi będzie Duval lub Gronholm oni sie najwyżej zamienia miedzy sobą między pozycjami 2 i 3 4 pewnie bedzie martin.

A co do Peugeota i opon Pirellu jak widać Peugeot wygrał już jeden Oes na gumach Pirelli w MC 2005.
Janusz Kulig 1969-2004
Michael Park 1966-2005
Na zawsze w sercach kibiców
______________________________________
Michael Park - Marko Where Are You...Where Are You
______________________________________
GG: 2963175

Leszeeek Ogień na Tłoki !!
Avatar użytkownika
**FanKuzaja**
A6
 
Posty: 1891
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 15:54
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Łukasz » piątek, 21 sty 2005, 17:20

A co do Peugeota i opon Pirellu jak widać Peugeot wygrał już jeden Oes na gumach Pirelli w MC 2005.




A Panizzi w Lancerze też na Prelli wykręcił 4 czas odninka nr3.
Avatar użytkownika
Łukasz
N3
 
Posty: 497
Dołączył(a): sobota, 27 lis 2004, 20:28
Lokalizacja: Opole

Poprzednia strona

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron